• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    @Michonne. Nee zo is dat helemaal niet bedoeld. Ik houd nu eenmaal graag orde, wat ook betekent dat ik bijhou wie wat over mijn personage heeft gezegd en misschien als suggestie om Gabe op af te sturen als ik even niets weet te doen. Dat heeft niets met 'relaties in de toekomst" te maken.

    Ik word er een beetje moe van dat ik mezelf zo moet verdedigen.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Snap je dan niet waar de verwarring vandaan komt? Ik heb duidelijk gezegd dat je daar dan niks over moest invullen en dat heb je toch gedaan en schijnbaar denkt Merril nu hetzelfde, want zij had het toch echt over een relatie in de toekomst van de RPG.

    Ik snap wel dat je het bij wilt houden omdat je de rest ook nogal snel vergeet.


    Your make-up is terrible

    Thanks, maar nee, Nikki. :D. Isadora gaat gewoon op zoek naar iemand anders haha, het maakt niet uit. Mijn personage en die van Janine leren elkaar wel beter kennen naarmate de roleplay verder gaat. Gabe was geen verkeerd persoon ervoor though hehe.

    Trouwens, even een ander vraagje: had je bedacht hoe de omgeving daar eruit ziet, en of er bijvoorbeeld winkels in de buurt zijn? Of laat je dat aan onze inspiratie over? Aangezien iedereen wat anders kan schrijven op dat vlak. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Thanks, maar nee, Nikki. :D. Isadora gaat gewoon op zoek naar iemand anders haha, het maakt niet uit. Mijn personage en die van Janine leren elkaar wel beter kennen naarmate de roleplay verder gaat. Gabe was geen verkeerd persoon ervoor though hehe.

    Trouwens, even een ander vraagje: had je bedacht hoe de omgeving daar eruit ziet, en of er bijvoorbeeld winkels in de buurt zijn? Of laat je dat aan onze inspiratie over? Aangezien iedereen wat anders kan schrijven op dat vlak. ;D


    zijn gedwongen om hun toevlucht te zoeken in het enige gebouw in de wijde omgeving,


    :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michonne schreef:
    Snap je dan niet waar de verwarring vandaan komt? Ik heb duidelijk gezegd dat je daar dan niks over moest invullen en dat heb je toch gedaan en schijnbaar denkt Merril nu hetzelfde, want zij had het toch echt over een relatie in de toekomst van de RPG.

    Ik snap wel dat je het bij wilt houden omdat je de rest ook nogal snel vergeet.


    Ik houd graag dingen bij. Als het je verward, dan moet je er niet naar kijken.
    En die relatie van Merril is nog niet gebeurd. Ze was alleen bang dat zo'n soort iets er san niet meer bij kon omdat Gabe al te veel had.
    Zoiets.
    Er is nooit iers concreet afgesproken voor iets in de toekomst.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 1:17 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Merlyn schreef:
    (...)
    :Y)

    Hoe de omgeving eruit ziet. Is het alleen natuur of is het langs een snelweg? Is er vlakbij water, als in een rivier / meer? Dat soort dingen bedoel ik meer. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Thanks, maar nee, Nikki. :D. Isadora gaat gewoon op zoek naar iemand anders haha, het maakt niet uit. Mijn personage en die van Janine leren elkaar wel beter kennen naarmate de roleplay verder gaat. Gabe was geen verkeerd persoon ervoor though hehe.

    Trouwens, even een ander vraagje: had je bedacht hoe de omgeving daar eruit ziet, en of er bijvoorbeeld winkels in de buurt zijn? Of laat je dat aan onze inspiratie over? Aangezien iedereen wat anders kan schrijven op dat vlak. ;D


    Het is een wegmotel, dus er is vooral veel snelweg en ander soort weg, zandweg, asfaltweg, idk. Kiezelsteentjes, verzin het maar.
    Oh, er mag ook wel een bos zijn op een paar kilometer afstand want dat is handig om te hebben. Eentje met struiken en bomen en gras.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Snap je dan niet waar de verwarring vandaan komt? Ik heb duidelijk gezegd dat je daar dan niks over moest invullen en dat heb je toch gedaan en schijnbaar denkt Merril nu hetzelfde, want zij had het toch echt over een relatie in de toekomst van de RPG.

    Ik snap wel dat je het bij wilt houden omdat je de rest ook nogal snel vergeet.

    Ik moet ook toegeven dat het me in het begin een beetje onduidelijk was over wat nu afgesproken moest worden en wat niet, I dunno, ik had het druk. Ik kan begrijpen dat het irritant is dat mensen het dan fout opvatten ook al heb je het duidelijk gemaakt, maar ik was ook een beetje verward door al die door elkaar lopende gesprekken. Sorry. ;')


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ik moet ook toegeven dat het me in het begin een beetje onduidelijk was over wat nu afgesproken moest worden en wat niet, I dunno, ik had het druk. Ik kan begrijpen dat het irritant is dat mensen het dan fout opvatten ook al heb je het duidelijk gemaakt, maar ik was ook een beetje verward door al die door elkaar lopende gesprekken. Sorry. ;')


    Ik heb er nog een post over gemaakt met onderstreepte en in hoofdletters geschreven woorden om verwarring te voorkomen. ;x In het praattopic en rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 1:17 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb er nog een post over gemaakt met onderstreepte en in hoofdletters geschreven woorden om verwarring te voorkomen. ;x In het praattopic en rollentopic.

    Het is mijn fout, don't worry about it.


    Caution first, always.

    Wake up call! Op wie wachten jullie/ wie moeten er nog posten en zitten jullie misschien vast? Laat het me weten zodat ik kan helpen.


    Your make-up is terrible

    Ik moet nog posten en dat ga ik vandaag doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Praattopic 2


    Your make-up is terrible

    Marrish schreef:
    Ik moet nog posten en dat ga ik vandaag doen.

    Alright! Anderen nog ergens hulp mee nodig?


    Your make-up is terrible

    Alvast even ter informatie — deze week staan de rapportgesprekken gepland op mijn stage dus daar ben ik twee middagen en twee avonden mee bezig. Daardoor zal ik niet altijd even snel kunnen reageren. Morgenochtend zal ik een post maken en deze plaatsen (: Daarbij zal ik het natuurlijk wel steeds bij lezen en in de kleine momenten snel een nieuwe post te schrijven.
    Zaterdag is alles weer voorbij.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt