• Heyy ik heb een Paarden RPG geopend wat als volgt gaat:

    Ergens in Amerika (VS) staat een manege "The Golden Horseshoe" met de meest luxe spullen en de duurste sport paarden iedereen daar heeft een eigenpaard er staan soms ook Shetlanders en andere kleine paardjes voor de fok maar de meeste paarden zijn voor springen en dressuur.
    Er gebeurt super veel op The Golden Horseshoe de ene keer ontsnapt er een Shetlander en de andere keer krijgt er een paard een ziekte en dan moet het nieuwste beste sportpaard naar de slacht dus je doet niet niks op deze manege!

    Invullijstje:
    Pesoon
    Naam •
    Bijnaam •
    Leeftijd •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Vrienden •
    Vijanden •
    Extra •

    Paard (Max. 2)
    Naam •
    Ras •
    Geslacht •
    Leeftijd •
    Uiterlijk •
    Goed in •
    Slecht in •
    Baasje •
    Extra •

    Rollen:
    Meiden
    • Demi wakefield || EveryDee
    • Kathleen || Balloo





    Jongens
    • Reservatie || GusWaters
    • Alexander Reese || Ninuturu
    • Leroy Mc. Rowand || Orochi
    • Brego Arod Chekov || bain
    • Robin Tigrisblack || Robind19
    • Reservatie || Kaiser

    Instructeurs







    Regels:
    • Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    • Houd jongens en meisjes gelijk
    • Geen 16+
    • Geen perfecte rollen
    • Naamsveranderingen doorgeven!
    • Minstens 1 keer per week reageren.
    • Ruzie buiten het RPG is verboden
    • Max 2 personages en p.p. 2 paarden
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan

    Veel plezier!!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:45 ]


    A horse of course

    Zou graag willen meedoen maar weet echt weinig over paarden


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Zou graag willen meedoen maar weet echt weinig over paarden


    Ik help je wel

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 13:57 ]


    A horse of course

    Oke super dan wil ik graag een jongen reserveren


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik wil wel een meisje reserveren?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Ik reserveer een jongen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik zou wel graag een meisje willen, maar ik vraag me af of deze RPG een beetje van niveau is :x
    Ik twijfel dus nog


    take me back to the basics and the simple life

    Naam: Alexander Reese
    Bijnaam: Alex, Reese
    Leeftijd: 17
    Karakter: Komt nog
    Uiterlijk:


    Vrienden: X
    Vijanden: X
    Extra: Alex heeft een hekel aan rokers en kan slecht tegen alcohol, van een sterk glas gaat hij al knock-out

    Naam: Jack Frost
    Ras: Kruising [Engels Volbloed x KWPN x ???]
    Geslacht: Hengst
    Leeftijd: 9 jaar oud
    Uiterlijk:


    Goed in: Dressuur, Springen
    Slecht in: Frost kan niet draven
    Baasje: Alexander Reese
    Extra: Op een of andere manier heeft Frost nooit kunnen draven, dit heeft echter niet voor problemen gezorgd met dressuur, hij vind springen ook leuk, maar eigenlijk veel te leuk, hij word dan opgewonden en is niet meer te houden. Frost heeft een hekel aan andere hengsten en vliegt ze aan, hij mag alleen onderdanige ruinen of merries. Hij is nog een hengst, maar dit heeft niet echt voor problemen gezorgd, het zorgt er juist voor dat hij beter presenteert als er merries in de buurt zijn, hij is echter nog nooit op een merrie gedoken. Frost houd van aandacht en als hij genegeerd word zal hij lieve geluidjes gaan maken naar de mensen in de buurt, hij houd ook van spelen en spelletjes en is makkelijk te trainen. Frost is ook de ontsnappings-koning en kan zijn eigen box open maken als iemand de onderste grendel vergeet, hij laat dan, als hij er zin in heeft, alle andere paarden los.

    Naam: Destiny
    Ras: Mustang
    Geslacht: Merrie
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:



    Goed in: Western
    Slecht in: Dressuur
    Baasje: Alexander Reese
    Extra: Destiny is een wat oudere merrie die als veulen is gevangen en is geïmporteerd. Ze is koppig en hecht zich maar aan een persoon, van andere mensen moet ze niks hebben en ze zal deze dan ook bijten. Ze heeft moeite met het passen in een groep en kan het beste bij oudere merries en of moeders met veulens, ze moet niks hebben van hengsten die zich aan haar opdringen maar ze vind het wel leuk als ze om haar vechten. We willen haar laten dekken voor een hengst want we vinden het tijd dat ze zelf moeder wordt, we moeten alleen nog een hengst uitzoeken of gewoon wachten tot ze er zelf een uitkiest. Ze kan goed omgaan met Jack Frost, ondanks zijn kinderachtige gedrag, ze kan zich heel moederlijk gedragen over haar ruiter en zal andere paarden aanvallen als deze te dichtbij komen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ook oké enkel een paard te spelen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Pesoon
    Naam • Maury Navarra Dumont
    Bijnaam • Maury heeft geen vaste bijnamen, iedereen noemt hem wel anders.





    Leeftijd • 18 jaar
    Karakter • Maury heeft twee kantjes die elkaar wat tegenspreken. Zo is hij ongeduldig maar wel een echte doorzetter. Door een combinatie van deze twee slaagt hij vaak in wat hij wou doen welteverstaan na een aantal tegenslagen. Maury is niet erg geduldig en zal daarom ook vrij snel geïrriteerd reageren wanneer iets niet meteen gaat zoals het moet of dat het te lang duurt. Wel heeft hij een goed doorzettingsvermogen waardoor hij na een frustratie of tegenslag weer opnieuw zal proberen zijn doel te bereiken.
    Maury is een lieve, grappige jongen. Of hij je nu goed kent of niet, bij hem zal je altijd het gevoel hebben of jullie al jaren vrienden zijn. Alleen hebben sommige mensen daar wat meer moeite mee. Zijn spontaniteit wordt soms ook als irritant ervaren.
    Uiterlijk • Maury heeft donkerbruin haar dat hij altijd met een beetje wax in model brengt in de ochtend. Het is een mooie jongen, maar hij steekt er niet bovenuit. Sommige vinden hem schattig, anderen vinden hem dan weer gewoon knap.
    Hij komt wel altijd sympathiek over door zijn vriendelijke gelaatsuitdrukking.
    Vrienden • Wie wil?
    Vijanden • Wie wil?
    Extra • Maury is van Franse afkomst en kan daarom een aardig woordje Frans spreken. Ook blijf je zijn accent steeds wel een beetje horen wanneer hij praat.
    Maury weet eigenlijk vrij weinig over paarden z'n voelt zich daarom ook niet echt op zijn plaats in de manege. Hij voelt zich nogal amateuristisch ten opzichte van de anderen.
    Toch zal hij blijven proberen om goed te leren paardrijden.


    Paard (Max. 2)
    Naam • Averti
    Ras • Blue roan nokota mustang
    Geslacht • mannelijk
    Leeftijd • 9 jaar
    Uiterlijk • Hoofd
    Goed in • western
    Slecht in • dressuur
    Baasje • Maury Navarra Dumont
    Extra • Averti betekent afwenden en dat is ook meteen de reden waarom Maury zijn paard deze naam heeft geschonken. Averti is nog niet volledig getemd en gewend aan mensen. Vaak zal hij zich terugtrekken wanneer een vreemde hem probeert te aaien. Op zijn rug gaan zitten is elke keer weer een uitdaging. Je weet nooit wanneer hij gewoon rustig gaat blijven en wanneer hij je er gewoon weer af gaat gooien.

    Rest komt later nog, maar als er iemand al vrienden/vijanden/... wil zijn met Maury dan laat je het maar weten

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 23:00 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Naam • Kathleen


    Bijnaam • Katy/Cat
    Leeftijd • Ze is achttien jaar.
    Karakter • komt.
    Uiterlijk • [FC: Kaya Scodelario]
    Vrienden •
    Vijanden • Who wants?
    Extra •


    Naam • Power of kingdom. (King)


    Ras • Arabier
    Geslacht • Ruin
    Leeftijd • Zes jaar.
    Uiterlijk • -
    Goed in • Vrijheidsdressuur en springen.
    Slecht in • Dressuur, stil staan.
    Baasje • Kathleen
    Extra •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 19:06 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'


    Naam • Demi Wakefield
    Bijnaam • Deem
    Leeftijd • 18, en verjaart op 28 februari
    Karakter • Demi is een geweldig meisje ze wil je altijd helpen en staat altijd voor je klaar, meestal wil ze je helpen of ze nou op haar paard zit of er naast ze helpt je altijd. Bij Napoleon en/of Enjoy is ze anders ze voelt zich doen hoe ze werkelijk is een vrolijk, hyper meisje. Rest komt moet nu naar school
    Uiterlijk • komt
    Vrienden • wie wil?
    Vijanden • wie wil?
    Extra • Demi heeft claustrofobie en is allergisch voor honden en katten. Demi gebruikt haar paarden voor het rijden maar ze doet ook fotoshoots met ze in de weide van de manege en in de bossen die er vlakbij liggen.





    Naam • Napoleon
    Ras • Lippizaner
    Geslacht • Hengst
    Leeftijd • 9
    Uiterlijk • Napoleon is een witte lippizaner met zwarte ogen en een super lieve zwarte neus, zijn manen zijn mooi wit en niet al te vol zijn kuif is hetzelfde en zijn staart is ook sneeuwwit en vol
    Goed in • Dressuur
    Slecht in • Western
    Baasje • Demi
    Extra • Napoleon is nooit naar een spaanserijschool geweest omdat ze eerst niet wisten dat hij een schimmel was omdat hij te lang zwart bleef en daarom is op 1 jarige leeftijd verkocht aan de moeder van Demi.




    Naam • Enjoy
    Ras • American miniature horse
    Geslacht • Merrie
    Leeftijd • 7
    Uiterlijk • Enjoy is een bruin, grijs minipaardje zijn staart is zwart, bruin en is mooi vol. Hij heeft zwarte ogen en een super leuke sneb
    Goed in • Vrijspringen
    Slecht in • -
    Baasje • Demi
    Extra • Enjoy is een paar maanden geleden gedekt en is nu drachtig Demi gebruikt haar ook voor het fokken van miniature paardjes maar ook gewoon voor shows en andere leuke dingen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 7:31 ]


    A horse of course

    Zephyr schreef:
    Ook oké enkel een paard te spelen?


    Nee je kan alleen een ruiter en een paard zijn


    A horse of course

    Voor mij een jongen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    Voor mij een jongen.

    Oke ik zet je erbij

    Ps: zal ik het praattopic al openen??


    A horse of course

    Goya schreef:
    Ik zou wel graag een meisje willen, maar ik vraag me af of deze RPG een beetje van niveau is :x
    Ik twijfel dus nog


    Ik zet je erbij en als je het niks vind haal ik je er weer af


    A horse of course