• Er is een klein dorpje in midden Engeland, waar iedereen elkaar ken ten niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen: Horan, Malik, Payne, Styles, en Tomlinson. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Horan [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Niall James Horan • 38 • TonyTurtlePerry
    Moeder • Céline "Cellie" Amelia Horan-Bourdon • 38 • Alate
    Kinderen •
    Lucy Meave Horan • 16 • Little_Liars
    [R] • • MeganKM

    • Familie Malik [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Zayn Javadd Malik • 42 • JackSkellington
    Moeder • Somaiya Yasmin Malik-Ravi • 37 • TonyTurtlePerry
    Kinderen •
    Cassandra Daliya Malik • 17 • Zamperini

    • Familie Payne [Vol]
    Vader • Liam James Payne • 41 • Rovers
    Moeder • Alexis "Alex" Payne-Dourdan • 38 • Xiphias
    Kinderen •
    Felicia Jasmine Payne • 18 • Isimat
    River Graig Payne • 17 • GusWaters
    Ezra Lukas Payne(-Horan) • 19 • Fitzgomery

    • Familie Styles [Vol]
    Vader • Harry Edward Styles • 40 • Rovers
    Moeder • Avalanté Louise Styles (née Deveraux) • 38 • Crucifix
    Kinderen •
    Arianna Meline Styles • 17 • Recentia
    Aaron Styles • 18 • Vulpes
    Kevin William Styles • 16 • TonyTurtlePerry

    • Familie Tomlinson [Vol]
    Vader • Louis William Tomlinson • 42 • Fitzgomeryi
    Moeder • Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson-Brown • 39 • Rovers
    Kinderen •
    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson • 17 • Xiphias
    Jessie Connor Tomlinson • 17 • Fanders
    Katherine Lena Tomlinson • 16 • Timlin

    • Overige Buurtbewoners
    Gary Christopher Beale • 27 • TonyTurtlePerry



    • Lijstje •
    Naam •
    Leeftijd •(Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 15/16 zijn ook niet leuk om te spelen.)
    Uiterlijk •(Met foto)
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis •(Baan, status in relatie, jongere leven etc)
    Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. One Direction bestaat niet en heeft nooit bestaan.De jongens hebben gewone banen en een gewoon 'saai' leven.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 10:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Wil iemand van de moeders met Céline zo erg goede vriendinnen zijn? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Wil iemand van de moeders met Céline zo erg goede vriendinnen zijn? :Y)


    Ja hoor c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    (...)

    Ja hoor c:


    Haha, dus echt goede vriendinnen die vaker wat doen of op een kopje koffie/thee komen?
    :'3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    woow, al die nieuwe mensen. Ik heb het gevoel dat ik veel gemist heb (:


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Mijn rol gaat toch iets later komen dan verwacht. Sorry!


    That is a perfect copy of reality.

    Is er misschien iemand die een goede vriendin wil zijn van River? (kijk even bij mijn personage dan weet je hoe iemand ik ongeveer zoek) ^-^


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Amaris schreef:
    (...)

    Haha, dus echt goede vriendinnen die vaker wat doen of op een kopje koffie/thee komen?
    :'3


    Ja, is prima hehe cc:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    (...)

    Ja, is prima hehe cc:


    Oké, van die koewle moedervriendinnen. :')
    Ik kan er wel wat van maken, gezien mijn moeder zo vaak iemand op bezoek heeft.
    :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."





    Naam •
    Katherine Lena Tomlinson
    Leeftijd •
    16, 23-11-1998
    Uiterlijk •
    Katherine is een best klein meisje met haar 1.60 lang. Katherine heeft een tengere bouw, verder heeft ze de ogen van haar vader geërfd en heeft ze donkerbruin, golvend haar. Katherine is iemand die veel moeite heeft met 's ochtends vroeg opstaan en ze heeft dan vaak ook weinig tijd om alles er goed uit te laten zien. Haar haar is dan vaak ook een redelijke warboel. Echter boeit haar dit niet zoveel.
    Katherine heeft een lichte huidskleur. Ze heeft niet echt een aparte stijl, ze draagt van alles wel een beetje. Wel is ze meer een broekenpersoon dan een rokjespersoon. Ook draagt ze liever gympen dan hakken. Katherine heeft in haar oor een triple-forward en twee ringetjes. Qua make-up houdt Katherine zich redelijk bescheiden. Mascara, eyeliner en soms wat verhullende crème, zodat mensen haar oneffenheden niet zien, maar meer hoeft voor Katherine ook niet.
    Karakter •
    Katherine heeft een gemengd karakter. Ze heeft heel veel goede punten, maar er zijn ook redelijk wat dingen waaraan mensen zich groen en geel kunnen ergeren. Een voorbeeld hiervan is Katherine's eeuwige weerwoord. Dit is iets wat Katherine altijd al gehad heeft en wat ze nooit zal afleren. Katherine vindt het leuk om tegen mensen in te gaan, om discussies te voeren.
    Dit is echter alleen bij mensen van haar leeftijd (onder andere haar broer en zus), leraren en soms haar ouders. Verder is Katherine ook ontzettend koppig en houdt ze heel erg vast aan haar eigen mening, ook al slaat die nergens op. Katherine is iemand die hulp van anderen vaak weigert, ze wilt het graag allemaal zelf oplossen. Ook kan Katherine soms onverantwoordelijk en roekeloos overkomen, ze denkt niet lang na over dingen.
    Aan de andere kant is ze een goedgehumeurd persoon, je zal haar niet zo snel chagrijnig zien. Ze wordt ook niet zo snel boos om dingen. Bijvoorbeeld als mensen grappen met haar uithalen, ze zal eerder meelachen. Dit hangt natuurlijk er wel vanaf of de grap niet te ver gaat. Op school is ze gewoon een normale leerling, ze haalt niet hele hoge cijfers, maar ook niet hele lage. Katherine zoekt graag avonturen op, ze is een heel avontuurlijk meisje. Dit slaat weer terug op haar onverantwoordelijk- en roekeloosheid. Ze houdt gewoon van de adrenaline kick. Over het algemeen is Katherine ook wel een vriendelijk meisje tegen anderen, vreemden. Al is ze niet zo van het praten tegen vreemden. Ze is voor haar doen redelijk introvert.
    Geheim •
    Katherine's geheim is dat Katherine met geesten kan communiceren. Soort van. Ze voelt de energie die van ze afkomt en ze hoort fluisteringen. Als ze zich goed genoeg inspant kan ze terugreageren of ze zelfs zien. Er zijn alleen een paar dingen die Katherine doodsbang maken. Steeds vaker zoeken duistere entiteiten haar op. Katherine is bang dat ze haar zullen aanvallen en ze durft niemand hier iets over te vertellen. Ze denkt dat ze haar voor gek zullen verklaren. Verder denkt ze dat mensen haar gaan mijden omdat ze zelf ook bang zijn, bang voor haar.
    Geschiedenis •
    Katherine is de jongste uit het Tomlinson gezin. Haar broer en zus zijn een tweeling en in Katherine's jongere jaren is ze vaak jaloers geweest op de band die Freddie en Jessie met elkaar hadden. Ze wilde dat ze zelf ook deel uitmaakte van een tweeling. Naarmate ze ouder werd heeft ze zich eroverheen gezet en het geaccepteerd. Katherine's geheim begon zich te ontwikkelen toen ze nog jong was. Het was in het begin iets heel onschuldigs, niks engs. Katherine had ook nog niet door dat het wat was en was er dus ook nog niet bang voor.
    Toen ze echter elf/twaalf werd begon ze te merken dat er wat aan de hand was. Ze voelde verschillende energieën en heel soms fluisteringen. In deze tijden heeft ze wel eens aan anderen gevraagd of zij het ook voelden of hoorden, maar toen ze haar raar aankeken en er grappen over begonnen te maken heeft ze zelf ook maar gezegd dat ze het deed om hen bang te maken en dat er niks was. Kath heeft er daarna ook nooit meer een woord over gesproken. Ze hoopte ook dat het waar was wat ze zei, haar hoop was tevergeefs. Het werd alleen maar erger naarmate ze ouder werd.
    Nu is ze zelfs zover dat ze - als ze zich echt inspant - ze terug kan communiceren. Vaak zijn het dezelfde woorden die ze roept. 'Ga weg.' Helaas voor Katherine zijn het steeds vaker duistere energieën die haar lastig vallen. Tot Katherine's grote spijt. Deze luisteren namelijk niet naar haar smeekbedes en Katherine is doodsbang dat ze haar of de mensen om haar heen iets zullen aandoen, al ze dat zouden kunnen. Katherine weet het niet.
    Extra •
    Met haar zus heeft ze opzich wel een goede relatie, alleen doordat ze beiden zo verschillend zijn ontstaan er wel eens ergernissen tussen de twee. Deze kunnen soms uitdraaien tot fikse ruzies. Ook met haar broer en haar ouders heeft ze gewoon een goede band, niks speciaals. Verder is ze vrienden met River Payne.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 23:51 ]


    That is a perfect copy of reality.

    @Timlin River verjaart een dag na Katherine (valt me net op omdat ik je rol zag staan ^-^)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    @Timlin River verjaart een dag na Katherine (valt me net op omdat ik je rol zag staan ^-^)



    Hahaha. Ik heb iets met 23 november, I don't know whyy. Noem me maar Demi trouwens C:


    That is a perfect copy of reality.

    Wilt iemand vriendinnen /vriend of vijanden worden van Arianna ? :Y)


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Timlin schreef:
    (...)


    Hahaha. Ik heb iets met 23 november, I don't know whyy. Noem me maar Demi trouwens C:


    Haha dat heb ik met 24 november. Oh en ik ben Indra (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Haha dat heb ik met 24 november. Oh en ik ben Indra (:


    Zullen we River en Katherine vrienden laten worden? c:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 19:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Recentia schreef:
    Wilt iemand vriendinnen /vriend of vijanden worden van Arianna ? :Y)


    Vriendinnen met Felicia Payne?


    - God only knows