• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘..Ik zal je wel met rust laten. Misschien komt alles toch goed..’ Campbell loopt weg en ik kijk naar George, die mij expres niet aankijkt. En hij heeft gelijk, hij heeft al het recht om boos op mij te zijn.
    ‘Sorry..’ Meteen weet ik dat het fout is. Het klinkt vreselijk zo en ik weet dat hij me haat.‘Sorry; het is grappig hoe mensen deze ene woord zo vaak gebruiken, hoewel het nooit echt effect op hun problemen gaven,’ zegt hij en nu kijkt hij me wel aan.
    ‘G-George, hij was dronken.’
    ‘Merlin hij was dronken; nog een reden waarom dit is begonnen.’ Hij draait zich om. ‘..kunnen we later praten Fred.. jij was diegene die zei die niet meer met mij wilde praten.’
    Meteen schud ik mijn hoofd en pak ik hem vast bij zijn pols. 'Nee, ik wil geen ruzie met jou. Je bent mijn tweelingbroer en één van de twee belangrijkste personen in mijn leven. Ik weet dat ik stom was en ik niet had moeten drinken, want geloof me, niks van wat ik zei meende ik.' Zonder te twijfelen trek ik hem in een omhelzing, of hij het nou wil of niet.
    'We zijn tweelingbroers en dat blijft ons hele leven zo, of we het nou willen of niet. En ik wil jou als mijn tweelingbroer. Niemand anders.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Stuur je Roxanne dan naar Scorpius?


    Ja.. na de post van Fred Jr... ik vind het zo lullig om zomaar iemand weg te sturen zonder dat die persoon nog gereageerd heeft x.o '


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ja.. na de post van Fred Jr... ik vind het zo lullig om zomaar iemand weg te sturen zonder dat die persoon nog gereageerd heeft x.o '


    Bain heeft wel al met Luke gereageerd (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Bain heeft wel al met Luke gereageerd (cat)


    Tja wat moet ik tegen haar zeggen; JE HEBT NIET MET FRED JR GEREAGEERD VERKLAAR JEZELF! ja dat klinkt lekker x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Voor ik er erg in had werd ik weer door diezelfde hand tegen gehouden en voordat hij dichterbij kwam hoorde ik hem nog net; ‘Het maakte me niks meer uit.’ Verbaasd keek ik toe; te sloom om te reageren waardoor Jonah zijn kans schoon zag om mij vol op mijn lippen te zoenen. Geschokt bleef ik als een standbeeld staan terwijl ik langzamerhand bewust werd van alle starende ogen en schreeuwende stemmen voordat ik eindelijk verlost werd van mijn ingehouden adem toen Jonah zijn lippen weer terug trok. ‘H-het spijt me.’ Even keek ik om me heen om zonder nog wat te zeggen de menigte uit te benen. Ik had het middels wel gehad. Met alles. In een ruk deed ik mijn jas over mijn schouders om tot mijn afgunst de koude sneeuw te betreden wat zich buiten de poorten van Zweinstein verstopt had.


    En Naomi heeft de meest 'swerelds fantastische post geplaatst *kauchkauch* Totally not.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    UCCHH 't duurd nog zo lang voor nieuwe Teen Wolf Season en daarnaast ben ik ook wel bang wat ik ga aantreffen want sinds season 3 vind ik het minder leuk D'; hoewel evil stiles wel awesome was :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    UCCHH 't duurd nog zo lang voor nieuwe Teen Wolf Season en daarnaast ben ik ook wel bang wat ik ga aantreffen want sinds season 3 vind ik het minder leuk D'; hoewel evil stiles wel awesome was :'D


    Ik vond seizoen 3 juist heel leuk! Seizoen 4 vond ik juist weer net wat minder, maar nog steeds beter dan seizoen 1 en 2. Ergens heb ik gelezen dat seizoen 5 het engste seizoen wordt tot nu toe (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb echt geen idee hoe ik op de post van Kealan moet reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik heb echt geen idee hoe ik op de post van Kealan moet reageren.


    haha dat wist ik ook niet bij jou x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ik vond seizoen 3 juist heel leuk! Seizoen 4 vond ik juist weer net wat minder, maar nog steeds beter dan seizoen 1 en 2. Ergens heb ik gelezen dat seizoen 5 het engste seizoen wordt tot nu toe (:


    Hehe eindelijk Creepy :'D ja oke maar ik ben nogal een bitch want ik haat kira en ik vond sws heel dat 'Fox' storyline niet leuk. Wel was het leuk dat Stiles eindelijk evil werd :'D dat vond ik wel epic. Seizoen 4 was stom doordat Alison dood :< daarnaast vond ik die Alfapack in season ook totaal niet indrukwekkend.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Hehe eindelijk Creepy :'D ja oke maar ik ben nogal een bitch want ik haat kira en ik vond sws heel dat 'Fox' storyline niet leuk. Wel was het leuk dat Stiles eindelijk evil werd :'D dat vond ik wel epic. Seizoen 4 was stom doordat Alison dood :< daarnaast vond ik die Alfapack in season ook totaal niet indrukwekkend.

    Nee die Alfapack faalde best wel omdat het niet eng ofzo was. En Kira mag ik ook echt niet, hoewel ik de nogitsune wel cool vond. En ik vind het een heel leuk woord om te zeggen :'D Dylan O'Brien speelde ook wel heel goed dat seizoen! Echt jammer dat hij daarna weer de rol kreeg van grappige sidekick en niet een interessantere rol, om het zo maar te zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)
    Nee die Alfapack faalde best wel omdat het niet eng ofzo was. En Kira mag ik ook echt niet, hoewel ik de nogitsune wel cool vond. En ik vind het een heel leuk woord om te zeggen :'D Dylan O'Brien speelde ook wel heel goed dat seizoen! Echt jammer dat hij daarna weer de rol kreeg van grappige sidekick en niet een interessantere rol, om het zo maar te zeggen.


    Meh ik ben wel blij dat ze geen Wolf van hem hebben gemaakt. Maar ik vind dat ze het beter bij de Wolven en Banshees zeg maar hadden moeten houden. Straks is de hele wereld wat; en dat vind ik ook zo onnozel. Ik mag Malia ook totaal niet. Ik ben nog steeds een Stydia shipper en ik snap ook totaal niet hoe ze zo maar Stiles haar hebben kunnen laten vergeten. Ook vind ik het zo onnozel dat ze de hele tijd Dereck koppelen aan vrouwen. Ook totaal té ver gezocht. Ik vond ook die tante van Alison stom toen ze hoe heette het ook al weer? dat luipaard achtig wezen werd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Meh ik ben wel blij dat ze geen Wolf van hem hebben gemaakt. Maar ik vind dat ze het beter bij de Wolven en Banshees zeg maar hadden moeten houden. Straks is de hele wereld wat; en dat vind ik ook zo onnozel. Ik mag Malia ook totaal niet. Ik ben nog steeds een Stydia shipper en ik snap ook totaal niet hoe ze zo maar Stiles haar hebben kunnen laten vergeten. Ook vind ik het zo onnozel dat ze de hele tijd Dereck koppelen aan vrouwen. Ook totaal té ver gezocht. Ik vond ook die tante van Alison stom toen ze hoe heette het ook al weer? dat luipaard achtig wezen werd.


    Ik vind het juist ook wel weer leuk dat er meerdere wezens zijn en ik mag Malia wel, alleen niet met Stiles. Stydia forever.
    Maar inderdaad is het wel irritant dat Stiles en Malia ineens een relatie hadden. Dat is juist helemaal niks voor Stiles. En Dereks vriendin vind ik niet aardig. Kate vind ik soms wel awesome, maar ach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    En op zo een moment, kon ik maar blijven staan en vloeken om het feit dat we op Hogwarts niet kunnen verdwijnselen. Anders had ik dat nu gedaan. Want ij wist het gewoon, ik wist dat Fred zou protesteren aangezien hij naar mijn pols greep waardoor ik hem noodgedwongen weer aan moest kijken.
     'Nee, ik wil geen ruzie met jou. Je bent mijn tweelingbroer en één van de twee belangrijkste personen in mijn leven. Ik weet dat ik stom was en ik niet had moeten drinken, want geloof me, niks van wat ik zei meende ik.' En met dat trok hij me in een omhelzing. En even wist ik niet wat ik moest doen. Als een dode mijn armen gewoon langs mijn lichaam laten bungelen, of mijn broer terug omhelzen. En toch kwam ik automatisch op de tweede uit.
    'We zijn tweelingbroers en dat blijft ons hele leven zo, of we het nou willen of niet. En ik wil jou als mijn tweelingbroer. Niemand anders.'
    Zwijgend bleef ik nog zo staan voordat ik hem weer losliet om tegen de muurtje achter mij aan te kunnen leunen en vervolgens mijn armen rond mijn gewonde buik te gooien.
    'Misschien meemde je niets van wat je zei,' begon ik zachtjes en schudde wat met mijn hoofd.
    'Maar ze zijn waar..'
    Ik keek hem maar aan, en deze keer probeerde ik wel zijn blik op tijd vangen.
    'Zo ontzettend waar.. dat ik simpelweg woest werd op de waarheid en die ene persoon die het tegen mij vertelde..'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ik vind het juist ook wel weer leuk dat er meerdere wezens zijn en ik mag Malia wel, alleen niet met Stiles. Stydia forever.
    Maar inderdaad is het wel irritant dat Stiles en Malia ineens een relatie hadden. Dat is juist helemaal niks voor Stiles. En Dereks vriendin vind ik niet aardig. Kate vind ik soms wel awesome, maar ach.


    Ik vind eigenlijk ook stom.. ik weet niet meer het naam van de wezen (sorry ik vergeet altijd heel veel x'D als ik er over wil praten en dan ben ik met iets totaal anders bezigs en dan schiet het me te binnen, een van de redenen waarom me moeder wilt dat ik meer ga slapen x.o' sigh. Moeders >.<)
    Maar iig.. uhm... ohja maar dat wezen van Kate. Dus de tante van Alison.. toen werd Scott dat.. en niemand kan er uit ontsnappen maar híj wel hoor. En dan word hij opeens 'Alfa.' ik vind Scott eigenlijk totaal geen alfa figuur. Maarja. Dat zou wel aan míj liggen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya