• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:


    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Emison schreef:
    (...)
    Ja, dat denk ik ook. Weer een break up is wel overdreven dramatisch. Al moeten we wel in hoofd houden dat Ezra niet zo blij is met wat Aria over hem schreef. Ook al doet hij alsof het niet zo'n big deal is.

    En Marlene King zei dat we pas in seizoen 6 te weten komen wie A is. En seizoen 7 pas waarom. Dus dat Noel A is, lijkt me onlogisch. Maar mss is het juist weer zo'n nep A reveal zoals al vaker het geval is geweest met Ezra en Toby.

    Ik zal t show werkelijk waar haten als ze met de twin theory meegaan. Hopelijk zijn ze lekker creatief. Want teveel fans vermoeden als een twin theorie, wat ik echt zo dom vind.

    Hier is er trouwens nog zo'n video


    Klopt. Ik vond het aan de ene kant raar van hem, maar aan de andere kant snap ik het wel. Hoewel mijn zusje me wel voor gek verklaard heeft toen ik hard naar mijn scherm 'nee!' aan het roepen was :x De hele tijd.

    Klopt, of dat hij er iets mee te maken had. Ik zie Noel er nu niet echt voor een masterbrein dat zoiets doet.

    En die twin theory vond ik echt altijd al irritant. Het is niet ingewikkeld genoeg en ik vind het gewoon zo verschrikkelijk irritant. Als dat zo is vind ik het echt jammer want er is wel iets beter te bedenken.

    'Aria has secrets'. Ik moest echt lachen. Wauw, wat een spoiler :'D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 23:56 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Klopt. Ik vond het aan de ene kant raar van hem, maar aan de andere kant snap ik het wel. Hoewel mijn zusje me wel voor gek verklaard heeft toen ik hard naar mijn scherm 'nee!' aan het roepen was :x De hele tijd.

    Klopt, of dat hij er iets mee te maken had. Ik zie Noel er nu niet echt voor een masterbrein dat zoiets doet.

    En die twin theory vond ik echt altijd al irritant. Het is niet ingewikkeld genoeg en ik vind het gewoon zo verschrikkelijk irritant. Als dat zo is vind ik het echt jammer want er is wel iets beter te bedenken.

    'Aria has secrets'. Ik moest echt lachen. Wauw, wat een spoiler :'D


    Hhahaha idd, ik snap hem wel.
    Hhahaha, kijk je zus geen PLL dan? Want ze hoor je wel te begrijpen :P

    Precies. Noel is altijd al shady geweest waardoor het niet echt verassend zal zijn, want zoiets verwacht iedereen wel van een bad boy. Al ziet het er niet uit dat hij capable is. Ach, je snapt me wel, hopelijk?

    EINDELLIJK IEMAND DIE DAT OOK DENKT! De meeste mensen die ik ken gaan irritant heel klakkeloos ermee. Ik zit dan altijd van:" No, just nooo!"

    HAHHA, I know right? Alsof we dat niet al wisten. Niks voor niks heet de serie pretty little liars en heeft de theme songmet secrets te maken.


    -

    Emison schreef:
    (...)

    Hhahaha idd, ik snap hem wel.
    Hhahaha, kijk je zus geen PLL dan? Want ze hoor je wel te begrijpen :P

    Precies. Noel is altijd al shady geweest waardoor het niet echt verassend zal zijn, want zoiets verwacht iedereen wel van een bad boy. Al ziet het er niet uit dat hij capable is. Ach, je snapt me wel, hopelijk?

    EINDELLIJK IEMAND DIE DAT OOK DENKT! De meeste mensen die ik ken gaan irritant heel klakkeloos ermee. Ik zit dan altijd van:" No, just nooo!"

    HAHHA, I know right? Alsof we dat niet al wisten. Niks voor niks heet de serie pretty little liars en heeft de theme songmet secrets te maken.


    Ze is nu ergens in seizoen 1, dus nee, niet echt. Maar daarna kwam ze me wel heel lief een knuffel geven.

    Ja, ik snap het wel. Hoewel hij in seizoen 1 ofzo wel gebruik maakte van het feit dat hij wist van de relatie tussen Aria en Ezra, wat best wel -A achtig is. Maar daarvoor is hij denk ik ook te weinig in beeld gekomen, om het zo maar te zeggen. Ik ben wel blij dat hij terug komt, want ik vond hem wel een leuk personage.

    Ik vind dat soort dingen met tweelingen etc. altijd heel erg saai. Het is gewoon niet interessant. Hoewel ik laatst op Youtube een filmpje zag met de theorie dat Aria een alter ego heeft. Dat lijkt me op zich ook wel weer leuk, maar tja...

    Aria heeft altijd geheimen. Iedereen heeft geheimen. Dat is gewoon geen spoiler. En dat maakt zo een filmpje minder serieus.

    Ik kan trouwens sinds kort de themesong op de piano spelen (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emison schreef:
    LET OP! MOGELIJKE SPOILERS!!!!

    Meh, ik hoop van harte dat het niet zo is. ^^


    I love your username :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    I love your username :9~

    Dit ^^

    En ik vind de twin-theory op zich wel leuk, maar het is inderdaad ook een beetje cliché enzo. En ik denk niet dat Noel -A is, eerder iemand die we echt niet zouden verwachten. Net zoals Wren/Melissa/CeCe niet -A kan zijn. Het is gewoon niet echt shocking genoeg.
    Maar Marlene zei dat -A revealed zou worden BEFORE SEASON 7 STARTS. Dusss misschien nog in seizoen 5, altho me dat niet zo logisch lijkt. Maargoed.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik vond het een leuke aflevering, niet super spannend maar het is wel leuk dat je nu gewoon merkt dat A in elke aflevering zit. Sowieso die handafdrukken op de muur het laatste deel, A is gonna set them up so much. En Holbrook, ik weet echt niet wat ik er van moet denken, of dat hij er iets mee te maken heeft ja of helemaal niet. Mijn A theorie is in elk geval niet helder, binnenkort misschien eens seizoen 1 opnieuw kijken. Iig chars die ik nu niet vertrouw zijn: Toby, Aria, Jason?, Wren. Niet perse dat ik ze verdenk van A acties maar i dont know.
    Ikwilhetweten!
    En @ Sobremesa volgensmij pas in S6, hoogstwaarschijnlijk pas de finale :')
    Another year..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Deze aflevering was al veel beter. Ik vraag me wel af wat Mike verbergt en waarom hij Alison gaat bezoeken in de gevangenis.


    16 - 09 - '17

    De afleveringen worden steeds beter gelukkig.
    Ik vond die oude vriendin van Mona maar vaag.
    Maar Hanna had wel een badass actie met Hollbrook.
    Mike doet echt verdacht maar misschien is dat wel wat Marlene King ons wilt laten geloven.
    Anyways ik ben benieuwd naar volgende week en wanneer ze Mona dr lichaam vinden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Inderdaad, de afleveringen worden steeds beter! Wat vinden jullie van Emily's nieuwe vriendin? :3
    En het laatste stuk: A wist dat Mona die tape in het boek verborgen hield, dus misschien moeten we Mike wel verdenken..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Inderdaad, de afleveringen worden steeds beter! Wat vinden jullie van Emily's nieuwe vriendin? :3
    En het laatste stuk: A wist dat Mona die tape in het boek verborgen hield, dus misschien moeten we Mike wel verdenken..



    Ik vind Mike zeker wel verdacht maar ben bang dat we op een verkeerd spoor worden gezet.
    Emily's nieuwe vriendin vind ik zelf een beetje raar geen idee waarom haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)


    Ik vind Mike zeker wel verdacht maar ben bang dat we op een verkeerd spoor worden gezet.
    Emily's nieuwe vriendin vind ik zelf een beetje raar geen idee waarom haha.


    Ik denk inderdaad ook dat we met Mike op een verkeerd spoor gezet worden. Het is alsof het er dik op ligt dat we hem moeten verdenken als A. Hoezo zomaar opeens?


    16 - 09 - '17

    Voor ik al die spoiler knoppen ga opendrukken.. is de laatste aflevering t/m 17? Of? x)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Voor ik al die spoiler knoppen ga opendrukken.. is de laatste aflevering t/m 17? Of? x)



    Nee, 18. Tot en met Kaiser schreef op 2 feb 2015 - 11:45: is alles nog over 17.


    Your make-up is terrible

    Tylan schreef:
    (...)

    Ik denk inderdaad ook dat we met Mike op een verkeerd spoor gezet worden. Het is alsof het er dik op ligt dat we hem moeten verdenken als A. Hoezo zomaar opeens?

    Echt eh? Alsof we domme fans zijn :W


    -

    Ik verdenk Mike niet, haha. Door Cheryl begin ik Hanna te verdenken. Ze doet alsof ze niet slim is, maar ondertussen heeft ze wel die hoge score op haar test gehaald. Volgens mij doet ze gewoon alsof.


    Your make-up is terrible