• Ik ga volgende week woensdag naar de kapper en ik haat m'n haar zoals het nu is. Ik weet totaal niet wat ik er mee moet. Zo is het dus nu:



    Ik zat zelf te denken aan dit en dit Maar ik ben zo bang dat hierdoor mijn hoofd heel dik lijkt. Iemand tips/mening hierover en eventueel andere haarstijlen die mij leuk zouden staan? (Ik denk niet dat ik het ga verven, maar suggesties zijn welkom want ik twijfel nog een beetje.)


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Steek je haar eens in je trui. het zal niet hetzelfde zicht geven, maar dan heb je al een beter idee of de lengte je afgaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gewoon proberen zoals op die foto's! En anders groeit het toch wel weer aan, kan altijd proberen (flower)


    they come, they go

    Ik denk dat een lange bob je erg leuk zou staan, zoals je eigenlijk zelf al aangeeft. Je moet er wel rekening mee houden dat je dan ook echt een kapsel hebt, en je dat dus vaak in model zult moeten brengen. Dit kan dus wel wat meer tijd kosten dan dat je simpelweg een borstel door je lange haren haalt.

    En ik zou niet verven als ik jou was. Je hebt net een mooie kleur. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."





    Ik heb even snel foto's gemaakt met m'n haar in m'n trui, maar ik twijfel of het wel echt staat of dat het te kort is. ;x
    Het maakt me volgens mij een heel stuk jonger en dat haat ik al helemaal.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 16:01 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:





    Ik heb even snel foto's gemaakt met m'n haar in m'n trui, maar ik twijfel of het wel echt staat of dat het te kort is. ;x
    Het maakt me volgens mij een heel stuk jonger en dat haat ik al helemaal.


    Als er meer volume in zit, denk ik dat het juist hartstikke leuk staat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik dacht even dat je al naar de kapper was gegaan
    Ik vind je haar best wel mooi zo kort, omdat het iets meer volume geeft.

    Ik denk dat je ook wel met een pony zou staan.


    Let the Night embrace you

    Ik vind dat korte haar leuk! Ik zou het gewoon doen als ik jou was. Het groeit toch wel weer aan.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik denk dat het je heel leuk zal staan. Je hebt namelijk geen heel rond hoofd, dus dat "dik maken" zal denk niet gebeuren. Bovendien zal het je haar denk wel goed doen, want het zal een stuk minder zwaar worden en waarschijnlijk dus wat meer volume geven. Daarnaast kan je als de hoeveelheid volume nog niet gewenst is dit oplossen door je haar op zijn kop te föhnen nadat het gewassen is. Geen grapje, werkt echt super en kost amper tijd c;


    Happy Birthday my Potter!

    Haar groeit altijd terug. Zolang je het niet knipt weet je nooit of het je zal staan. Als je het echt wilt, moet je het gewoon doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gewoon doen! Denk dat het je goed zal staan.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    is dit niet wat meer voor je?


    Ik denk ook wel dat het je mooi zal staan en zoals Katarina al zegt, een pony lijkt me misschien ook wel mooi (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mystogan schreef:
    Ik denk ook wel dat het je mooi zal staan en zoals Katarina al zegt, een pony lijkt me misschien ook wel mooi (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    lukesirwin schreef:





    Ik heb even snel foto's gemaakt met m'n haar in m'n trui, maar ik twijfel of het wel echt staat of dat het te kort is. ;x
    Het maakt me volgens mij een heel stuk jonger en dat haat ik al helemaal.

    Dit staat je wel mooi, maar je lijkt er inderdaad wel een stuk jonger mee. (zo zou ik je 13/14 schattenà


    Ex astris, sciencia

    Katarina schreef:
    Ik dacht even dat je al naar de kapper was gegaan
    Ik vind je haar best wel mooi zo kort, omdat het iets meer volume geeft.

    Ik denk dat je ook wel met een pony zou staan.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"