• Jawel. Na jaren lang zeuren hebben we onze ouders eindelijk overstag gekregen en verwelkomen wij dit schatje in onze familie. c;

    Meet Yentl. Een bruinharige labrador puppy (teefje) van 10 weken oud. (:





    Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ze wil niet altijd stil blijven zitten. ^^ Wat voor huisdieren hebben jullie? (foto?)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 14:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat een schatje!
    Ik zie vele leuke huisdieren hier. Zelf heb ik al enkele jaren geen huisdieren meer, jammer, want ik wil ook weer heel graag een hond.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Aww, wat een schatje. ^^
    Maar jullie hebben haar toch al een tijdje, of niet? Een weekje geleden of zo vertelde je in ieder geval al over de naam.

    Wij hebben zelf een twaalf jaar oude hond en twee cavia's. En een hele berg badeendjes. :'D


    Wat een mooie hond! Is 't een kooiker?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soo cute! Ik heb op dit moment geen foto van mijn hond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Awwwww cute!
    Ik wil een kat, maar dat kan niet doordat mijn moeder allergisch is... ): Honden vind ik ook heel leuke dieren, maar die vergen veel meer moeite en tijd ;p


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Square schreef:
    Aww, wat een schatje. ^^
    Maar jullie hebben haar toch al een tijdje, of niet? Een weekje geleden of zo vertelde je in ieder geval al over de naam.

    Wij hebben zelf een twaalf jaar oude hond en twee cavia's. En een hele berg badeendjes. :'D


    Wat een mooie foto! (En natuurlijk ook mooie hond!)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sacramental schreef:
    (...)
    Wat een mooie hond! Is 't een kooiker?


    Dankje! ^^ Nee, het is een Border Collie.



    Eruka schreef:
    (...)
    Wat een mooie foto! (En natuurlijk ook mooie hond!)


    Ja, dat vind ik ook! Een vriendin van mij heeft sinds kort een heel goed fototoestel en fotografeert graag dieren, dus de laatste tijd is onze hond wel vaker als model gebruikt. Zo komen wij aan heel veel mooie foto's van haar, haha. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een lieverd! ;3
    Zelf ben ik meer een kattenmens, maar oké.

    Ik heb een lieve kat die Pim heet.




    26 - 02 - '16

    Wij hebben een goldenretriever die Dobby heet! Meest geniale naam ooit :')
    En dan nog vier poezen: Minoes, Brownie, Pluis en Maki


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wat een schatje!
    Wij hebben vroeger een hond gehad, nu nog alleen kippen. Ik wil zo graag terug een hond! : (


    Ik wil een tuin vol egels

    Wij hebben twee katten :) Volgens mij is de mijne bezeten of zo...


    What would Emma do?

    Ik krijg ook een hondje!!! ;D
    Tenminste hij is eigenlijk voor mijn pa, omdat hij binnenkort met vervroegd pensioen gaat door ziekte, maar ik heb er al lang op gewacht, dus ik beeld me in dat hij gewoon ook voor mij is!

    Wat een schatje is het trouwens!!!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 20:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Bereid je voor op onze dierentuin:
    -Chocolade bruine labrador genaamd Guus klik
    -Ruwharig dwerg teckeltje genaamd Binckey klik
    -Twee cavia's Gijs (gladhaar soort albino) en Cookie (één met al die kruinen in zijn vacht en ja hij lijkt op een chocochip cookie qua kleur)
    -Een volledig zwarte kater Spooky al luistert tie alleen naar poes en een lapjeskat Feline alleen zij wilt nooit naar binnen. Jammer genoeg is onze andere kater Harry een paar maanden terug weggelopen en nooit meer terug gekomen, daarom kwam Spooky. klik
    -Een kip Trudie
    -En twee paarden: Een KWPN merrie Wendilyn en een tuigpaard/Welsh kruising Gilles, mijn eigen jagerspaardje. Mensen die de Grijze Jager hebben gelezen zullen dat begrijpen haha.Wendilyn: klik Gilles(Met mij er op :3): klik al weet ik niet of dat je de paarden als huisdieren kan beschouwen, het zijn in ieder geval allebei enorme knuffelkonten.
    Dat was het denk ik wel en dan laat ik ons konijn met haar zeven jongen onze twee hamsters die er niet meer zijn buiten beschouwing. Oké ik heb ze nu toch genoemd.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ah, wat een schatje! En wat een leuke naam!

    Square schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik ook! Een vriendin van mij heeft sinds kort een heel goed fototoestel en fotografeert graag dieren, dus de laatste tijd is onze hond wel vaker als model gebruikt. Zo komen wij aan heel veel mooie foto's van haar, haha. (:

    Oops, my bad. (:

    Maar wat een poepie, zeg, omg! Het is echt een schattig hondje (Yentl), mhihi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een leuke reacties allemaal! En echt hele schattige foto's komen voorbij. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!