• Heyy ik heb een Paarden RPG geopend wat als volgt gaat:

    Ergens in Amerika (VS) staat een manege "The Golden Horseshoe" met de meest luxe spullen en de duurste sport paarden iedereen daar heeft een eigenpaard er staan soms ook Shetlanders en andere kleine paardjes voor de fok maar de meeste paarden zijn voor springen en dressuur.
    Er gebeurt super veel op The Golden Horseshoe de ene keer ontsnapt er een Shetlander en de andere keer krijgt er een paard een ziekte en dan moet het nieuwste beste sportpaard naar de slacht dus je doet niet niks op deze manege!

    Invullijstje:
    Pesoon
    Naam •
    Bijnaam •
    Leeftijd •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Vrienden •
    Vijanden •
    Extra •

    Paard (Max. 2)
    Naam •
    Ras •
    Geslacht •
    Leeftijd •
    Uiterlijk •
    Goed in •
    Slecht in •
    Baasje •
    Extra •

    Rollen:
    Meiden
    • Demi wakefield || EveryDee
    • Kathleen || Balloo
    •
    •
    •
    •


    Jongens
    • Reservatie || GusWaters
    • Alexander Reese || Ninuturu
    • Leroy Mc. Rowand || Orochi
    • Brego Arod Chekov || bain
    • Robin Tigrisblack || Robind19
    • Reservatie || Kaiser

    Instructeurs
    •
    •
    •
    •
    •
    •

    Regels:
    • Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    • Houd jongens en meisjes gelijk
    • Geen 16+
    • Geen perfecte rollen
    • Naamsveranderingen doorgeven!
    • Minstens 1 keer per week reageren.
    • Ruzie buiten het RPG is verboden
    • Max 2 personages en p.p. 2 paarden
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan

    Veel plezier!!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:45 ]


    A horse of course

    everydee schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij en als je het niks vind haal ik je er weer af


    Is goed, maar 25 woorden minimaal voor een post is erg weinig.

    edit: kan je als fc Barbara Palvin neerzetten?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 19:01 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Is goed, maar 25 woorden minimaal voor een post is erg weinig.


    Klopt maar ik kan niet de 200 woorden halen als ik bijv moet antwoorden oké


    A horse of course

    Oh, laat maar. Ik zie nu het minimale woordenlimiet en dat is echt héél erg weinig. Ik vertel het je maar gewoon, maar als je daar niet rond de 200 van gaat maken loopt dit zó dood.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    everydee schreef:
    (...)

    Klopt maar ik kan niet de 200 woorden halen als ik bijv moet antwoorden oké


    Waarom zou je dat niet halen? Ik zou zeggen, haal het op naar op zijn minst 150 woorden. Dat is makkelijk te halen


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een jongen?
    En mag een ruiter ook meerdere paarden hebben?

    Even.over t woordenlimiet. 150-200 is vaak idd wel het minimum om het niet te laten doodlopen, zeker omdat het voor spelers die.wel lange stukken kunnen schrijven het heel vervelend is om bijvoorbeeld 3 zinnen terug te krijgen als ze zelf veel moeite hebben gedaan oo een mooi lang stuk van 400-600 woorden


    Bowties were never Cooler

    Een persoon mag max. 2 paarden hebben


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam •
    Leroy Mc. Rowand

    Bijnaam •


    Leeftijd •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Vrienden •
    Vijanden •
    Extra •

    Paard (Max. 2)
    Naam •
    Ras •
    Geslacht •
    Leeftijd •
    Uiterlijk •
    Goed in •
    Slecht in •
    Baasje •
    Extra •

    Klein beginnetje.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 9:32 ]


    Vampire + Servant = Servamp


    Naam • Brego Arod Chekov
    Bijnaam • Brego of Kleine opdonder, maar een echte bijnaam heeft hij niet
    Leeftijd • 20, 26-01
    Karakter • Brego is diep van binnen een lieve jongen met een groot hart die erg veel om anderen geeft. Dit zit alleen wel heel diep. Alleen de mensen waarom hij echt geeft weten het zelf. Voor buitenstaanders is hij namelijk stil, harteloos, koud, en meedogenloos. Hij heeft er eigenlijk geen moeite mee om iemand totaal de grond in te boren. Hij is gigantisch loyaal aan zijn familie. Brego is een echte botte klootzak, als hij dat moet zijn, en laat niet snel zijn ware emoties zien, want die ziet hij vaak als zwakte. Hij is zeker ook geen jongen die meisje na meisje neemt. Hij gaat voor een meisje en blijft haar ook trouw. Overspel is voor hem uit den boze en als hij erachter komt dat zijn vriendinnetje hem bedrogen heeft zal ze zich echt moeten bergen en de jongen in kwestie ook. Hij wordt liever in alle eerlijkheid gedumpt dan dat dingen achter zijn rug om gebeuren. Wat vaker is gebeurt, omdat die meisjes hem dan te gesloten vonden of bang voor hem waren. Hij zit daar soms wel mee, maar het maakt hem ook hard, wat hij als een goed ding ziet. Zijn emoties kropt hij meestal op, tot hij 's nachts alleen is en ze alles eruit laat vloeien op zijn typemachine. Of tot hij een makkelijk slachtoffer heeft gevonden. Voor de rest van de wereld is hij namelijk echt geen lieverdje. Dan is hij koud, wreed, meedogenloos en sadistisch. Hij mag dan ongevaarlijk lijken, een magere jongen met schijnbaar weinig spieren, het absolute tegendeel is waar. Zodra je je in zijn ogen ook maar verkeerd gedraagt of verkeert naar hem kijkt is het mis. Hij is in staat je voor schut te zetten voor de hele school, je kort en klein te slaan of je zo slecht te laten voelen dat je weken niet meer naar school wil. Het ligt heel erg aan zijn stemming wat hij besluit te doen, maar prettig is het nooit. Zeker niet als hij de pik op je heeft en dit eigenlijk dagelijkse kost is.
    Voor zijn vrienden, leraren en familie is Brego een drukke vrolijke zorgeloze jongen. Hij is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Hij kan ook tegen hen best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Hij heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Ondanks dat hij oppast rond mensen om wie hij geeft kan hij alsnog zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij hem heel gevoelig en eenzaamheid kan hem ook flink raken. Vaak is hij inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal, maar soms is hij nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Brego is erg loyaal aan zijn vrienden en familie. Als je met hem omgaat leer je ook zijn vreemde kant kennen. Het maakt hem ook echt geen zak uit wat anderen van hem vinden. Hij is wie hij is en als je daar problemen mee hebt blijf je maar uit de buurt, want hij gaat er niets om laten. Ook lijkt hij door deze houding harteloos te zijn, maar dat is hij allerminst. Als hij namelijk eenmaal echt om je geeft is hij de meest liefdevolle vriend ooit. Hij wil graag dat iedereen van wie hij houd altijd vrolijk is, en probeert altijd iedereen vrolijk en aan het lachen te houden, maar dit lukt niet altijd en dan wordt hij zelf triest, of hij gaat te ver en krijgt een klap voor zijn kop.
    Uiterlijk • Brego is een vrij dunne bleke jongen met prachtige groene ogen. Hij heeft wel wat pezige spieren, maar echt gespierd kan je hem niet noemen, al is hij meer dan sterk genoeg om zijn twee eigenwijze paardjes in de hand te houden. Toch is hij niet heel groot met zijn 1,70, maar maakt alles goed met zijn grote persoonlijkheid. Van nature heeft Brego bruine krullende haren, maar hij houd ze kort geknipt, zodat alleen zijn kuif wat krult. Meestal draagt hij simpele t-shirts of truien boven zijn donkere rijbroek en joppers. Ook zal Brego altijd een bril op zijn neus hebben, wat wel moet omdat zonder geen hand voor ogen ziet. Dit probleem heeft hij al zijn hele leven en het is alleen maar erger geworden met dat hij ouder werd, al is het inmiddels bijna tot stilstand gekomen.
    Vrienden •
    Vijanden •
    Extra • Brego is de jongste in een Russisch gezin met 5 kinderen. Hij heeft nog 4 ouderen zussen: Sygrid, Sylvia, Sylana, en Sytka. Hij is de enige jongen en echt het mannetje van het gezin. Ook is hij een redelijk nakomertje. Zijn oudste zus is 31 en zijn jongste zus is 26, terwijl hij net 20 is geworden. Toch wist hij altijd duidelijk wat hij wilde, en dat was niet als opmaakpop en levende barbie dienen.
    Brego's ouders zijn allebei opgegroeid op het Russische platteland tot ze gingen studeren. Hier hebben zij ook met dieren en paarden leren omgaan, wat zij ook belangrijk vonden dat hun kinderen zo'n soort opvoeding kregen, zelfs al leefden ze in de drukke binnenstad van St. Petersburg, en later in de VS.
    Brego is geboren in St. Petersburg en is met zijn ouders, zussen, en Stybb naar de VS verhuist toen hij 3 was. Thuis en tegen zijn pony heeft Brego altijd Russisch gesproken, en dat doet hij nogsteeds, waardoor na al deze jaren het nogsteeds duidelijk is waar hij vandaan komt, waar hij best trots op is.
    Brego is een vertaler Russisch-Engels, Hij werkt als tolk en als tekstvertaler. Dit doet hij naast het feit dat hij elke dag zeker 10 uur per dag op de manege is om te trainen met Tilda en te spelen met Stybb en Tilda.


    Naam • Stybb
    Ras • Shetlander
    Geslacht • Hengst
    Leeftijd • 31, 13-03
    Uiterlijk • Stybb is een vrij kleine Shetlander. Zijn schofthoogte is maar 79cm, waar zijn naam ook op slaat, maar in die kleine donder zit een enorme persoonlijkheid. Hij heeft een prachtige wit-grijze kleur, die veel tijd vraagt om prachtig wit-grijs te houden, wat Brego er graag in stopt, omdat dit nog een van de weinige dingen is die hij met de pony kan waarmee hij is opgegroeid. Stybb is ook enorm pluizig en best bol, wat elke Shet eigenlijk wel is. Zijn ogen zijn heel donker met een zwart randje, waardoor hij net eyeliner op lijkt te hebben.
    Goed in • Mennen en Cross-Country
    Slecht in • Dressuur en Luisteren
    Baasje • Brego, die tot en met zijn 16e, toen hij een groeispurt kreeg, gewoon nog op de Shet kon rijden.
    Extra • Stybb is niet geruind. In het begin vonden Brego's ouders het zielig om het beestje te ruinen, en toe ze het toch wilden doen, vonden ze het zielig omdat hij toen al bijna 10 jaar was.
    Stybb is gekocht bij de geboorte van de eerste dochter van het gezin Chekov, als klein veulentje, zodat zij een speelmaatje had en met dieren kon leren omgaan, net als haar zusjes en broertje. Toen het meisje eenmaal kon rijden, was Stybb ook enigsinds zadelmak. Hij is nooit helemaal zadelmak geworden, maar alle kinderen in huize Chekov kunnen rijden en met dieren omgaan. Hij heeft zijn taak dus goed vervult.
    Stybb is een echte Shet. Hij is enorm koppig, eigenwijs, en heeft een erg sterke eigen wil. Toch is hij enorm lief en aanhalig naar de personen en paarden die hij mag. Hij is zeker een fel en niet altijd aardig paardje, die zeker niet over zich heen laat lopen of zich laat temmen.
    Omdat Stybb zo oud is en Brego niet meer op hem kan rijden, probeert de jongen hem nu te leren springen en crossen op stemcommando's. Ook laat hij Stybb vaak spullen als eten en materiaal rondsjouwen in zijn karretje wat hij graag trekt op een belachelijke snelheid op zijn kleine beentjes.


    Naam • Tilda
    Ras • Tinker
    Geslacht • Merrie
    Leeftijd • 9, 17-5
    Uiterlijk • Tilda heeft dan wel een stuk hogere schofthoogte dan Stybb, maar het dubbele haalt ze al niet. Haar schofthoogte is zo'n 1,55m, wat tegenwoordig een prachtig maatje is voor Brego. Ze heeft een prachtig kastanje-bruine vacht, met een witte bles en weelderige witte sokken om al haar benen. Haar manen en staart zijn heel lang en muis-bruin. Het kost Brego veel tijd al haar weelderige haren en witte stukken schoon te houden, maar hij heeft het er ook voor haar echt voor over. Ze ziet er misschien uit als een mooi gepoetst trekpaard, maar zodra ze in de bak bezig is met haar oefeningen, is het duidelijk dat ze echt een dressuurpaard is, hoe zwaar haar lichaam en hoe weelderig haar haren ook zijn.
    Goed in • Dressuur
    Slecht in • Racen en Mennen
    Baasje • Brego
    Extra • Tilda is door Brego zelf getraind, waardoor hij eigenlijk de enige is die de merrie alles kan laten doen wat hij wil, vooral omdat hij de enige is die alle fysieke en verbale commando's kent.
    Tilda is een van de enige tinkers in de ZZ licht. Brego wil haar naar de Gran Prix rijden, maar begin wel te merken dat ze hier niet voor gefokt is, waardoor het allemaal wat lastiger gaat dan met de lichtgewicht warmbloeden die normaal zijn op het hoogste niveau. Ook is ze een stuk koppiger en eigenwijzer dan je normaal zou verwachten bij een sportpaard.
    Tilda is al in Brego's bezit sinds ze jong was. Eerst heeft hij met haar getraind op stemcommando's, longeren, en aan de hand werken met een zadel op, daarna heeft hij haar vrij makkelijk zadelmak kunnen maken zo'n 5 jaar geleden, waarna het niet een grote opgave was haar tot een goed dressuurpaard door te rijden, omdat ze het meeste al kende van ervoor. Inmiddels is ze ZZ licht en is bezig om in de ZZ zwaar te komen, waarna ze hopelijk de Gran Prix in kan, al heeft ze veel moeite met haar pirouettes.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 14:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam • Bentley Aiden Cooper
    Bijnaam • Ben
    Leeftijd • 21
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Vrienden •
    Vijanden •
    Extra • /

    Paard (Max. 2)
    Naam • Royce
    Ras • Andalusier
    Geslacht • Ruin
    Leeftijd • 13
    Uiterlijk •


    Goed in • Cross country, endurance
    Slecht in •
    Baasje • Bentley
    Extra • /

    Naam • Alpha
    Ras • kruising arabier
    Geslacht • Hengst
    Leeftijd • 4
    Uiterlijk •


    Goed in • Behalve een draak zijn nog geen specialiteit. Nakomeling van goede springpaarden.
    Slecht in • /
    Baasje • Bentley
    Extra • /

    vul later verder in


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb Maury nog wat verder aangepast. Hij is bijna klaar, maar ik ga morgen de puntjes op de i zetten.
    Iemand vrienden of vijanden met Maury?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Naam • Robin Tigrisblack
    Bijnaam • Robbie
    Leeftijd •16
    Karakter • Robbie is een aardige en rustige jongen. Die vaak stoer doet bij de meiden. Maar zijn paard gaat altijd voor. Hij is niet arrogant maar kan wel arrogant en egoïstisch overkomen naar mensen die hij niet mag. Robbie is iemand die snel iemand leuk vind en ook naïef dat die naar uiterlijk kijkt en dan pas naar Innerlijk. Behalve bij paarden. Daar gaat Innerlijk voor.
    Uiterlijk •

    robbie heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is lichtelijk gespierd. Meestal draagt hij blouse met een hemd eronde. En of een paardrijbroek of een spijkerbroek
    Vrienden • Iemand?
    Vijanden •iemand?
    Extra • Robbie is van kinds af aan opgegroeid op een manege. Hij kreeg zijn paard toen hij 10was en heeft daardoor een goede band met hem

    Naam • Black angel
    Ras •welsh
    Geslacht • Merry
    Leeftijd •6
    Uiterlijk •


    Goed in • Racen en springen
    Slecht in • Proefjes en dat soort dingen.
    Baasje • Robin Tigrisblack
    Extra •angel heeft een goede band met robin en laat bijna niemand anders op zijn rug.

    GusWaters schreef:
    Ik heb Maury nog wat verder aangepast. Hij is bijna klaar, maar ik ga morgen de puntjes op de i zetten.
    Iemand vrienden of vijanden met Maury?


    Brego opzich wel, maar ik moet z'n karakter nog afmaken


    Bowties were never Cooler

    Lijkt me leuk om weer eens met mijn dinnie (Ninuturu) te rpg'en. Ik reserveer een jongen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goya schreef:
    (...)

    Waarom zou je dat niet halen? Ik zou zeggen, haal het op naar op zijn minst 150 woorden. Dat is makkelijk te halen


    Eigelijk niet want als de persoon heel erg in gedachte zit en je een vraag stelt is het lastig om 150 woorden te typen. Of als je in ene gesprek zit. Want dan moet je telkens gedachtes en alles erbij gooien. Drie regels zijn stom ja maar 150 is vrij veel. Want niet iedereen lukt dat. En dan loopt het alsnog dood omdat niemand weet te reagere.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 23:27 ]

    150 woorden is aardig weinig :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.