• Op een zonnige dag in New York City komen vijf vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vijf vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vijf vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vijf te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vijf een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vijf nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vijf meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vijf de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn vier zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Demones
    Demons:
    Hoewel dat de duivel en zijn zoons er normaal uit zien, betekend dit niet dat ze dit ook echt zijn. Ze bezitten alle vier langere hoektanden. Wat ze hier mee doen etc is helemaal aan hun zelf. De ogen word volledig zwart als ze bos worden of bij een andere sterke emotie. Maar ook kunnen ze er voor kiezen om ze zwart te maken. Verder zien ze er uit als een mens. Alleen heeft honger en ouder worden niet echt grip op ze. Ook hoeven ze niet elke avond te gaan slapen maar hier kunnen ze wel voor kiezen. Zodra ze er voor gekozen hebben om niet meer ouder te worden dan stopt het veroudering proces. Demonen verliezen nog steeds bloed wanneer ze gewond raken. Ze genezen alleen sneller dan een mens. Een grote snee of wond zou minstens een tot twee dagen blijven zitten, maar na die twee dagen is er niks meer te zien zelfs geen littekens.

    Krachten:
    Door de jaren heen hebben de demonen ook krachten gekregen. De meeste zijn ontstaan in de pubertijd. Maar door dat ze al vele jaren misschien al wel eeuwen leven betekent dit dat ze de meeste dingen goed onder controle hebben. Al kan het natuurlijk altijd nog wel eens fout gaan. Vergeet niet dat sommige krachten uit puttend kan zijn, zelfs voor demonen.

    Kids
    - 4 van de 5 elementen (een per kind), water, aarde, lucht en elektriciteit.
    - Telekinesis (gevorderd niveau)
    - Portal Creation (Kunnen teleporteren door middel van een portaal die gemaakt word door hun element)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)


    Duivel
    - 5 elementen (vuur de sterkste)
    - Mind control (Het beheersen/lezen van het menselijke brein)
    - Enhanced Senses (Verbeterde zintuigen)
    - Enhanced Agility (Leniger dan de mens)
    - Enhanced Speed (sneller dan de mens)
    - Enhanced Strength (Sterker dan de mens)
    - Telekinesis (hoogste niveau, met lvl beperkingen)
    - Empathie
    - Teleportatie (zonder portals)
    - Summoning (versterkend & using: vb leger oproepen, hellhounds roepen, maar zelf niet sterker worden)
    - Necrokinesis (De mogelijkheid tot onmiddellijke dood veroorzaken)
    - Resurrection (De mogelijkheid om de doden te doen herleven)
    - Magie (om alle wensen uit te laten komen etc)


    Hel
    De hel ziet er op zich redelijk normaal uit. Zie het voor je als een landgoed in de middeleeuwen. Dit betekend echter niet dat het hier heel mooi is. In de hel is het altijd warm, wat op zich zijn voordelen heeft. Aan de hemel is alles rood. Van de wolken tot aan de maan. De hel kent geen zon, dit betekend niet dat hun maan niet vel is. Deze is wel vel, vel genoeg om dag en nacht de straten te verlichten. Het is dus ook nooit donker in hel. Aan de rand van de stad staat een groot kasteel waar Satan, zijn kinderen en de slaven leven. Echter diep in de kelder daar begint hel pas echt. Hier komen de zielen terecht en worden ze gemarteld. Over het landgoed heb je vele bossen maar ook velden en een meer. Hier en daar staat er een huis op het land waar andere demonen wonen. Je hebt hier geen moderne spullen. Ze hebben ook geen stroom etc. Ze verplaatsen zich in hel door paard en wagen. Elke demon kan gemakkelijk door een poort naar de aarde gaan en mensen mee nemen. Maar een mens kan niet alleen door de poort heen dit zal hen doden. De poorten worden namelijk bewaakt door helhonden die door het menselijk oog niet te zien zijn alleen wanneer ze dit willen. De dieren in hel zien er niet uit zoals op aarde. Ze hebben allemaal iets engs en zijn ook niet allemaal zo vriendelijk als je ze lastig valt.


    Regels:

    – 350 woorden minimaal, is makkelijk te halen.
    – Minstens 4 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat twee mensen in een dag tijd een hele pagina vol posten)
    – Naam verandering door geven.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.


    Koppels
    Blake - Elizabeth
    Ivory - Alison
    Kenton - Annabeth
    Satan - Ygritte
    - Alexis


    Wensen:
    Annabeth Fate Sturgess: Gewichtsverlies
    Alexis Maia Heynwidge: Geld
    Ygritte June Mackenzie: Genezing tweeling broer
    Alison Talia Slate: Terug keer van beste vriend.
    Elisabeth Lily Anna Hale: Haar ouders weer bij elkaar

    Rollen:

    Meiden:
    Annabeth Fate Sturgess ll Guns_N_Roses ll 1.2
    Alexis Maia Heynwidge ll Sabaism ll 1.3
    Elisabeth Lily Anna Hale ll Iniminicum ll 1.7
    Ygritte June Mackenzie ll VladiFerr ll 1.3
    Alison Talia Slate ll Allirian ll 1.4


    Demons:
    Vol
    Satan – Axl ll ElasticHeart ll 1.4
    Blake ll Solangelo ll Aarde ll 1.3
    Kenton ll Squib ll Lucht ll 1.2
    - ll Water
    Ivory ll Orochi ll Elektriciteit 1.3

    De vertaling van de spreuk.
    Duivel, duivel
    Laat mijn diepste wensen uitkomen.
    En ik zal voor eeuwig het uwen zijn.


    Melding!
    Ik heb toestemming van Monstrous om deze rpg over te nemen

    Topics:
    Rollen Topic
    Praat topic

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:17 ]


    I love you 3000 <3


    Kenton

    Een van de meisje rende achter langs me heen, snel gevolgd door mijn vader. Ygritte, mijn vaders slaaf, deelde haar cel met Annabeth en toen ik me omdraaide om me ervan te verzeker dat ze in orde was zag ik haar met pijn vertrokken gezicht. ‘Natuurlijk weet ik wie van mij is en ik heb wel opgelet,’ ze mijn kleine broertje verontwaardigd.
    Ik stond net om het punt Ivory gedag te zeggen toen Alison weer een hoop lawaai produceerde door te roepen dat we er spijt van zouden hebben als we haar er niet uitlieten. Vanzelfsprekend reageerde Ivory hierop door naar haar toe te gaan. ‘Stom meisje,’ mompelde ik onhoorbaar zacht. ‘Je bent er beter vanaf als hij je weinig aandacht geeft.’
    Daar hielden mijn zorgen over Alison ook op want op de een of andere manier had Annabeth zich bezeerd in haar cel. Toen ik dichterbij kwam zag ik haar aan de huid van haar bovenbeen plukken en de paar glasscherven die op de grond lagen vertelde me alles wat ik wilde weten, vader had het waarschijnlijk als zijn taak gezien haar te waarschuwen toen Ygritte ervandoor ging, ik had liever gehad dat hij zich er niet mee had bemoeid. Ze probeerde het glas eruit te halen maar het was nog steeds donker en met het bloed erbij zou het haar nooit lukken. ‘Stop,’ zei ik zacht maar ze hoorde me niet, of ze negeerde me en ging door met haar pogingen het glas uit haar been te halen. ‘Stop!’
    Zelf zou ze het glas er nooit uit kunnen halen en zichzelf alleen maar ernstiger pijn doen, ik was zeker niet de vriendelijkste persoon alleen Annabeth had niets gedaan om dit te verdienen en daarbij had ik liever niet dat zich complicaties voordeden. ‘Als je niet probeert weg te rennen zal ik je helpen met je been.’
    Het metaal voelde koud aan terwijl het onder mijn hand wegsmolt tot er een opening groot genoeg voor mijn meisje ontstond. Mijn hand stak ik uit. ‘Ik wil je geen pijn doen.’
    Wat ik zei was waar, ik verafschuwde pijn en marteling niet maar ik genoot er ook niet van, daarom hoopte ik dat ze mee zou werken.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Fate Sturgess


    Hoe erg ze ook haar best deed om het gene er uit te halen wat in haar been zat maakte ze het alleen maar erger. Door het gekras met haar nagels over haar huid heen maakte ze de huid om het stukje heen ook kapot. Iets wat misschien niet zo helemaal handig was. Maar ze kon niks zien en probeerde gewoon met alle macht het glas uit haar huid te krijgen. Door dat ze te druk bezig was met haar huid kreeg ze wat er om haar heen gebeurde niet eens mee, ook merkte ze dus niet dat er voetstappen naderde. Laat staan dat ze iemand het woord ‘Stop,’ zei. Annabeth ging echter alleen maar door met haar gekras en gepluk ‘Stop!’ Geschrokken staakte ze haar poging meteen en keek ze op. Ze kon de persoon zien die tegen haar sprak en onbewust liet ze haar blik over zijn gezicht heen glijden.
    Ze vond het maar vreemd dat de twee mannen die ze gezien had er alle twee goed uitzagen. ‘Als je niet probeert weg te rennen zal ik je helpen met je been.’ Annabeth vertikte het om haar blik verder dan zijn gezicht naar beneden te laten gaan en keek hem weer aan in zijn ogen. Deze jongen, of eerder gezegd man had echter wel een normale kleur ogen. Ze leken een wat bruine tint te hebben maar voor nu kon ze nog niet helemaal beslissen welke kleur zijn ogen nu precies waren. Al snel besefte ze zich dat ze nog geen antwoord had gegeven op zijn opmerking en al snel opende ze haar ogen. "Ik beloof het." Waren haar enigste worden. Het duurde niet lang voor er een opening in de tralies ontstond waar door haar ogen groot werden. Dit was niet menselijk, dat had ze natuurlijk ook al wel bij die andere man kunnen indenken maar daar had ze haar gedachten er niet helemaal bij.
    Er was een nieuwsgierige en opgewonden blik in haar ogen ontstaan voor ze haar blik naar zijn hand liet haan en twijfelde.
    ‘Ik wil je geen pijn doen.’ Ze was niet helemaal zeker van zijn woorden maar toch legde ze haar hand die niet onder het bloed zat in zijn uit gestoken hand en stapte ze aarzelend de cel uit waar door ze meer in het licht kwam te staan. Ondanks dat ze al klein was voelde ze zich door hem om een of andere reden nog kleiner. "Jullie zijn niet menselijk." Fluisterde ze terwijl ze naar hem op keek en er een kleine grijns rond haar lippen verscheen. Ondanks dat ze met de seconde nieuwsgieriger werd voelde ze ergens nog wel haar angst die ze hoorde te voelen. "Dat kan gewoon niet." Sprak ze fluisterend verder. Annabeth had de neiging zijn gezicht aan te raken maar ze wist haar handelingen in te houden. Ze wist bijna zeker dat hij het niet zo fijn zou vinden als ze zijn gezicht zou

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:19 ]


    I love you 3000 <3

    Elisabeth Lily Anna Hale


    Een kleine kreun rolde over mijn lippen terwijl ik mijn ogen langzaam open. Ik was de vorige avond erg laat naar bed gegaan maar ik moest dat boek uit krijgen. Ik ga eigenlijk altijd laat naar bed, doordeweekse dag of niet. Ik ben totaal geen ochtendmens. Ik ben het persoon wat tot de vroege uren wakker blijft en vervolgens tot laat in de middag uit slaapt. Vroeger was dat geheel anders, vroeger ging ik vroeg naar bed en stond ik om zes uur 's ochtends al naast mijn ouders bed. Er wordt vaak gezegd dat je deze verandering doormaakt in de pubertijd maar bij mij is het veranderd toen mijn ouders uit elkaar gingen. Ik kan me de ruzies herinneren die ze hadden als ik 's avonds in bed lag. Ik hoorde alles wat ze zeiden en kon daarna niet meer slapen. Ik kijk even verward om me heen als ik besef dat ik me niet in mijn vertrouwde slaapkamer bevindt. De slaap heeft zich nog te diep in mijn hersenen geworteld om te beseffen dat dit geen goed teken is. Ik kijk even omhoog en zie daar een jonge man staan. In een keer ben ik klaar wakker en schiet ik overeind om vervolgens een aantal stappen achteruit te doen.
    "Waar ben ik - wie ben jij?" zeg ik en ik merk dat mijn stem een beetje trilt. Ik laat mijn blik even over zijn gezicht glijden. Het is zeker een gezicht dat de meeste meisjes van mijn leeftijd knap noemen, maar ik ben niet iemand die gelijk een stempel op een persoon drukt naarmate van het uiterlijk.


    -


    Kenton

    Annabeth legde haar schone hand in de mijne en ik voelde een vlaag van opluchting door me heen gaan, ze bleef gewoon staan. Ik twijfelde er niet aan dat er later wanneer ze erachter kwam wat ik was nog iets van wegrennen of een groot gevecht zou zijn maar nu kon ik haar even gewoon helpen. Ik voelde de onzekerheid en spanning van haar afkomen terwijl ze mij bekeek. ‘Jullie zijn niet menselijk,’ fluisterde ze.
    Ze mocht dan wel oppervlakkig zijn, ze was niet volledig idioot. Misschien zou ze niet het allerergste gezelschap zijn voor de rest van de eeuwigheid. Toen begon ze te glimlachen en ik had meteen spijt van mijn gedachten, ze was net tot de conclusie gekomen dat wat ik niet menselijk was en had verder geen flauw idee waarmee ze te maken had maar begon te glimlachen? Idioot. ‘Dat kan gewoon niet,’ voegde ze eraan toe.
    Haar arm bewoog omhoog maar ze liet hem snel weer naast haar lichaam vallen, toen ik naar beneden kwam zag ik dat haar bebloede hand een vuist vormde en ze hem toen weer losliet en een oprechte glimlach verscheen op mijn lippen. Ze hield zichzelf tegen, ze was dan misschien niet echt bang, ze leek zich te beseffen dat ze dat wel hoorde te zijn. ‘Ik vertel je wat we zijn wanneer ik je met je been heb kunnen helpen. Oké?’
    Zonder op een antwoord te wachten plaatste ik mijn andere arm onder haar knieën en tilde haar op, het kon onmogelijk fijn of goed zijn om met een glasscherf in haar been te lopen, daarbij was ik bang dat ze zou uitglijden op de trap en zichzelf zou bezeren. ‘Mijn naam is trouwens Kenton,’ zei ik terwijl ik haar de trap op tilde.
    Toen we eindelijk bij mijn kamers aankwamen zette ik haar maar heel even weg om de deur te openen waarna ik haar weer optilde en een paar meter verder op mijn bureau wegzette. ‘Blijf hier zitten terwijl ik een pincet en wat water haal.’


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Fate Sturgess


    Annabeth keek hem afwachtend aan en hoopte zo dat hij haar zou gaan helpen. Ze voelde de glasscherf gewoon in haar huid zitten en automatisch kreeg ze de dwang om te gaan krabben. Maar ze wist zich gelukkig in te houden, deze man zou haar gaan helpen en ondanks dat ze zou moeten tegen stribbelen er voor zorgen dat hij uit haar buurt bleef en haar vriendinnen zou moeten redden wou ze niks anders dan dat het er uit zou gaan en ze had geen andere keus dan het door hem te laten doen. Wel voelde ze zich schuldig tegen over haar vriendinnen maar vooral tegen over Ygritte die nu boven was. Ze hoopte zo dat haar niks aan gedaan zou worden. ‘Ik vertel je wat we zijn wanneer ik je met je been heb kunnen helpen. Oké?’ Hoe graag ze ook wou weten wat hij was twijfelde ze of het wel een goed idee was.
    Ze had al zeker een vermoede dat het niet menselijk was om het zo maar even te zeggen maar dit zou haar hele wereld veranderen. Hoe graag ze ook had gedroomd en gefantaseerd over andere wezens wist ze zeker dat het beter was als ze niet bestonden. "Oke" Was haar enigste antwoord. Voor ze het wist zakte hij door zijn benen heen en keek ze hem wat vreemd aan. Het duurde niet lang voor ze in zijn armen lag. Wat verschrikt staarde ze naar hem terwijl hij begon te lopen. Haar blik gleed al snel over zijn schouder heen naar haar vriendinnen. Ze fluisterde een "sorry" naar hen maar wist zeker dat ze het niet konden horen. Maar het speet haar echt dat ze hen alleen liet. Al koos ze hier niet helemaal zelf voor. Annnabeth werd namelijk mee genomen door een van hun ontvoerders al leek hij haar te willen helpen. ‘Mijn naam is trouwens Kenton,’ Haar blik gleed weer naar zijn gezicht terwijl hij sprak. Kenton? Dat was nou niet echt een veel voorkomende naam. Eigenlijk had ze deze naam nog nooit langs horen komen. Maar dat kwam soms nog wel eens door. "Annabeth." Sprak ze terug terwijl haar ogen zijn gezicht bleef bekijken.
    "Al zal je me naam vast al wel weten." sprak ze vast besloten. Het duurde niet zo heel erg lang voor ze neer werd gezet en Kenton een deur opende. Haar blik gleed nu voor het eerst over de omgeving in en wat ze zag was allemaal oude dingen. Annabeth schrok stom genoeg weer toen hij haar op pakte maar voor nu maar heel kort. Zodra ze haar achter werk op een bureau voelde trok ze meteen haar trui wat meer naar beneden zodat haar boven benen niet helemaal zichtbaar waren al moest ze wel in haar achter hoofd houden dat haar trui zo weer wat om hoog zou moeten gaan. ‘Blijf hier zitten terwijl ik een pincet en wat water haal.' Als antwoord op zijn woorden legde ze haar handen op de rand van het houd en hield ze die vast. Haar blik gleed nieuwsgierig over de kamer heen. Niks in deze kamer liet iets van elektrische tijd zien.
    "Ben ik van jou?" Begon ze voorzichtig terwijl ze overal naar bleef kijken behalve naar hem. "Ik bedoel, ik heb dingen op gevangen en aangezien je je om mij ontfermt. Neem ik aan dat ik van 'jou' ben. Net zoals Ygritte waarschijnlijk van die man is met zwarte onmenselijke ogen. En Allison van de persoon tegen wie jij eerder sprak ." Langzaam aan klonk er steeds meer onzekerheid in haar stem en wist ze niet of het wel zo'n goed idee was om zo veel te praten. "Sorry, normaal praat ik niet zo veel in de buurt van vreemden." Sprak ze dan ook zachtjes met het besluit dat ze nu gewoon niks meer zou zeggen tenzij het moest of het nodig was.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:19 ]


    I love you 3000 <3


    Kenton

    ‘Ben ik van jou?’ vroeg Annabeth terwijl ik de kan met water op mijn kamer pakte. Haar vraag verwarde me even, ik wist natuurlijk dat ze van mij was maar zover leek het er niet op dat iemand van de meisjes enig idee had wat er aan de hand was. ‘Ik bedoel, ik heb dingen opgevangen en aangezien jij je om mijn ontfermt. Neem ik aan dat ik van “jou” ben. Net zoals Ygritte waarschijnlijk van die man is met de zwarte onmenselijke ogen. En Allison van de persoon tegen wie jij eerder sprak.’
    Ze was slim, terwijl haar vriendinnen bezig waren met schreeuwen, in paniek raken en proberen weg te rennen had zij dit uitgezocht. Ik gaf echter nog geen antwoord terwijl ik het water in een kleine kom goot, een pincet uit een la haalde, een zachte handdoek en een verbandrol pakte. Opnieuw doorbrak zij de stilte. ‘Sorry, normaal praat ik niet zo veel in de buurt van vreemden.’
    We bleven beiden stil terwijl ik de glassplinter uit haar been haalde, het was een grote splinter en ik hoopte dat hij geen spieren had geraakt want dat zou hoogstwaarschijnlijk permanente schade opleveren. De splinter was er zo uitgehaald maar het schoonmaken en verbinden van de wond deed een stuk meer pijn als ik op het spannen van Annabeths spieren af kon gaan.
    Toen ik klaar was leunde ik achterover in mijn stoel. ‘Ik geloof dat ik beloofd had te vertellen wat ik en de anderen zijn,’ zei ik.
    Een deel van mij schreeuwde dat ik moest wachten met het vertellen, dat ze zich eerst comfortabel zou moeten voelen, het meer rationele deel van mij zei dat ik het toch een keer moest vertellen en dat ze als ze een beetje verstand had doodsbang zou zijn, daarbij zou ze zich toch niet op haar gemak kunnen voelen als ze wist dat ik niet menselijk was maar niet wist wat ik wel was. Om haar geen kans te geven weg te rennen terwijl ik mijn verhaal deed pinde ik haar polsen vast op het bureau. ‘Ik ben een demon,’ zei ik voordat ik van gedachten kon veranderen. ‘En niet zomaar eentje. De man met de zwarte ogen staat het best bekend als Satan en hij is mijn vader.’
    Ik besloot haar geen tijd te geven om hier lang bij stil te staan maar meteen door te gaan met het verkopen van de ziel om af te vallen stuk – het leek me beter als ze maar een keer hysterisch werd. ‘De spreuk die jij en je vriendinnen zes maanden geleden hebben gedaan, de spreuk waardoor jij af bent gevallen, daarmee hebben jullie je zielen aan de duivel verkocht. Vijf vriendinnen, Satan en zijn vier zonen. Jullie zijn alle vijf slaaf geworden van mij of een van mijn familieleden – jij bent inderdaad van mij – en het is de bedoeling dat, wanneer het goede moment is aangebroken, jullie onze vrouwen worden.’
    Mijn handen haalde ik van haar polsen weg en ik bereidde me erop voor dat ze weg zou rennen.


    Remember to be ridiculous.

    Ygritte June Mackenzie



    De voetstappen die ze hoorden deden haar opschrikken en ze voelde hoe haar kin ruw werd vastgepakt. De man staarde haar even en de blik wekte onrust bij haar op. Hij veegde haar tranen weg, maar ze bleef hem aankijken in doodse stilte. Hij stond op.
    'Opstaan,' zei hij. Het klonk bevelend en het maakte haar pissig. 'Opstaan.'
    Deze keer kwamen de woorden harder uit zijn mond en ze deed wat hij zei. Ze stond op en staarde hem aan. Het kon hem waarschijnlijk weinig schelen dat ze boos was of bang. Deze man dacht controle over haar te hebben en ergens kwam de angstige gedachten op dat hij die ook nog eens had. Hij kon nu alles bij haar flikken en hoe ze daarop moest reageren wist ze niet.
    'Wat ga je met me doen?' kwam er vragend over haar lippen. Ze bleef hem aankijken, voor zijn ogen was ze niet bang. Ze had het gevoel alsof ze bij hem naar binnen kon kijken, maar ze stuitte dan wel op een ijzeren barricade die haar niet binnenliet.
    'Verkrachten, vermoorden?'
    Ze vroeg het haast nonchalant. Veel waarde aan haar leven had ze nooit echt gehad en ze vond het altijd een avontuur om te weten hoe ze dood zou gaan. Of het pijn zou doen en of er iemand was die van haar hield op dat moment. Ze wist dat er geen man op de wereld was die zo om haar gaf en haar vriendinnen zaten nog steeds in de kerkers van dit rare paleis. En toen gebeurde er iets wat ze zelf niet eens had verwacht. Ze verloor haar angst. Ze ademde relaxt naar buiten en ging ook veel losser voor hem staan. Hij joeg haar geen angst meer aan, alleen weer die interesse die ze eerst had.
    Wat wou deze man dat zij had? Ze wist het niet en dat wekte haar nieuwsgierigheid op en haar interesse.
    Ze bleef hem aankijken en hoe meer ze naar hem keek, hoe kalmer ze werd. Deze man had een rustgevend effect op haar en dat maakte haar veel losser dan toen ze wakker werd.


    "Rebellion's are build on hope"


    Satan/Axl
    De emoties die door haar lichaam gierde waren gemakkelijk te lezen voor me. Ik kon iedereens zijn emoties lezen op wil. En normaal had ik het altijd aan staan om het zo maar even te noemen. Maar als ik er geen zin in had dan kon ik het altijd nog weer uit zetten. Ook kon ik het op een persoon richten en voor nu deed ik dat ook. Ik wou enkel de emoties van Ygritte weten. Ik ving dan ook zonder moeite op dat ze boos was. Eerder woest, misschien omdat ik haar commanderen, maar daar zou ze maar aan moeten wennen. Ik zou dus echt niet gaan veranderen voor iemand zoals zij. En zoals verwacht stond ze dan ook terwijl ik haar in de gaten bleef houden even in stilte bleven we tegen over elkaar staan. Ik was namelijk aan het denken voor een gepaste straf voor haar. Ze was immers weg gaan lopen en daar zou ze zeker voor gaan boeten. 'Wat ga je met me doen?' Terwijl ze sprak bleef ik haar emotieloos aan kijken. Natuurlijk kon ik door haar gedachten graven om te zien waar ze aan dacht maar dat was voor mij nu nog verboden terrein. Daarbij hield er niet echt van om altijd maar in andermans gedachten door te brengen om te zien waar ze aan dachten dat soort dingen. 'Verkrachten, vermoorden?' Even keek ik haar wat verbaast aan. Waarom dacht ze in gods naam dat ik haar zou gaan verkrachten. Ik moet toe geven ze leek een prachtig lichaam te hebben en ik mocht misschien de duivel zijn maar ook ik had zo mijn grenzen. In mijn hele bestaat had ik nog nooit iemand verkracht en dat was ik ook niet van plan te gaan doen. Mocht ik zin hebben en ik kon het niet bij haar weg halen dan waren er nog genoeg andere. "Verkrachting doe ik niet aan popje." bij die woorden bekeek ik haar gezichtje weer en bleef mijn blik uiteindelijk bij haar ogen hangen. Het duurde niet lang voor ik in de gaten kreeg dat er iets veranderde aan haar. De angst leek langzaam weg te glijden en ze ging ook zelfverzekerde staan. Iets in haar gedrag zorgde er voor dat er een kleine glimlach op mijn gezicht verscheen. Hoe graag ik wou dat iedereen bang voor me was, vond ik het ergens ook wel een keer fijn dat er eindelijk iemand was die, die angst weg kon laten gaan. Het was nou zeker niet het fijnst als iedereen bang van je werd. Maar voor mijn gevoel was dit te snel. Ik had liever dat ze nog even een tijdje bang was dan dat ze het nu al niet was. Ik greep dan ook snel haar keel vast terwijl ik haar in de ogen aan bleef kijken. "Vermoorden daar in tegen." Sprak ik terwijl ik mijn vingers strakker om haar keel hield en mijn andere hand naar haar wang gaan. "Daar hou ik van." Sprak ik met een duistere ondertoon waarna ik haar nek om draaide met een kracht die een normaal mens nooit zou hebben. Ik ving haar kleine lichaampje op en legde haar zachtjes op de grond waarna ik haar hoofd weer normaal draaide. Eenmaal weer recht staand bekeek ik haar lichaam weer. Het korset stond haar prachtig. Een kleine zucht verliet mijn lippen waarna ik een kleine beweging maakte met mijn hand waar door haar lichaam van de grond af kwam en voor me bleef zweven. Fluitend als of er niks aan de hand was liep ik naar mijn kamers toe en liet ik haar voor me door de lucht heen zweven. Het duurde niet lang voor ik een van mijn kamers in liep en er voor zorgde dat ze op een stoel kwam te zitten. Zelf nam ik plaats achter de ezel haalde wat verf en een kwast te voorschijn. Voor ik mijn kwast op het doek zette knipte ik in mijn vingers wat er voor zou zorgen dat haar hart weer zou kloppen en ze enkel wat last van haar nek zou krijgen. Soms was het best handig om mensen weer tot leven te kunnen wekken. Ik hield mijn blik op het doek terwijl ik haar begon te schilderen en ik rustig af wachtte tot ze wakker zou worden.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 13:41 ]

    Annabeth Fate Sturgess


    Annabeth bleef naar kenton kijken toen hij in beweging bleef. Het duurde echter niet lang voor hij plaats nam op een stoel en voor haar kwam te zitten. Annabeth trok haar trui weer iets omhoog zodat hij er beter bij kon. Terwijl hij dan ook bezig was met haar been bleef ze naar zijn handen kijken omdat ze zich te ongemakkelijk voelde om het feit dat hij nu toch wel weer dicht bij haar in de buurt was. Dit gevoel kreeg ze helaas altijd als iemand die ze niet echt goed kende dicht bij haar in de buurt kwam. Maar ze wist dat ze zelf de splinter er nooit uit zou kunnen halen dus werkte ze niet tegen en hield haar kaken op elkaar wanneer het af en toe pijn deed. Annabeth vertikte het om te laten zien dat het haar pijn deed. Het er uit halen deed minder zeer dan het schoonmaken en het verbinden. Zodra hij dan ook klaar was trok ze meteen haar trui weer wat meer over haar been heen voor ze hem aarzelend aan keek. ‘Ik geloof dat ik beloofd had te vertellen wat ik en de anderen zijn,’
    Langzaam knikte Annabeth terwijl er weer een nieuwsgierige blik in haar ogen ontstond. Dat had hij inderdaad en ze hoopte dan ook dat hij zich aan zijn belofte hield. Geschrokt trok Annabeth wat aan haar polsen zodra hij ze vast had gegrepen maar ze wist er geen beweging in te kijken. Haar blik schoot meteen weer naar Kenton en even overwoog ze om hem een schop te geven zodat ze weer los kwam. Maar net wanneer ze ook maar besloot dat te doen begon hij te praten. ‘Ik ben een demon,’ Annabeth haalde geschrokt adem toen hij dit zei. Dus toch? Een opwinding raasde door haar lichaam heen toen hij verder sprak. Maar het enigste wat ze elke keer door haar gedachten hoorden gaan was zijn zin dat hij een demon was. ‘En niet zomaar eentje. De man met de zwarte ogen staat het best bekend als Satan en hij is mijn vader. De spreuk die jij en je vriendinnen zes maanden geleden hebben gedaan, de spreuk waardoor jij af bent gevallen, daarmee hebben jullie je zielen aan de duivel verkocht. Vijf vriendinnen, Satan en zijn vier zonen. Jullie zijn alle vijf slaaf geworden van mij of een van mijn familieleden – jij bent inderdaad van mij – en het is de bedoeling dat, wanneer het goede moment is aangebroken, jullie onze vrouwen worden.’ Na dat hij klaar was met praten voelde ze hoe haar polsen weer los gelaten werden en snel kwam ze in beweging zodat ze van het bureau af kon. "Ik wist het!" Riep ze uit terwijl ze wat van hem weg liep en hem aan keek.
    "Ik wist het gewoon" Dit keer sprak ze meer tegen haar zelf. "Als die verhalen die ik gelezen heb moesten wel gebaseerd zijn op de waarheid." Annabeth liep wat door de kamer heen terwijl ze door sprak en het gevoel in haar been negeerde. "Het kan niet allemaal verzonnen." Plots besefte ze zich wat hij eerder zei. "Wacht wat Trouwen?" Sprak ze ongelovig. "Noway dat ik ook maar ga trouwen!" Ze zou echt niet tegen haar zin in gaan trouwen. En hoezo was ze nu een slaaf? Dit kon allemaal niet. Het was gewoon een droom dat kon niet anders. "Haha goed bedacht anna dit is gewoon een stomme droom." Fluisterde ze zacht tegen haar zelf. "Een stomme droom door die vervloekte wens! Het was ook de stomste wens ooit" Sprak ze tegen haar zelf. Langzaam aan keek ze weer op naar Kenton en kneep haar ogen iets samen. "Zeg alsjeblieft dat dit gewoon een stomme belachelijke droom is." Sprak ze zacht haast smekend. Voor ze ook maar een antwoord hoorde voelde ze zich plots niet zo goed en zakte ze neer op de grond terwijl het zwart voor haar ogen werd.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:18 ]


    I love you 3000 <3


    Kenton

    Annabeth sprong van het bureau af maar tot mijn verbazing rende ze niet weg, ze zette een paar stappen van mij vandaan en stopte toen om me beter te bekijken. ‘Ik wist het!’ riep ze toen ze me aankeek.
    ‘Ik wist het gewoon,’ zei ze nogmaals maar dit keer meer tegen haarzelf dan tegen mij. ‘Al die verhalen die ik gelezen heb moesten wel gebaseerd zijn op de waarheid,’ zei ze terwijl ze begon te ijsberen. ‘Het kon niet allemaal verzonnen zijn.’
    Oké, haar prioriteiten leken niet helemaal goed te zitten, ik heb haar net verteld dat ze de slaaf van de prins van hel is geworden en ze uiteindelijk met hem hoor te trouwen en dat haar ziel van de duivel is en zij begint over boeken? Dat was niet goed. ‘Wacht. Wat?’ vroeg ze terwijl ze plotseling stilhield. ‘Trouwen? No way dat ik ook maar ga trouwen!’
    Net toen ik op het punt stond om te vertellen dat ze weinig keus had, dat je wanneer je in hel zat je deed wat mijn vader je vertelde, toen ze tegen zichzelf begon te praten. ‘Haha, goed bedacht Anna, dit is gewoon een stomme droom. Een stomme droom door die vervloekte wens! Het was ook de stomste wens ooit.’
    Daar waren we het dan in elk geval over eens. Langzaam draaide ze zich zelf om en ze bekeek me met samengeknepen ogen. ‘Zeg alsjeblieft dat dit gewon een stomme belachelijke droom is.’
    Haar stem klonk smekend en ik wilde niets liever dan haar vertellen dat het allemaal een droom was maar hierover liegen klonk als het stomste dat ik kon doen dus in plaats daarvan wilde ik haar vertellen dat het echt was maar nog voor de woorden mijn mond verlieten stortte ze in elkaar op de grond.
    Binnen een seconde zat ik naast haar geknield. ‘Annabeth!’ riep ik, enigszins in paniek, ik had geen idee wat ik moest doen nu ze was flauwgevallen. ‘Annabeth!’
    Er kwam geen reactie maar haar ademhaling was goed, al was het een beetje snel en haar hart klopte zoals het hoorde dus ik besloot er niemand bij te halen. In plaats daarvan tilde ik haar om en droeg hij mijn slaapkamer in waar ik haar op het bed legde en zelf plaatsnam in een stoel ernaast. ‘Wordt wakker Annabeth,’ zei ik en zelfs ik hoorde het wanhopige randje aan mijn stem. ‘Wordt alsjeblieft wakker. Ik weet dat het eng is maar we kunnen alles uitzoeken, we kunnen dit laten werken.’


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Fate Sturgess


    Zodra alles zwart voor haar ogen werd voelde en hoorde ze voor even helemaal niks meer. Ze merkte dan ook niet op hoe Kenton haar op tilde en haar even later op het bed neer legde. Niet veel later begon ze langzaam bij te komen. Het eerste wat haar op viel was de zachte ondergrond. Meteen dacht ze dat ze inderdaad had gedroomd omdat ze dacht haar bed onder haar te voelen. Maar zodra ze de stem van kenton hoorde wist ze direct dat alles echt was geweest. ‘Wordt wakker Annabeth,’ Ondanks dat ze zeer teleurgesteld was hoorde ze de wanhoop in zijn stem wat haar liet verbazen. Annabeth hield echter nog heel even haar ogen gesloten en hoopte dat het leek als of ze nog niet bij was.
    Maar ze was helaas nooit echt goed geweest in het faken van slaap en dat soort dingen. ‘Wordt alsjeblieft wakker. Ik weet dat het eng is maar we kunnen alles uitzoeken, we kunnen dit laten werken.’ Tijdens deze woorden opende ze dan eindelijk haar ogen. Ze draaide haar hoofd iets zodat ze zijn kant op kon kijken. Moeizaam slikte ze voor ze begon te praten. "Meen je dat? Meen je dat we het kunnen laten werken." Vroeg ze met een duidelijke onzekerheid in haar stem. "Niemand heeft ooit iets met mij proberen te laten werken." Fluisterde ze zacht terwijl ze haar lichaam ook draaide en naar hem keek. Ze hoorde nu weer bang te zijn, en dat was ze ook wel. Maar ze deed er alles aan om die angst weg te drukken. Voor nu was Kenton alleen maar aardig voor haar geweest. Daarbij, haar 'droom' was toch uit gekomen? Ze had altijd al in een fantasie wereld willen leven en hier lag ze dan. Op het bed van een van de prinsen van hel, dit was zeker een fantasie wereld. Uiteindelijk besloot ze te gaan zitten en keek hem niet meer aan. "Wat houd het in jouwn slaaf te zijn?" Sprak ze zacht. Ze hoopte niet dat dit in hield dat ze dingen met hem moest doen die ze niet wou doen. En op dit moment waren dat zeer veel dingen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:17 ]


    I love you 3000 <3


    Kenton

    Een vlaag van opluchting ging door me heen toen Annabeth haar ogen eindelijk opende en haar hoofd naar mij draaide. ‘Meen je dat? Meen je dat we het kunnen laten werken?’
    De onzekerheid liet haar stem trillen en ik wilde even niets liever dan me ervan verzekeren dat ze nooit meer zo onzeker hoefde te zijn. ‘Natuurlijk meen ik dat,’ zei ik. ‘Er zijn genoeg gearrangeerde huwelijksparen geweest die samen gelukkig werden, ik heb er heel wat zelf gekend.’
    ‘Niemand heeft ooit iets met mij proberen te laten werken,’ fluisterde ze terwijl ze zich volledig naar mij toe draaide. Ik voelde de angst van haar afrollen maar ze leek minder in paniek als eerst. Ze kwam overeind en ging op het bed zitten, haar ogen waren van mij afgewend. ‘Wat houd het in jouw slaaf te zijn?’
    Haar vraag was bijna onhoorbaar, als ik geen verhoogd hoorvermogen had, had ik het waarschijnlijk niet gehoord. Ik kwam overeind uit de stoel en nam plaats naast haar op het bed. Mijn hand legde ik onder haar kin en ik dwong haar om mij aan te kijken. ‘Het betekend dat je moet doen wat ik zeg en ik je zal straffen als je dat niet doet,’ begon ik, net als haar voelde ik me onzeker maar ik was een stuk beter in het verbergen hiervan. ‘Het betekent ook dat ik je kan beschermen voor mijn familie en de andere demonen hier in hel, maar je moet alsnog oppassen voor mijn familie. Ik wil dat je zoveel mogelijk bij mijn vader uit de buurt blijft en doe niets dat hem boos kan maken, bij Blake en Ivory moet je ook heel voorzichtig zijn, alleen Cilin – Alexis meester – vertrouw ik om je geen pijn te doen.’
    Mijn woorden konden onmogelijk kalmerend zijn en ik kon haar hart gewoon sneller horen kloppen. ‘Ik wil je nergens to dwingen Annabeth, ik zit net zo goed aan deze verloving en dat huwelijk vast als jij, het laatste dat ik wil is de eeuwigheid door moeten brengen met iemand die mij haat voor mijn acties toen ze nog mijn mindere was.’
    Langzaam boog ik me naar haar toe en ik plaatste een vlinderlichte kus op haar wang, mijn mondhoek raakte die van haar net. ‘De rode deur leidt naar jouw slaapkamer, je vind daar ook een kast met schone kleding en in je kaptafel kan je sieraden en allerlei schoonheidsspullen vinden, het is niet bepaald de spullen waaraan jij gewent bent maar het lijkt me een goed idee als je iets anders aantrekt dan die vieze trui.’
    Daarna liet ik haar los en verliet de slaapkamer om in de zitkamer te gaan lezen terwijl ik op haar wachtte.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Fate Sturgess


    ‘Natuurlijk meen ik dat,’ Even bleef ze stil en keek naar hem. "Waarom? Ik ben niet echt girlfriend materiaal."Bekende ze eerlijk. In elk geval zo dacht zij er over al jaren. "Laat staan dat ik ooit een goeie vrouw zal zijn." Dat wist ze gewoon heel zeker. ‘Er zijn genoeg gearrangeerde huwelijksparen geweest die samen gelukkig werden, ik heb er heel wat zelf gekend.’ Annabeth keek hem weer aan en beet kort op haar lip. Misschien was dat gewoon heel normaal in deze wereld en gebeurde het wel vaker dat er mensen van de aarde hier heen werden gebracht en gedwongen werden om te gaan trouwen. Dat was waarschijnlijk beter dan dat je voor eeuwig in de kerkers zat. Want daar leek de echte hel te zitten. Ergens was het beter dat ze met kenton zou moeten trouwen dan dat ze daar beneden zat. Zodra ik de vraag had gesteld wat het in hield om zijn slaaf te zijn duurde het niet lang voor ze merkte dat hij bij haar kwam zitten. Geschrokken keek ze naar hem op zodra ze zijn hand onder haar kin voelde. Waar door ze geen keus meer had om naar beneden te kijken dus deed ik wat hij wou en keek hem aan. ‘Het betekend dat je moet doen wat ik zeg en ik je zal straffen als je dat niet doet,' Toen hij over straffen begon gleed er een rilling van afkeer door haar lichaam heen.
    Noway dat ze gestraft zou worden. Al was het haar kende toch het gene wat zou gaan gebeuren. Ze zal vast wel iets fout gaan doen zonder dat ze het besefte of omdat ze ergens niet mee eens was. 'Het betekent ook dat ik je kan beschermen voor mijn familie en de andere demonen hier in hel, maar je moet alsnog oppassen voor mijn familie. Ik wil dat je zoveel mogelijk bij mijn vader uit de buurt blijft en doe niets dat hem boos kan maken, bij Blake en Ivory moet je ook heel voorzichtig zijn, alleen Cilin – Alexis meester – vertrouw ik om je geen pijn te doen.’ Dit waren zeker geen woorden die ze had gehoopt te horen. Nee dit maakte haar eigenlijk alleen maar meer bang. En misschien was dat alleen maar beter. Annabeth zal zeker uit de buurt blijven van de andere als ze kenton inderdaad zou moeten geloven dat ze zo slecht waren. ‘Ik wil je nergens to dwingen Annabeth, ik zit net zo goed aan deze verloving en dat huwelijk vast als jij, het laatste dat ik wil is de eeuwigheid door moeten brengen met iemand die mij haat voor mijn acties toen ze nog mijn mindere was.’ Annabeth begon zich wat misselijk te voelen bij het woord eeuwigheid.
    Hier zou de dood vast niet bestaan zoals thuis. Ook betwijfelde ze of ze van hem kon scheiden. Ze had eigenlijk niet eens een keus, ze zou nooit eerst verlieft kunnen worden daarna romantisch ten huwelijk worden gevraagd zoals het eigenlijk hoorde te gaan. In haar gepieker had ze niet in de gaten dat hij naar haar toe boog maar zodra ze zijn lippen licht op haar wang voelde schrok ze 'wakker' en voelde ze hoe haar wangen meteen rood begonnen te kleuren. Meteen wou ze naar beneden kijken maar omdat hij haar nog steeds vast hield was dit niet echt een optie. ‘De rode deur leidt naar jouw slaapkamer, je vind daar ook een kast met schone kleding en in je kaptafel kan je sieraden en allerlei schoonheidsspullen vinden, het is niet bepaald de spullen waaraan jij gewent bent maar het lijkt me een goed idee als je iets anders aantrekt dan die vieze trui.’ Wat verbaast staarde ze hem naar en bleef ze enkele seconden zitten voor ze haar zelf en beweging dwong. Dit was toch echt de vreemdste dag ooit.
    Eenmaal de slaap kamer uit keek ze om haar heen en zag de rode deur al. Haar blik gleed door de rest van de hal heen en de gedachten om weg te lopen was er toch maar in plaats daar naar te luisteren liep ze naar de rode deur heen en deed die langzaam open. In de deur opening bleef ze staan en liet haar blik door de kamer heen gaan. Hij was groot en mooi, haar blik viel op het grote bed die er stond en keek naar de kast en kaptafel. Was dit alles echt van haar? Annabeth haalde diep adem voor ze verder de kamer in liep en de deur zachtjes sloot. Haar blik viel op de raam en daar snelde ze naar toe. Het was zeker geen poging om weg te lopen maar ze wou er zeker van zijn dat dit echt niet meer aarde. En een blik naar buiten liet dit het al zien. Annabeth zakte door haar knieën heen en bleef daar een tijdje zitten om alles te laten bezinken. Langzaam stond ze naar een paar minuten weer op en liep naar de kast. Zodra ze die geopend had zag ze enkel jurken hangen. Haar hand gleed over het stof heen en ze moest toegeven dat ze mooi waren. Ze koos uiteindelijk voor de donker rode en begon zich te verkleden. De achter kant kreeg ze met moeite dicht. Annabeth nam vervolgens plaats op het bed om haar schoenen aan te trekken en keek twijfelend naar de kaptafel.
    Ergens was ze nieuwsgierig naar de sieraden maar het was niet iets dat ze altijd graag droeg. Maar aangezien ze haar haren toch moest kammen nam ze niet veel later plaats voor de kaptafel en bekeek alles wat er op stond. Haar blik viel op een borstel die ze dan ook pakte en door haar haren liet glijden. Zodra ze helemaal klaar was stond ze op en zocht Kenton op die ze al lezend vond. Zodra ze de kamer binnen kwam bleef ze stilletjes staan. Niet wetend of ze wel toestemming had om te gaan zitten of iets. Toch besloot ze iets te vragen. "Zou ik mijn trui mogen houden?" Sprak ze zachtjes en onzeker. Het was namelijk het engste wat haar aan thuis zal herinneren.


    Hij is een beetje lang

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:22 ]


    I love you 3000 <3


    Kenton

    Annabeth verliet de slaapkamer net na mij en vond de rode deur snel – niet dat hij te missen viel. De slaapkamer bevond zich in mijn vertrekken en ik kon haar bezig horen daarbinnen. Het lukte me niet om op mijn boek te concentreren, haar onzekerheid en angst in ons gesprek plaagden me, over het algemeen was ik niet een zachtaardig persoon, ik had weinig geduld voor zwakte. Het kostte me veel moeite om zo onbedreigend mogelijk over te komen op Annabeth en het leek erop dat ik er niet echt succesvol was geweest. Toen de deur weer opende weerhield ik me er met moeite van om meteen op te kijken maar liet haar in plaats daarvan even staan. ‘Zou ik mijn trui mogen houden?’ vroeg ze zachtjes.
    Na haar woorden draaide ik me om en mijn adem stokte heel eventjes, het was moeilijk te geloven dat dit verzorgde meisje in een bloedrode jurk die een iets blotere versie van de veertiende-eeuwse stijl hetzelfde meisje was dat gewond en vuil in een oude trui uit de kerkers was gekomen. Een deel van mij wilde die trui het liefst zo snel mogelijk verbranden omdat het echt een lelijk ding was maar ik besefte me ook dat het een soort van geruststellend gevoel kon geven om nog iets van thuis te hebben. ‘Je mag je trui houden,’ zei ik uiteindelijk. ‘Maar je mag hem niet buiten mijn vertrekken dragen.’
    In mijn hoofd was dit een mooie compromis, ze mocht voor gek lopen maar niemand buiten mijzelf zou het hoeven te zien, daarnaast hoopte ik dat ze zich hier snel genoeg op thuis zou gaan voelen en geen behoefte mee had aan de trui en ik hem dan echt kon verbrandden. Langzaam kwam ik overeind uit de stoel en ik liep naar de bank die ik in de kamer had staan. Toen ik plaats had genomen klopte ik op de plek naast mij om aan te geven dat ik wilde dat ze ging zitten. ‘Ik wil niet dat je het landgoed verlaat zonder mijn toestemming en nooit alleen, de meeste demonen zullen bij je weg blijven omdat je van mij bent maar dat is niet een risico dat ik wil nemen.’
    Ik rekte me uit. ‘Nu we dat uit de weg hebben kan ik me voorstellen dat je enkele vragen hebt over hel, mijn familie. Ik kan niet garanderen dat ik overal antwoord op geef maar vraag wat je wilt.’
    .


    Remember to be ridiculous.

    (gaat er nog gereageerd worden ik wil niet dat de rpg dood gaat)


    I love you 3000 <3