• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Is er ook nog iemand die Gabe NIET kent, op Baily na? Dat was niet echt wat ik bedoelde met eventuele relaties.

    Dat lijkt me duidelijk naar mij gericht, gezien mijn laatste post. Ik wil wel graag dat Isadora in elk geval een connectie heeft met iemand, een man het liefst, die haar broer kent. Alleen als het niet mag, dan zal ik wel op zoek gaan naar iemand anders en dan mogen jullie dat gedeelte van de post negeren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat lijkt me duidelijk naar mij gericht, gezien mijn laatste post. Ik wil wel graag dat Isadora in elk geval een connectie heeft met iemand, een man het liefst, die haar broer kent. Alleen als het niet mag, dan zal ik wel op zoek gaan naar iemand anders en dan mogen jullie dat gedeelte van de post negeren.


    Ik denk dat het niet zo zeer om Isadora gaat, want iemand kan best één iemand kennen, maar meer om het gegeven dat Gabe al behoorlijk wat mensen kent, en dat is best apart geziene er al zoveel mensen dood zijn gegaan of zombies zijn geworden en Nikki had nog gezegd:

    Het is niet erg logisch als iedereen elkaar al kende van voor de apocalyps


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Dat weet ik. Ik had simpelweg het ongeluk om pas als laatst het kenbaar te maken, dus ik zal het wel veranderen. Geen zin in gezeur dus dan maar iemand anders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat weet ik. Ik had simpelweg het ongeluk om pas als laatst het kenbaar te maken, dus ik zal het wel veranderen. Geen zin in gezeur dus dan maar iemand anders.

    Baily wil wel? Ik weet niet wat voor een persoon je precies zoekt daarvoor. (;


    Caution first, always.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat weet ik. Ik had simpelweg het ongeluk om pas als laatst het kenbaar te maken, dus ik zal het wel veranderen. Geen zin in gezeur dus dan maar iemand anders.


    Als we het zo gaan bekijken moet ik gewoon de relatie die Gabe als laatst erbij gekregen heeft wegstrepen.
    Anders is't niet fair :c

    Alhoewel Baily awesome is tho


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Van mij mag het nu wel zo blijven, maar ik vind het erg vervelend dat er niet geluisterd wordt naar wat ik zeg.


    Your make-up is terrible

    Shachath schreef:
    (...)

    Als we het zo gaan bekijken moet ik gewoon de relatie die Gabe als laatst erbij gekregen heeft wegstrepen.
    Anders is't niet fair :c

    Alhoewel Baily awesome is tho

    Oh no, was Baily Gabe's laatste? ;/ Maar het gaat meer om de 'diepere' connecties van voor de apocalypse zegmaar, toch? Niet zozeer wat er in de RPG zelf nog gaat gebeuren. Baily likes Gabe. c;


    Caution first, always.

    Oooh, ik heb ook gezegd dat 'eventuele relaties' niet slaat op dingen die nog gaan gebeuren in de RPG! Lezen jullie überhaupt wel wat ik post?


    Your make-up is terrible

    Merrill schreef:
    (...)
    Oh no, was Baily Gabe's laatste? ;/ Maar het gaat meer om de 'diepere' connecties van voor de apocalypse zegmaar, toch? Niet zozeer wat er in de RPG zelf nog gaat gebeuren. Baily likes Gabe. c;


    Haha ik bedoelde meer dat als Maia een ander voor Isis wil vinden, Baily awesome genoeg is c:
    Niet dat het Gabe's laatste relatie was!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Haha ik bedoelde meer dat als Maia een ander voor Isis wil vinden, Baily awesome genoeg is c:
    Niet dat het Gabe's laatste relatie was!

    Ohhh, hehe. Ik heb al die dingen in het praattopic niet helemaal kunnen volgen, dus ik zat echt 'Baily zou best de laatste kunnen zijn geweest'. ;')


    Caution first, always.

    Michonne schreef:
    Oooh, ik heb ook gezegd dat 'eventuele relaties' niet slaat op dingen die nog gaan gebeuren in de RPG! Lezen jullie überhaupt wel wat ik post?


    Voor zover ik weet heeft niemand een relatie met een ander waarbij al is bepaald dat er nog iets gaat gebeuren..


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet heeft niemand een relatie met een ander waarbij al is bepaald dat er nog iets gaat gebeuren..


    Moet ik Merril dan nog echt gaan quoten ook?

    Oh no, was Baily Gabe's laatste? ;/ Maar het gaat meer om de 'diepere' connecties van voor de apocalypse zegmaar, toch? Niet zozeer wat er in de RPG zelf nog gaat gebeuren. Baily likes Gabe. c;


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)


    We hebben alleen tegen elkaar gezegd dat er een mogelijkheid bestaat. Daarbij heb ik eerder in het praattopic al vermeld dat 'we wel zullen zien wat er gebeurt" dus met andere woorden: dat is geen afgesproken relatie die bepaald dat er nog wat gaat komen. Uit de gebleken posts komt wel naar voren dat ze elkaar enigszins mogen. Maar voor de rest nog niets. Hij staat wel bij Gabe op de lijst zodat ik overzicht heb.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zoek wel iemand anders, geen zin in gezeur hoor. Het zou alleen fijn zijn geweest als ze eindelijk eens iemand kende waar ze een "band" mee heeft door haar broer. Het liefst één van de nieuwelingen, maar ik verander alles wel. Zoals ik al zei: mijn post komt ongelukkig als laatste, dus dan doe ik er maar niet moeilijk over. Tot nu toe heeft ze maar één "relatie" met iemand en dat is met Merle, omdat hij haar gered had. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zei toch dat je het zo mocht laten, maak er dan ook geen gezeur over. D: Je hebt er gewoon de verkeerde persoon voor uitgekozen. Als laatste je rol inleveren kan ook betekenen dat je meer keus hebt, als je niet op de eerste de beste afstapt.

    @Shachath, dus het in je rol zetten betekent gewoon: Misschien gaat het wel gebeuren?


    Your make-up is terrible