• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    McGonnagall schreef:
    Ik lees zometeen eens zelf alle rollen en probeer Wolfs karakter alvast wat uit te werken en dan reageer ik op eventuele voorstellen van relaties, kay? ^^


    (Y)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Excuses, ik heb echt weinig tijd de laatste tijd


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb besloten dat Wolf liever alleen werkt en dus (nog) geen Parabatai heeft. (:

    Thoughts:

    Jade, Nora en Liv vindt hij waarschijnlijk alle drie vreselijk irritant, haha. :'D Hij daagt hen waarschijnlijk constant uit en neemt hen niet serieus, maar als het er op aankomt zijn ze een beetje 'familie'? Ik stel me voor dat hij constant loopt te ruziën met Liv omdat ze zo gelijkaardig zijn en dat een knallende ruzie tussen hen beiden iets dagelijks is. Ik denk dat hij haar ook een beetje uitlacht en haar constant wijst op haar lengte en dat hij ouder is en 'wijzer' dan haar en zo, en, zoals ik net al zei, haar totaal niet serieus neemt. Wat daaruit groeit, zien we wel in de RPG zelf. (: Nora vind ik een leuk personage, maar ik moet denk ik eerder weten wat zij van Wolf vindt om echt iets te kunnen verzinnen. Net zoals bij Jade en Liv neemt hij haar niet echt serieus. Dit komt trouwens niet doordat ze meisjes zijn, hij is geen seksist, hij neemt gewoon niet snel mensen serieus. (:

    Nick: Ik denk dat hij meer een soort jongere broer is voor Wolf, weet niet wat hij specifiek over Wolf denkt? Frenemies lijkt me ook wel leuk though. (: Of misschien frenemies, maar dat Wolf zich stiekem verantwoordelijk over Nick voelt en dat gevoel eigenlijk helemaal niet leuk vindt?

    Tatia: Het idee dat jij al voorstelde vind ik wel leuk, dan heb ik al meteen wat om in zijn geschiedenis te verwerken. (: (Ik moet alleen nog uitzoeken wat er precies gebeurt als een Shadowhunter door een demon wordt gebeten, want ik ben het vergeten, als het zelfs in de boeken aan bod kwam. ;x)

    Wat denken jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 18:22 ]


    help

    McGonnagall schreef:
    Ik heb besloten dat Wolf liever alleen werkt en dus (nog) geen Parabatai heeft. (:

    Thoughts:

    Jade, Nora en Liv vindt hij waarschijnlijk alle drie vreselijk irritant, haha. :'D Hij daagt hen waarschijnlijk constant uit en neemt hen niet serieus, maar als het er op aankomt zijn ze een beetje 'familie'? Ik stel me voor dat hij constant loopt te ruziën met Liv omdat ze zo gelijkaardig zijn en dat een knallende ruzie tussen hen beiden iets dagelijks is. Ik denk dat hij haar ook een beetje uitlacht en haar constant wijst op haar lengte en dat hij ouder is en 'wijzer' dan haar en zo, en, zoals ik net al zei, haar totaal niet serieus neemt. Nora vind ik een leuk personage, maar ik moet denk ik eerder weten wat zij van Wolf vindt om echt iets te kunnen verzinnen. Net zoals bij Jade en Liv neemt hij haar niet echt serieus. Dit komt trouwens niet doordat ze meisjes zijn, hij is geen seksist, hij neemt gewoon niet snel mensen serieus. (:

    Nick: Ik denk dat hij meer een soort jongere broer is voor Wolf, weet niet wat hij specifiek over Wolf denkt? Frenemies lijkt me ook wel leuk though. (: Of misschien frenemies, maar dat Wolf zich stiekem verantwoordelijk over Nick voelt en dat gevoel eigenlijk helemaal niet leuk vindt?

    Tatia: Het idee dat jij al voorstelde vind ik wel leuk, dan heb ik al meteen wat om in zijn geschiedenis te verwerken. (: (Ik moet alleen nog uitzoeken wat er precies gebeurt als een Shadowhunter door een demon wordt gebeten, want ik ben het vergeten, als het zelfs in de boeken aan bod kwam. ;x)

    Wat denken jullie? ^^



    Ik weet niet hoe oud Wolf is, maar je mag alleen een parabatai kiezen tussen je 12e en 18e, daarna mag het niet meer.
    Verder hebben verschillende demonische giffen verschillende effecten. Van sommige krijg je halicunaties, andere ongelofelijke pijn, maar over het algemeen ga je er aan dood.
    Dat met Nick vind ik wel leuk, maar weet dat Nick best afstandelijk is naar iedereen die ook maar dichter bij kan komen (zie zijn geschiedenis, als je de boeken gelezen hebt weet je misschien ook wie zijn broer was)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe oud Wolf is, maar je mag alleen een parabatai kiezen tussen je 12e en 18e, daarna mag het niet meer.
    Verder hebben verschillende demonische giffen verschillende effecten. Van sommige krijg je halicunaties, andere ongelofelijke pijn, maar over het algemeen ga je er aan dood.
    Dat met Nick vind ik wel leuk, maar weet dat Nick best afstandelijk is naar iedereen die ook maar dichter bij kan komen (zie zijn geschiedenis, als je de boeken gelezen hebt weet je misschien ook wie zijn broer was)


    Dat wist ik niet. :/ Nou ja, dan heeft hij dus geen Parabatai. (: Hij is namelijk eenentwintig. Maakt niet uit van dat afstandelijk, Wolf is zelf heel erg gesloten. (: Niet bepaald afstandelijk, daar is hij te uitdagend voor. Ik heb geen idee wie Nicks broer was, haha. :'D Heb alleen de eerste vier gelezen en het is al langer dan twee jaar geleden. Wolf gaat zich niet bijster beschermend tegenover Nick gedragen, alleen als de toestand heel erg kritiek is. Het is enkel een gevoel dat hij heeft - misschien kennen ze elkaar al heel erg lang? En vandaar dan? - en hij negeert het vaak gewoon zelf.

    Ik kan ook het dramatische geval doen dat zijn Parabatai zijn geliefde was en dat de Clave erachter kwam / ze dood is/vermist/weggegaan of dat zijn Parabatai gewoon dood/vermist/weggegaan is. Ik denk er nog even over. (:

    Nah, hij krijgt geen Parabatai.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 18:45 ]


    help

    McGonnagall schreef:
    Ik heb besloten dat Wolf liever alleen werkt en dus (nog) geen Parabatai heeft. (:

    Thoughts:

    Jade, Nora en Liv vindt hij waarschijnlijk alle drie vreselijk irritant, haha. :'D Hij daagt hen waarschijnlijk constant uit en neemt hen niet serieus, maar als het er op aankomt zijn ze een beetje 'familie'? Ik stel me voor dat hij constant loopt te ruziën met Liv omdat ze zo gelijkaardig zijn en dat een knallende ruzie tussen hen beiden iets dagelijks is. Ik denk dat hij haar ook een beetje uitlacht en haar constant wijst op haar lengte en dat hij ouder is en 'wijzer' dan haar en zo, en, zoals ik net al zei, haar totaal niet serieus neemt. Wat daaruit groeit, zien we wel in de RPG zelf. (: Nora vind ik een leuk personage, maar ik moet denk ik eerder weten wat zij van Wolf vindt om echt iets te kunnen verzinnen. Net zoals bij Jade en Liv neemt hij haar niet echt serieus. Dit komt trouwens niet doordat ze meisjes zijn, hij is geen seksist, hij neemt gewoon niet snel mensen serieus. (:

    Nick: Ik denk dat hij meer een soort jongere broer is voor Wolf, weet niet wat hij specifiek over Wolf denkt? Frenemies lijkt me ook wel leuk though. (: Of misschien frenemies, maar dat Wolf zich stiekem verantwoordelijk over Nick voelt en dat gevoel eigenlijk helemaal niet leuk vindt?

    Tatia: Het idee dat jij al voorstelde vind ik wel leuk, dan heb ik al meteen wat om in zijn geschiedenis te verwerken. (: (Ik moet alleen nog uitzoeken wat er precies gebeurt als een Shadowhunter door een demon wordt gebeten, want ik ben het vergeten, als het zelfs in de boeken aan bod kwam. ;x)

    Wat denken jullie? ^^



    oehh... dat gaat Liv echt niet leuk vinden haha! Maar daarom vind ik het wel leuk c:
    Prima voor mij!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    CrystalShade schreef:
    (...)

    oehh... dat gaat Liv echt niet leuk vinden haha! Maar daarom vind ik het wel leuk c:
    Prima voor mij!


    *O*


    help

    McGonnagall schreef:
    (...)

    Dat wist ik niet. :/ Nou ja, dan heeft hij dus geen Parabatai. (: Hij is namelijk eenentwintig. Maakt niet uit van dat afstandelijk, Wolf is zelf heel erg gesloten. (: Niet bepaald afstandelijk, daar is hij te uitdagend voor. Ik heb geen idee wie Nicks broer was, haha. :'D Heb alleen de eerste vier gelezen en het is al langer dan twee jaar geleden. Wolf gaat zich niet bijster beschermend tegenover Nick gedragen, alleen als de toestand heel erg kritiek is. Het is enkel een gevoel dat hij heeft - misschien kennen ze elkaar al heel erg lang? En vandaar dan? - en hij negeert het vaak gewoon zelf.

    Ik kan ook het dramatische geval doen dat zijn Parabatai zijn geliefde was en dat de Clave erachter kwam / ze dood is/vermist/weggegaan of dat zijn Parabatai gewoon dood/vermist/weggegaan is. Ik denk er nog even over. (:

    Nah, hij krijgt geen Parabatai.


    Nicks broer Edward Longford kwam maar heel kort in deel 6 voor, en werd verder alleen genoemd rond zijn begrafenis.
    Misschien dat Wolf en Nick elkaar kennen van Italië? Nick is opgevoed in Rome en is pas op zijn 15e naar Londen gekomen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Nicks broer Edward Longford kwam maar heel kort in deel 6 voor, en werd verder alleen genoemd rond zijn begrafenis.
    Misschien dat Wolf en Nick elkaar kennen van Italië? Nick is opgevoed in Rome en is pas op zijn 15e naar Londen gekomen.



    Hmm, ja, misschien dat hij/zijn ouders daar ooit iets te doen hadden. (:


    help

    Gaat iemand nog iets posten? (hoop, hoop)

    en is het misschien een idee om in de begintopics linken te zetten naar de andere topics? zo kan je makkelijker switchen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik wil wel posten, is er iemand voor Wolf? Moet nog net zijn uiterlijk afwerken. (:


    help

    McGonnagall schreef:
    Ik wil wel posten, is er iemand voor Wolf? Moet nog net zijn uiterlijk afwerken. (:


    Tatia is in het café.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Laat ik hem dan naar haar toe gaan?

    Ik heb een paar vraagjes, though:

    Waar speelt het zich af en waar bevindt het café zich precies?
    Wat is het tijdstip?
    Wat is het seizoen?
    Welk weer is het/welke dag/whatevs?


    help

    McGonnagall schreef:
    Laat ik hem dan naar haar toe gaan?

    Ik heb een paar vraagjes, though:

    Waar speelt het zich af en waar bevindt het café zich precies?
    Wat is het tijdstip?
    Wat is het seizoen?
    Welk weer is het/welke dag/whatevs?


    Café bevind zich in Londen, het centrum neem ik aan. Het is een downworlder café.
    Verder heb ik het idee dat het aan het einde van de middag is, maar dat weet ik niet zeker.

    De rest weet ik niet.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik moet even nog verzinnen waarom hij naar het café gaat, though. :') Ideeën?


    help