• Are u the one





    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.



    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.
    Alles wat ze doen word gefilmd.
    Ik maak de matches.



    Invullijstje:

    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :

    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:

    Regels:

    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.



    Meisjes: * = lijstje, privé bericht ontvangen
    1. Raevyn Rhoden Anastasia Killian - phortion *
    2. Geneviève Dante Isadora Killian - phortion *
    3. Angelina 'Ang' Victoria Hale - CaptainKush *
    4. Lynn Maria Wilder - Isimat *
    5. Adriana Coleta Martinez - Zamperini *
    6. Felicity June Alcott - CrystalShade *
    7. Riley Alexis Anderson - MrsMessi *
    8. Deveney 'Dev' Amy DiAngelo - Komorebi_
    9. Gereserveerd
    10. Gereserveerd


    Jongens:
    1. Chester Amish Mitchell Montgomery - dumbledore
    2. Jayden Daniel Johnson - Isimat *
    3. Phelan Hunter Grey - Elpis *
    4. Harwell Matthew Mallory - GusWaters *
    5. Nathaniel Rhonan Buchan - Elpis *
    6. Daniel "Danny" Stefano Moran - CaptainKush *
    7. Gereserveerd
    8.
    9.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 12:49 ]

    Bij het programma zelf gaat ook iedereen zo'n beetje direct door naar de tuin om uitleg te krijgen, en daar hebben ze meestal een drank feest om elkaar te leren kennen.

    Ik snap dat het frustrerend Is, aangezien nog acht personages niet gepost hebben, maar ik denk dat ze ook gewoon niet wil dat de rpg dood gaat. En de eerste pagina Is bijna alleen maar 'mijn topic'. Nee ik bedoel dit niet boos, nee, ik wil niemand de les lezen, maar ik vind deze rpg heel leuk en er zitten heel veel goede rpg'ers in. En ik wilde even zeggen dat iedereen volgens mij Phelan straal genegeerd heeft, wat ik ergens wel zielig vond voor Elpis, dus daarvoor wil ik mijn excuses voor haar aanbieden!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nou, niet alleen Phelan werd straal genegeerd, Riley evengoed terwijl ze toch duidelijk haar naam had genoemd eenmaal beneden. Blijkbaar leest niet iedereen de posts die voor hun niet relevant zijn. Het maakt verdeer ook niet uit, wilde gewoon mijn punt maken en ik wacht nu op een aantal andere personages voor ikweer reageer.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 18:18 ]


    Faith is everything.

    Ik wil mijn personages wel naar die twee zenden

    Doe dan maar naar Phelan, als Elpis daarmee instemt. Ik wacht even met weer reageren.


    Faith is everything.

    Okee

    MrsMessi schreef:
    Nou, niet alleen Phelan werd straal genegeerd, Riley evengoed terwijl ze toch duidelijk haar naam had genoemd eenmaal beneden. Blijkbaar leest niet iedereen de posts die voor hun niet relevant zijn. Het maakt verdeer ook niet uit, wilde gewoon mijn punt maken en ik wacht nu op een aantal andere personages voor ikweer reageer.


    Owh, dan zeg ik daar ook even sorry voor :/ Het Is niet mijn bedoeling om mensen te skippen ofzo... Mijn oprechte excuses...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik excuseer me ook! Vind het jammer als dit gebeurd

    MrsMessi schreef:
    Doe dan maar naar Phelan, als Elpis daarmee instemt. Ik wacht even met weer reageren.



    Oh maakt mij niet uit hoor (:. Mensen zien wel Is Is over het hoofd... Phelan zou het niet erg vinden om met Riley of Aadam te praten tho...


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Phortion schreef:
    (...)

    Owh, dan zeg ik daar ook even sorry voor :/ Het Is niet mijn bedoeling om mensen te skippen ofzo... Mijn oprechte excuses...


    Is wel oke, maar het stoort mij persoonlijk enorm als mensen alleen de posts lezen die voor hun relevant zijn, en de rest maar voorbij scrollen. En ik denk dat ik daarin niet de enige ben, maar goed. Ik heb nu mijn punt gemaakt.


    Faith is everything.

    Het was inderdaad ook niet mijn bedoeling om mensen te negeren.
    Sorry daarvoor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Okee, ik zend Aadam naar hem

    Kan ik gewoon inspringen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, iedereen Is zich gewoon aan het voorstellen aan elkaar :3. Je mag Chester best op Raevyn afsturen, die loopt naar de tuin omdat want daar krijgen ze een uitleg van het programma en hoe het werkt. Maar de rest staat ook bijna allemaal in de woonkamer/keuken, daar kan hij ook heen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Ja, iedereen Is zich gewoon aan het voorstellen aan elkaar :3. Je mag Chester best op Raevyn afsturen, die loopt naar de tuin omdat want daar krijgen ze een uitleg van het programma en hoe het werkt. Maar de rest staat ook bijna allemaal in de woonkamer/keuken, daar kan hij ook heen.


    Oh dat is een goed idee! :3 Chester is on his way!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kwam niet uit alle scholen, dus ze zitten maar op dezelfde school. Sorry :'D


    El Diablo.