• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk om te weten dat ik ook nog iets te zeggen heb.

    Stomme Zalando reclame op facebook. Dat ís een vet gave jas, maar ik héb al een goede jas. Ga weg reclame! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm, de foto van mn katten die ik op fb had gezet, is alleen nog maar geliked door mensen van Q x'D


    Stenenlikker

    Frances schreef:
    Ik mis die tijd rond 2007 toen ik helemaal fan was van Jonas Brothers :'D. Zo lang geleden. Toen was MCR er ook nog en had FOB nog fatsoenlijke muziek.

    Toen was ik nog jong. I miss that time too.

    En, weer een hoofdstuk. Yes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Might as well talk to air.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dude, ik probeer te slapen, hou dan op met jullie kutlawaai! Altijd klagen over een ander, maar het zelf mogen? Zo meteen klop ik op de muren of kom ik eens aanbellen, met dat gezeik! Ik haat die buren, echt... -.-


    16 - 09 - '17

    I want to sleep maar deze serie is zo leuk en spannend en ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hou op, hou op, hou op. Stop er mee of ik trek mijn haar uit!


    16 - 09 - '17

    Ik lieg tegen je. Waarom kun je dat niet zien? Waarom kun je niet zien dat ik juist nog zoveel voor je voel?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo'n buikpijn )":


    26 - 02 - '16

    Als je nou eens stopt met zo ontzettend vaag doen, dan kunnen we gewoon weer vrienden zijn en net zulke leuke gesprekken hebben die we hadden voor dat dit alles begon. Je verzint de raarste dingen om van mij af te komen, maar ik merk dat het allemaal leugens zijn. Als je nou gewoon vertelt waar je mee zit, zoals je dat voor dit alles ook deed, dan help ik je en komt het goed.
    Maar alsjeblieft, stop met dit gedrag.

    Zo dat moest ik echt even kwijt.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ailine schreef:
    Might as well talk to air.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hou op! Hou op! Hou op! Ik wil niet denken aan dat papa snel dood kan gaan. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I wish I was a bird, so I could fly over certain people and shit on their heads.


    26 - 02 - '16

    Misschien hoor ik aan het einde van deze maand nog of ik mee mag naar Zuid-Afrika. I'm extremely nervous.