• Are u the one





    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.



    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.
    Alles wat ze doen word gefilmd.
    Ik maak de matches.



    Invullijstje:

    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :

    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:

    Regels:

    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.



    Meisjes: * = lijstje, privé bericht ontvangen
    1. Raevyn Rhoden Anastasia Killian - phortion *
    2. Geneviève Dante Isadora Killian - phortion *
    3. Angelina 'Ang' Victoria Hale - CaptainKush *
    4. Lynn Maria Wilder - Isimat *
    5. Adriana Coleta Martinez - Zamperini *
    6. Felicity June Alcott - CrystalShade *
    7. Riley Alexis Anderson - MrsMessi *
    8. Deveney 'Dev' Amy DiAngelo - Komorebi_
    9. Gereserveerd
    10. Gereserveerd


    Jongens:
    1. Chester Amish Mitchell Montgomery - dumbledore
    2. Jayden Daniel Johnson - Isimat *
    3. Phelan Hunter Grey - Elpis *
    4. Harwell Matthew Mallory - GusWaters *
    5. Nathaniel Rhonan Buchan - Elpis *
    6. Daniel "Danny" Stefano Moran - CaptainKush *
    7. Gereserveerd
    8.
    9.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:49 ]

    Isimat schreef:
    Ik kan vanavond nog niet reageren. Ik ga bowlen en daarna op stap met mensen van het werk.


    Vee plezier!


    Ik denk dat we sowieso eerst op twee meiden en twee jongens moeten wachten. Merendeels omdat je anders gewoon bij acht de RPG moet afsluiten, maar er nog reservaties staan. Want als je met begint met acht koppels, zijn de laatste twee iets te makkelijk te raden.... Als Conaway nog een jongen en een meisje wilde, hoeven we nog maar 1 jongen en 1 meisje. En het is dat ik niet drie meiden kan nemen, anders had ik het maar al te graag gedaan. Maar misschien duurt dat ook weer allemaal wat lang.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn pblijstje komt morgen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar, wat mij heel erg stoort, is dat er rollen worden gereserveerd, en vervolgens niet ingevuld worden. En met 8 om 8 kan je, lijkt mij, ook al beginnen. En de matches horen ze pas aan het einde (:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Maar, wat mij heel erg stoort, is dat er rollen worden gereserveerd, en vervolgens niet ingevuld worden. En met 8 om 8 kan je, lijkt mij, ook al beginnen. En de matches horen ze pas aan het einde (:


    I know, maar stel We beginnen met acht matches. Dan weten we al dat die bij elkaar horen. En als er dan nog twee matches bijkomen/vier personages, moeten die wel met elkaar gematched zijn, wat voor die twee matches toch weer de verassing er af haalt enzo...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)

    I know, maar stel We beginnen met acht matches. Dan weten we al dat die bij elkaar horen. En als er dan nog twee matches bijkomen/vier personages, moeten die wel met elkaar gematched zijn, wat voor die twee matches toch weer de verassing er af haalt enzo...


    Misschien, kunnen we gewoon starten met 16 personages, als de laatste 4 niet worden ingevuld? Anders moeten we nog heel lang wachten denk ik


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Misschien, kunnen we gewoon starten met 16 personages, als de laatste 4 niet worden ingevuld? Anders moeten we nog heel lang wachten denk ik


    Dat klinkt naar mijn mening niet slecht, ik vind het een idee, maar We moeten maar even kijken wat de topicmaakster vindt/denkt.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 18:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)

    Dat klinkt naar mijn mening niet slecht, ik vind het een idee, maar We moeten maar even kijken wat de topicmaakster vindt/denkt.


    Indeed, hoop wel dat ze ermee instemt. We kunnen ook met 8 om 8 starten, het principe blijft hetzelfde (:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Indeed, hoop wel dat ze ermee instemt. We kunnen ook met 8 om 8 starten, het principe blijft hetzelfde (:


    Dat dus, maar dan moeten die gereserveerde rollen wel wegvallen..


    - God only knows

    Isimat schreef:
    (...)

    Dat dus, maar dan moeten die gereserveerde rollen wel wegvallen..


    Web van de gereserveerde rollen Is officieel al verlopen en het andere meisje wilde zowel een meisje als een jongen, dus op zich zou dat kunnen als ze nog wil. Al kan ik dacht niet wachten om te beginnen :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)

    Web van de gereserveerde rollen Is officieel al verlopen en het andere meisje wilde zowel een meisje als een jongen, dus op zich zou dat kunnen als ze nog wil. Al kan ik dacht niet wachten om te beginnen :3


    Indeed! En als ze niet meer wil.. Kunnen we nog steeds beginnen. Ik kan namelijk ook niet wachten om te beginnen, en ik ben echt heel benieuwd naar de matches c:


    Faith is everything.

    Ik zal er vast wel - geweldig dat ik ben- overheen gelezen hebben, maar hoe ging je ook alweer bepalen wie de opdracht winnen en op date mogen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dat kan ik er ook niet helemaal uithalen.. Hoe gaat dat in het programma zelf? Ik heb het nog nooit gekeken namelijk..


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Dat kan ik er ook niet helemaal uithalen.. Hoe gaat dat in het programma zelf? Ik heb het nog nooit gekeken namelijk..



    In het programma verdeelde ze zich in koppels van twee voor elke opdracht, dat mogen We zelf doen denk ik, maar het lijkt me verder een beetje oneerlijk, aangezien ieder tweetal natuurlijk wil winnen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT. Mijn lijstje is (last-minute) ingevuld. c:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hebben we nou ondertussen een goed verdeeld aantal? Want ik kan altijd een tweede rol aanmaken indien nodig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted