• Ik ben niet zo lang geleden begonnen aan "The Vampire Diaries" en ben er nu al gek op. Daarom had ik zin om er een RPG over te beginnen. Eerst wil ik graag weten of dit mensen ook interesseert. De rollen van de serie zullen ook in de RPG staan. Ook vroeg ik me af of jullie hiervoor liever een MSV hebben ?
    Laat pleass een reactie en/of stem in de poll voor wat jij het leukste zou vinden ^^.

    Heb jij dit idee graag ? Liever een MSV of RPG ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Klinkt leuk, ik ben onlangs weer gaan kijken naar seizoen 5 ^^
    Het maakt mij niet uit wat het is, maar wil je me waarschuwen als je het opent?


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    Klinkt leuk, ik ben onlangs weer gaan kijken naar seizoen 5 ^^
    Het maakt mij niet uit wat het is, maar wil je me waarschuwen als je het opent?


    Tuurlijk (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Me too?

    Maldred schreef:
    Me too?


    Ok (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Wil je mij ook waarschuwen.


    -

    Mangata schreef:
    Wil je mij ook waarschuwen.


    Tuurlijk ! (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Count me in als de RPG er is! ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Count me in als de RPG er is! ^^


    Ok.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Wil je mij ook waarschuwen (:

    Hier is de RPG.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 17:29 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”