• Op een zonnige dag in New York City komen vijf vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vijf vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vijf vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vijf te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vijf een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vijf nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vijf meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vijf de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn vier zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demones
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Kids
    - 4 van de 5 elementen (een per kind), water, aarde, lucht en elektriciteit.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Duivel
    - 5 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)
    - Magie (om alle wensen uit te laten komen etc)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden. De poorten worden namelijk bewaakt door helhonden die door het menselijk oog niet te zien zijn alleen wanneer ze dit willen. De dieren in hel zien er niet uit zoals op aarde. Ze hebben allemaal iets engs en zijn ook niet allemaal zo vriendelijk als je ze lastig valt.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 4 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat twee mensen in een dag tijd een hele pagina vol posten)
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Koppels
    Blake - Elizabeth
    Ivory - Alison
    Kenton - Annabeth
    Satan - Ygritte
    - Alexis


    Wensen:
    Annabeth Fate Sturgess: Gewichtsverlies
    Alexis Maia Heynwidge: Geld
    Ygritte June Mackenzie: Genezing tweeling broer
    Alison Talia Slate: Terug keer van beste vriend.
    Elisabeth Lily Anna Hale: Haar ouders weer bij elkaar

    Rollen:

    Meiden:
    Annabeth Fate Sturgess ll Guns_N_Roses ll 1.2
    Alexis Maia Heynwidge ll Sabaism ll 1.3
    Elisabeth Lily Anna Hale ll Iniminicum ll 1.7
    Ygritte June Mackenzie ll VladiFerr ll 1.3
    Alison Talia Slate ll Allirian ll 1.4


    Demons:
    Vol
    Satan – Axl ll ElasticHeart ll 1.4
    Blake ll Solangelo ll Aarde ll 1.3
    Kenton ll Squib ll Lucht ll 1.2
    - ll Water
    Ivory ll Orochi ll Elektriciteit 1.3

    De vertaling van de spreuk.
    Duivel, duivel
    Laat mijn diepste wensen uitkomen.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn.


    Melding!
    Ik heb toestemming van Monstrous om deze rpg over te nemen

    Topics:
    Rollen Topic
    Praat topic

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:17 ]


    I love you 3000 <3


    Kenton

    Annabeth was niet lang na mijn besluit om te blijven wakker geworden, in tegenstelling tot haar vriendinnen was ze stil gebleven. Ongeveer een minuut lang was ze opzoek naar een uitweg maar ze leek er redelijk snel achter te komen dat het tevergeefs was. Ik ging niet naar boven toen ik me ervan verzekerd had dat haar gedrag normaal was voor haar situatie maar ik maakte mijn aanwezigheid ook niet bekend, ik bleef in stilte in het donker rondhangen. Iemand liep de trap af en ik herkende de voetstappen als die van Ivory, mijn jongste broertje. ‘Kan het wat zachter?’ vroeg hij toen hij beneden aan was gekomen.
    Hij liep langs de cellen met de meisjes erin en stopte bij die van Alison, al leek hij niet door te hebben dat het zijn meisje was. ‘Ik hoop dat je een goed gesprek hebt gehad met je celgenoot?’ vroeg grinnikend toen hij de bewusteloze man in de cel zag liggen en heel eventjes kon ik een steek van medelijden niet tegenhouden. Ik had echter geen tijd om hier goed bij stil te staan want hij draaide zich om en richtte zich tot mij. ‘Waren ze al zo rumoerig?’
    Schouderophalend zette ik een paar stappen in zijn richting. ‘Het viel op zich wel mee, niet meer dan dat we konden verwachten. Die van jou werd als eerste wakker, ze kan een stuk meer geluid maken dan je zou denken als je haar zo ziet,’ zei ik met een knik naar de blondine. ‘Ik zou er trouwens niet vanuit gaan dat ze erg intelligent is, ze ging opzoek naar haar telefoon toen ze wakker werd.’
    Ik wierp nog een blik op de meisjes, ze moesten nu wel doorhebben dat ze niet alleen waren met de gevangenen en ik twijfelde er niet aan dat ze bang waren en dat zouden ze ook moeten zijn, mijn familie was niet bepaald vriendelijk. ‘Blake’s meisje is nog steeds aan het slapen maar de overige vier zijn al wakker. Weet je trouwens nog wie van jou was of heb je weer eens niet opgelet toen dat vertelt werd?’
    Het zou me niets verbazen als het laatste het geval was, Ivory lette maar zelden om wanneer er iets belangrijks werd verteld, het leek soms alsof hij expres dingen niet wist puur om vader te stangen.


    Remember to be ridiculous.


    Satan/Axl
    Eindelijk was het zo ver en had ik er voor gezorgd dat de dames naar hun nieuwe onderkomen/wereld gebracht zouden worden. Mijn slaven hadden goed naar me geluisterd en ze hier heen gebracht. Ik had zelfs mijn vrouwelijke slavin gevraagd mijn toekomstige vrouw te verkleden. Ik zag haar lichaam veel liever in wat uitdagende kleding. Vandaar ook de zwarte broek en korset. Ik had Ygritte al een aantal maanden in de gaten laten houden. En af en toe was ik zelf ook even naar boven gegaan. Iets aan haar maakte haar bijzonder. Bijzonder genoeg om haar in de gaten te houden toen ze nog vrij was. Vandaar ook dat ze mijn slavin zou worden. Ik zou haar zo proberen te veranderen tot ik mijn perfecte vrouw had. Al betwijfelde ik of ik ook maar veel aan haar hoefde ter veranderen. Maar dat zou ik pas kunnen beslissen zodra ik en zij alleen in een kamer zouden zijn. Ik was ergens ook zo benieuwd wat mijn zonen van de andere meisjes vonden. Ik had mijn best gedaan om er voor te zorgen dat het wat ging worden. Met een glas met whiskey in mijn hand verliet ik mijn kamers en daalde neer naar de echte delen van hel. De delen waar ik maar vaak genoeg kwam. Zodra ik de grote zware deur los duwde hoorde ik het gegil al naar me toe gaan. Het was een heerlijk geluid en liep dan ook met een glimlach verder. Al snel zag ik twee van mijn zonen. Kenton en natuurlijk Ivory. ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt op kon met Ivory en ook met mijn andere zonen was de band niet zo heel goed zoals ik ergens wel gewild had. Ik bleef even in hun zicht staan en bekeek ze kort. "Kenton, Ivory." Sprak ik als begroeting waarna ik met stevige stappen door liep naar de kerker van het rood harige meisje. Voor ze mij ook maar kon zien zag ik haar. En ik had gelijk, de kleding stond haar prachtig. Al had ik haar toch liever in een jurk gezien besefte ik me nu. Maar die keuze zou aan haar zijn. Ze kon kiezen uit de kleding die ik haar aanbod en als haar dat niet aan zou staan dan zou ze maar naakt rond moeten lopen. Het duurde niet lang voor mijn blik op haar boezem viel. Door het korset kwam haar boezem beter uit, wat bij elke meid is. Al waren er genoeg die niet wisten hoe ze een korst moesten dragen. Nadat ik haar gelaten in me op had genomen stapte ik op haar af en bleef voor de tralies staan. "Hmm dat ziet er goed uit." fluisterde ik met een zachte grom in mijn stem terwijl ik met mijn losse hand haar kin vast greep en haar gezichtje bekeek.

    MT, reageer waarschijnlijk morgen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ygritte June Mackenzie


    Annabeth viel plotseling tegen de tralies aan en ze kon nog net een klein gilletje onderdrukken. Ze schrok niet van haar vriendin, maar eerder van het geval dat ze in dezelfde cel had gezeten en ze had het niet doorgehad. Ze kon ook verdomd weinig zien. Ze peinsde even of het wel goed ging met Anna toen die begon te lachen. Ze kende haar vriendin langer dan vandaag en de lach had iets schijnheiligs weg.
    'Anna,' mompelde ze. 'Alles goed?'
    Ze keek haar vriendin aan met haar groenige ogen en wende die onmiddellijk weer het duister in toen ze een mannelijke stem hoorde. Eerst verstond ze hem slecht.
    'Waren ze al zo rumoerig?'
    Ze blies een pluk rood haar weg, maar hield haar mond. Ze vond dat ze nog best rustig was, ondanks de situatie waar ze nu in zaten.
    Een tweede stem.
    ‘Het viel op zich wel mee, niet meer dan dat we konden verwachten. Die van jou werd als eerste wakker, ze kan een stuk meer geluid maken dan je zou denken als je haar zo ziet,’ zei de man . ‘Ik zou er trouwens niet vanuit gaan dat ze erg intelligent is, ze ging opzoek naar haar telefoon toen ze wakker werd.’
    Nu begon ze kwaad te worden. Als hij het over één van haar vriendinnen had kon hij met gemak ieder moment een mes in zijn rug verwachten.
    ‘Blake’s meisje is nog steeds aan het slapen maar de overige vier zijn al wakker. Weet je trouwens nog wie van jou was of heb je weer eens niet opgelet toen dat vertelt werd?’
    "Blacke's meisje"
    Waar soeg dat nou weer op. Hoe meer ze naar de onbekende stem luisterde. Hoe nijdiger ze werd.
    Weer een stem.
    'Kenton, Ivory.'
    Ze nam aan dat dat de namen waren van de twee mannen die lastig te zien waren. Deze stem had iets wat haar op de één of andere manier aansprak. Het had iets wat ze in de andere twee niet had gehoord. Kracht.
    Hij verscheen in het licht en eindelijk kon ze iemand goed zien. De man was veel langer dan zij, minstens een kop tot anderhalve kop groter schatte ze. Zijn donkerblonde haren leken veel donkerder dan ze vermoeden door het licht. Ze merkte dat hij haar bekeek, maar ze bewoog niet. Kijken mocht hij, graag zelfs.
    Ze vond het niet erg als zulke mannen naar haar keken en zeker niet als ze er goed uitzag, wat ze vermoedde.
    'Hmm dat ziet er goed uit.' Het kwam er haast uit als een grom en ze vond het aantrekkelijk. Hij greep haar bij de kin en bekeek haar gezicht. Ze staarde naar zijn ogen, die een diepe, zwarte kleur hadden. Ze vond het interessant en was er door gefascineerd. Ze ademde even scherp uit en trok toen haar gezicht los uit zijn grip. Haar hand gleed tussen de tralies door en ze greep hem vast en trok hem tegen de tralies aan. Haar been klemde ze om de tralies heen en hierdoor zat zijn been vast tussen haar been en de tralies. Hij was zeker sterker en als hij wou kon hij zich met gemak lostrekken.
    'Als ik er zo goed uitzie,' mompelde ze. 'Wees dan ook zo vriendelijk en vertel me gelijk even waar ik ben.' Ze hield haar hoofd even schuin hangen en liet hem toen met een klein glimlachje los. Ze deed een stap naar achter, maar nog net in het bereik van zijn handen als hij haar wou pakken. Ze wist niet waar ze was en het leek alsnog gevaarlijker dan hoe ze het eerst had ingeschat. Als ze zichzelf maar moest inzetten om informatie te krijgen, so be it. Het was tenminste een knappe man en op de één of andere manier was ze niet bang. Terwijl ze het gevoel had dat ze dat wel moest zijn.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 22:48 ]


    "Rebellion's are build on hope"


    Cillin

    Peinzend kijk ik naar het meisje dat voor me in de cel zit. Ik ga op de grond zitten in kleermakerszit en staar haar aan. Ze kan ieder moment wakker worden. Alexis is zeker geen lelijk meisje, maar ik had haar liever niet in deze positie terecht zien komen.
    Dan kreunt ze, en er rollen woorden over haar lippen die ik even niet versta. Haar tweede zin versta ik wel. "Wie dit ook zijn mag, haal me hier uit." Mompelt Alexis, en ik krab aan mijn achterhoofd. "Dat zal moeilijk gaan, vrees ik." Zeg ik op mijn vriendelijkste toon. Het is tijd om de realiteit te confronteren. "Kom eens hier." Commandeer ik haar, nog steeds redelijk vriendelijk. Ik steek mijn hand naar haar uit. Ik mag dan wel in de hel geboren en getogen zijn, ik heb mezelf manieren aangeleerd. Ik bijt vragend op mijn lip, en pak haar hand vast. Ik mag dan wel anders zijn dan iedereen, ik kan me voorstellen hoe het zou zijn om in zo'n vreemde situatie terecht te komen. Noem me softie, maar ik zal mijn slaaf nooit niet respectvol behandelen. En door die blik in haar blauwe ogen, word ik niet veel wijzer. Ik glimlach waterig naar Alexis. "Hallo trouwens. Ik hoop dat je goed geslapen hebt, al betwijfel ik dat aangezien er bijna geen vulling meer in dat matras zit. Al weet ik niet of dat überhaupt wel een matras te noemen is." Zeg ik rustig, terwijl ik geruststellend cirkeltjes wrijf met mijn duim over de rug van haar hand. De huid voelt vrij zacht en glad, en opnieuw glimlach ik waterig naar het meisje die , uiteindelijk, mijn slaaf zou worden. Ik heb geen idee hoe mijn vader en broers hun slavin zouden behandelen, maar één geredde ziel kan redelijk helpen. Althans, dat hoop ik.
    Ik laat Alexis haar hand los, en ik haal mijn handen door mijn haren en zucht. "Je weet niet wat je hebt uitgericht.." mompel ik onverstaanbaar, zodat zelfs ik er bijna geen woorden uit kan halen. Dan kijk ik van haar ogen naar de grond, te onteerd om haar nog aan te kijken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ALEXIS 'ALEX' MAIA HEYNWIDGE




    "Dat zal moeilijk gaan, vrees ik." Wat? Wie? Met een koele blik keek ik overeind, recht in het gezicht van iemand die als knap te beschrijven is -- maar dat doet er even niets aan toe. "Kom eens hier," beveelde hij me, echter was ik nog niet zo wakker genoeg om iets mee te krijgen -- ik luisterde enkel en kroop naar hem toe, gezien ik geen zin had op opstaan en weer zitten.
          Stilletjes keek ik naar de hand van dw vreemdeling om de mijne, was dit zo'n tv show waarbij je voor de gek gehouden werd? "Hallo, trouwens. Ik hoop dat je goed geslapen hebt, al betwijfel ik dat aangezien er bijna geen vulling meer in de matras zit. Al weet ik niet of dat nog überhaupt een matras is te noemen." De wrijvingen op m'n hand maakte me zenuwachtig, het begon er telkens meer op te lijken dat ik niet thuis was. Geen ouders, geen Val, wacht -- waar was Elisabeth?
          De warmte om m'n hand verdween, nadat de jongen ermee door zijn donkere lokken ging. Hij mompelde wat, iets wat ik totaal niet verstond. Uiteindelijk wist ik overeind te springen. "Wie de fuck ben je eigenlijk? Wat doe ik hier?! Waar de hel ben ik?.." Het laatste voegde ik er eerder vragend aan mezelf toe, voordat ik verward op m'n onderlip kauwde.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Annabeth Fate Sturgess
    'Anna,' Annabeth hoorde de stem van Ygritte voorzichtig tegen haar praten waar door ze meteen wist te stoppen met lachen. Ondanks dat ze zo close met haar vriendinnen was wisten ze waarschijnlijk niet eens dat ze niet zo goed overweg kon met haar emoties om het zo maar even te zeggen. Waarschijnlijk dachten ze negen van de tien keer dat ze anders reageerde om haar ware emoties te verstoppen. Al wist ze natuurlijk nooit of dat inderdaad hun gedachten waren. 'Alles goed?' Kort keek ze haar kant op maar zag Ygritte niet echt goed waar door ze ook niet in de gaten kon hebben wat voor kledij ze nu droeg. "Ja het gaat perfect." Klonk haar stem zacht maar grote deels was de moeheid nog in haar stem te horen. Iets wat ze altijd had als ze net wakker was. Voor ze het wist keek haar vriendin al weer weg. En al snel volgde Annabeth haar beweging en staarde ze naar de plek waar er stemmen vandaan kwamen. Ze fronste iets en probeerde ook maar iets te zien in de duisternis. Maar er was niks meer dan zwart. 'Het viel op zich wel mee, niet meer dan dat we konden verwachten.
    Die van jou werd als eerste wakker, ze kan een stuk meer geluid maken dan je zou denken als je haar zo ziet,’
    Alarm bellen gingen af in haar hoofd zodra ze de man hoorde praten. "Wat? Van hem?" Mompelde zacht tegen haar zelf om er zeker van te zijn dat, dat echt was wat de man zei. Annabeth had niet eens de belediging gehoord die over een van haar vriendinnen gezegd werd omdat ze te diep aan het na denken was. ‘Blake’s meisje is nog steeds aan het slapen maar de overige vier zijn al wakker. Weet je trouwens nog wie van jou was of heb je weer eens niet opgelet toen dat vertelt werd?’ Hoe meer die onbekende stem sprak hoe duidelijker het voor haar werd. "Ow nee" Klonk er zacht uit haar mond toen het kwartje eindelijk klonk. Dit kon niet waar zijn, het feit dat ze ontvoerd waren dat had ze al wel eerder door gehad. Maar het feit dat het misschien mensen handel of iets in die richting was daar had ze eerlijk gezegd nog niet aan gedacht. Annabeth hoorde nog een andere stem die twee namen noemde.
    Maar wie van de andere stemmen zou nou wie zijn geweest. Ze hoorde voetstappen naderen en langzaam ging ze iets achter uit. Het voelde nou niet bepaald veilig dicht bij de tralies. Ze zag een lange man aan komen die er op zich niet verkeerd uit zag. Eigenlijk vond ze dat al aardig snel van mensen. Zo moest ze eerlijk toegeven dat haar vriendinnen er stuk voor stuk goed uit zagen. Al had ze dat nooit gezegd omdat ze bang was dat ze meteen zouden denken dat ze lesbisch was. Wat zeker niet het geval was. Annabeth keek toe hoe Ygritte op de man reageerde en zodra ze de handelingen van Ygritte zag werden haar ogen langzaam wat groter. "Ygritte!" Sprak ze dan ook hard op uit met een duidelijke afkeer in haar stem. Annabeth had er altijd wel wat problemen mee met het gedrag van haar vriendinnen.
    Nu betekende het niet dat ze allemaal dat deden. Maar Annabeth zelf had zich nog nooit zo gedragen. Niet omdat ze preuts was, zeker niet ook zij had haar verlangen. Alleen schaamde ze te veel voor haar zelf om ook maar zo iets te doen. Zodra Ygritte de man weer los liet stond Annabeth snel op waarbij ze nu pas blij was dat ze een oude trui aan had gedaan die haar nu veelte groot was. Langzaam liep ze naar Ygritte toe bang dat de man haar iets aan zou doen. Als dat het geval was zou ze er alles aan doen om haar beste vriendin te helpen. Net zoals haar andere beste vriendinnen als ze er inderdaad allemaal waren wat er zo wel op leek. Alleen Elizabeth had ze nog niet echt gehoord. "Ygriite, alsjeblieft blijf bij die man uit de buurt." Sprak ze zachtjes terwijl ze de hand van haar vriendin wou pakken om haar weg te trekken bij de tralies. Annabeth had het gevoel dat het misschien veiliger zou zijn als ze helemaal achter in de kerker zou gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:20 ]


    I love you 3000 <3


    Satan/Axl
    Ik merkte al snel dat ze het niet zo erg vond dat ik haar stond te bekijken. En dat vond ik toch aan de ene kant wat vreemd. Maar aan de andere kant hoefde ik dus echt geen klap in mijn gezicht te verwachten. Maar negen van de tien keer zal ik die allang gestopt hebben. Al kon ze die gegarandeerd 10 keer zo hard terug verwachten. En dan zal het zeker niet in haar gezichtje zijn, nee waarschijnlijk haar rug of achterwerk. Zodra ik haar kin gepakt had werk te ze totaal niet tegen. Ik hoopte toch niet dat dit zo'n makkelijk meisje was. Af en toe waren ze handig. Maar ik was wel weer toe aan een meisje waar ik meer werk aan moest besteden. Ze zou namelijk mijn vrouw worden en wat had ik aan een vrouw die zich makkelijk liet geven. Als ze dat bij mij zou doen, dan zou ze het eventueel ook bij mijn zonen proberen of de andere lagere demonen die hier woonde. Ik wist namelijk dat er genoeg vrouwen waren die mijn zonen aantrekkelijk vonden. En dat vond ik ergens geen probleem, ze mochten doen wat ze wilden. Maar ik had er toch een grote hekel aan als iemand die ik gehad, had zich afwerkte bij een van mijn zoons. Zonder er iets aan te doen liet ik toe dat ze haar kin los trok. Ik had alleen niet verwacht dat ze me tegen de tralies aan trok en haar vast klemde aan mij. Mijn blik uitte alleen maar nieuwsgierigheid terwijl ik haar gezichtje bekeek. 'Als ik er zo goed uitzie, Wees dan ook zo vriendelijk en vertel me gelijk even waar ik ben.' Mijn blik schatte haar glimlachje in en ik wist niet echt wat ik er nou helemaal van moest denken. Zodra ze me dan ook los liet zette ik een kleine stap naar achteren en bleef haar nieuwsgierig aan kijken. Echter keek ik kort naar een van haar vriendinnen, als ik me het goed herinnerde was dat Annabeth, de nieuwe slavin voor Kenton. Er waren waarschijnlijk genoeg mensen die niets van haar wens snapte, maar ik daar in tegen wel. Dit kwam grote deels door dat ik alles te zien kreeg, waarom de persoon deze wens wou etc. Dit zodat ik kon bepalen of ik die wens in vervulling zou laten gaan. Dus ik snapte heel goed waarom elk van deze meisjes een wens had gedaan. Ik had de afkeur duidelijk gehoord en zoals ik nu uit haar handelingen haalde probeerde ze beschermd over Ygritte te doen. Iets wat toch belangrijk was, ze zaten in de hel en daar kon je niks anders dan bescherming krijgen. Mijn blik gleed meteen weer terug naar het roodhairg meisje, mijn rood harig meisje. "Ow popje, dat ligt helemaal aan jezelf." Sprak ik terwijl ik haar in de ogen aan bleef kijken. "Het kan hier de zevende hemel zijn, maar het kan ook plots veranderen in de hel." Een kleine glimlach verscheen kort op mijn gezicht maar voor die ook maar te zien was verdween die al. "Het ligt volledig aan jouw en je keuzes." Klonk mijn stem duister terwijl ik langzaam mijn vingers om het mentaal sloot en de opening in de tralies opende afwachtend wat ze ging doen. Al moest ik natuurlijk er wel rekening mee houden dat Kenton zijn slavin er ook nog in zat en die niet weg moest laten lopen anders zou ik daar nog weer gezeur me hebben. En daar had ik voor nu weinig zin in.

    Mt


    -

    Ygritte June Mackenzie



    'Ygritte!'
    De stem van Anna klonk ontzet en dat deed haar pijn. Ze wou haar beschermen en als ze de aandacht op haarzelf kon richten zou hij hopelijk van haar afblijven.
    'Ygriite, alsjeblieft blijf bij die man uit de buurt.'
    Ze voelde de hand van haar vriendin en snel gaf ze er een kneepje in. Anna was jonger dan zij en ze wou niet dat ze pijn zou krijgen.
    "Ow popje, dat ligt helemaal aan jezelf."
    De man staarde haar aan. Recht in de ogen en ze voelde de haren in haar nek reizen.
    "Het kan hier de zevende hemel zijn, maar het kan ook plots veranderen in de hel."
    "Het ligt volledig aan jouw en je keuzes."
    Ze slikte even en vroeg zich af of hij een soort rare loverboy was. Of een rare man met een psychose. Het kon allemaal en dat beangstigde haar. Ze vond het afschuwelijk dat hij haar diep van binnen bang maakte. Ze keek even naar Anna in het donker en kon een kleine onderscheiding maken. De man sloot zijn vingers om de tralies en een opening verscheen. Haar ogen werden even groot. Dit was een raar staaltje techniek, of lag dit dieper dan hedendaagse techniek. Ze keek hem aan en vroeg zich af wat ze moest doen. Het eerste te beste idee dat haar te binnen schoot was gelijk het idee dat ze zou uitvoeren. Ze keek Anna weer aan.
    'Vertrouw me,' fluisterde ze. 'Alsjeblieft.'
    Ze gaf weer een kneepje en liet haar toen los en stapte de cel uit. Ze stapte nu het licht in en weer hoorde ze de afschuwelijke kreten die ze had onderdrukt. Ze slikte even en keek de man aan. Ze voelde zich haast naakt nu er geen tralies meer tussen hen in zat.
    'Ik kies voor hel' zei ze en ze stormde toen in één keer de trappen op. De mannen en haar vriendinnen achterlatend. Tranen prikte in haar ogen en ze had geen flauw benul waar ze heen ging. Ze duwde een loodzware deur open en focuste zich op zichzelf. Als iemand haar achterna was gesprint had ze het niet door. Ze kwam in een lange hal terecht en ze moest even wennen aan het licht dat door de ramen naar binnen viel. Ze passeerde één van de ramen en stopte. Ze wou naar buiten rennen en de politie bellen, maar het uitzicht trok haar aandacht. De hemel was rood gekleurd en buiten leek het bijna middeleeuws. Ze zakte in op haar knieën en bleef naar buiten kijken. Tranen begonnen over haar wangen te open, maar geluid maakte ze niet. Ze was niet meer thuis, op aarde. Of het moest een heel raar fenomeen zijn. Dit was gewoon een droom. Nee, een nachtmerrie.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 10:53 ]


    "Rebellion's are build on hope"


    Alison Talia Slate
          Verschillende stemmen ontwaken, en ze komen me bekend voor. Erg bekend. Na het even luisteren heb ik door wie het is. Het zijn mijn vriendinnen. Ergens ben ik blij dat ze er zijn, dan ben ik tenminste niet alleen, maar het nadeel is dat ze dit dus ook moeten meemaken.
          Als er opeens een zwaardere stem bijkomt, schrik ik. Deze stem heb ik in tegenstelling tot de andere nooit gehoord. "Kan het wat zachter," zegt een mannenstem. Eigenlijk is er niet ontzettend veel te horen. Ik voel zijn stappen mijn richting inlopen, maar beweeg niet. Het is mijn ontvoerder, en als hij mij had willen vermoorden, had hij dat al lang gedaan. Ik ben niet bang van hem.
          "Ik hoop dat je een goed gesprek hebt gehad met je cel genoot?", zegt de jongen. Als ik hem wat beter bekijk, moet ik toegeven dat hij er niet verkeerd uitziet. Ik haal mijn schouders op. "Hij antwoordt toch niet.", zeg ik sarcastisch. Eigenlijk zou ik nu doodsbang moeten zijn. Er ligt een levensloos lichaam naast de mijne, en de man die dit veroorzaakt heeft, staat misschien net voor mij. Maar ik blijf rustig. Hij draait zich weer om en ik kan nu duidelijk merken dat er nog iemand bij staat.
          "waren ze al zo remoerig?", vraagt hij tegen de onbekende. "Het viel op zich wel mee, niet meer dan dat we konden verwachten. Die van jou werd als eerste wakker, ze kan een stuk meer geluid maken dan je zou denken als je haar zo ziet," zei de andere terwijl hij naar me knikte. Ik kijk hem boos aan, hoe durft hij me te beledigen ? Ik sta boos op en haal mijn armen over elkaar.
          "Ik zou er trouwens niet vanuit gaan dat ze erg intelligent is, ze ging opzoek naar haar telefoon toen ze wakker werd.", zei hij erbij. Ik luisterde al niet meer naar de rest want er vormde zich een vraag in mijn hoofd. Waarom had die man 'de jouwe' gezegd ? Hij had het over mij, daar was ik zeker van. Maar ik ben van niemand...
          Mijn gedachten worden gebroken door een nieuwe verschijnsel. Een knappe man, erg gespierd. Ik zie hoe hij naar Ygritte toegaat. Er begint een discussie maar ik kan het gesprek niet zo goed volgen. Ik blijf een tijdje verveeld staan, maar als ik merk dat Ygritte huilend wegloopt maak ik me zorgen. Boos probeer ik de deur open te doen om achter haar aan te gaan.
          "Laat me hier uit ! Of jullie krijgen er spijt van, klootzakken !", zeg ik woest, terwijl ik alles doe om de deur open te krijgen.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring


    Satan/Axl
    Ik hoorde duidelijk hoe Ygritte tegen haar vriendin sprak. Ik hoefde niet eens moeite te doen om het te horen. Maar dit betekende niet dat ik haar dit alles nu al zou laten merken. Nee dat kwam een andere keer wel aan bot. Ik hield haar dan ook in de gaten toen ze de cel uit stapte. En voor dat de andere zich kon bedenken duwde ik de deur weer dicht waar door de cel weer gesloten was. Een kleine lichaam verscheen weer rond mijn lippen terwijl ik haar in de gaten hield. 'Ik kies voor hel' Ergens had ik hier op gehoopt. Dat ze zich niet aan mijn regels zou houden die ik trouwens nog niet eens verteld had. Maar ik dacht toch echt wel dat het duidelijk was dat ze niet zomaar weg kon lopen. "Game time." Sprak ik hard op terwijl er een sadistische klank in mijn stem klonk. Ik dronk de whiskey in een keer op en gooide het glas vervolgens van me af de kerker in naar Annabeth, ik deed niet eens de moeite om te kijken of ik haar geraakt had. Nee dit zou een waarschuwing voor haar zijn. Dat als zij het zelfde zou proberen dat ze dan in grote problemen zou komen. Rustig liep ik achter haar aan de trap op. Ik deed niet eens de moeite om haar achter na te rennen. Ik zal haar hoe dan ook vinden. Daarbij zou ze het nooit overleven zonder mij. De andere demonen die hier in de hel woonde waren toch echt anders dan mijn zonen en ik zelf. Het duurde dan ook niet lang voor ik haar terug gevonden had. Ze had zich op de grond laten zakken en de tranen waren duidelijk op haar gezicht te zien. Zonder iets te zeggen stapte ik op haar af en zakte door mijn knieën terwijl ik nu ruw haar kin vast pakte en haar dwong me aan te kijken. De woede stond in mijn ogen geschreven en zacht gromde ik afkeurend. Ik bekeek haar gezichtje en streelde met mijn vrije hand haar tranen weg. Ik tikte zacht met mijn wijs vinger tegen haar wang terwijl Ik bleef haar gezichtje bekijken waarna ik haar los liet en op stond. "Opstaan." Sprak ik bevelend terwijl ik het zielige hoopje bekeek. "Opstaan!" Klonk mijn stem al snel door de hal heen. Het duurde me te lang en er was een ding waar ik de grootste hekel aan had. En dat was wachten.


    Annabeth Fate Sturgess
    Toen Ygritte haar een kneepje in haar handen gaf hoopte ze als nog dat ze naar haar zou luisteren. Annabeth bekeek de man en vroeg zich toch af hoe hij zulke zwarte ogen kon hebben. Het witte was zelfs niet eens te zien. Misschien waren het wel gewoon lenzen. Dat kan niet anders. Maar aan de andere kant, misschien was hij wel een bovennatuurlijke wezen. Zoals in haar boeken. Nee dat kon niet. Hoe graag ze het ook wou geloven zulke dingen bestonden niet punt. Dit kon ook zeker geen droom zijn, want waarom zou ze dromen dat zij en haar vriendinnen ontvoerd zouden worden door mannen en terecht zouden komen in kerkers met gegil op de achter grond.
    Zodra de tralies opende hield Annabeth Ygritte steviger vast bang dat ze naar buiten zou gaan. Om eerlijk te zijn voelde ze nu pas angst in haar lichaam gieren al was het alleen maar wat er met Ygritte ging gebeuren als ze naar buiten zou stappen. Net op het moment dat ze haar vriendin mee naar achteren wou trekken hoorde ze haar stem. 'Vertrouw me,' Annabeth schudde heftig haar hoofd. "Nee, nee." Was het enigste wat ze kon uitspreken op dit moment. 'Alsjeblieft.' Na die woorden voelde ze een zacht kneepje in haar hand en werd haar hand los gelaten. Voor ze het wist liep ze de kerker uit. Annabeth kon niks anders dan toe kijken en voor ze het wist rende Ygritte weg. Zij zelf kwam in beweging maar voor ze de kerker ook maar uit kon werd de kerker weer gesloten waar door ze haar lichaam hard tegen de tralies aan voelde komen. "Nee!" Riep ze haar na.
    Dit was niet goed, dit was zo niet goed. "Laat me er uit!" Riep ze terwijl ze de tralies vast greep en er beweging in probeerde te krijgen. Maar zoals al eerder kwam er geen beweging in. Ook hoorde Allison schreeuwen. Al wist ze diep van binnen dat het geschreeuw echt niet zou helpen om hen er uit te krijgen. Het duurde niet lang voor ze voelde hoe iets tegen haar aan kwam. Een prikkend gevoel liet merken dat wat het ook was haar pijn had gedaan. Annabeth keek naar beneden en zag een straaltje bloed over haar boven been naar beneden rollen. Haar vingers liet ze over haar huid heen gaan waar door ze iets in haar huid voelde steken. Toen haar handen de grond raakte voelde ze glas scherven op de grond liggen. "Verdomme." Mompelde ze zacht terwijl ze haar vingers weer over haar boven been liet gaan. Zal ze glas splinters in haar huid hebben? Hoe zou ze die er nu weer uit kunnen krijgen. Annabeth beet hard op haar lip toen ze haar nagels over haar huid voelde gaan, het was een poging om er uit te krijgen wat er in zat.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:21 ]


    I love you 3000 <3

    Ivory
    Ik glimlach als ze antwoord gaf op mijn vraag of ze een goed gesprek heeft gehad met de doden.
    Als ik mijn momenten heb, dan kon ik grote gesprekken voeren met de personen die hier liggen. Natuurlijk sprak ik over het boek dat ik in een dag heb uitgelezen, maar ja ze spraken niet terug. 'Hij antwoordt toch niet,' sprak ze. Ik vroeg aan Kenton of ze remoerig waren geweest waarop hij antwoorde: 'Het viel op zich wel mee, niet meer dan dat we konden verwachten. Die van jou werd als eerste wakker, ze kan een stuk meer geluid maken dan je zou denken als je haar zo ziet.' Ik trok mijn wenkbrauw op en keek naar Alison. "Ik zou er trouwens niet vanuit gaan dat ze erg intelligent is, ze ging opzoek naar haar telefoon toen ze wakker werd.'
    Ik grinnik en ik begon dit alleen maar leuker te vinden. Ik had zelf weinig leuke dingen meegemaakt in de jaren dat ik al leef. Mij geboorte was maar serieus en ik begon mijn vader al te negeren toen ik een jaar of vijftig was.
    'Blake’s meisje is nog steeds aan het slapen maar de overige vier zijn al wakker. Weet je trouwens nog wie van jou was of heb je weer eens niet opgelet toen dat vertelt werd?’
    Met samengeknepe ogen keek ik naar Kenton. Op het moment dat ik wat wou zeggen, kwam vader de kelder in gelopen. Hij begroete ons bij onze naam en ik gaf zelf geen antwoord, waarom zou ik dat doen?
    'Natuurlijk weet ik wie van mij is en ik heb wel opgelet,' sis ik naar mijn broer.
    "Laat me hier uit ! Of jullie krijgen er spijt van, klootzakken,' zei Alison woest. Ik kwam overeind en liep naar haar cel, open het en bleef voor haar staan.
    'Waar zou ik spijt van krijgen?' vroeg ik met een zachte ondertoon. Ik begon dit leuk te vinden. Ik stak mijn hand uit en liet mijn vingers door haar haar gaan.
    Ik hoorde haar vriendinnen en sloot me af voor de rest om enkel met Alison bezig te zijn.


    Vampire + Servant = Servamp


    Blake Barnett
    "If I told you what I was, would you turn your back on me?"



    Ik leun achterover terwijl ik kijk naar de jonge vrouw die voor me ligt. Haar rode haar valt over haar gezicht heen waardoor ik haar gezicht niet kan zien. Maar ik heb medelijden met haar, alleen al omdat ze met mij moet trouwen terwijl ik nooit van haar kan houden. En natuurlijk is ze in Hel gekomen, een plek waar mensen bang voor zijn.
    Ze is mooi, dat moet ik toegeven, maar alleen al naar haar kijken zorgt ervoor dat er teveel herinneringen terugkomen. En dan heb ik nog niet eens haar gezicht gezien als ze wakker wordt en erachter komt wat ik ben en waar ze is. Ze zal me háten en verafschuwen. Denken dat ik een monster ben - wat ik ook ben.
    Maar ze moet haar hele leven met mij doorbrengen en niet alleen een mensenleven. Nee, voor eeuwig zitten we met elkaar opgescheept en ik weet dat alles herinneringen terug gaat brengen die ik al meer dan honderd jaar probeer te verstoten.
    Ik sluit mijn ogen om niet meer de beelden te zien van de afschuw op hun gezicht terwijl ik daar stond. Mijn vader is nooit liefdevol geweest, hij is natuurlijk ook Satan. Maar toen dacht ik dat ik eindelijk familie had gevonden die van me hielden. Alleen konden ze me niet eens meer aankijken toen ze erachter komen en probeerden ze me te vermoorden. Dus nu zit ik weer hier vast, met mijn broers en vader, waarvan ik zeker wel hou, maar het is gewoon niet de ideale familie.
    Om me heen is iedereen al druk aan het praten en ik zie dat iedereen al wakker is behalve mijn toekomstige vrouw. Ik doe mijn best om niet te gaan huilen, aangezien iedereen me dan maar laf vindt. Toen mijn vader me vertelde dat ik een vrouw kreeg rende ik woedend weg en dacht ik dat hij het alleen maar deed om mij te straffen voor het feit dat ik ongeveer twintig jaar naar de zielenwereld was.


    Spoiler alert: you will save yourself