• Hallo!

    Omdat er op quizlet nogal wat aanvragen zijn voor trailers en covers ens. Leek het me handig om is een topic te hebben die uitlegt aan de niet wetende, hoe ze dit ook zelf kunnen doen.
    Nu kan ik dat niet vertellen, ik ben net zo goed met computers als dat de holbewoners waren, maar ik kan nog wel net een topic bijhouden ;D (maybe ben ik iets beter dan de holbewoners)
    Als er mensen zijn die tijd willen nemen dit aan ons uit te leggen, hoe je een trailer of cover maakt, zou dat erg lief zijn! Ik zet je uitleg dan hier in het topic :)

    Het zou handig zijn als je bij je uitlegt vermeld welk programma je gebruikt en of het geld kost ens. Dat zou erg fijn zijn ^.^

    Alvast bedankt!




    How to make tips:

    Offside
    Trailer maken:
    1) download een filmpje
    2) snij de delen uit die je wil
    3) plak ze aan mekaar
    4) zet er ev muziek op
    5) bewaren

    Het moeilijke is de filmpjes zoeken. :'S

    Thunderstruck
    k ben op youtube en google naar tutorials gaan zoeken om alles stuk voor stuk te leren. Er staan vaak leuke tutorials op die niet al te moeilijk zijn. Zeker het proberen waard. Photoshop zelf kan je bemachtigen door middel van het downloaden van de juiste torrent en die dan te installeren. Daar moet dan, een vaak bijgeleverde, crack overheen en klaar! :3

    Het is op zich niet moeilijk en er zijn altijd wel instructies bij hoe dingen werken (;

    Voel je vrij om gerust te vragen als je iets niet snapt ;3

    Surrealistic
    Alsje googelt, 'youtube filmpjes downloaden', dan kom je er wel. Je kan sws beter vimeo gebruiken. Daar vind je vaak betere beelden

    Kalon
    DVDvideosoft is een heel handig programma om filmpjes te downloaden én gratis! :3

    Shippings
    YouTube converter. Dan copieër je de link van de video (enkel van YouTube) en plak je het in het vak op de site, en dan... Downloaden! Heel handig.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 20:02 ]


    ~My Mind Is Free~

    Er is al een topic met gebruikte programma's voor covers en of ze betaald zijn of niet.

    Sorry, maar die kon ik niet vinden.. Als hij onvindbaar is, is hij dus niet te gebruiken ;)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:51 ]


    ~My Mind Is Free~

    Deze is met covers. Misschien ietsje verder kijken dan je neus lang is (:
    Deze ook.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:53 ]

    Jah, maar ik heb het dus ook over trailers ;/... Niet iedereen weet hoe je überhaupt beelden van youtube filmpjes kunt gebruiken op je eigen computer en dat staat daar niet. Ik kijk echt wel verder dan jij nu beweert.


    ~My Mind Is Free~

    Oeh, Diddle. Old-skool. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trailer maken:
    1) download een filmpje
    2) snij de delen uit die je wil
    3) plak ze aan mekaar
    4) zet er ev muziek op
    5) bewaren


    Het moeilijke is de filmpjes zoeken. :'S

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 18:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat zijn we weer behulpzaam.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben op youtube en google naar tutorials gaan zoeken om alles stuk voor stuk te leren. Er staan vaak leuke tutorials op die niet al te moeilijk zijn. Zeker het proberen waard. Photoshop zelf kan je bemachtigen door middel van het downloaden van de juiste torrent en die dan te installeren. Daar moet dan, een vaak bijgeleverde, crack overheen en klaar! :3

    Het is op zich niet moeilijk en er zijn altijd wel instructies bij hoe dingen werken (;

    Voel je vrij om gerust te vragen als je iets niet snapt ;3


    26 - 02 - '16

    Thankss! Ik heb ze erbij gezet ;)
    Hoe download je zo'n filmpje van youtube, ook wel handig om te weten _:D

    X


    ~My Mind Is Free~

    Gotika schreef:
    Jah, maar ik heb het dus ook over trailers ;/... Niet iedereen weet hoe je überhaupt beelden van youtube filmpjes kunt gebruiken op je eigen computer en dat staat daar niet. Ik kijk echt wel verder dan jij nu beweert.

    ik had het ook alleen over de covers, niet de trailers.

    Catcall schreef:
    (...)
    ik had het ook alleen over de covers, niet de trailers.


    Okey :) Maar dan is dit topic nog steeds handig voor de trailers :)


    ~My Mind Is Free~

    Alsje googelt, 'youtube filmpjes downloaden', dan kom je er wel. Je kan sws beter vimeo gebruiken. Daar vind je vaak betere beelden


    I just caught the wave in your eyes

    DVDvideosoft is een heel handig programma om filmpjes te downloaden én gratis! :3


    26 - 02 - '16

    Dit topic lijkt me wel handig voor als ik ook een trailer wil maken, dus even een MT.


    She was always looking for more..

    Gotika schreef:
    Thankss! Ik heb ze erbij gezet ;)
    Hoe download je zo'n filmpje van youtube, ook wel handig om te weten _:D

    X


    YouTube converter. Dan copieër je de link van de video (enkel van YouTube) en plak je het in het vak op de site, en dan... Downloaden! Heel handig.

    En welk programma gebruik je?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 22:35 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys