• Hoi allemaal!,

    In de hoop het kort te houden, ga ik even iets vertellen, haha. Ik ben bezig met het behalen van mijn diploma voor het Grafisch Lyceum (in Utrecht, voor diegene die dat graag willen weten) - en we houden een eindexpositie! Mijn profiel is fotografie, dus zou het leuk zijn om iets met foto's te doen (beetje logisch, wel). Nou is er ook een thema, wat er eerst niet was, en dat thema is ''verlangen''. Verlangen is een breed woord, en je moet het dus niet te letterlijk nemen. Ik had al een concept, waar ik nu aan begin te twijfelen, WANT IK WIL TE VEEL.

    Mijn oorspronkelijke concept was: terug gaan naar het vroegere. Of wel, ik verlang naar hoe het vroeger was. Niet míjn vroeger, maar vroeger - vroeger. Romeo & Julia, Adam & Eva, en Orpheus & Eurydice waren de verhalen die ik wilde gaan gebruiken. Verlangen naar elkaar, maar het mag niet. Verlangen naar iets wat niet mag. En verlangen naar iemand die terug komt, wat niet gebeurt.

    Maar ik zag een prachtige foto van Once Upon A Time: Frozen, en nu ben ik in een tweestrijd :/. Welke sprookjes zitten er onder andere in OUAT - en zou ik eventueel nog kunnen gebruiken? Of, hebben jullie misschien nog totaal andere ideeën?

    Even voor de duidelijkheid: ik vraag jullie natuurlijk niet om mijn opdracht voor te kauwen. Maar ik ben op het moment gewoon een beetje in de war.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales