• Heyy ik heb een Paarden RPG geopend wat als volgt gaat:

    Ergens in Amerika (VS) staat een manege "The Golden Horseshoe" met de meest luxe spullen en de duurste sport paarden iedereen daar heeft een eigenpaard er staan soms ook Shetlanders en andere kleine paardjes voor de fok maar de meeste paarden zijn voor springen en dressuur.
    Er gebeurt super veel op The Golden Horseshoe de ene keer ontsnapt er een Shetlander en de andere keer krijgt er een paard een ziekte en dan moet het nieuwste beste sportpaard naar de slacht dus je doet niet niks op deze manege!

    Invullijstje:
    Pesoon
    Naam •
    Bijnaam •
    Leeftijd •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Vrienden •
    Vijanden •
    Extra •

    Paard (Max. 2)
    Naam •
    Ras •
    Geslacht •
    Leeftijd •
    Uiterlijk •
    Goed in •
    Slecht in •
    Baasje •
    Extra •

    Rollen:
    Meiden
    • Demi wakefield || EveryDee
    • Kathleen || Balloo





    Jongens
    • Reservatie || GusWaters
    • Alexander Reese || Ninuturu
    • Leroy Mc. Rowand || Orochi
    • Brego Arod Chekov || bain
    • Robin Tigrisblack || Robind19
    • Reservatie || Kaiser

    Instructeurs







    Regels:
    • Geen woordenlimiet, maar schrijf wel een redelijke post.
    • Houd jongens en meisjes gelijk
    • Geen 16+
    • Geen perfecte rollen
    • Naamsveranderingen doorgeven!
    • Minstens 1 keer per week reageren.
    • Ruzie buiten het RPG is verboden
    • Max 2 personages en p.p. 2 paarden
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan

    Veel plezier!!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 10:45 ]


    A horse of course

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Je moet je naam niet steeds veranderen jij, ik herkende je even niet xD

    ***
    En mensen, laat het gewoon gaan, iedereen die het kan maakt lekker lange zinnen en de gene die het niet kunnen lekker niet, er vallen vanzelf mensen af want dat gebeurt altijd
    Er blijven altijd maar weinig mensen over, maar deze weinig gaan er voor


    Het is niet leuk als jij een post van 500 woorden schrijft en je krijgt een post van twee regeltjes terug.


    take me back to the basics and the simple life

    Jonty schreef:
    150 woorden is aardig weinig :W


    Er is geen miximum maar er staad det je een redelijke post moet schrijven en dat betekend als het kan 200 worden en als je in een gesprek zit twee regels


    A horse of course

    everydee schreef:
    (...)

    Er is geen miximum maar er staad det je een redelijke post moet schrijven en dat betekend als het kan 200 worden en als je in een gesprek zit twee regels


    Twee regels is zeer weinig. Als je personage in een gesprek zit moet je alsnog met gemak de 200 woorden kunnen halen.
    Laat mijn reservatie anders toch maar staan, ik kijk wel hoe het uit gaat pakken.


    take me back to the basics and the simple life

    200 is makkelijk haalbaar. Voeg omgeving, gevoelens, gedachten etc. toe. Ik schrijf vaak posts van 400 a 500 woorden in andere rpg's. It is not that hard.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is Jonty, niet Yonty. Mijn username.

    Als ik het niveau van sommige mensen hier zie, twijfel ik of ik wel wil blijven. Waarom is het zo moeilijk om even 200 woorden te schrijven. Binnen vijf/tien minuten ben je klaar. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat je binnen één minuut op de andere reageert, want dan is er ook niets aan voor andere rpg'ers. Een rpg hoort rustig te verlopen en geen zogeheten 'sneltrein' te zijn. Gun mensen gewoon de tijd om te reageren en als je zo graag een sneltrein wilt dan ga je toch een orpg doen?
    Zo, hierbij heb ik mezelf laten horen en kijk ik nog of ik blijf.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 10:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak mijn rol straks af.


    Vampire + Servant = Servamp

    Wanneer begint dit.

    En als iedereen het echt wilt dan vind ik 150 prima

    Jonty schreef:
    Het is Jonty, niet Yonty. Mijn username.

    Als ik het niveau van sommige mensen hier zie, twijfel ik of ik wel wil blijven. Waarom is het zo moeilijk om even 200 woorden te schrijven. Binnen vijf/tien minuten ben je klaar. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat je binnen één minuut op de andere reageert, want dan is er ook niets aan voor andere rpg'ers. Een rpg hoort rustig te verlopen en geen zogeheten 'sneltrein' te zijn. Gun mensen gewoon de tijd om te reageren en als je zo graag een sneltrein wilt dan ga je toch een orpg doen?
    Zo, hierbij heb ik mezelf laten horen en kijk ik nog of ik blijf.


    Dit heb ik dus ook


    take me back to the basics and the simple life

    Jonty schreef:
    Het is Jonty, niet Yonty. Mijn username.

    Als ik het niveau van sommige mensen hier zie, twijfel ik of ik wel wil blijven. Waarom is het zo moeilijk om even 200 woorden te schrijven. Binnen vijf/tien minuten ben je klaar. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat je binnen één minuut op de andere reageert, want dan is er ook niets aan voor andere rpg'ers. Een rpg hoort rustig te verlopen en geen zogeheten 'sneltrein' te zijn. Gun mensen gewoon de tijd om te reageren en als je zo graag een sneltrein wilt dan ga je toch een orpg doen?
    Zo, hierbij heb ik mezelf laten horen en kijk ik nog of ik blijf.


    Dit was het punt wat ik neit heel duidelijk onder woorden wist te brengen op de late avond.


    Bowties were never Cooler

    Ik doe anders ook wel mee, al moet je niet van me verwachten dat ik een goede post terug ga schrijven bij mensen die aan komen zetten met twee zinnen. Bij de mensen die wel zelf fatsoenlijk een paar honderd woorden eruit krijgen uiteraard wel c:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Hopelijk is Brego af, als hij goed is.


    Bowties were never Cooler

    Uhm, ik heb op pagina 2 een jongen aangemaakt en nu is de jongensafdeling vol zonder dat die van mij er tussen staat? Ja bedankt he, nvm


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kaiser schreef:
    nu is de jongensafdeling vol zonder dat die van mij er tussen staat? Ja bedankt he, nvm


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik schrijf me uit. Volgens mij gaat dit niets worden. Toedels.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ik schrijf me uit. Volgens mij gaat dit niets worden. Toedels.


    take me back to the basics and the simple life