• Ik weet dat ik niet altijd veilig in het verkeer ben, maar andere mensen kunnen er ook wat van.
    Ik was naar school aan het fietsen Toen ik zag dat de politie stond te controleren. Dus ik steek mijn hand uit om af te slaan en de personen achter mij Namen afstand, maar toen ik afsloeg werd ik ingehaald Door een man die vol tegen de zijkant van mijn fiets fietsten. Zelfs de politie zag het. Dus hij fietsten snel Door al roepend "moeilijk hè je hand uitstekend" waarop ik terug riep dat ik mijn hand uitstak.
    Gelukkig heb ik niks en heeft.mijn fiets er geen schade van maar ik moest het even van me afschrijven.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hoofdletters moeten niet midden in een zin.

    Goed ehm, jij zat helemaal niet fout want je hebt je hand uitgestoken. De man is hier de persoon die het fout doet. Reed hij ook echt tegen je aan of reed hij straal langs je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah ja, dat had ik ook eens. Alleen ging ík toen rechtdoor. (Zeg maar op een kruising), en had ik voorrang, werd ik keihard aangereden. ''Ja, steek dan je hand uit..'', ''ja, als ik rechtdoor ga zeker?'' die man helemaal ruzie zoeken :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Merthur schreef:
    Hoofdletters moeten niet midden in een zin.

    Goed ehm, jij zat helemaal niet fout want je hebt je hand uitgestoken. De man is hier de persoon die het fout doet. Reed hij ook echt tegen je aan of reed hij straal langs je?


    Ik schreef dit topic op mijn telefoon waardoor ik nog wel eens hoofdletters midden in de zin krijg vanwege autocorrect :')

    Maar hij deed volgensmij wel zijn best om me t e ontwijken maar hij fietsten alsnog vol tegen me aan.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Merthur schreef:
    Hoofdletters moeten niet midden in een zin.

    Goed ehm, jij zat helemaal niet fout want je hebt je hand uitgestoken. De man is hier de persoon die het fout doet. Reed hij ook echt tegen je aan of reed hij straal langs je?


    Dit, het is echt vervelend dat de politie zo reageert. Maar in principe moet je je hand uitgestoken houden totdat je bijna de bocht omgaat. Ik zou dan terug roepen iets van, moeilijk he, uit je doppen kijken ofzo. Bah, ik kan echt niet tegen dat soort mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik schreef dit topic op mijn telefoon waardoor ik nog wel eens hoofdletters midden in de zin krijg vanwege autocorrect :')

    Maar hij deed volgensmij wel zijn best om me t e ontwijken maar hij fietsten alsnog vol tegen me aan.


    Ah vandaar!

    Ja, dan is die man echt een $#%@ als ik eerlijk ben. Hij moet beter uitkijken, jij stak gewoon je hand uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Hoofdletters moeten niet midden in een zin.

    Goed ehm, jij zat helemaal niet fout want je hebt je hand uitgestoken. De man is hier de persoon die het fout doet. Reed hij ook echt tegen je aan of reed hij straal langs je?
    Dat ligt vaak aan je telefoon, de mijne doet dat ook continu zonder dat ik de cap aanzet. Volgens mij staat hij zo in het systeem opgeslagen omdat je hem in het begin eens aan een begin van een zin hebt gebruikt. Idk

    En fietsers zijn apen op een fiets. Ik kom hier ook altijd van alles en nog wat tegen. De helft kent gewoon ook de verkeersregels niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dom zeg..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Dat slaat werkelijk nergens op. Gelukkig is er niks ernstigs gebeurd.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat is echt erg. Sommige mensen zijn echt apen. Ik ben een van de weinige gelukkigen op deze aarde die nog geen ongeluk heeft gehad met een fietser die niet uit zijn doppen kijkt. Nu ik met de auto rijd, ben ik er ook veel alerter op, want sommige mensen steken gewoon over omdat ze er heilig van overtuigd zijn dat zij elk recht hebben omdat ze een zwakke weggebruiker zijn.


    What would Emma do?

    Meestal ben ik degene die zelf haast mensen aanrijd op de fiets, maar ik lach er om en zeg sorry. Boze reacties reageer ik niet eens op, not my problem if you have a problem with it.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh dat is echt zo kut :c

    Ook wanneer je afslaat naar links en er opeens een man aan komt fietsen die schreeuwt "WAAROM THE FUCK RIJD JE SPOOK"

    Uh, ik sloeg af. Voor hem kwam ik van rechts. Rechts heeft voorrang, sukkel. Nee echt, ik irriteer me daar echt zo erg aan haha. Kan er ook heel boos om worden, zeker als het glad is. Gelukkig hoef ik de komende 2 weken nog niet te fietsen :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly