• beginpost iemand?

    Leukste onderdeel van paardensport is...


    be gay do crimes

    Welkom, geachte inwoners van Quizletarië. Dit is het Spammers Topic. *dramatisch achtergrond muziekje die wordt verstoord door Mayo en Xantheve die samen liedjes van Breaking Benjamin zingen*

    -"Voordat je ons hier joint, kan ik denk ik namens allen spreken als ik zeg dat we het ongelooflijk leuk vinden om meer mensen hier te hebben. Maar dat betekent ook dat er meer kans is dat je soms niet door één deur met iemand kan. Probeer dat gevoel opzij te zetten en het gewoon hier zo leuk mogelijk te maken. Iedereen is welkom, zolang je hier komt met de bedoeling om het gezellig te maken c:" - De wijze woorden van Mevrouw Romee Trohman.
    -"Dit is officieel mijn eerste Topic, so like my best day ever." - De wijze woorden van mevrouw Julie Quivers.
    -"Stiekem heb ik een huge crush op iedereen uit dit topic, DON'T TELL THE OTHERS!." - De wijze woorden van de heer/vrouw Xantheve Evans-Fassbender.


    Onze familie...
    Het begon allemaal heel simpel. Lang, lang, lang geleden voor er dinosauriërs op onze aardbol leefden, waren er twee personrn, en twee andere personen. Ze heetten Irmha, Harry, Marie en Floor. Irmha en Harry begonnen zich steeds meer tot elkaar aangetrokken te voelen, en voilá; ze trouwden en kregen veel kinderen, waaronder de schrijver van dit verhaal (Xantheve).
    De schrijver van dit verhaaltje telt voor twee, aangezien hij/zij een gespleten persoonlijkheidsstoornis heeft. Dit betekent niet dat haar wijze woorden minder waar zijn, al zou hij niemand vermoorden voor de liefde.
    Maar om nog even op onze zeer hechte familie terug te komen: U ziet bij Tamara staan RIP. Helaas is ze niet meer bij ons. Een lichtpuntje is wel dat haar geest af en toe langs dwaalt, wat behoorlijk eng is. Ook kunnen wij u mededelen dat Xantheve hertrouwt is, en dan wel met Floor, haar tante. Ook zijn Henk en Sherlock getrouwd, en Ana en Ilona, waarvan Ana eerst getrouwd was met Floor.
    (Dit verhaal is geschreven door onze zeer geliefde Xantheve, zoals u al meerdere keren kon lezen. Hij heeft dit geschreven omdat hij geen leven heeft en dus niets te doen heeft.)

    • De Spammers •
    Leonie De Leeuw.
    Ilonamazing.
    Laurawesome.
    Mevrouw de president van de wereld, Romée.
    Henkje.
    Mayonaise.
    Floor Met Haar Kontobsessie.
    Xantheve
    Marie Jolie.
    Opper Perv.
    Julietta.
    Sha're Onuitspreekbaar.
    Auto.
    Ananas.
    Sherlock.
    Leahhhh.

    Leden van onze hechte familie:
    Goya • Leonie • De gestoorde paardengek die nogal veel spant •
    Sobremesa • Ilona • De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    WaldeinsamkeitIrmha Laura • De persoon die zichzelf kan snijden aan haar- haar, en vloek heeft met James' Potters van elke mogelijke generatie, en een erg onuitspreekbare username heeft •
    TrohmanHarry Romee • De rijstwafel, Skittles, koffie, pasta, chips en energy verslaafde vogel die vogels haat, een obsessie heeft met debatteren, Fall Out Boy en Dylan o'Brien én teveel series en films kijkt. •
    MangataJente Henk • De persoon die altijd klooit met lettertypes- en grotes en tegelijkertijd als een serieus iemand over wil komen door haar leertijd op Q te spenderen •
    Meraki_ • Marjolein • De tostieverslaafde fangirl •
    Ferrars • Floor • Het knapste meisje van alles wat er bestaat en niet bestaat, wordt vaak vergeleken met perfect en aanbeden wordt als een godin. •
    Perconte • Xantheve • De muziek- en celebrityverslaafde die aan teveel dingen verslaafd is en getrouwd is met Chris Evans en Michael Fassbender •
    Zephyr • Sha're • De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•
    Malarkey • Marie • De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt •
    StylinSexual • Tamara • De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is •
    Quivers • Julie • De persoon die helemaal door het dollen gaat als ze vingerverf ziet staan en er dan het hele huis mee bekladt •
    Komorebi_ • Carianne • De pizzaverslaafde die de sims speelt •
    SabaismAnaïs Ananas • De Switze loner die haar username heeft gebaseerd op Starbucks medewerkers en Ananas genoemd moet worden •
    StradlinXanthe Sherlock • De fandomaddicted waarvan niemand haar kan onderscheiden van Xantha/Xantheve en die is de alpha maar in werkelijk niet is •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • De persoon die bij een of ander wonder in ons spammersclubje zit en een crewlid is, deze persoon denkt ook vaak na over de gedachtegang van eikels •

    Ships die je moet shippen:
    • Roomijs
    • Nixan
    • Maxilena
    • Jummy
    • Lewily
    • Christarel
    • Katharchie
    • Chestianna
    • Elisawyer
    • Jamilla
    • Marchie
    • Evelirius
    • Jilly
    • Tedoire
    • Calose
    • Calily
    • Lucassy
    • Julana

    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...


    Dylan O'Brien • Thomas Brodie-Sangster • Cara Delevingne • Kaya Scodelario • Jennifer Lawrence • Leonardo DiCaprio • Scarlett Johansson • Shailene Woodley • Theo James • Ansel Elgort • Chris Evans • Stephen Amell • Michael Fassbender • Robert Downey Jr. • Chris Pratt • James McAvoy • Willa Holland • Francisco Lachowski • Daniel Radcliffe • Rupert Grint • Emma Watson • Josh Hutcherson • Liam Payne • Liam Hemsworth • JK Rowling • John Green • Suzanne Collins • Rick Riordan • James Dashner • Kierra Cass • Rainbow Rowell • Stephen Chborsky • Cameron Diaz • Leonie • Donald Sutherland • Lenny Kravitz • Philip Seymour Hoffman • Stanley Tucci • Toby Jones • Wes Bentley • Woody Harrelson • Willow Shields • Paula Malcomson • Jack Quaid • Leven Rambin • Alexander Ludwig • Isabelle Fuhrman • Jacqueline Emerson • Dayo Okeniyi • Amandla Stenberg • Sam Claflin • Jeffrey Wright • Jena Malone • Lynn Cohen • Julianne Moore • Natalie Dormer • Stef Dawson • Lily Collins • Ashley Benson • Shay Mitchell • Lucy Hale • Troian Bellisario • Keegan Allen • Ian Harding • Torrey DeVitto • Tyler Blackburn • Sasha Pieterse • Janel Parrish • Tammin Sursok • Lindsey Shaw • Drew Van Acker •

    • Wees aardig voor elkaar •
    • Laatste reactie krijgt het nieuwe topic •
    • Ship de ships en aanbid de aanbeden personen •
    • You May Join If You Want •
    • Username veranderingen graag doorgeven •
    • De huisregels van Quizlet gelden hier ook.


    Story van de week:
    Boek van de week: The Perks of being a Wallflower.
    Film van de week: The Perks of being a Wallflower.
    Serie van de week: Band of brothers.
    Quote van de week: 'Kill them with silence'.
    Spammer van de week: Jente.
    Cijfer van de week: 7.
    Letter van de week: L.
    Woord van de week: Aardappel.
    App van de week: Whatsapp.
    Domme opmerking van de week: Moi, want ik ben very snugger. :Y)
    Hebben jullie ook altijd dat jullie precies over die ene smiley kijken die je nodig hebt en hem na een paar minuten het rijtje afzoeken hem nog niet hebt gevonden? ~ Laura.
    Slimme opmerking van de week: 'Ik ga nog even kijken naar domme opmerking van de week van Ilona heeft er vast genoeg :')' ~ Jente.
    Dom persoon van de week: Ilona.
    Slim persoon van de week: Xanthe.
    Meest fabuleuze celeb van de week: Benjamin Burnley
    Geweldig persoon van de week: Jente.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    McKagan schreef:
    (...)

    I LOVE YOU TOO. WE ARE COOL.


    *Hugs you tightly*
    Glad you're back


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Always and forever


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lalalala


    -

    Kwak


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Kwak


    Woef.


    -

    Nog vijftien


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haloa.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    Haloa.


    Aloha


    take me back to the basics and the simple life

    Urgh, eerst moet ik huiswerk maken en dan mag ik niet meer op de computer..


    She was always looking for more..

    McKagan schreef:
    (...)

    JIJ BENT ILONA!
    I missed u too!

    Haai. Ik ben Ilona. Datte was Henk, haha ^^ but I missed u too (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Haai. Ik ben Ilona. Datte was Henk, haha ^^ but I missed u too (:


    IS TAMARA TERUG!! OMFG!! TAMAAAARRRAAAA!! WE ALL MISSED JOE SO MUCH!!


    She was always looking for more..

    - Mijn phone flipt hem -

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 22:01 ]


    She was always looking for more..

    Tralala


    -

    Hooooii


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman