• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb sinds Seizoen 4 PLL niet meer gekeken omdat ik toen moest wachten; dus ik wacht zeg maar tot seizoen 5 zodat ik weer alles in een reeks kan kijken als ik me verveel op school :'D (ik heb nogal een té laag opleiding gekozen waardoor ik alles al snap en me verveel x'd.)
    Maar ik heb ooit een soort promo van Once upon a time gezien en dat vond ik redelijk saai; waardoor ik het nooit gekeken heb.
    Degrassi vind ik sinds en dat is niet doordat Dylan Everett er uit is; maar sinds seizoen 12 stom. Alles gebeurd té snel en word té snel afgerond waardoor het zich niet kan opbouwen. Daarnaast vind ik dat alles 'te' overrated is. Ze hadden weer terug moeten gaan naar Seizoen 8-12. die waren het best.


    Ik kan echt niet wachten bij PLL omdat ik er niet tegen kan om iets niet te snappen en die hele serie is niet te snappen. En hoe can you not like Toby?
    ONCE is echt iets wat je leuk vind of niet, maar ik zou niet meteen na de eerste aflevering stoppen, maar iets verder kijken, want dan begint het echt leuk te worden.
    Ik heb alleen maar een deel van seizoen 11 en heel seizoen 12 en 13 gezien van Degrassi, maar Irvine het inderdaad ook steeds minder worden. En het gaat allemaal inderdaad te snel. Ook vind ik die hele verhaallijn met Clare heel irritant, omdat ik haar echt een dramaqueen vind. En Miles mag ik ook niet, dus ik vind bijna alle verhaallijnen stom.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    'Hoi,' zei hij kortaf waardoor ik gauw weer wekgeek en naar mijn handen staarde.
    'Het spijt me van gisteren, ik had het echt niet moeten doen. Ik hoop dat ik je geen valse hoop gegeven heb, want er is gewoon geen kans dat wij samen iets kunnen hebben. Daarvoor hou ik teveel van Ralf. Het spijt me voor je dat ik niet van je hou, echt waar. Je bent een hele goede vriend en ik weet dat je er niks aan kan doen op wie je verliefd wordt.'
    Ik keek Fred weer wat aan en knikte zachtjes me t mijn hoofd alsof ik hem heel goed begreep, hoewel ik van binnen brak. Misschien was het ook makkelijk geweest, mijn lot en liefde als ik maar bleef denken dat de hongerige gevoel bij Angekina ook liefde was.
    'Ik zou gewoon willen dat Ralf even oud was.'
    Ik keek hem lichtelijk bernaasd aan en hoewel ik de neiging kreeg om mijn lippen, net als gisteren weer tegen die van hem aan te drukken, hield ik me in.
    'De leeftijd boeit niet echt.' Begon ik.
    'Maar de liefte toch wel? Als jullie van elkaar houden is het al genoeg. Later als jullie ouder zijn, jij rond de 24 en Rald 22, merk je er nauwelijks van.' Zei ik met een triest glimlach.
    'Eneh.. hoewel.. hoewel er nooit iets tussen ons kan gebeuren.. ben ik nog steeds dezelfde vriend; ik wil nog steeds wel dat jij gekukkig word.'

    Leo kan dingen makkelijk accepteren en verder leven :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Auch.’ Met een ruk werd de kussen tegen mijn buik aangeduwd voordat hij naar mijn polsen greep om me diep in het bed te duwen. ‘Leooo’ murmelde ik zachtjes terwijl ik gekweld zijn gezicht in keek waarbij zijn handen alleen maar strakker rond mijn polsen gingen.
    'Geloof het of niet Saunders; maar ik heb redelijk aantal slijmballen gehaald. Tenminste meer dan die twee domme idioten van mij die jammer genoeg mijn vrienden zijn.’
    Met dat rolde hij van mij en het bed af en voordat ik een aanval kon ondernemen ging Leo zoals gewoonlijk met zijn woorden genadeloos verder; ‘En voor het denken dat ik dom ben en mij slaan met een kussen en daarna nog te denken sterker dan mij te zijn, haal ik George nu wel even. En ik ga heus niet afluisteren.’ Abrupt ging ik overeind zitten. ‘Leo; nee- niet doen- wacht..!’ maar in plaats daarvan hoorde ik zijn snelle passen van de trap af gaan terwijl ik snel rond mij heen keek voor afleiding. Merlin- ik moest hem hiervoor terugpakken.
    Voordat ik mijn bed rechter kon trekken schrok ik van de deur die openging waar George al tevoorschijn kwam. Oh merlin- ik ging dood. Snel vermeed ik zijn blik terwijl hij bij mij op mijn bed ging zitten.
    ‘..waarom stuurde Leo mij hier heen?’
    Ietwat geschrokken keek ik op. Merlin; ik ging hem nu werkelijk wurgen met Nagini; die ik wel even zal stelen. Aarzelend streek ik met mijn hand over mijn pony terwijl ik maar naar mijn voeten keek die zich in een kleermakerszit stonden.
    ‘..Ik weet het niet; Leo doet wel meer dingen die on-doorgrondbaar zijn. Ik- ik wilde gewoon aan huiswerk werken.’ Gebruikte ik diezelfde smoesje als zojuist waarbij ik naar mijn nachtkastje boog en maar een willekeurige boek er tevoorschijn haalde die ik opensloeg.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik kan echt niet wachten bij PLL omdat ik er niet tegen kan om iets niet te snappen en die hele serie is niet te snappen. En hoe can you not like Toby?
    ONCE is echt iets wat je leuk vind of niet, maar ik zou niet meteen na de eerste aflevering stoppen, maar iets verder kijken, want dan begint het echt leuk te worden.
    Ik heb alleen maar een deel van seizoen 11 en heel seizoen 12 en 13 gezien van Degrassi, maar Irvine het inderdaad ook steeds minder worden. En het gaat allemaal inderdaad te snel. Ook vind ik die hele verhaallijn met Clare heel irritant, omdat ik haar echt een dramaqueen vind. En Miles mag ik ook niet, dus ik vind bijna alle verhaallijnen stom.


    Ik ben maar een- een persoon meisje; en ik weet dat ik Dylan nooit zal krijgen maar ik blijf wel trouw aan hem als Celebcrush :Y) Ook al speelt hij in redelijke slechte films x'D oke oke vreselijk slechte films :p

    Idk; misschien begin ik ooit dan aan ONCE als ik me echt verveel... maar ik zoek eigenlijk meer een goede boek dan een leuke serie. Any tips? ^^ Ik ben laatst aan De Wetten van de Magie begonnen en The Wheel of Time maar het pakt me niet zo erg als LOTR en HP :l

    Clare is irritant ja x'D ze zit al in de programma sinds seizoen 5-6 ofzo? ik weet het niet precies maar ik vind heel haar Eli/Claire relatie uitgemolken en irritant. Daarnaast erger ik me aan alle personages hoewel ik persoonlijk wel enthousiast was over de Tristan/Teacher affair wat al binnen wat? 2 episodes over was? Ja dat is ook echt werkelijkheid x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'De leeftijd boeit niet echt. Maar de liefte toch wel? Als jullie van elkaar houden is het al genoeg. Later als jullie ouder zijn, jij rond de 24 en Ralf 22, merk je er nauwelijks van. Eneh.. hoewel.. hoewel er nooit iets tussen ons kan gebeuren.. ben ik nog steeds dezelfde vriend; ik wil nog steeds wel dat jij gekukkig word.' Ik glimlach en kijk hem vrolijk aan.
    'Je bent altijd een goede vriend geweest, Leo. Ik wil gewoon niet dat jij verkeerde dingen denkt.' Ik schud mijn hoofd en kijk hem met een scheve glimlach aan. 'Ik zou gewoon willen dat mijn leven wat makkelijker geweest was.'
    Zonder dat ik echt doorheb wat ik doe trek ik hem naar me toe en begin ik hem te kussen, hoewel ik weet dat ik het niet zou moeten doen. Ik weet dat Dit verkeerd is en dat ik hem nu meteen weg moet duwen, trek ik hem echter dichter naar me toe en duw ik hem zelfs achterover zodat hij op de bank ligt.
    En dan dringt het pas echt tot me door wat ik aan het doen ben. Meteen laat ik hem los en sta ik op, in paniek. Snel kijk ik nog even rond of iemand het gezien heeft, maar dat is gelukkig niet het geval.
    'Dat had niet mogen gebeuren en... Zou je het alsjeblieft aan niemand willen vertellen?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘..Ik weet het niet; Leo doet wel meer dingen die on-doorgrondbaar zijn. Ik- ik wilde gewoon aan huiswerk werken.’ zei hij en trok zijn nachtkastje open waar hij een boek uithaalde. Ik sloot mijn ogen even voordat ik me voorover boog om het boek uit xijj hand te rukken en het dichtklapte waarna ik de titel las.
    'Camp, dit is waarzeggeij. We hebben nog geen een les van dat gehad, morgen pas.' Concludeerde ik en lefde de boek terug op de nachtkastje neer voordat ik Campbell doordringend aankeek.
    'Als je de waarheid niet wilt vertellen hoeft het niet. Ik- ik wil je niet nog ongenakkelijker laten voelen..' hoewel ik de waarheid wel wil horen en al weet aan wat hij dacht. Maar echt; ik wil dit uitpraten of we gaan nooit meer in elkaara ogen kunnen kijken door deze "kleinde" incident.

    Kort maar krachtig :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ben maar een- een persoon meisje; en ik weet dat ik Dylan nooit zal krijgen maar ik blijf wel trouw aan hem als Celebcrush :Y) Ook al speelt hij in redelijke slechte films x'D oke oke vreselijk slechte films :p

    Idk; misschien begin ik ooit dan aan ONCE als ik me echt verveel... maar ik zoek eigenlijk meer een goede boek dan een leuke serie. Any tips? ^^ Ik ben laatst aan De Wetten van de Magie begonnen en The Wheel of Time maar het pakt me niet zo erg als LOTR en HP :l

    Clare is irritant ja x'D ze zit al in de programma sinds seizoen 5-6 ofzo? ik weet het niet precies maar ik vind heel haar Eli/Claire relatie uitgemolken en irritant. Daarnaast erger ik me aan alle personages hoewel ik persoonlijk wel enthousiast was over de Tristan/Teacher affair wat al binnen wat? 2 episodes over was? Ja dat is ook echt werkelijkheid x'D


    Haha tja, ik niet echt. Hoewel bij PLL ikhem de enige jongen is die ik echt mag. Caleb vind ik echt vreselijk irritant. Ik zag vandaag dat hij vader een film wilde gaan kijken die me verschrikkelijk saai leek maar Ian Nelson speelde erin dus nu ga ik die ooit met mijn vader kijken :'D we kijken nooit films samen omdat hij echt totaal andere films leuk vindt.

    Ehm, ik vind THE Mortal Instruments wel leuk. Zelf zit ik nu vast in boek vier omdat ik geen tijd meer heb om te lezen, maar als ik vakantie heb dan lees ik het boek waarschijnlijk heel snel uit.

    Alles gaat veel te snel en de problemen zijn echt veel te snel opgelost. Daarna horen we er ook helemaal niks meer over. Ik vond het zo stom toen Adam dood ging! Maar Eclare was eerst leuk, maar nu niet meer. En ik vind eigenlijk dat Eli gewoon weg had moeten blijven, aangezien ze zijn personage nu helemaal aan het verpesten zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Momentje.’ Verbaasd keek ik op hoe hij de wc in liep waar een harde kabaal uit komt waardoor ik haast geneigd was mijn handen langs mijn oren te zetten tot Jonah er uit kwam. Zijn handen zitten onder het bloed en het ergste was dat ik me ongerust voelde. Een beetje té erg. Tranen gleden van zijn gezicht waardoor ik abrupt wegkeek. 'Ik wil je geen pijn doen, Kealan, maar alles wat ik probeer te doen blijkt alles slechter te maken. Het spijt me zo en ik snap het als je me nooit meer wil zien.'
    Zachtjes hoorde ik de kraan lopen wat me deed opstaan en een hand door mijn haar haalde waarbij mijn hand naar de beschadigde muur gleed in het wchokje.
    ‘I-ik ga niet wachten tot mij hetzelfde lot ondergaat als dat muurtje; Jonathan..’ hoewel ik het niet toe wilde geven moest ik mijn best doen om niet naar hem toe te lopen om hem zijn kapotte handen helpen schoon te maken; helpen te laten helen terwijl ik bij een ieder ander direct weggelopen had. Direct al. ‘Ik weet dat je dat vroeg of laat gaat doen; waardoor ik weet dat jij iedere keer een smoes gaat hebben waar ik iedere keer intrap- hoewel ik stiekem wel beter weet; maar mijn gedachtes maar voor de gek hou; dit is wat je wilde; je wilde mij niet zolang ik met Victoire ging trouwen later- dan moet je nu ook niet klagen dat je het anders wilt.’ Met dat draaide ik me om- waar ik de deur uit liep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Fred Weasley

    'De leeftijd boeit niet echt. Maar de liefte toch wel? Als jullie van elkaar houden is het al genoeg. Later als jullie ouder zijn, jij rond de 24 en Ralf 22, merk je er nauwelijks van. Eneh.. hoewel.. hoewel er nooit iets tussen ons kan gebeuren.. ben ik nog steeds dezelfde vriend; ik wil nog steeds wel dat jij gekukkig word.' Ik glimlach en kijk hem vrolijk aan.
    'Je bent altijd een goede vriend geweest, Leo. Ik wil gewoon niet dat jij verkeerde dingen denkt.' Ik schud mijn hoofd en kijk hem met een scheve glimlach aan. 'Ik zou gewoon willen dat mijn leven wat makkelijker geweest was.'
    Zonder dat ik echt doorheb wat ik doe trek ik hem naar me toe en begin ik hem te kussen, hoewel ik weet dat ik het niet zou moeten doen. Ik weet dat Dit verkeerd is en dat ik hem nu meteen weg moet duwen, trek ik hem echter dichter naar me toe en duw ik hem zelfs achterover zodat hij op de bank ligt.
    En dan dringt het pas echt tot me door wat ik aan het doen ben. Meteen laat ik hem los en sta ik op, in paniek. Snel kijk ik nog even rond of iemand het gezien heeft, maar dat is gelukkig niet het geval.
    'Dat had niet mogen gebeuren en... Zou je het alsjeblieft aan niemand willen vertellen?'


    OMG je veraad Ralf D':
    En ik zweer; ik ZWEER mijn idee was dat Ralf al ainds Geirge bij hem kwam zitten achter het portret op het vloer zat en alea alfluisterde zodat hij zou horen wat fred zijn probleem was en ralf het stiekem zou oplossen. Maar nu niet meer x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En sterker nog; Ralf zat daar niet. Ik ga bem dit echt niet aandoen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    B; je weet wel dat Camp Leo serieus gaat vermoorden doordat hij George naar hem gestuurd heeft.. ik moet nog iets bedenken...x'd maar het word genadeloos.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    OMG je veraad Ralf D':
    En ik zweer; ik ZWEER mijn idee was dat Ralf al ainds Geirge bij hem kwam zitten achter het portret op het vloer zat en alea alfluisterde zodat hij zou horen wat fred zijn probleem was en ralf het stiekem zou oplossen. Maar nu niet meer x'o


    Hush, Hush, geloof me, Fred gaat hieronder makkelijk mee weg komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    B; je weet wel dat Camp Leo serieus gaat vermoorden doordat hij George naar hem gestuurd heeft.. ik moet nog iets bedenken...x'd maar het word genadeloos.


    Veel succes dan maar x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘I-ik ga niet wachten tot mij hetzelfde lot ondergaat als dat muurtje; Jonathan.. ‘Ik weet dat je dat vroeg of laat gaat doen; waardoor ik weet dat jij iedere keer een smoes gaat hebben waar ik iedere keer intrap- hoewel ik stiekem wel beter weet; maar mijn gedachtes maar voor de gek hou; dit is wat je wilde; je wilde mij niet zolang ik met Victoire ging trouwen later- dan moet je nu ook niet klagen dat je het anders wilt.’ Hij draait zich om en meteen stort ik in elkaar. Ik wil zo graag schreeuwen en huilen, maar dat kan ik hier doen.
    En ik heb niemand, niemand om tegen te praten. Iedereen die ik ken heeft mij verraden of die heb ik verraden. Ik weet dat ik alles verpest heb, maar ik kan het niet meer aan en ik weet dat het deels komt door mijn woedeprobleem.
    Uit mijn zak pak ik Het potje, waar ik een paar pillen uit pak - ik mag er maar één per dag, mar dat is nu niet genoeg. Ik probeer rustig te worden, maar alles in mij schreeuwt en ik lijk geen rust te krijgen. Daarom sta ik op en loop ik de deur uit, de sneeuw in. Een tijdje loop ik en dan laat ik me vallen. Helemaal alleen met mijn problemen en gedachten lig ik daar. En ik weet dat ik het verdien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah je kiest altijd de verkeerde dingen :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya