• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik heb wifi zat... maar ik denk niet dat ik normaal genoeg kan functioneren om iets zinnigs te typen c:'


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Wolf is eindelijk af. ^^ Hopelijk is het goed. (:


    help

    thanks voor het doorgeven iedereen :) Ik zal er rekening mee houden dat sommige mensen niet of weinig kunnen reageren :)

    @MacGonnagall; hehe ik vind het een heel interessant en leuk stukje :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mijn oprechte excuses, ik heb het simpelweg vreselijk druk. Daarbij kan ik niet op de PC. (Bij m'n moeder gaat het niet, en bij m'n vader is er een PC om op te gaan, maar hij is een beetje stuk, daardoor moet ik via mijn mobiel alles doen, waardoor Q moeilijk word)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Mijn oprechte excuses, ik heb het simpelweg vreselijk druk. Daarbij kan ik niet op de PC. (Bij m'n moeder gaat het niet, en bij m'n vader is er een PC om op te gaan, maar hij is een beetje stuk, daardoor moet ik via mijn mobiel alles doen, waardoor Q moeilijk word)


    Dat is begrijpelijk


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Op wie moet ik btw wachten om weer te schrijven met Wolf? Ik heb maar gewoon wat geschreven, eigenlijk niet bij stilgestaan. :')


    help

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Dat is begrijpelijk


    De PC is helemaal hernieuwt dus ik zou weer kunnen schrijven C:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Als je hier onder het kopje 'abilities' onderaan kijkt, de laatste zin, dan zie je staan dat ze kunnen veranderen in vleermuizen, ratten en mist. Ik weet niet of het in de RPG ook zo geldt? Aangezien iemand me zei van niet?


    Geloof niet alles wat je denkt

    @McGonnagall; hehe ik wacht eigenlijk op Pebble :3

    @Constellation; dat is mooi om te horen en ik heb de boeken niet echt gelezen, dus daarmee ben ik niet echt up-to-date zegmaar. Ik ken TMI alleen door de film :s dus ik weet niet echt zelf wat er allemaal van toepassing is en ik ben ook zelf niet echt dol op alles bepalen. Hij is net zo jullie RPG als die van mij dus input van jullie is altijd fijn.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    @McGonnagall; hehe ik wacht eigenlijk op Pebble :3

    @Constellation; dat is mooi om te horen en ik heb de boeken niet echt gelezen, dus daarmee ben ik niet echt up-to-date zegmaar. Ik ken TMI alleen door de film :s dus ik weet niet echt zelf wat er allemaal van toepassing is en ik ben ook zelf niet echt dol op alles bepalen. Hij is net zo jullie RPG als die van mij dus input van jullie is altijd fijn.


    Nou ik heb de boeken wel al gelezen, echter niet allemaal, daarbij is het al een tijdje geleden dus ik zou het niet weten.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Nou ik heb de boeken wel al gelezen, echter niet allemaal, daarbij is het al een tijdje geleden dus ik zou het niet weten.


    Ik ben net begonnen met lezen, maarja heb er niet altijd evenveel tijd voor xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Ik ben net begonnen met lezen, maarja heb er niet altijd evenveel tijd voor xd


    hier vind je zo'n beetje alles over de shadowworld: http://shadowhunters.wikia.com/wiki/The_Shadowhunters'_Wiki

    pas op: soms spoilers voor de boeken

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 13:22 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Doen mensjes nog hier aan mee? want het loopt nogal dood hiero..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Doen mensjes nog hier aan mee? want het loopt nogal dood hiero..


    Ik doe mee!! Ik wacht alleen tot iemand gereageerd heeft op een van mijn personages!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik ben er nog steeds. (:


    help