• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Mijn ogen schoten open en ik vloog overein, puur door de geschreeuw van.. van- van Ron?
    'Wat? Ben ik echt zo eng?'
    Ik gaapte wat voordat ik Fred aankeek die nog steeds baast mij op het met lag- zat, hij xat nu naast mij op het bed en staarde Ron aan.
    'Heb je hier de hele nacht geslapen?'
    'Nee, nee, niet zo. Oh Merlin, nee, gewoon knuffelen enzo.'
    'Enzo...'
    Ik keek Ron maar met slaperige ogen aan, boeidr mij wat, way hij op dit moment dacht. Ik ben kapot, moe, ik wil alleen slapen en- en..
    'Ja, je snapt vast wel wat ik bedoel.'
    'Ik zou willen dat ik ook iemand had om gewoon mee te knuffelen.'
    En toen schoten mijn ogen wat open en keek ik Ron ietwat verbaasd aan.
    'Ach Ronniekins, die tijd komt nog wel. Ik had ook nog geen vriendje of vriendinnetje toen ik vijftien was. Maar het kan wel al heel snel gaan hoor. En eh, je- als er iemand is die je leuk vind dan moet je dat maar gewoon tegen diegene zeggen. Dat hielp bij mij ook.'
    'Nou, er is wel iemand, maar die ziet mij echt niet staan. Ten minste niet op die manier.'
    Ik glimlachte even en gaapte nogmaals vootdat ik wat in mijn ogen wreef. Merlin, ieder moment kon ij weer in slaap vallen, mijn oogleden zijn zo ongelooflijk zwaar.
    '..ik denk dat iedereen al weet van wie je het houd..' Murmelde ik, deels nog in dromenland en gooide me weer achterover om me in mijn dekens op te kunnen krullen en mijn ogen weer sloot.
    'Hmm.. zeg het tegen haar of anders is het te laat en.. en.. is alles voorbij tussen jullie...' Zei ik big voordat ik mijn gezicht in de kussens drukte.


    Ralf slaapt nog :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ‘…Ik heb iets met Hugo..’


    Ik denk nirt echt dat Fred blij gaat worden oo het nieuws dst Hugo zogenaamd gay us x') maar alsnog; je kon het gewoon laten toen hij zei dat hij homoseksueel was x'D hoe moet arme hugotje hierop reageren :p een nog hardere trap aan camp geven waarschijnlijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik denk nirt echt dat Fred blij gaat worden oo het nieuws dst Hugo zogenaamd gay us x') maar alsnog; je kon het gewoon laten toen hij zei dat hij homoseksueel was x'D hoe moet arme hugotje hierop reageren :p een nog hardere trap aan camp geven waarschijnlijk.


    Camp kust je wel xd ik had camp gepost previous page. Je mag m wel de les in slepen ofzo... idk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is camp overigens in het leerlingenkamer?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Is camp overigens in het leerlingenkamer?


    Si.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    '..ik denk dat iedereen al weet van wie je het houd..' Ik draai me om en zie Ralf. Een grijns vormt zich op mijn gezicht. '.. zeg het tegen haar of anders is het te laat en.. en.. is alles voorbij tussen jullie...' Ralf drukt zijn gezicht in de kussens en ik kijk naar Ron.
    'Ja, Ronniekins. Ga jij maar snel naar jou vriendinnetje toe zodat wij kunnen knuffelen... Enzo...' Ik laat de nadruk vallen op enzo en trek Ralf dan in een knuffel. Net alsof Ron er niet bij staat kus ik hem en na een tijdje hoor ik Ron kuchen.
    'Dit is een slaapzaal waar meerdere mensen slapen.' Dan pas realiseer ik me dat het niet Ron was maar Harry die kuchte.
    Meteen laat ik Ralf los en kijk ik met een rood hoofd naar Harry.
    'We-komop Harry, ik zie wel hoe jij naar Cho Chang kijkt, we moeten uitkijken dat je niet gewoon de snaai aan haar overhandigd! Dus ga jij ook maar weer weg.' Ik moet toegeven dat ik dit nog best wel leuk vind.
    'Maar als jullie zo graag willen blijven kunnen jullie wel een lekker ontbijtje regelen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik durf niet te beweren dat ik de hele dag geen oog dicht gedaan had, hoewel ik dat wel dacht maar dan de rare droom van mij niet verklaren, wat aangaf dat ik toch wel sliep. Deze keer geen dansende Campbells en een bijtende Anderling, Nee. In mijn droom keek ik toe hoe een lichaam van de astronomie toren geduwd werd en te pletter neer kwam. Ik dacht dat het Campbell was, maar toen ik eenmaal bij de lichaam aankwam, zag ik Fred en Campbell, net als velen andere studenten rondom mijn lichaam. Sommigen huilden, anderen lachten. En de dader wie mij geduwd had stond nog steeds hoog in de astronomie toren.
    Tenminste geen dansende Campbells, maar nog steeds vond ij deze droom nogal raar en eng. Misschien ondat het zo echt aanvoelde, of alsof het een of ander herinnering was en het al gebeurd was, of juist een voorgevoel en dit zou gaan gebeuren. Hoe dan ook; het gaf me de kriebels waardoor ik later schreeuwend wakker werd. Een nachtmerrie dus.
    'Georgeeee..' hoorde ik een gemurmel die afkomstig was van Leo zijn bed.
    'Eh- sorry Leo.' Riep ik opgewekt en ging snel met een hand door mijn haren. Fred lag niet in zijn bed; waarschijnlijk bij Ralf dan. Campbell was er ook niet, wat me dus een beetje bang maakte.. waarschijnlijk door nijn nachtmerrie. Maar tien ik eenmaal de slaapkamer rond gekeken had, vielen mijn ogen op mijn nachtkastje neer waar er een bord lag met ontbijt. Ik toverde een glimlach tevoorschijn voordat ik wat met mijn hoofd schudde en op ging staan. Ik had een sterke vermoedde dat dit van Campbell was; maar wie weet. Toen ik eenmaal de slaapkamers uit liep en de trappen afliep waarna ik in de leerlingenkamer stond, zag ik verderop Campbell op het bank zitten. Zachtjes sloop ik naar zijn richting toe waarna ik onverwachts mijn armen wat om hem heen gooide en een snelle kus in zijn nek drukte.
    'Wiens stem is verleidelijker; van Fred of George Weasley?' Vroeg ik met een wat speelse grijns voordat ik naast hem plaats nam.
    'En o wee als je weer voor Fred kiest, door jou en Ralf moet ik bekennen dat Fred knapper is. Nu ga ik maar over naar onze stemmen. En Campbell; je weet dat de hele ontbijt-op-bed maar een grapje van ons was he? Zo lief van jou ook..'


    Wees blij dat George nog niet helemaal wakker is en die blauwe oog niet ziet :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Stilte D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Verwoed probeerde ik de letters op het perkament te zetten en vervloekte mijzelf dat ik in de bank was gaan zitten. Het probleem was echter dat je na een hele avond op zo’n houten stoel zitten een redelijk ‘houten’ kont ervan gaat krijgen.
    ‘Wiens stem is verleidelijker; van Fred of George Weasley.’ Met een schrok bewoog mijn borstkas in zijn armen die hij rond mij heen had geslagen terwijl zijn lippen een kus in mijn nek drukte. Zachtjes ademde ik even in en uit terwijl hij rustig naast me kwam zitten. Zo rustig dat ik me afvroeg waarom ik überhaupt bijna een hartinfarct kreeg. 'En o wee als je weer voor Fred kiest, door jou en Ralf moet ik bekennen dat Fred knapper is. Nu ga ik maar over naar onze stemmen. En Campbell; je weet dat de hele ontbijt-op-bed maar een grapje van ons was he? Zo lief van jou ook..' Zachtjes schudden ik mijn hoofd waarbij ik mijn boek en perkament tevergeefs oprolden om even mijn hoofd rustig tegen zijn nek te planten waar ik mijn ogen even sloot.
    ‘Jíj, natuurlijk. Vooral als je net wakker bent.’ Zachtjes liet ik mijn linkerhand even over zijn zij gaan terwijl ik even mijn hoofd verplaatste om een kus op zijn kaak te planten. ‘Maar goed dat Fred je bij lange na met je uiterlijk zowel stem je niet kan evenaren. Anders had hij wel een ontbijt op bed gekregen.’


    maar goed dat George wel meer dingen niet weet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Stilte D:


    Ben al bezig met post met roxanne xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En Ralf ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh nee ik haat deze momenten. Eerst heb je niks om te posten en daarna moet je opeens twee posts tegelijkertijd schrijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Ja, Ronniekins. Ga jij maar snel naar jou vriendinnetje toe zodat wij kunnen knuffelen... Enzo...'
    Fred trok me met dat in een knuffel waardoor ik nujn ogen noodgedwongen weer opende en me maar tegen de warme lichaam aan nestelde.
    'Dit is een slaapzaal waar meerdere mensen slapen.' Hoorde ik Harry zeggen waardoor Fred me losliet en bijna achterover viel. Was dat ook maar gebeurd; was ij tenminste wat opgewekter. Gisteren haf ik letterlijk geen oog dicht gedaan, was ook te merken aan mijn wallen en.. en hoe open en spontaner ik op dit moment was aangezien ik normaal gesproken het praten aan Fred overliet.
    'We-komop Harry, ik zie wel hoe jij naar Cho Chang kijkt, we moeten uitkijken dat je niet gewoon de snaai aan haar overhandigd! Dus ga jij ook maar weer weg. Maar als jullie zo graag willen blijven kunnen jullie wel een lekker ontbijtje regelen.'
    'Ha- harry, iedereen ziet dat Cho op jou valt en ook- ook andersom..' Gaapte ik, dezelfde zin die ik ook tegen Ron zei voordat ik me weer tegen Fred aan nestelde en mijn ogen sloot, klaar om weer te gaan slapen.
    '..ik- ik wil niet naar les.' Murmelde ik dan slaperig.

    Zullen we zeggen dat Ralf maar een uurtje geslapen heefd? Gooi water over hem heen of sla hem in zijn gezicht xq maak je maar gren zorgen, straks maak ik hem wel wakker x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ha- harry, iedereen ziet dat Cho op jou valt en ook- ook andersom..' Hij zegt hetzelfde tegen Ron en nestelt zich dan tegen mij aan, wat ervoor zorgt dat er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. Hij is zo lief. '..ik- ik wil niet naar de les.'
    Ik schud mijn hoofd en leg die op het kussen zodat ik naar zijn gezicht kan kijken. 'Oké dan,' zeg ik met een glimlach en ik leg mijn hand op zijn wang. 'Ik blijf bij je, dus maak je maar geen zorgen.' Daarna merk ik op hoe moe hij er eigenlijk uit ziet.
    'Heb je vanacht wel geslapen? Vraag ik terwijl ik mijn armen om hem heen sla en wat dichter naar me toe trek, hoewel hij er waarschijnlijk niet veel van meemaakt. 'Het kwam toch niet door mij hè? Dan ga ik meteen weg.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij legde zijn hoofd in mijn nek waardoor ik wat glimlachte en naar het vlammetje in hrt ooen haard tegenover ons staarde.
    ‘Jíj, natuurlijk. Vooral als je net wakker bent. Maar goed dat Fred je bij lange na met je uiterlijk zowel stem je niet kan evenaren. Anders had hij wel een ontbijt op bed gekregen.’ zijn hand gleed naar mijn zij en drukte vervolgens zijn lippen tegen mijn kaak aandrukte.
    'Dat maakt mij blij.' Zeg ik met een grijns en draaide mijn gezicht zo om waardoor onze neuzen elkaar wat raakten en ik hem maar met een glimlach aankeek. Vannacht had ij eens gedacht naar wat hei tegen mij in de wc's vertelde, dat de leven eenmaal vol zat met goede en slechte dingen en dst ik bij velen geen keuzes kan hebben. Ik moest gewoon met de tijd meegaan en geduld hebben, geduld tot alles af zou lopen. En hoewel ik echt het zat ead en geen geduld meer had, ga ik alsnog proberen om simpel met de tijd mee te gaan, wat er ook gaat gebeuren, puur voor Campbell. Want eerlijk is eerlijk; vorig jaar toen dit alles begon, had Camp me nog gewaarachuwd, over dat een relatie met hem nemen niet slim kon zijn. Maar ik deed het toch en dit.. dit kan ik anders gezegd mijn test noemen een test om eens te kijken wanneer ik hem opgeef. En zal ik maar weer eens George Weasley wezen en zeggen dat ik al deze drama ga negeren en voor deze test ga slagen om Campbell gewoon niet op te geven en zelfs een huwelijksaanzoek te doen?
    'Ik heb het nog in de leerlingenkamer gelaten.. als je wilt kan ik het nu naar beneden brengen, kunnen we samen hier ontbijten en gelijk naar les gaan.' Stelde ik voor voordat ik me weer terugtrok.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••