• Er is een klein dorpje in midden Engeland, waar iedereen elkaar ken ten niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen: Horan, Malik, Payne, Styles, en Tomlinson. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Horan [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Niall James Horan • 38 • TonyTurtlePerry
    Moeder • Céline "Cellie" Amelia Horan-Bourdon • 38 • Alate
    Kinderen •
    Lucy Meave Horan • 16 • Little_Liars
    [R] • • MeganKM

    • Familie Malik [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Zayn Javadd Malik • 42 • JackSkellington
    Moeder • Somaiya Yasmin Malik-Ravi • 37 • TonyTurtlePerry
    Kinderen •
    Cassandra Daliya Malik • 17 • Zamperini

    • Familie Payne [Vol]
    Vader • Liam James Payne • 41 • Rovers
    Moeder • Alexis "Alex" Payne-Dourdan • 38 • Xiphias
    Kinderen •
    Felicia Jasmine Payne • 18 • Isimat
    River Graig Payne • 17 • GusWaters
    Ezra Lukas Payne(-Horan) • 19 • Fitzgomery

    • Familie Styles [Vol]
    Vader • Harry Edward Styles • 40 • Rovers
    Moeder • Avalanté Louise Styles (née Deveraux) • 38 • Crucifix
    Kinderen •
    Arianna Meline Styles • 17 • Recentia
    Aaron Styles • 18 • Vulpes
    Kevin William Styles • 16 • TonyTurtlePerry

    • Familie Tomlinson [Vol]
    Vader • Louis William Tomlinson • 42 • Fitzgomeryi
    Moeder • Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson-Brown • 39 • Rovers
    Kinderen •
    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson • 17 • Xiphias
    Jessie Connor Tomlinson • 17 • Fanders
    Katherine Lena Tomlinson • 16 • Timlin

    • Overige Buurtbewoners
    Gary Christopher Beale • 27 • TonyTurtlePerry



    • Lijstje •
    Naam •
    Leeftijd •(Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 15/16 zijn ook niet leuk om te spelen.)
    Uiterlijk •(Met foto)
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis •(Baan, status in relatie, jongere leven etc)
    Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. One Direction bestaat niet en heeft nooit bestaan.De jongens hebben gewone banen en een gewoon 'saai' leven.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 10:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam •


          Arianna Meline Styles.

    Leeftijd •
          Zeventien jaar.

    Uiterlijk •
          Bij het eerste gezicht ziet Arianna er stoer en knap uit, wat ook een goeie beschrijving van haar karakter is. Ze is 1m75 lang, en heeft een slank lichaam, en heeft niet veel vormen, dat vindt ze eigenlijk wel spijtig. Ook heeft ze een erg blanke huid, die je niet snel ziet bruinen, en dan is ze stikjaloers op meisjes die een mooie getinte huid hebben. Toch kan je merken dat ze sportief is, want ze doet zes uur aan gymnastiek. Ook gaat ze bijna elke ochtend joggen, om in vorm te blijven. Arianna heeft vroeger ook een paar puistjes gehad het heeft twee jaar geduurd, maar ze zijn nu wel weg. Wat de meeste mensen niet zo goed merken omdat haar huid vol make-up zit, zijn haar kleine sproeten. Ze heeft er veel lichte op haar wangen, maar verstopt ze het liefst.
          Arianna heeft lange donkerbruine/zwarte haren, die normaal gezien stijl zijn, maar af en toe laat ze hen krullen. Haar haren zijn altijd al lang geweest. Ze heeft blauwe ogen, net zoals haar grotere broer. Vaak krijgt ze er complimenten voor, en is er dus ook trots op. Ze heeft lange, volle wimpers waar vaak mascara op komt, ook zit er altijd een fijn lijntje eyeliner boven haar oog. Ze heeft roze, volle lippen en hierop komt alleen maar een lichtroze gloss.
          Verder draagt ze graag stoere kleding, maar dan wel iets girly. De stijl van het meisje is best leuk en trendy.

    Karakter •
          Arianna is zo een meisje dat populair is, en altijd zegt wat ze wilt. Ze is erg sociaal, en zal vast degene zijn die een gesprek begint. Toch laat ze het merken als ze iemand niet mag. Dan zoekt ze iets uit om die persoon te beledigen zonder zelf iets fout te doen. Zelf haat ze het om fouten te maken. Of het nou op school is of gewoon in haar vrije tijd, Arianna is een echte perfectionist. Maar ze laat het wel merken als ze van iemand houdt, of deze persoon bewondert [wat niet zo vaak voorkomt]. Je kan haar ook niet erg 'slim' noemen want ze moet met haar punten op school haar ouders altijd teleurstellen. Niet dat het haar wat uitmaakt, school is voor haar verloren tijd en ze doet er ook niets voor. Regels zijn voor haar ook gemaakt om gebroken te worden, en ze doet maar al te graag dingen die niet mogen.
          Arianna is niet de persoon dat mensen gaat volgen, ze wilt liever zelf gevolgd worden. Ze kan dingen goed organiseren, en maakt vaak leuke feestjes. Ze haar het om hulp te krijgen van andere, ook al heeft ze die echt nodig. Dat is al van kleins af aan, en is altijd gebleven. Het meisje wilt het liefst alles zelf doen en vindt dat ze het ook altijd beter doet dan andere. Hierdoor kan ze soms best irritant zijn, maar dat is niet het enige irritante aan haar. Arianna is ook brutaal en snel boos, en als ze om iemand boos is zal ze alles doen om die persoon te verwoesten.
          Maar Arianna heeft ook goeie kanten. Ze is bijvoorbeeld een echte vriendin, en zeker te vertrouwen. Ze heeft niet graag hulp, maar andere helpen doet ze ook zonder probleem.

    Geheim •
          Ze heeft een paar maanden geleden een jongen ontmoet en werd meteen verliefd. Eigenlijk was deze jongen een crimineel, en hij heeft haar in het wereldje van "de prostituees" gebracht. Ze wilt er echt uit, maar is geen weg meer terug. Ze durft dit geheim tegen niemand te zeggen.

    Geschiedenis •
          Komt.

    Extra •
    Ik ga haar nog uitwerken.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 22:14 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik moet voor de geschiedenis van Arianna de band met de familie een beetje weten, dus wat zullen we doen (aan de familie Styles) :Y) ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Nou, ieder geval heeft Harry geen goeie band met Aron, misschien dat Arianna wel papa's prinsesje is ofzo, maar dan lijkt het net alsof niemand Mama Styles mag. Dat is ook weer niet de bedoeling.


    'Darling, just hold on'

    Dancal schreef:
    Ik moet voor de geschiedenis van Arianna de band met de familie een beetje weten, dus wat zullen we doen (aan de familie Styles) :Y) ?

    Ik wil wel de overprotective broer spelen.
    edit: Aaron heeft geen problemen met zijn moeder. Als hij er ooit achter komt dat Harry zit te foefelen met de buurman... Beware :p

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 18:57 ]


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Rouis schreef:
    (...)

    Nee hoor, dat is geen probleem. (:
    En zeg maar Ruth. ^.^

    Alright, mijn naam is Michèle trouwens.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Rouis schreef:
    Nou, ieder geval heeft Harry geen goeie band met Aron, misschien dat Arianna wel papa's prinsesje is ofzo, maar dan lijkt het net alsof niemand Mama Styles mag. Dat is ook weer niet de bedoeling.


    Het kan ook dat ze haar beide ouders graag heeft en altijd probeert het meeste aandacht te hebben ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Vulpes schreef:
    (...)
    Ik wil wel de overprotective broer spelen.
    edit: Aaron heeft geen problemen met zijn moeder. Als hij er ooit achter komt dat Harry zit te foefelen met de buurman... Beware :p


    Haha, prima ! Arianna kan soms wel erg irritant doen :').


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik vind beide ideeën goed, als Marie het ook goed vind, dan is het toppie. (:


    'Darling, just hold on'

    Hoe is Lucy's band met haar vader?


    Bowties were never Cooler

    Rouis schreef:
    Ik vind beide ideeën goed, als Marie het ook goed vind, dan is het toppie. (:


    Helemaal priem c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Een oproep aan iedereen die een meisje maakt: Alle meisjes zijn tot nu toe zeker qua uiterlijk perfecte personages, wat niet geoorloofd is. Iedereen heeft vreemde puntjes aan zijn of haar lichaam, en het is zeker voor tieners niet realistisch dat ze er perfect uitzien, kijk maar naar jezelf.


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    Een oproep aan iedereen die een meisje maakt: Alle meisjes zijn tot nu toe zeker qua uiterlijk perfecte personages, wat niet geoorloofd is. Iedereen heeft vreemde puntjes aan zijn of haar lichaam, en het is zeker voor tieners niet realistisch dat ze er perfect uitzien, kijk maar naar jezelf.


    Ik snap niet zo goed op wat voor uiterlijk je dan doelt. De faceclaims die nu gekozen zijn, zijn toch ook van gewoon normale mensen? Zij zijn ook zeker niet perfect toch?


    - God only knows

    Isimat schreef:
    (...)

    Ik snap niet zo goed op wat voor uiterlijk je dan doelt. De faceclaims die nu gekozen zijn, zijn toch ook van gewoon normale mensen? Zij zijn ook zeker niet perfect toch?


    De beschrijvingen zeggen het allemaal 'perfecte meisjes' zijn. De plaatjes waar iedereen op wil lijken en die het 'perfecte lichaam' hebben.


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    De beschrijvingen zeggen het allemaal 'perfecte meisjes' zijn. De plaatjes waar iedereen op wil lijken en die het 'perfecte lichaam' hebben.


    Bij Lucy heb ik niets over haar lichaam gezegd. Als het nodig is zet ik er wel bij dat ze niet de dunste en de lichtste is?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bain schreef:
    Hoe is Lucy's band met haar vader?


    Ik denk dat de twee wel een goede band zouden kunnen hebben, maar ze als vaders en dochter ook fikse ruzies kunnen hebben. Als jij dit natuurlijk goed vindt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded