• Idee gerealiseerd dankzij Jonty en Save The World van Swedish House Mafia





    Verhaal:
    Het is het jaar 2020, we zijn er niet zo op vooruitgegaan met z'n allen. Er is nog steeds veel misdaad en ellende in de wereld. Er is echter wel verbetering in het opsporen van criminelen. Dieren worden nu meer ingezet dan eerst. Vooral honden en katten. De dieren werken undercover. Ze worden gewoon in willekeurige asielen geplaatst en hopelijk worden ze dan geadopteerd door iemand die kwade intenties met de wereld heeft. De dieren kunnen dan een poging doen tot overmeesteren van de crimineel en ze vervolgens via hun halsbandje laten weten waar ze zijn met de crimineel. Zo zijn er al honderden criminelen opgepakt. Er is echter nog een bende criminelen, maar die kunnen ze maar niet te pakken krijgen. Ze dealen in allerlei soorten drugs en verpesten de levens van een hoop mensen. Ze stelen alles wat los en vast zit, maar misschien kunnen deze dieren daar verandering in brengen.

    Het idee van deze rpg:
    Er kunnen twee soorten dingen gespeeld woorden: de mensen (politie of crimineel) en de dieren. De dieren en een deel van de mensen (politie) werken samen om de criminelen in te rekenen. De politie mag ook zelf, zonder hulp van dieren, criminelen inrekenen. Er kunnen ook goede banden ontstaan tussen crimineel en dier, dus dieren mogen ook kwaadaardig worden.

    Regels:
    * Rollen graag gelijk houden (niet teveel dieren en te weinig mensen, of andersom)
    * Algemeen Nederlands gebruiken in je post
    * Houd het leuk voor iedereen (geen ruzies, powerplay of karakters van een ander besturen)
    * Houd het enigszins realistisch (criminelen zijn niet binnen 1 dag opgepakt)
    * Geen sneltrein van deze rpg maken (post rustig zodat ieder genoeg tijd krijgt om alles te volgen)
    * Geef je op als je er echt voor wil gaan (niet na een dag al afhaken tenzij daar écht een goede reden voor is)
    * Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik daar een ander voor vraag
    * Reservaties blijven maximaal drie dagen staan!


    Invullijstje

    * Soort rol (mens/dier)
    * Soort dier (alleen als je dier bent, of course)
    * Geslacht:
    * Leeftijd: (Variatie is leuk)
    * Karakter: (Het liefst uitgebreid)
    * Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    * Relaties:
    * Extra:

    Rollen:
    Kat: Kalon (gereserveerd)
    Criminele vrouw: Artemis_ (gereserveerd)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 15:57 ]


    26 - 02 - '16

    Wil je een vrouwelijke crimineel voor me vrijhouden?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    Wil je een vrouwelijke crimineel voor me vrijhouden?


    Of course ^^


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Of course ^^


    dankje, ik ga dan vanavond mijn rol schrijven ^.^

    Ik faceclaim Ashely Benson alvast

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 16:08 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Naam Ashelyn Collins ( voluit Ashelyn Haley Anne Collins].
    LeeftijdAshelyn is negentien jaar en verjaart op zeven oktober
    soort rol Ashelyn is een crimineel sinds haar vijftiende, en stoppen wilt ze voorlopig niet
    geslacht Vrouwelijk


    Karakter Ashelyn is een meisje met een zeer agressieve en gemene persoonlijkheid, ze wilt altijd haar zin hebben en als dat haar niet lukt, wat slechts zelden gebeurt, is ze zeer chagrijnig voor een lange termijn. Veder neemt Ashelyn vaak de leiding met misdaden plegen omdat ze zeer intelligent is en veel weet over alle nuttige stuff voor het vak. Er is ook een vrolijke, positieve kant van Ashelyn alleen wilt ze die liever niet vertonen en als ze die vertoont is dat wel zonder opzet. Ashelyn's favorite type van misdaden is sowieso een overval, gewapend vele mensen de stuipen op het lijf jagen is het leukste van haar werk vind ze zelf. Haar minst favorite type van misdaad is inbreken want stil zijn is Ashelyn niet gegund. Ashelyn kan heel aardig en beschermend zijn voor haar mede criminelen en als een van hun pijn lijdt, krijgt diegene heel wat problemen van Ashelyn. Ashelyn is niet van plan om bang te worden voor een stel dieren en zwakke politieagenten en dat laat ze merken ook.
    Uiterlijk Ashelyn is een beeldig meisje met haar blonde lokken en blauwe ogen, die meestal verhult zijn in een grote laag zwarte oogschaduw. Ashelyn bezit vele tattoo's en haar favorite tattoo is een yin-Yang teken die haar schouderblad beschermt. Ashelyn is vrij lang in tegenstelling tot haar leeftijdsgenoten met haar 1.78. Ashelyn is ook vrij dun gebouwd, ze is wat voller in haar schouders dan in haar benen maar dat maakt haar opzich niet veel uit.
    Relaties Ashelyn is opgegroeid met haar vader en moeder die het tegenovergestelde waren van Ashelyn. Zij is duivels en rebels terwijl haar ouders voorzichtig en best wel braaf zijn. In het begin ging het nog vrij goed op al die kleine ruzies na, totdat het op een gegeven moment te hevig werd en haar ouders Ashelyn uit huis trapte, dit gebeurde op 3 Augustus 2017, toen was Ashelyn nog maar vijftien, door deze zet van haar ouders kwam Ashelyn in aanmerking bij de criminelen en begon het echte leven voor haar nu.
    Extra Ashelyn is ontzettend lenig en sterk, dit brengt haar in het voordeel tijdens gevechten. Helaas is ze echter veel slechter met op snel tempo rennen, haar conditie is vrij laag en dat brengt haar soms in de problemen. Veder heeft ze altijd een kettinkje om met een halve maan, deze ketting doet haar denken aan haar familie.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina