• De toetsweek is een paar dagen geleden afgelopen en we krijgen nu alle cijfers terug. Natuurlijk zitten er ook van die mensen tussen die heel erg gaan opscheppen als ze een hoog cijfer hebben, ze zeggen bijvoorbeeld dat ze er helemaal niks voor hebben gedaan en dat de toets heel slecht ging. Zo ook mijn vriendin, iedere keer als ze een hoger cijfer dan mij heeft begint ze weer: "Ja, omg, ik weet ook niet hoe ik zo'n goed cijfer heb kunnen halen, ik heb echt helemaal niks gedaan deze toetsweek!" Ik voel me dan altijd best kut als ik urenlang geleerd heb en net een zesje heb gehaald. Ben ik de enige die zich hier heel erg aan ergert? Ik zou zo hele lullige opmerkingen naar haar hoofd willen slingeren, maar ja, zo gemeen ben ik nou ook weer niet, haha. Hoe gaan jullie met dat soort mensen om?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk altijd; Das ook dom als je dus wel wat had gedaan had je een 9 (bijvoorbeeld)


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Ik heb ook altijd een hekel aan zulke mensen. In 3 vwo zat ik met een meisje in de klas die voor de kerstvakantie ging huilen omdat ze pas 4 tienen had gehaald. Mijn nicht is daar overigens ook erg in. Haar laagst gehaalde cijfer ooit is een zeven en dan doet ze alsof het een twee was -.-


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead