• Tegenwoordig worden er steeds meer ebooks gelezen, maar nu was ik eigenlijk wel benieuwd hoe de meningen hier verdeeld zijn. Lezen jullie liever papieren boeken of ebooks?

    Vul hier de poll in. Laat gerust ook een reactie in het topic of onder de poll achter waarom =)

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 23:26 ]


    “Love is a contradiction.”

    Elros schreef:
    Papieren boeken.
    Ik krijgt echt vreselijk hoofdpijn als ik lang via een beeldscherm moet lezen.
    Daarom heb ik ook zo'n hekel aan digitale school examens

    Op zich heb ik dat ook wel als ik uren achter de computer zit, maar als ik op m'n moeders iPad ebooks lees valt het eigenlijk nog wel mee (ik lees boeken voor verslagen liever als ebooks, dan kan je highlighten enzo, want ik schrijf absoluut niet in m'n papieren boeken, haha). Je kan de tekst gewoon groter zetten en als je 'm niet zo super lichtgevend zet, leest het eigenlijk best wel rustig ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik lees liever een boek van papier dan een ereader. Toch heb ik er een, omdat ik het praktischer vindt met vakanties. Zeker nu ik binnenkort voor 5 maanden op stage ga in het buitenland... als ik dan papieren boeken mee zou moeten nemen, zou ik niks anders meer mee kunnen nemen. Tis toch wel fijn dat ik een tiendelige serie van ong 900 pagina's per boek mee kan nemen op de ereader en niet in mijn koffer en/of handbagage. Daarnaast is het ook iets makkelijker als ik een nieuw boek wil aanschaffen als alles al uit is. Scheelt weer verzendkosten.

    Maar, papier blijft het fijnste lezen!