• _________________________________________________________________

    Sommige mensen gebruiken muziek als uitlaatklep, andere tekenen en weer andere schrijven, maar deze groep mensen uit hun emoties voor de camera. De filmpjes die ze maken zetten ze dan op een website waar iedereen ze kan bewonderen. Ze zien dit als een soort dagboek waarin ze tegen hun zogenaamde 'subscribers' hun verhaal vertellen. Deze mensen worden YouTubers genoemd.

    Hoewel het leven van deze YouTubers vaak rozengeuren en maneschijn lijkt, is dit niet het geval. Elk van deze mensen heeft zijn eigen problemen, zowel ontstaan in hun jeugd als door de beroemdheid. Dingen die niet bestemd zijn voor de buitenwereld en ze het liefst voor zichzelf houden.

    De bekendste YouTubers besluiten een break te nemen en met zijn alle naar Italië te gaan. Natuurlijk kunnen ze hun subscribers niet zonder video's daar laten zitten en zullen ze tussen hun vakantie door video's moeten maken. Maar het aller belangrijkste is; Kunnen ze hun geheimen voor zichzelf houden als ze een maand lang op elkaars lip zitten en wie kunnen ze dit toe vertrouwen?

    Je mag een bestaande YouTuber kiezen, een zelfbedachte of een combinatie van die twee (als in een verdraaid karakter of uiterlijk)

    _________________________________________________________________

    Rollen

    Jongens:
    - Daniel "Dan" Howell aka. Danisnotonfire. ||Phxntasia
    - Philip "Phil" Lester aka. Amazingphil || PhilLester.
    - Felix Kjellberg aka PewDiePie || Dandelions
    - William ''Will'' Dean Adams aka. FunWithWill || HemmingsMyHero
    - Gereserveerd door HemmingsMyHero || Joseph "Joe" Sugg aka. ThatcherJoe
    -Gereserveerd door Phxntasia || Caspar Lee aka. Caspar (eerder Dicasp)
    -Gereserveerd door CaptainHook || Tyler Oakley aka. Tyler Oakley
    - Robin Tigrisblack aka. creepycreeper || Robind19

    Meiden:
    - Marzia Bisognin aka. CutiePieMarzia || MadCry
    - Devon 'Dev' Sophie Tonra aka. seventytimesdevon || Weekes
    - Samantha "Sammy" Lexie McCartney aka. MCSammy||CaptainHook
    - Kathleen Fuentes aka. KathleenLights || Balloo
    - April Jones aka. CuteAprilJewel || everydee
    - Dee Wakefield aka. EveryDee || everydee
    - Brooklyn 'Brooke' Griffith aka. Bookero || Zephyr
    - Deveney 'Neytje' Amy DiAngelo aka. CutiieDeveney || Komorebi_
    _________________________________________________________________

    Invullijst

    Naam:
    Youtube naam:
    Subscribers:
    Stijl: (als in Vlogger, Beauty, Gaming, enzovoort.)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:
    _________________________________________________________________

    Regels

    - Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    - Alleen ik (Mashtonx) maak nieuwe topics aan.
    - Geen perfecte karakters.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Reservaties blijven 4 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer minimaal 1x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Maar het aller belangrijkste : Have fun.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 6:55 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Ik zal even een praattopic maken voor alle relaties! Anders komt het Rollentopic zo vol te staan (;


    Oke en zijn mijn rollen trouwens goed??


    A horse of course

    Eigenlijk wil ik Tyler Oakley nog wel, alleen weet ik dus niet echt wat van zijn verleden ;x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Eigenlijk wil ik Tyler Oakley nog wel, alleen weet ik dus niet echt wat van zijn verleden ;x


    Zal ik je een link geven naar zijn Draw My Life? Misschien kun je daar wat informatie uit halen


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Zal ik je een link geven naar zijn Draw My Life? Misschien kun je daar wat informatie uit halen


    Ah graag, das handig haha. Dan claim ik die cutie genaamd Tyler :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Okay, hier is het praattopic c:

    En hier is de link naar de Draw My Life van mijn Queen. Het is al wel een tijdje geleden maar de laatste jaren zijn makkelijker in te vullen dan zijn jeugd (;

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 21:54 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Okay, hier is het praattopic c:

    En hier is de link naar de Draw My Life van mijn Queen. Het is al wel een tijdje geleden maar de laatste jaren zijn makkelijker in te vullen dan zijn jeugd (;


    Zijn. Dee en April goed anders kan ik ze nu nog even aan passen


    A horse of course

    everydee schreef:
    (...)

    Oke, vrienden via youtube of in het echte leven??

    Via youtube en dat ze dan een of twee keer eerder een collab hebben gedaan? :3


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Zephyr schreef:
    (...)

    Hoezo timing, ik wilde je het net vragen omdat ik die twee wel bij elkaar vind passen als huisgenoten / goede vrienden.


    Ja prima! Leuk. c:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik denk dat ik me beter uitdchrijf. Ik wil de RPG tenslotte niet verwaarlozen, en met al dat schoolwerk word het nogal krap.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Naam: robin Tigrisblack
    Youtube naam: creepycreeper
    Subscribers:25miljoen afgerond
    Stijl: gamer en vlOgger. Soms andere dingetjes.
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Robin is een drukke jongen. En echte gameverslaving.Hij flipt dan ook als die niet langer dan een week heeft gegamed. Hij kan soms rustig zijn maar alleen als hij gamed. Hij is vrij sportief en flirt graag met meiden. Alleen is hij snel boos te krijgen en keert zich dan ook tegen iedereen. In zijn video is hij druk en grappig. Hij maakt graag grappen en is echt aardig. Hij neemt niet snel iemand als zijn vijand en geeft vrij veel om zijn kijkers. Ondanks dat hij niet naar hun luisterd. Hij heef't vrij seksistische humor. Dat vooral voorkomt in een oude serie van hem. Hij kan bijna overal om lachen. Hij vind klagen ook wel leuk. Hij had een serie waarin hij over 1onderwerp per keer klaagde.
    Uiterlijk:

    (jordi van ijordiii) Robin heeft bruin blond haar. Dat Verkleurt soms een beetje. Hij heeft blauwe ogen. Soms laat hij zijn haar groeien en dan draagt hij ook mutsen. Hij is vrij dun En licht gespierd.
    Geschiedenis: robin was op zijn 14d begonnen met youtuBe. Toen deed hij het als hobby. Op zijn 16 had hij succes en berijkt hij de 50000. In die twee jaar begon hij engels te gaan doen. En werd de teller alleen maar hoger.
    Probleem: robin heeft eigelijk vrij weinig om wat zijn kijkers vinden. Als hij hey zelf maar goed vind. Hij is vooral minecraft aan het doen wat hem kijkers kost. Maar niet de survival maar meer Lucky Block. Do not laugh. You didnt do. Maar in ieder geval hij geeft vrij weinig om commentaar van andere
    andere. En hij weigert bijna andere video's in engels te doen. Maar toch doet hij at langzaam.
    Extra:zo als ik al zei. Hij upload bijna alleen maar minecraft. Of hij upload andere games in Nederland's. Dst kost heb dus vele abonnees en zolang hij niet verranderd stijl zijn teller amper. Bijna heel Nederland kent hem.

    Series momenteel:
    Minecraft Lucky Block
    Do not laugh met andere yt
    You didnt do met andere
    Sims 4 nederlands
    Fifa15 nederlands
    Vlogs nederlands
    Series die komen:
    Vlogs engels
    Nintendo series engels
    Vakantie engels

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 23:04 ]

    Robind19 schreef:
    Naam: robin Tigrisblack
    Youtube naam: creepycreeper
    Subscribers:25miljoen afgerond
    Stijl: gamer en vlOgger. Soms andere dingetjes.
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Robin is een drukke jongen. En echte gameverslaving. Hij kan soms rustig zijn maar alleen als hij gamed. Hij is vrij sportief en flirt graag met meiden. Alleen is hij snel boos te krijgen en keert zich dan ook tegen iedereen.
    Uiterlijk:

    (jordi van ijordiii)
    Geschiedenis: robin was op zijn 14d begonnen met youtuBe. Toen deed hij het als hobby. Op zijn 16 had hij succes en berijkt hij de 50000. In die twee jaar begon hij engels te gaan doen. En werd de teller alleen maar hoger.
    Probleem: robin heeft eigelijk vrij weinig om wat zijn kijkers vinden. Als hij hey zelf maar goed vind. Hij is vooral minecraft aan het doen wat hem kijkers kost. Maar niet de survival maar meer Lucky Block. Do not laugh. You didnt do. Maar in ieder geval hij geeft vrij weinig om commentaar van andere
    andere. En hij weigert bijna andere video's in engels te doen. Maar toch doet hij at langzaam.
    Extra:zo als ik al zei. Hij upload bijna alleen maar minecraft. Of hij upload andere games in Nederland's. Dst kost heb dus vele abonnees en zolang hij niet verranderd stijl zijn teller amper. Bijna heel Nederland kent hem.

    Series momenteel:
    Minecraft Lucky Block
    Do not laugh met andere yt
    You didnt do met andere
    Sims 4 nederlands
    Fifa15 nederlands
    Vlogs nederlands
    Series die komen:
    Vlogs engels
    Nintendo series engels
    Vakantie engels


    Zou je nog een beschrijving bij het uiterlijk willen geven en het innerlijk wat langer willen maken, dan is hij goedgekeurd!
    Bovendien heb ik liever dat je eerst een jongen reserveert voordat je hem invult, maar dat is voor deze keer goed (;

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 7:38 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Zou je nog een beschrijving bij het uiterlijk willen geven en het innerlijk wat langer willen maken, dan is hij goedgekeurd!
    Bovendien heb ik liever dat je eerst een jongen reserveert voordat je hem invult, maar dat is voor deze keer goed (;


    En misschien een beetje op je spelling letten want dit doet pijn aan mijn ogen om te lezen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Freer schreef:
    (...)

    En misschien een beetje op je spelling letten want dit doet pijn aan mijn ogen om te lezen.


    Sprrymaar mijn mobiel en quizlet gaan niet goed samen.

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Zou je nog een beschrijving bij het uiterlijk willen geven en het innerlijk wat langer willen maken, dan is hij goedgekeurd!
    Bovendien heb ik liever dat je eerst een jongen reserveert voordat je hem invult, maar dat is voor deze keer goed (;


    Haha oke. Komt goed

    Robind19 schreef:
    (...)

    Sprrymaar mijn mobiel en quizlet gaan niet goed samen.


    Zet de site op mobiele versie C;


    Geloof niet alles wat je denkt