• Heyy ik heb een Paarden RPG geopend wat als volgt gaat:

    Ergens in Amerika (VS) staat een manege "The Golden Horseshoe" met de meest luxe spullen en de duurste sport paarden iedereen daar heeft een eigenpaard er staan soms ook Shetlanders en andere kleine paardjes voor de fok maar de meeste paarden zijn voor springen en dressuur.
    Er gebeurt super veel op The Golden Horseshoe de ene keer ontsnapt er een Shetlander en de andere keer krijgt er een paard een ziekte en dan moet het nieuwste beste sportpaard naar de slacht dus je doet niet niks op deze manege!

    Invullijstje:
    Pesoon
    Naam •
    Bijnaam •
    Leeftijd •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Vrienden •
    Vijanden •
    Extra •

    Paard (Max. 2)
    Naam •
    Ras •
    Geslacht •
    Leeftijd •
    Uiterlijk •
    Goed in •
    Slecht in •
    Baasje •
    Extra •

    Rollen:
    Meiden
    • Demi wakefield || EveryDee
    • Kathleen || Balloo





    Jongens
    • Reservatie || GusWaters
    • Alexander Reese || Ninuturu
    • Leroy Mc. Rowand || Orochi
    • Brego Arod Chekov || bain
    • Robin Tigrisblack || Robind19
    • Reservatie || Kaiser

    Instructeurs







    Regels:
    • Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    • Houd jongens en meisjes gelijk
    • Geen 16+
    • Geen perfecte rollen
    • Naamsveranderingen doorgeven!
    • Minstens 1 keer per week reageren.
    • Ruzie buiten het RPG is verboden
    • Max 2 personages en p.p. 2 paarden
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan

    Veel plezier!!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:45 ]


    A horse of course

    Jonty schreef:
    150 woorden is aardig weinig :W
    dan kan je beter 100 doen. DaN heb je aardig stuk nog over maar toch scheelt het 50

    Robind19 schreef:
    (...)

    Eigelijk niet want als de persoon heel erg in gedachte zit en je een vraag stelt is het lastig om 150 woorden te typen. Of als je in ene gesprek zit. Want dan moet je telkens gedachtes en alles erbij gooien. Drie regels zijn stom ja maar 150 is vrij veel. Want niet iedereen lukt dat. En dan loopt het alsnog dood omdat niemand weet te reagere.


    Sorry, maar 150w is zelfs te halen als je personage alleen op een hek zit en naar z'n pony kijkt. Als iemand een vraag stelt of in gesprek is heb je juist meer om te typen, handbeweging/gedachtes/woorden/etc. Misschien klink ik heel bot, maar dit is geen twitter en als je geen 150w kan schrijven wens ik je heel veel geluk op school.


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Sorry, maar 150w is zelfs te halen als je personage alleen op een hek zit en naar z'n pony kijkt. Als iemand een vraag stelt of in gesprek is heb je juist meer om te typen, handbeweging/gedachtes/woorden/etc. Misschien klink ik heel bot, maar dit is geen twitter en als je geen 150w kan schrijven wens ik je heel veel geluk op school.


    ik weet niet wat voor handgebaren jij allemaal gebruikt maar ik alleen met aanwijzen. En ga eens na op een hek naar een paard is makkelijker omdat je dan gedachtes kan gaan spreken. Maar in een gesprek word het dan Vaak dat je van die kut Vragen krijgt waar je alleen maar ja of nee op kan andwoorden. En dan een nieuwe vraag stellen. Waar je eigelijk vrij weinig bij kunt doen. Dan moet je in gedachten gaan en dat vinden sommige mensen zo kut. 100w is fijn. En mensen die meer willen doen meer. Maar 50worden meer of minder erbij lullen kunnen ook om dat duur zo te zeggen. De kwaliteit verpesten.

    Robind19 schreef:
    (...)

    ik weet niet wat voor handgebaren jij allemaal gebruikt maar ik alleen met aanwijzen. En ga eens na op een hek naar een paard is makkelijker omdat je dan gedachtes kan gaan spreken. Maar in een gesprek word het dan Vaak dat je van die kut Vragen krijgt waar je alleen maar ja of nee op kan andwoorden. En dan een nieuwe vraag stellen. Waar je eigelijk vrij weinig bij kunt doen. Dan moet je in gedachten gaan en dat vinden sommige mensen zo kut. 100w is fijn. En mensen die meer willen doen meer. Maar 50worden meer of minder erbij lullen kunnen ook om dat duur zo te zeggen. De kwaliteit verpesten.


    Sorry hoor, maar zelfs ja/nee vragen kan je een langer antwoord op geven en zelf nog wat gedachten rond verzinnen. Dat doe je in het echt toch ook? Daarbij is nog 'kutter' dan op gedachten in gaan en extra informatie geven, zelf een volgens jou 'lange' post van 300/400+ woorden schrijven en er 100 terug krijgen. Ja, dan kan je niet iedere 5 minuten een nieuwe post schrijven, maar dan komt er wel inhoud in, dan alleen 'ik zat op mn paard. Hij ging hard over de balken. Toen viel ik eraf en dat deed pijn.' Ik zeg echt niet dat het limiet hoog hoeft te liggen maar 150-200 alleen al om het niveau van de posts redelijk te houden moet kunnen, toch? Jij zegt dan wel dat 50w niet uitmaakt, dus dan maakt t ook niet uit dat het ipv 150w 200w zou worden? Dat vind je vast onzin, dus dat maakt gelijk jou argument ook onzin. 50w maken wel degelijk uit en alleen omdat je het jezelf makkelijk wil maken wil je geen 150.


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar zelfs ja/nee vragen kan je een langer antwoord op geven en zelf nog wat gedachten rond verzinnen. Dat doe je in het echt toch ook? Daarbij is nog 'kutter' dan op gedachten in gaan en extra informatie geven, zelf een volgens jou 'lange' post van 300/400+ woorden schrijven en er 100 terug krijgen. Ja, dan kan je niet iedere 5 minuten een nieuwe post schrijven, maar dan komt er wel inhoud in, dan alleen 'ik zat op mn paard. Hij ging hard over de balken. Toen viel ik eraf en dat deed pijn.' Ik zeg echt niet dat het limiet hoog hoeft te liggen maar 150-200 alleen al om het niveau van de posts redelijk te houden moet kunnen, toch? Jij zegt dan wel dat 50w niet uitmaakt, dus dan maakt t ook niet uit dat het ipv 150w 200w zou worden? Dat vind je vast onzin, dus dat maakt gelijk jou argument ook onzin. 50w maken wel degelijk uit en alleen omdat je het jezelf makkelijk wil maken wil je geen 150.


    Nu ga je dingen erbij halen wat ik nirt zeg. Ik zeg niet dat niks 50 uitmaakt. Maar stel je doet je best op iets en dan kom je er achter dat je 50 te kort komt. Maar je weet niks. En je gaat 50 erbij lullen kun je je eigen ding verpesten. En het heeft niks met makkelijker te maken. Maar meer met inspiratie. Als je weinig inspiratie hebt voor gedachten in ene gesprek dan hang je. Je berijkt het limit niet en je bent een half uur bezig of iets wat je 50 minuten had kunnen doen bijv

    Robind19 schreef:
    (...)

    Nu ga je dingen erbij halen wat ik nirt zeg. Ik zeg niet dat niks 50 uitmaakt. Maar stel je doet je best op iets en dan kom je er achter dat je 50 te kort komt. Maar je weet niks. En je gaat 50 erbij lullen kun je je eigen ding verpesten. En het heeft niks met makkelijker te maken. Maar meer met inspiratie. Als je weinig inspiratie hebt voor gedachten in ene gesprek dan hang je. Je berijkt het limit niet en je bent een half uur bezig of iets wat je 50 minuten had kunnen doen bijv



    Als jij een 150w limiet niet kan halen heb je minder inspiratie dan een pinda. Zeker in een gesprek. Een slapend personage kan je nog 200 nuttige woorden van volschrijven. Ik spreek uit ervaring. En dat je langer doet over een post is niet erg. Het is geen wedstrijd.


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)


    Als jij een 150w limiet niet kan halen heb je minder inspiratie dan een pinda. Zeker in een gesprek. Een slapend personage kan je nog 200 nuttige woorden van volschrijven. Ik spreek uit ervaring. En dat je langer doet over een post is niet erg. Het is geen wedstrijd.


    Ik spreek zelf ook uit evaring. En vaak begin ik ook met frisse moet aan een 200 rpg. Maar al snel daalt het en dan is het kut. Omdat je soms teveel miet afwachten hor ander reageerd. Voor je pas veder kunt. En het is geen wedstrijd dat klopt. Maar 30 minuten doen over een 5minuten stuk is kut. Minder inspiratie dan een pinda. Daar beledig je veel mensen mee. er zijn veel rpg rpgs waar de woorden limit niet aan gehouden word omdat het gewoon niet lukt.

    Tenzij je zoon persoontje bent die alles herhaalt dan lukt het makkelijker.

    Robind19 schreef:
    (...)

    Ik spreek zelf ook uit evaring. En vaak begin ik ook met frisse moet aan een 200 rpg. Maar al snel daalt het en dan is het kut. Omdat je soms teveel miet afwachten hor ander reageerd. Voor je pas veder kunt. En het is geen wedstrijd dat klopt. Maar 30 minuten doen over een 5minuten stuk is kut. Minder inspiratie dan een pinda. Daar beledig je veel mensen mee. er zijn veel rpg rpgs waar de woorden limit niet aan gehouden word omdat het gewoon niet lukt.


    Ten eerste: kan je alsjeblieft stoppen met het strooien van lichaamsdelen, want je maakt je argumenten er niet sterker mee en je klinkt er alleen maar dom door.
    Ten tweede: wachten hoort er nu eenmaal bij, maar met meer tijd voor een post, gaat de kwaliteit en inspiratie meestal wel omhoog, net als met een redelijk woordenlimiet als 200.
    Ten derde: als er bij een rpg het woordenlimiet niet meer wordt gehanteerd betekent dit altijd het begin van het einde, aangezien de kwaliteit en inspiratie van de posts dan ook verdwijnen. Je moet elkaar namelijk blijven stimuleren en het voor elkaar mogelijk maken om het limiet te halen, ook verder in de rpg. Zonder limiet gebeurt dit veel te vaak niet en sterft de rpg dus ook snel af.
    Ten vierde: 200w kan je ook goed schrijven zonder herhaling van degene voor je. Want in msv kan dat ook makkelijk, dus dat is geen argument

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 0:13 ]


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Ten eerste: kan je alsjeblieft stoppen met het strooien van lichaamsdelen, want je maakt je argumenten er niet sterker mee en je klinkt er alleen maar dom door.
    Ten tweede: wachten hoort er nu eenmaal bij, maar met meer tijd voor een post, gaat de kwaliteit en inspiratie meestal wel omhoog, net als met een redelijk woordenlimiet als 200.
    Ten derde: als er bij een rpg het woordenlimiet niet meer wordt gehanteerd betekent dit altijd het begin van het einde, aangezien de kwaliteit en inspiratie van de posts dan ook verdwijnen. Je moet elkaar namelijk blijven stimuleren en het voor elkaar mogelijk maken om het limiet te halen, ook verder in de rpg. Zonder limiet gebeurt dit veel te vaak niet en sterft de rpg dus ook snel af.


    Ten eerste dat is gewoon mijn spreekwijze met "vloekenwoordem". Dat heeft niks met argumenten sterker maken.
    Ten tweede totale niet. Inspiratie gaar juist meer weg en je blijft maar meer irriteren
    Ten derde. Nee als het idee als faalt en niet handig is dan stopt het uiteindelijk er is een rpg waar ze maar drie zinnen typen maar al wel al heel lang loopt. Dus de mim heeft dar niks mee te maken. Maar dat er dingen kan gebeuren. Als je een rpg hebt dat langdradig en saai word dan verdwijnen mensen. Of als mensen te druk krijgen valt een verhaal stil.

    Robind19 schreef:
    (...)

    Ten eerste dat is gewoon mijn spreekwijze met "vloekenwoordem". Dat heeft niks met argumenten sterker maken.
    Ten tweede totale niet. Inspiratie gaar juist meer weg en je blijft maar meer irriteren
    Ten derde. Nee als het idee als faalt en niet handig is dan stopt het uiteindelijk er is een rpg waar ze maar drie zinnen typen maar al wel al heel lang loopt. Dus de mim heeft dar niks mee te maken. Maar dat er dingen kan gebeuren. Als je een rpg hebt dat langdradig en saai word dan verdwijnen mensen. Of als mensen te druk krijgen valt een verhaal stil.


    Die 'vloekwoorden' maken je argumenten niet sterker en laten je verre van slim lijken, just saying.
    Maar als een rpg te snel gaat valt die ook dood omdat het dan maar door 2 of 3 wordt gespeeld omdat de rest het niet kan bijbenen. En een post met 3 zinnen kan nooit veel soeps in staan, of je moet veel met bijzinnen etc werken, maar daar lenen rpgs zich niet voor.
    Meid, geef gewoon toe dat je geen 150w limiet wil omdat je het zelf niet kan, in plaats van te zeggen dat een 100w post best veel is, want we weten beiden beter.

    Weltruste

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 0:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Die 'vloekwoorden' maken je argumenten niet sterker en laten je verre van slim lijken, just saying.
    Maar als een rpg te snel gaat valt die ook dood omdat het dan maar door 2 of 3 wordt gespeeld omdat de rest het niet kan bijbenen. En een post met 3 zinnen kan nooit veel soeps in staan, of je moet veel met bijzinnen etc werken, maar daar lenen rpgs zich niet voor.
    Meid, geef gewoon toe dat je geen 150w limiet wil omdat je het zelf niet kan, in plaats van te zeggen dat een 100w post best veel is, want we weten beiden beter.


    Ten eerste dan is jouwn mening
    Ten tweede kijk maar naar msv zweinstein nog wat Topic 4
    Loopt als lang en loopt nog steeds goed
    Ik neem nu drie voorbeelden van woorwoordenlimiets 150 waar iedereen zich aan hield
    Paris na twee weken dood iedereen hield zich eraan
    Loverboys ofzo 2 week
    Grijze jager 3 weken max

    Nu drie voorbeelden van onbeperkt.
    Die zweinstein. Ik gok langer dan 4 maand
    Elf hunts ofzo 2 maanden
    Studio on beat
    1maand


    Op de mobiel is 150 type kut. Helemaal op quizlet want raar genoeg gaan quizlet site en typen vij 75% niet samen. Op mobiel. En ja 100 is makkelijker dat vind iedereen. Maar dat is niet mijn reden. Mijn reden is omdat het gewoon fijner is voor iedereen. En als je loopt te Problemen hebt dat iemand een lage heeft moet he niet joinen.

    Robind19 schreef:
    (...)

    Ten eerste dan is jouwn mening
    Ten tweede kijk maar naar msv zweinstein nog wat Topic 4
    Loopt als lang en loopt nog steeds goed
    Ik neem nu drie voorbeelden van woorwoordenlimiets 150 waar iedereen zich aan hield
    Paris na twee weken dood iedereen hield zich eraan
    Loverboys ofzo 2 week
    Grijze jager 3 weken max

    Nu drie voorbeelden van onbeperkt.
    Die zweinstein. Ik gok langer dan 4 maand
    Elf hunts ofzo 2 maanden
    Studio on beat
    1maand


    Op de mobiel is 150 type kut. Helemaal op quizlet want raar genoeg gaan quizlet site en typen vij 75% niet samen. Op mobiel. En ja 100 is makkelijker dat vind iedereen. Maar dat is niet mijn reden. Mijn reden is omdat het gewoon fijner is voor iedereen. En als je loopt te Problemen hebt dat iemand een lage heeft moet he niet joinen.


    Nu vertel je je eigen mening alsof het de waarheid is is. Niet iedereen vind 100 makkelijk. Niet iedereen kan maar 150 typen op z'n mobiel. Korte posts zijn verre van fijner voor iedereen. Juist omdat dan alles sneller gaat en lange posts worden beantwoord met 100 woorden, wat veel irritatie meebrengt. En als voorbeelden pak je er nu een paar uit die voor jou goed werken, maar er zijn vele zonder limiet die niet eens starten of niet verder komen dan drie paginas in een topic, en veel met limiet die makkelijk 5/6 topics hebben gehaald. En MSV zijn anders dan rpgs, met andere regels. Zelf heb ik een rpg die na maanden nog loopt met een 300w limiet, waar iedereen zich aan houd, en heb meer dan zat rpgs zonder limiet niet eens zien opstarten. En ja, ik vind dat je als een dom wicht hier bezig bent met al die ledenmaten, maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Mijn menig is niet die van iedereen, maar die van jou ook niet, zoals je dat nu wel doet lijken. Dus stap van je hoge troon af, prinses, want met alleen meningen en lichaamsdelen krijg je mij niet van mijn stuk. Jou meningen zijn namelijk zeker geen algemene waarheid, en dat moet je maar eens gaan beseffen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 0:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Laat mijn reservatie maar vallen. Als mensen geen eens 150 woorden willen schrijven voor een post ben ik her weg


    take me back to the basics and the simple life

    Jonty schreef:
    Lijkt me leuk om weer eens met mijn dinnie (Ninuturu) te rpg'en. Ik reserveer een jongen.


    Je moet je naam niet steeds veranderen jij, ik herkende je even niet xD

    ***
    En mensen, laat het gewoon gaan, iedereen die het kan maakt lekker lange zinnen en de gene die het niet kunnen lekker niet, er vallen vanzelf mensen af want dat gebeurt altijd
    Er blijven altijd maar weinig mensen over, maar deze weinig gaan er voor


    "Find peace in who and what you are." — Saphira