• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Wow serieus? Had ik niet verwacht.
    Meh, typen jullie!


    bijna klaar met camp...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    bijna klaar met camp...


    Had je al gezien dat er ook een post met Jonah is?


    Spoiler alert: you will save yourself

    haha, ik dacht even aan "CageD", en niet door het feit dat het deels de shipname van Cage is, maar door al dat "cagecagecage" het plotseling een mooie woord vind :p


    overigens, Fred, denk je nou echt dat George door een "sorry" als een beer op zijn broer af gaat stormen en hem dood gaat knuffelen terwijl hij staat te roepen dat hij het hem vergeeft (: Campbell hoeft niet weg; George gaat al wegrennen denk ik ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ook al was het zachtjes hoe hij mijn handen vastpakte; werkte het alleen maar enorme steken bij mijn rechter op. ‘Ik voel me niet beledigd, Campbell. Ik- wat je zei was waar. Echt waar.. dankjewel. Dan- dan gaan we nu terug naar de leerlingenkamer.’ Even keek ik omhoog; slechts naar zijn lippen om naar zijn ogen te kijken die naar mijn zin veels te vaak niet meer sprankelde bij zijn lach. Hoe een klein ding je leven al niet kan beïnvloeden; hoe een klein ding mij al enorm onzekerder kon maken. Snel beet ik op mijn lip waarbij ik mijn handen zachtjes lostrok hoewel ik het miste nadruk op mijn linkerpols probeerde te leggen.
    ‘Sorry?’ abrupt keek ik op waar ik Fred en Ralf zag staan. Een klein lampje leek in mij te gaan branden. Hij had naar mijn gesmeek geluisterd. Hij was gekomen. Misschien; heel misschien kwam toch iets goed vandaag. Even keek ik van Fred om weer even naar George te kijken. Ralf mocht er misschien wel bij zijn; maar ik wist haast zeker als dit wilde slagen dat ik beter uit de buurt moest blijven; gezien Fred me toch liever niet bij George zag. Dat had hij wel vanaf het begin af aan laten merken. Zachtjes pakte ik slechts een vinger van George beet waar ik me even naar hem toe draaide.
    ‘..Ik zal je wel met rust laten. Misschien komt alles toch goed..’ murmelde ik zachtjes waarbij ik even mijn hoofd tegen zijn kin streek om mezelf snel om te draaien en maar zo min mogelijk oogcontact met Fred te maken zodat hij zich niet straks bedacht. Zo snel ik momenteel kan strompelde ik de wc uit om die achter me te sluiten. Even keek ik rond mij heen door de stille gangen om met een zachte zucht weer naar de zevende jaar slaapzalen van Gryffindor common room te strompelen waar ik meteen de badkamer in liep om met trillende handen mijn blouse te ontknopen om het in de wasbak te leggen. Vermoeid begon ik op mijn rode bloedvlekken te boenen met mijn linkerhand om mijn rechterpols zo min mogelijk te belasten die maar niet leek te willen stoppen met bloeden door het draad wat het diep gekliefd had. Het draad wat ik nog steeds voelde branden toen ik me los probeerde te rukken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah D'; waarom doe je altijd precies hetgeen wat Kealan niet wilt. Daarnaast was Jonah degene die als eerst begon met het willen geheim houden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Jonah D'; waarom doe je altijd precies hetgeen wat Kealan niet wilt. Daarnaast was Jonah degene die als eerst begon met het willen geheim houden.


    Ik heb echt geen idee waarom ik altijd zo onlogisch ben. Het spijt me daarvoor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ik heb echt geen idee waarom ik altijd zo onlogisch ben. Het spijt me daarvoor.


    Eerst maakte het Jonah ook niet uit dat Kealan niet ik hou van je zei; omdat hij wist dat hij van hem houd. En nu is hij opeens geobsedeerd door die woorden om het uit Kealan te horen D'; Heb je Jackson dat ooit tegen Lydia horen zeggen? hmm oké dat is mss geen goed voorbeeld x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Eerst maakte het Jonah ook niet uit dat Kealan niet ik hou van je zei; omdat hij wist dat hij van hem houd. En nu is hij opeens geobsedeerd door die woorden om het uit Kealan te horen D'; Heb je Jackson dat ooit tegen Lydia horen zeggen? hmm oké dat is mss geen goed voorbeeld x'D


    Nope, niet echt denk ik.
    Ik heb zin om een foto te bewerken, maar ik weet niet welke (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Nope, niet echt denk ik.
    Ik heb zin om een foto te bewerken, maar ik weet niet welke (huil)


    Of- Of dat Jonah het niet anders wilt en alleen maar bij Kealan liggen; de hele dag en dan de volgende post dan drukt hij zich van Kealan weg stoot hij totaal Kealan af D'; je maakt het me soms erg moeilijk xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Sorry?’
    Ik hoefde niet eens om te kijken om te weten dat Fred, waarschijnlijk samen met Ralf bij de deuropening stond. Ook Campbell trok zijn hand los uit die van mij en hield nog enkel mijn vinger vast en gunde Fred niet eens een blik.
    ‘..Ik zal je wel met rust laten. Misschien komt alles toch goed..’
    En met dat voelde ik nog zijn hoofd langs mijn kin strijken voordat hij zich omdraaide en langs Fred de deur uit liep, waarbij ik Fred toch nog per ongeluk zag en meteen weer wegkeek.
    ‘Sorry..’ herhaalde ik zijn woorden en schudde wat met mijn hoofd.
    ‘Sorry; het is grappig hoe mensen deze ene woord zo vaak gebruiken, hoewel het nooit echt effect op hun problemen gaven,’ zei ik op een kille toon voordat ik mijn broer weer aankeek. Ralf zag ik nog net langs hem heen glippen voordat hij me hoofdschuddend aankeek.
    ‘G-George, hij was dronken.’
    ‘Merlin hij was dronken; nog een reden waarom dit is begonnen.’ Sis ik dan en draaide me weer om.
    ‘..kunnen we later praten Fred.. jij was diegene die zei dat je niet meer met mij wilde praten.’

    Verlaat de gevaarlijke zone direct of anders ontploft de bom en is Fred dood

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 0:51 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    .....en ik dacht dat Linde de probleem zou wezen om George en Fred weer bij elkaar zou brengen... blijkbaar is dit totaal andersom... hoewel ik wel begrijp na Freds daden dat hij beter zijn best moet doen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @generation, we hebben haast 36 uur lang niets gepost, dat is niet normaal D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    @generation, we hebben haast 36 uur lang niets gepost, dat is niet normaal D:


    Komt omdat Fred Jr niet gereageerd heeft... en we hebben vanmiddag nog er in gepost x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Komt omdat Fred Jr niet gereageerd heeft... en we hebben vanmiddag nog er in gepost x'D


    Stuur je Roxanne dan naar Scorpius?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    .....en ik dacht dat Linde de probleem zou wezen om George en Fred weer bij elkaar zou brengen... blijkbaar is dit totaal andersom... hoewel ik wel begrijp na Freds daden dat hij beter zijn best moet doen.


    hij zei later, niet nu omdat er nu teveel gebeurd is, dus misschien morgen ochtend :p George is gewoon moe D: geef hem wat rust xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••