• W e      a r e      S h a d o w h u n t e r s      •      R o l l e n t o p i c



    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden.

    In welke wereld pas jij?


    R o l l e n:
    Shadowhunters: SHADOWHUNTERS VOL!
    - Jade Aya Belacqua • 19 jr. • Reincarnate (FC; Elizabeth Gillies)
    - Eleanora 'Nora' Felicity Herondale • 19 jr. • Pebble (FC; Elsa Hosk)
    - Olivia 'Liv' Fairchild • 18 jr. • AmericanPsycho (FC; Jemima West)

    - Nickolas "Nick" Eoman Longford • 19 jr. • geleninja (FC; Steve Lund)
    - Wolf Erasmus Jensen Westerport • 21 jr. • Eren (FC; Colton Haynes)
    -

    Downworlders:
    - Tatiana "Tatia" Rylan • 19 jr. • geleninja
    - Elvira Angelina Ruby Dressmond • 19 jr. • Constellation
    - Arabella Grace Scott • 255 jr. • Pebble

    -
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    -Mensen met underscore zijn actief

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:54 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    McGonnagall schreef:
    Laat ik hem dan naar haar toe gaan?

    Ik heb een paar vraagjes, though:

    Waar speelt het zich af en waar bevindt het café zich precies?
    Wat is het tijdstip?
    Wat is het seizoen?
    Welk weer is het/welke dag/whatevs?


    Het speelt zich af in Londen, het café is ergens in het centrum en ziet er voor mundanes uit als een normaal café, net als de mensen die er werken.
    Het is ergens rond de middag, seizoen weet ik zo niet maar het regent in ieder geval (:

    En nu ga ik een post schrijven met Nora (:
    Er was gisteren wat tussen gekomen en ik heb het vanmiddag druk gehad, maar jullie kunnen zo een post verwachten


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    McGonnagall schreef:
    Ik heb besloten dat Wolf liever alleen werkt en dus (nog) geen Parabatai heeft. (:

    Thoughts:

    Jade, Nora en Liv vindt hij waarschijnlijk alle drie vreselijk irritant, haha. :'D Hij daagt hen waarschijnlijk constant uit en neemt hen niet serieus, maar als het er op aankomt zijn ze een beetje 'familie'? Ik stel me voor dat hij constant loopt te ruziën met Liv omdat ze zo gelijkaardig zijn en dat een knallende ruzie tussen hen beiden iets dagelijks is. Ik denk dat hij haar ook een beetje uitlacht en haar constant wijst op haar lengte en dat hij ouder is en 'wijzer' dan haar en zo, en, zoals ik net al zei, haar totaal niet serieus neemt. Wat daaruit groeit, zien we wel in de RPG zelf. (: Nora vind ik een leuk personage, maar ik moet denk ik eerder weten wat zij van Wolf vindt om echt iets te kunnen verzinnen. Net zoals bij Jade en Liv neemt hij haar niet echt serieus. Dit komt trouwens niet doordat ze meisjes zijn, hij is geen seksist, hij neemt gewoon niet snel mensen serieus. (:

    Nick: Ik denk dat hij meer een soort jongere broer is voor Wolf, weet niet wat hij specifiek over Wolf denkt? Frenemies lijkt me ook wel leuk though. (: Of misschien frenemies, maar dat Wolf zich stiekem verantwoordelijk over Nick voelt en dat gevoel eigenlijk helemaal niet leuk vindt?

    Tatia: Het idee dat jij al voorstelde vind ik wel leuk, dan heb ik al meteen wat om in zijn geschiedenis te verwerken. (: (Ik moet alleen nog uitzoeken wat er precies gebeurt als een Shadowhunter door een demon wordt gebeten, want ik ben het vergeten, als het zelfs in de boeken aan bod kwam. ;x)

    Wat denken jullie? ^^



    Ik denk dat Nora Wolf vooral vermijdt, doordat hij arrogant doet en zij daardoor geïntimideerd is, maar ze toch een stiekeme crush op hem heeft waar ze zelf niet aan wilt toegeven (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Is het trouwens goed als ik Belle een Daylighter maak? Dat ze een vampier is die tegen het daglicht kan? Anders moet ik een andere creatieve manier verzinnen om haar naar het café te krijgen...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ik denk dat Nora Wolf vooral vermijdt, doordat hij arrogant doet en zij daardoor geïntimideerd is, maar ze toch een stiekeme crush op hem heeft waar ze zelf niet aan wilt toegeven (:


    Cute.

    Also is het goed dat Wolf naar het café gaat om even te gaan observeren, gewoon? En dan daar tegen Tatia oploopt of zo. Ik ben trouwens vergeten die demonendinges in zijn geschiedenis te stoppen, maar dat doe ik morgen wel. :')


    help

    geleninja schreef:
    (...)

    Café bevind zich in Londen, het centrum neem ik aan. Het is een downworlder café.
    Verder heb ik het idee dat het aan het einde van de middag is, maar dat weet ik niet zeker.

    De rest weet ik niet.


    Ja bijna tegen avondeten aan en btw Nick is zo goddamn cute! Like holy fuck


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ga zo een stukje schrijven.. Raven (m'n meisje) is zit nog niet helemaal lekker in haar vel. Tandjes komen door dus kwijlt ze veel en heeft ze af en toe koorts en dat ook met een zeer keeltje


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Ik ga zo een stukje schrijven.. Raven (m'n meisje) is zit nog niet helemaal lekker in haar vel. Tandjes komen door dus kwijlt ze veel en heeft ze af en toe koorts en dat ook met een zeer keeltje


    Probeer lauwe munt thee te geven met honing. Dat kreeg ik altijd toen ik ziek was. Soms deed mijn moeder er een klein beetje citroen bij (geen limoen er bij doen, dat doet zeer) dat zorgt er voor dat de bacteriën in je keel sneller dood gaan geloof ik.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Probeer lauwe munt thee te geven met honing. Dat kreeg ik altijd toen ik ziek was. Soms deed mijn moeder er een klein beetje citroen bij (geen limoen er bij doen, dat doet zeer) dat zorgt er voor dat de bacteriën in je keel sneller dood gaan geloof ik.


    Thanks voor de tip! Als ze echt ergens last van heeft geef ik haar gewoon een zetpil. Daarna slaapt ze altijd tot ze haar flesje krijgt.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oké, sorry dat ik het gisteren niet deed, maar ik ga zo posten. (:


    help

    Klopt het dat Tatia, Jade en Nora bij elkaar zitten en dat Belle daar net is bij gekomen?


    help

    McGonnagall schreef:
    Klopt het dat Tatia, Jade en Nora bij elkaar zitten en dat Belle daar net is bij gekomen?


    Yup (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    All righty. (:


    help

    Sorry jongens, ik ga proberen morgen een post te schrijven!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    SORRY, ik heb het super druk gehad, ik probeer na mijn werk te reageren!

    - vanaf vrijdag tot en met woensdag zal ik niet in staat zijn te reageren ivm carnaval


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik ga volgende week op vakantie, waar waarschijnlijk wel wifi is, maar ik weet niet hoe goed die werkt. Toch ga ik proberen om te reageren (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel