• Shamukh, Thane un Athane (un 'azagh-varudhgholt)

    Mortrydd - Mortrydd, Athanu Ghunum Bulnd.
    King_Thorin - Thorin Oakenshield, Thanu Ghunum Bulnd


    Kauwgomjunky - Penélope Took, Bushgu Busegn
    BardTheBowman - Ithilgaladhel Gloranor, Khulmu Ugaradzurmthahor
    Feanor - Khulmu ....?
    Amatus
    Kiliphilia
    Edoras
    Aire
    Artanis - Faelain, Khulmu Gondolin
    NoStranger
    Vibes
    CrissSquared
    Nenya
    mysterieus
    OakenshieId
    Aelith
    Kiriel
    ElfPrincess
    Cissy - Faeneth, Burmu Gondor
    Rhaenyra
    Thangurel
    Lindir - Midhwen, Khulmu ...?

    Andere Middle Earth-Chattopics:

    Agenda:
    Âfdohyar - Erebor Style
    4 - J.R.R. Tolkien Jarig
    Âfnarag
    5 - King Thorin Jarig
    Âfgalab
    1 - King Aragorn Jarig
    Âfnudkhazâd
    Âfanak
    Âfmuhudtuzakh
    Âfvalasirkha
    2 - Ithilgaladhel jarig
    Âfghuregablug
    1 - Faelain Jarig
    22 - Thane Thorin Jarig

    Âfghelekvast
    22 - Bilbo Baggins Jarig
    25 - Athane Mordrydd Jarig

    Âfkidhuzabad
    25 - National Legolasday
    31 - Penélope Jarig

    Âfizhu
    25 - Durin's Day
    26 - Faeneth Jarig

    Âfhumryanj

    Nieuwsflits



    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 16:24 ]

    Thrandy is sexy


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    BardTheBowman schreef:
    dus we zijn met zen drieën hier, zitten de andere weer op da rare app dinges

    nope 1 en robin hood verder kijken andere eten als goed is ;-) XD


    You can't touch music but music touch you

    En de ander is er half omdat ze huiswerk heeft (A)
    Omg ik haat mijn AK leraar echt ik moest nablijven van hem. :(( Oké, al lag het gedeeltelijk natuurlijk wel aan mezelf... Maar ik laat me weleens vaker gaan, dan moet je me niet laten nablijven :8


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    En de ander is er half omdat ze huiswerk heeft (A)
    Omg ik haat mijn AK leraar echt ik moest nablijven van hem. :(( Oké, al lag het gedeeltelijk natuurlijk wel aan mezelf... Maar ik laat me weleens vaker gaan, dan moet je me niet laten nablijven :8

    ik moet eigenlijk engels leren morgen toets XD


    You can't touch music but music touch you

    ik Latijn werkwoorden en een taak nederlands
    oh! en een toets en taak wiskunde en ik heb alleen de taak wiskunde gedaan


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Morgen geschiedenis en nl presentatie... Ugh


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Morgen geschiedenis en nl presentatie... Ugh

    succes!
    morgen alleen hoofdvakken
    2 uur wiskunde, 2uur nederlands, engels, frans en latijn


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Oh fuck. I just feel fucked up.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    hahaha we hebben allemaal belangrijke dingen voor school niemand doet er wat aan XD oh kut nu je het zeg ik heb ook presentaties...
    helemaal vergeten maar dat is met een groepje moet wel goed komen wij vullen mekaar wel in :P


    You can't touch music but music touch you

    wat zijn wij hier toch een bende huiswerk en test vergeters...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Oh fuck. I just feel fucked up.

    what's wrong??

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 20:57 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    what's wrong??


    Well, omdat ik een paar maand geleden niet doorhad dat mijn licht niet werkte (ik zag geen licht, deed het aan, deed het uit en toen wel. Problem: Het kwam van de straatlampen), mocht ik vandaag lekker leuk verkeerslessen gaan volgen bij de lokale politie omdat het parket naar 't schijnt van mening is dat onze ouders die boete toch zouden betalen en dat we er dan toch niets uit zouden leren.
    Well, het was dus een "quiz", om het zo te zeggen. Eigenlijk kwam het er bij elke vraag op neer dat als je niet goed oplette, je overreden zou worden of in het ziekenhuis zou belanden, maar goed, dat terzijde.
    Kom ik het uur erachter - tijdens koor, erachter dat die gast met wie ik in een groepje zat voor die "quiz", zijn zus een jaar of twee geleden is omgekomen bij een ongeluk - op haar fiets, met een auto. En ik voel me nu echt rot dat ik er wat mee zitten lachen heb, het feit dat ze het er na elke vraag nog eens bij zeiden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    BardTheBowman schreef:
    wat zijn wij hier toch een bende huiswerk en test vergeters...

    hahaha jup daar zijn we goed in hier :Y) XD


    You can't touch music but music touch you

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Well, omdat ik een paar maand geleden niet doorhad dat mijn licht niet werkte (ik zag geen licht, deed het aan, deed het uit en toen wel. Problem: Het kwam van de straatlampen), mocht ik vandaag lekker leuk verkeerslessen gaan volgen bij de lokale politie omdat het parket naar 't schijnt van mening is dat onze ouders die boete toch zouden betalen en dat we er dan toch niets uit zouden leren.
    Well, het was dus een "quiz", om het zo te zeggen. Eigenlijk kwam het er bij elke vraag op neer dat als je niet goed oplette, je overreden zou worden of in het ziekenhuis zou belanden, maar goed, dat terzijde.
    Kom ik het uur erachter - tijdens koor, erachter dat die gast met wie ik in een groepje zat voor die "quiz", zijn zus een jaar of twee geleden is omgekomen bij een ongeluk - op haar fiets, met een auto. En ik voel me nu echt rot dat ik er wat mee zitten lachen heb, het feit dat ze het er na elke vraag nog eens bij zeiden.

    ik ken dat gevoel... ik heb een gelijksoortige situatie gehad, niet dit, eerder iets van in jezelf lachen over iets en dan blijkt het iemand al overkomen te zijn
    ik ben blij dat ik meestal mijn mond hou...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Well, omdat ik een paar maand geleden niet doorhad dat mijn licht niet werkte (ik zag geen licht, deed het aan, deed het uit en toen wel. Problem: Het kwam van de straatlampen), mocht ik vandaag lekker leuk verkeerslessen gaan volgen bij de lokale politie omdat het parket naar 't schijnt van mening is dat onze ouders die boete toch zouden betalen en dat we er dan toch niets uit zouden leren.
    Well, het was dus een "quiz", om het zo te zeggen. Eigenlijk kwam het er bij elke vraag op neer dat als je niet goed oplette, je overreden zou worden of in het ziekenhuis zou belanden, maar goed, dat terzijde.
    Kom ik het uur erachter - tijdens koor, erachter dat die gast met wie ik in een groepje zat voor die "quiz", zijn zus een jaar of twee geleden is omgekomen bij een ongeluk - op haar fiets, met een auto. En ik voel me nu echt rot dat ik er wat mee zitten lachen heb, het feit dat ze het er na elke vraag nog eens bij zeiden.

    ja begrijp ik dat je je dan toch achteraf schuldig ga voelen....
    maar niet teveel doen iedereen maakt wel eens zo iets mee ;-)
    maar begrijp dat je het niet zo fijn vind....


    You can't touch music but music touch you

    nog leven hier? XD


    You can't touch music but music touch you