• Hallo allemaal!

    Nu er verscheidene verkiezingen zijn gehouden, voor verschillende fandoms en voor OP-verhalen, zou ik het jammer vinden als bij deze leuke initiatieven de wat kleinere fandoms over worden geslagen, want daar zitten ook goede verhalen tussen die de aandacht verdienen.

    Het komende jaar wil ik graag iedere maand een ander fandom belichten. Degene waarvan al een verkiezing is geweest, doen niet mee.
    Dus geen:
    5SOS
    Harry Potter
    Midden Aarde
    One Direction
    Tokio Hotel

    Deze dingen staan wel op het lijstje:
    1. Artiesten (behalve die hier boven) en acteurs/actrices
    2. Anime
    3. Divergent
    4. Game of Thrones
    5. Hongerspelen
    6. Marvel
    7. Once Upon a Time
    8. Twilight
    9. Vampire Diaries/The Originals
    10. Voetballers
    11. Overig (wat hier niet tussen past)

    Categorie voor september
    Once Upon A Time

    Je kunt nomineren door onderstaand lijstje in te vullen:
    Titel+link:
    Auteur:

    Ik zal altijd een berichtje naar de auteur sturen om hem of haar op de hoogte te stellen.

    Genomineerden:
    The Only Condition van Opia en Kangster.
    Yes We Are, van Sonyara en WolfsChild
    Alone, van Rikiah
    The lioness fell in love with the lamb, van Loky
    A Thousand Years, van Callidora
    [You don't Understand, van Tweetybum
    Complicated Life, van FearlessLove
    What if Bree survived, van SingToMe
    Only you can make me smile, van xBarcelona
    You Are Fucking Perfect For Me, van WolfsChild

    Winnaars
    Murmurous van Narcissus - Hongerspelen
    Broken Youth van Raxeira - Voetbal
    Coliding Energy van Esca - Marvel
    Metanoia van Nakama - Artiesten/Acteurs
    Stem hier voor de beste Twilight-fanfictie!


    Een badge uitreiken aan de winnaars zou ontzettend leuk zijn, maar helaas liggen mijn talenten daar niet. Als iemand anders zich daarvoor wil inzetten, zou dat heel tof zijn. (:

    Gestelde vragen:
    Worden de categorieën in bovenstaande volgorde behandeld?
    Nee, om het spannend te houden zal ik ze in willekeurige volgorde aan bod laten komen.

    Mag je ook eigen verhalen nomineren?
    Ja, dat mag.

    Moet het verhaal in het Nederlands geschreven zijn?
    Nee, dat hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 15:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    oew nadenken :D Voor wie ik kan opgeven :P


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ga ik over nadenken. Ik weet niet of er genoeg is voor een aparte categorie, maar het kan natuurlijk altijd bij overig. Of bij artiesten, dan verander ik dat gewoon naar celebs. :'D
    Of je kan voor Acteur - Actrice / Zanger - Zangeres gaan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Oh, en Sherlock! Niet dat daar nou zo bijzonder veel fanfics van zijn, maar ik weet nog wel dat een aantal users een poging gingen wagen tot het schrijven van een Sherlock fanfic drie jaar geleden. :Y)

    Omg, ja Sherlock, ik ben op dit moment een poging aan het doen tot het schrijven van een Engelse Sherlock-fanfictie, maar ik moet eerst verder met mijn Hobbit-fanfic, dus ja, tja =P
    Maar er zijn wel een aantal SA's/One-shots, die wel af zijn, dacht ik... Maar dat weet ik ook niet meer zeker =P


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Firnen schreef:
    (...)
    Omg, ja Sherlock, ik ben op dit moment een poging aan het doen tot het schrijven van een Engelse Sherlock-fanfictie, maar ik moet eerst verder met mijn Hobbit-fanfic, dus ja, tja =P
    Maar er zijn wel een aantal SA's/One-shots, die wel af zijn, dacht ik... Maar dat weet ik ook niet meer zeker =P


    Ik weet in ieder geval van drie langere verhalen dan one-shots, maar ik weet niet of die allemaal af zijn. SA's zijn er in ieder geval wel, maar die zijn niet allemaal even goed, heh. *kruipt weer weg onder steen van schaamte voor de überslechte Sherlock fics tussen haar SA's*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ga ik over nadenken. Ik weet niet of er genoeg is voor een aparte categorie, maar het kan natuurlijk altijd bij overig. Of bij artiesten, dan verander ik dat gewoon naar celebs. :'D

    Ik weet trouwens al wel een story die ik bij overig kan nomineren ^^ Chaos c: -ondanks dat ik op dit moment nog moet bijlezen (a)-


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik weet in ieder geval van drie langere verhalen dan one-shots, maar ik weet niet of die allemaal af zijn. SA's zijn er in ieder geval wel, maar die zijn niet allemaal even goed, heh. *kruipt weer weg onder steen van schaamte voor de überslechte Sherlock fics tussen haar SA's*

    Ze zijn vast niet zo slecht c:
    Je weet trouwens wel, dat ik nu wel een sterke neiging voel om ze te lezen? ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Wiarda schreef:
    Oh, en Sherlock! Niet dat daar nou zo bijzonder veel fanfics van zijn, maar ik weet nog wel dat een aantal users een poging gingen wagen tot het schrijven van een Sherlock fanfic drie jaar geleden. :Y)

    Sherlock zal ik ook in de poll doen, dat is ook een goeie.^^

    Avarosa schreef:
    (...)Of je kan voor Acteur - Actrice / Zanger - Zangeres gaan

    Ja, ik zal die wel samengooien. (:

    Firnen schreef:
    (...)
    Ik weet trouwens al wel een story die ik bij overig kan nomineren ^^ Chaos c: -ondanks dat ik op dit moment nog moet bijlezen (a)-

    Haha, ja zulke verhalen dus.^^


    Volgens mij heb ik ook nog wel wat Warrior Cats en Teen Wofl fanficties gezien, zit ik me nu te bedenken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Beatus schreef:
    Het woord van 2015 is denk ik al wel duidelijk.. :')

    Toen ik de titel zag, dacht ik, oh help, nu gaan er duizenden One Direction fanfics komen. BUT NO. I want to thank you for this, ook al zit ik in het One Direction fandom. :')
    Heel leuk dat je dit doet. c:


    Hetzelfde, ik zag al aankomen dat het 90% 1D/5SOS zou worden, eigenlijk. :'D


    wat was dit ookalweer

    Yay! Mijn topics, ik heb een verhaal voor de voetbal categorie (:


    Faith is everything.

    OakenshieId schreef:
    Ik kan gewoon een poll maken voor de laatste. (:
    Heeft Vampire Diaries en The Originals iets met elkaar te maken trouwens?

    Het is een spin-off ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ken ook een super leuk voetbal verhaal over Memphis Depay. Het verhaal heet Mirrors en word geschreven door Delyla.
    Het is echt mijn lievelings- verhaal.

    iwantyouux schreef:
    Ik ken ook een super leuk voetbal verhaal over Memphis Depay. Het verhaal heet Mirrors en word geschreven door Delyla.
    Het is echt mijn lievelings- verhaal.

    Mooi. Als de voetballers aan de beurt zijn, mag je hem nog een keer opgeven, hehe. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Mooi. Als de voetballers aan de beurt zijn, mag je hem nog een keer opgeven, hehe. C:


    Vinden de verkiezingen plaats in de volgorde zoals deze nu staat? (:


    Faith is everything.

    Nee, ik ga het random doen, om het een beetje spannend te houden, hehe.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Nee, ik ga het random doen, om het een beetje spannend te houden, hehe.^^


    Gelukkig maar c: Hoop dat voetbal dan snel aan bod komt!
    Wel superleuk trouwens, dat je nu een verkiezing gestart hebt met de veelal ondergewaardeerde genres, en waar geen 1D etc aan mee mag doen. Awesome! :3


    Faith is everything.