• Jawel. Na jaren lang zeuren hebben we onze ouders eindelijk overstag gekregen en verwelkomen wij dit schatje in onze familie. c;

    Meet Yentl. Een bruinharige labrador puppy (teefje) van 10 weken oud. (:





    Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ze wil niet altijd stil blijven zitten. ^^ Wat voor huisdieren hebben jullie? (foto?)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 14:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat schattig. Ehm ik had vissen al stierf de miine elke maand gingen de guppies door de pomp en na dat die van mn broer dood was zijn we ermee gestopt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, wat schattig!
    Ik heb twee katers ^^ Bert en Tijger
    Dit is Tijgertje:


    Hij is de jongste van de twee en hij is heel goed in ervoor zorgen dat je nergens meer heen kan :'D
    Ik kan alleen even geen foto van Bert vinden, maar hij is een zwart-wit gevlekte kat (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ah, wij ook. Een Franse Buldog. Freddy. :Y)
    Maar hij is nu niet bepaald fotogeniek.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat een cutie!
    She is going to need a loooooooot of cuddles. Just look at that sweet little face
    Jarenlang zeuren helpt meestal om overstag te gaan ghehe


    Zo heb ik het ook voor elkaar gekregen om deze flapdrol in mijn bezit te krijgen named Mila




    en geloof me, ze vindt de sweater geweldig. Ze kijkt me altijd boos aan als ik hem uitdoe

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 11:19 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Square schreef:
    Aww, wat een schatje. ^^
    Maar jullie hebben haar toch al een tijdje, of niet? Een weekje geleden of zo vertelde je in ieder geval al over de naam.

    Wij hebben zelf een twaalf jaar oude hond en twee cavia's. En een hele berg badeendjes. :'D



    Wat een geweldig mooie foto! <3

    & Wat een schatje is Yentl! <3 Maar volgens mij zijn puppies altijd schattig. :d
    _____________________

    Ik heb ook een puppie. Een vijf-jarige puppie, om precies te zijn.

    Mijn knappe, geweldige, beste Beagle Joep! Hij is dus vijf jaar (geboren op Halloween ^^) en is werkelijk mijn alles. En we hebben thuis ook nog een chihuahua wonen, namelijk: Quincy. - Hem gaf ik twee jaar terug aan mijn zusje voor haar verjaardag, maar om vele persoonlijke redenen issie weer bij me teruggekomen en zit ik opgescheept met een chihuahua (tjah, het zijn echt niet mijn honden.. Ik houd van groot!). Zijn bijnaam is Benjamin Button, want toen ik hem kocht voor haar, wassie 11, vorig jaar wassie 9 en nu wordie op 7 geschat. Quincy komt uit een fokkerij, hij was daar een dekreu, de arme schat.
    Joep heb ik voor mijn verjaardag gekregen toenie ongeveer negen weken was. Iedereen zij dat ik geen Beagle nemen moest (ik mocht geen grotere hond, dit was de maximale grootte die ik mocht) omdat ze te eigenwijs en koppig waren en ze niet zouden luisteren. Maar ik heb er nog nooit spijt van gehad. Joep is lekker eigenwijs, heeft zijn eigen mening, luistert naar je maar doet dan toch wat hij zelf wil.. Zoals een hond hoort te zijn dus! :] Hij luistert naar me wanneer het écht moet. Bovendien is hij mijn maatje, mijn clown en mijn beste vriend. Dus ik kan me geen leven meer zonder hem voorstellen. :]




    Verder heb ik nog een stel vissen en de kinderboerderijdieren. ;D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 13:37 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oooh wat een leukerd, en de naam is goed gekozen. De hond van mijn oma heet ook Yentl, zelfde geschreven, hihi.

    Zelf heb ik een kruising Keeshond die de naam Isa draagt.



    En Isa samen met mijn kat Chester,

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 14:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaawh, super cute! Geniet er maar van, puppies zijn leeeuk :3!!

    Wij hebben drie bobtails ^^.



    Momenteel hebben we er 14, want de middelste op de foto hierboven heeft puppies gekregen <3

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 21:48 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat een leuke, schattige huisdieren hebben jullie allemaal! Yentl was vanavond voor het eerst naar puppy cursus geweest. Helemaal uitgeteld van alle belevenissen. Haha.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn knapperd <3


    Griekse God uit Lesvos, sinds september in mijn bezit, hij is nu bijna vijf. Kan al niet meer zonder hem, hij is zo aandoenlijk en makkelijk. Echt een droomhond <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn knapperd <3


    Griekse God uit Lesvos, sinds september in mijn bezit, hij is nu bijna vijf. Kan al niet meer zonder hem, hij is zo aandoenlijk en makkelijk. Echt een droomhond <3


    Wat een schatje! leuk dekbed ook. C:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 6:55 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb trouwens ook nog een hond: Lucky.
    Hier sta ik met beide huisdieren op de foto:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 12:03 ]


    26 - 02 - '16

    Cute!! Ik kreeg mijn labrador x Friese Stabij toen ie 8 weekjes oud was :D Hij is nu 1,5 jaar.
    En we hebben 2 poezen.
    Leuke naam, Yentl! ;D
    Xx

    Ik heb gisteren het nieuws gekregen dat ik een tweede hond krijg (:
    Welke puppy weet ik nog niet, maar het ras al wel.



    Zo eentje ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ahww wat lief (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.