• Hallo allemaal!

    Nu er verscheidene verkiezingen zijn gehouden, voor verschillende fandoms en voor OP-verhalen, zou ik het jammer vinden als bij deze leuke initiatieven de wat kleinere fandoms over worden geslagen, want daar zitten ook goede verhalen tussen die de aandacht verdienen.

    Het komende jaar wil ik graag iedere maand een ander fandom belichten. Degene waarvan al een verkiezing is geweest, doen niet mee.
    Dus geen:
    5SOS
    Harry Potter
    Midden Aarde
    One Direction
    Tokio Hotel

    Deze dingen staan wel op het lijstje:
    1. Artiesten (behalve die hier boven) en acteurs/actrices
    2. Anime
    3. Divergent
    4. Game of Thrones
    5. Hongerspelen
    6. Marvel
    7. Once Upon a Time
    8. Twilight
    9. Vampire Diaries/The Originals
    10. Voetballers
    11. Overig (wat hier niet tussen past)

    Categorie voor september
    Once Upon A Time

    Je kunt nomineren door onderstaand lijstje in te vullen:
    Titel+link:
    Auteur:

    Ik zal altijd een berichtje naar de auteur sturen om hem of haar op de hoogte te stellen.

    Genomineerden:
    The Only Condition van Opia en Kangster.
    Yes We Are, van Sonyara en WolfsChild
    Alone, van Rikiah
    The lioness fell in love with the lamb, van Loky
    A Thousand Years, van Callidora
    [You don't Understand, van Tweetybum
    Complicated Life, van FearlessLove
    What if Bree survived, van SingToMe
    Only you can make me smile, van xBarcelona
    You Are Fucking Perfect For Me, van WolfsChild

    Winnaars
    Murmurous van Narcissus - Hongerspelen
    Broken Youth van Raxeira - Voetbal
    Coliding Energy van Esca - Marvel
    Metanoia van Nakama - Artiesten/Acteurs
    Stem hier voor de beste Twilight-fanfictie!


    Een badge uitreiken aan de winnaars zou ontzettend leuk zijn, maar helaas liggen mijn talenten daar niet. Als iemand anders zich daarvoor wil inzetten, zou dat heel tof zijn. (:

    Gestelde vragen:
    Worden de categorieën in bovenstaande volgorde behandeld?
    Nee, om het spannend te houden zal ik ze in willekeurige volgorde aan bod laten komen.

    Mag je ook eigen verhalen nomineren?
    Ja, dat mag.

    Moet het verhaal in het Nederlands geschreven zijn?
    Nee, dat hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 15:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Gelukkig maar c: Hoop dat voetbal dan snel aan bod komt!
    Wel superleuk trouwens, dat je nu een verkiezing gestart hebt met de veelal ondergewaardeerde genres, en waar geen 1D etc aan mee mag doen. Awesome! :3


    Ik ben blij dat men het leuk vindt, haha. Ik hoop alleen dat er wel een beetje genomineerd gaat worden, want er zijn natuurlijk gewoon ook veel minder lezers dan bij de OP's en andere fanfictiegroepen die al geweest zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat men het leuk vindt, haha. Ik hoop alleen dat er wel een beetje genomineerd gaat worden, want er zijn natuurlijk gewoon ook veel minder lezers dan bij de OP's en andere fanfictiegroepen die al geweest zijn.


    Helemaal waar! Voor de voetbalcategorie heb ik er trouwens 2 haha, voor nu. Ik heb er denk ik nog wel meer in mijn abo lijst staan. Mag je een verhaal van jezelf ook nomineren?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Helemaal waar! Voor de voetbalcategorie heb ik er trouwens 2 haha, voor nu. Ik heb er denk ik nog wel meer in mijn abo lijst staan. Mag je een verhaal van jezelf ook nomineren?


    Ik ben daar normaal gesproken niet zo'n voorstander van, maar anders ben ik echt bang dat er polls komen met minder dan drie verhalen, dus ja, bij deze verkiezingen mag dat. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Moet de story perse in het Nederlands zijn? Sorry als dit al gevraagd was ik was te lui om te lezen :')


    how dare you speak of grace

    Varys schreef:
    Moet de story perse in het Nederlands zijn? Sorry als dit al gevraagd was ik was te lui om te lezen :')

    Nee hoor. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Nee hoor. (:


    Okee bedankt (:<


    how dare you speak of grace

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik ben daar normaal gesproken niet zo'n voorstander van, maar anders ben ik echt bang dat er polls komen met minder dan drie verhalen, dus ja, bij deze verkiezingen mag dat. C:


    Gelukkig, dan ga ik ook een van mijn eigen stories nomineren c:


    Faith is everything.

    Awesome! MT


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben blij dat 1D en 5SOS niet zijn toegestaan want dat soort fanfics zie je serieus bijna bij alle verkiezingen en het wordt langzamerhand wel vervelend, ook al ben ik zelf een diehard 5SOS fan, ahaha!

    Ik ben benieuwd naar deze verkiezingen :-)


    Doctor say I'm the illest, 'cause I suffer from realness.

    *Zucht* heb ik net een fanfictie van de hongerspelen, staat 'ie op wattpad :(


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Floriale schreef:
    *Zucht* heb ik net een fanfictie van de hongerspelen, staat 'ie op wattpad :(

    Ach ja, je kunt hem altijd ook hier plaatsen toch, mocht je dat graag willen.;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ach ja, je kunt hem altijd ook hier plaatsen toch, mocht je dat graag willen.;D


    Das waar :)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ach ja, je kunt hem altijd ook hier plaatsen toch, mocht je dat graag willen.;D


    En ik heb het net gedaan! *kuch*advertisement*kuch*


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Wanneer komt de poll voor de laatste categorie? ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    ×MT×


    Credendo Vides