• Jawel. Na jaren lang zeuren hebben we onze ouders eindelijk overstag gekregen en verwelkomen wij dit schatje in onze familie. c;

    Meet Yentl. Een bruinharige labrador puppy (teefje) van 10 weken oud. (:





    Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ze wil niet altijd stil blijven zitten. ^^ Wat voor huisdieren hebben jullie? (foto?)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 14:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aww, wat een schatje. ^^
    Maar jullie hebben haar toch al een tijdje, of niet? Een weekje geleden of zo vertelde je in ieder geval al over de naam.

    Wij hebben zelf een twaalf jaar oude hond en twee cavia's. En een hele berg badeendjes. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aww, wat een schatje. ^^
    Maar jullie hebben haar toch al een tijdje, of niet? Een weekje geleden of zo vertelde je in ieder geval al over de naam.

    Wij hebben zelf een twaalf jaar oude hond en twee cavia's. En een hele berg badeendjes. :'D



    BADEENDJES (yeah)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Fereale schreef:
    (...)

    Nee zeker niet. We hebben een site voor labradors gevonden, waar van alles op staat. Ook het voedingspatroon en hoe we haar op een vriendelijke manier zindelijk kunnen krijgen en dat ze naar ons luistert wat al aardig lukt. (Dus niet de bench als strafplaats gebruiken als ze in huis geeft geplast of op haar schelden/foeteren etc.) We gaan morgen toevallig ook nog naar de dierenarts, om haar nog een keer te laten prikken en dan vragen we inderdaad of we haar nu genoeg eten geven (niet te veel) enzovoorts. (wij zijn echt een noob met honden.) Daarom willen we alles zoveel mogelijk goed doen en gaan we ook nog met haar op puppycursus. (gewoon met stem. Niet via een kliksysteem)

    Klinkt goed! Leuk joh :]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    En dit is dus mijn moos



    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Toevallig! Wij hebben net een golden retriever pup <3 Ook een teefje en ze is vandaag precies 10 weken!


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik heb een 13,5 jarig Pyrenees herdershondje genaamd Krissy,
    en twee -om op te vreten- gerbils van 1,5 jaar genaamd Sansa en Arya GOT.

    Verder doe ik vrijwilligers werk bij Stichting Carnivora, een opvangcentrum voor schemer- nachtdieren ( voornamelijk exoten),
    en ben ik pleegmoeder van een klein neusbeer-monstertje genaamd Quinty.

    Pictures below. :Y)


    Onze allerliefste Krissy.



    Mijn babies Sansa en Arya.



    Mijn Quinty monster - ze is inmiddels stukken groter, maar dit is een van de duidelijkste foto's die ik van dit racemonster heb! ^^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    NAWH SO CUTE DAT IS ECHT TÉ SCHATTIG. :9~


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat een schattepoepie.
    Meet Abby. — De hond van m'n zus -_-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat schattig :'D!

    Ik heb een kat genaamd Kirk. Hij is net 7 maanden geworden


    Hij houdt ook erg van dekens:


    Seasons will change, but I shall remain

    Awhh, zo cute i'm melting. (flower)


    Sometimes you miss the memories, not the person.

    Catan schreef:
    (...)

    BADEENDJES (yeah)



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aww, wat een schatje. ^^
    Maar jullie hebben haar toch al een tijdje, of niet? Een weekje geleden of zo vertelde je in ieder geval al over de naam.

    Wij hebben zelf een twaalf jaar oude hond en twee cavia's. En een hele berg badeendjes. :'D



    Klopt! We hebben haar een kleine twee weken. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Britsanity schreef:
    Ik heb een 13,5 jarig Pyrenees herdershondje genaamd Krissy,
    en twee -om op te vreten- gerbils van 1,5 jaar genaamd Sansa en Arya GOT.

    Verder doe ik vrijwilligers werk bij Stichting Carnivora, een opvangcentrum voor schemer- nachtdieren ( voornamelijk exoten),
    en ben ik pleegmoeder van een klein neusbeer-monstertje genaamd Quinty.

    Pictures below. :Y)


    Onze allerliefste Krissy.



    Mijn babies Sansa en Arya.



    Mijn Quinty monster - ze is inmiddels stukken groter, maar dit is een van de duidelijkste foto's die ik van dit racemonster heb! ^^


    Arya en sansa omg


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Achossie! Wat een droppie! (flower)

    Wij hebben 2 honden; Snowy (Maltezer leeuwtje) en Luna (Jack Russel x Maltezer) & Zaterdag komen er ook nog 2 dwergkonijntjes bij (yeah)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat een schatje! Heel veel plezier ermee! (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.