• beginpost iemand?

    Leukste onderdeel van paardensport is...


    be gay do crimes

    Sobremesa schreef:
    (...)
    *legt dramatisch een hand op haar hart en doet haar best niet te huilen* dankjewel, lief zusje. Weetje wat dit betekend?


    DAT JE NU AAN JE ROL VOOR HEADS UP HEELS DOWN GAAT BEGINNEN


    take me back to the basics and the simple life

    Hello QT's c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Goya schreef:
    (...)

    DAT JE NU AAN JE ROL VOOR HEADS UP HEELS DOWN GAAT BEGINNEN

    *klapt* goed opgemerkt ^^

    HAAI JUUUL.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    *klapt* goed opgemerkt ^^

    HAAI JUUUL.
    Haha, hello there c:
    Ik ben nu pas uit. -.-'
    Ik had weer een momentje met mijn crush vandaag, ik smolt gewoon. <'3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sobremesa schreef:
    (...)
    *klapt* goed opgemerkt ^^

    HAAI JUUUL.


    YAAAAYYYYY


    ALOHA JULIE


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    YAAAAYYYYY


    ALOHA JULIE
    Hello Leo c:
    Weetje, mijn sterrenbeeld is een Leeuw (25-7-2002 is mijn geboortedag), wat in Latijn Leo is. ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Hello Leo c:
    Weetje, mijn sterrenbeeld is een Leeuw (25-7-2002 is mijn geboortedag), wat in Latijn Leo is. ;D

    Leo's sterrenbeeld is ook een leeuw ^^

    TELL MEH ABOUT YO MOMENT (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Maar wat was dat vriendengroepje nou in HUHD? Dan kan ik dat even invullen bij Cile (die ik als het Speeltopic er is in de stal van Anaklysmos wakker laat worden) c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Leo's sterrenbeeld is ook een leeuw ^^

    TELL MEH ABOUT YO MOMENT (:
    LEO WE GAAN SAMEN LEEUWTJES ZIJN.

    Zucht, ik zal al voor je gaan typen. :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Hello Leo c:
    Weetje, mijn sterrenbeeld is een Leeuw (25-7-2002 is mijn geboortedag), wat in Latijn Leo is. ;D


    Haha. Mij sterrenbeeld is leeuw en mn naam betekend leeuw. En ik vindt leeuwen awesome :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Quivers schreef:
    Maar wat was dat vriendengroepje nou in HUHD? Dan kan ik dat even invullen bij Cile (die ik als het Speeltopic er is in de stal van Anaklysmos wakker laat worden) c:


    Kijk maar bij alex' bescrijving. Die ik overgiens wel ff aan moet passen kmdat het erg slecht geschreven is haha


    take me back to the basics and the simple life

    Ilonamazing, speciaal voor jou:

    Nou, ik zal het gesprek dus voor je uit gaan typen, en ondertussen vertellen wat er gebeurd.

    We hadden een uitleg gekregen voor de schuurmachine (was tijden Techniek), en ik was zo bezig.
    Noah: "Yo Julie, mag ik na jou?"
    Ik: "Yup."
    Toen was ik klaar met schuren en ik riep Noah zo, en nou ja toen ging hij schuren en al die shizzle.
    Toen ging hij zagen met de zaagmachine of hoe je het ook noemt, met zo'n figuurzaagje erin, maar toen knapte dat zaagje en het schoot eruit, en hij schrok zich echt helemaal de pleures :'D
    Dus ik zo, toen hij terugliep.
    Ik: "Gast, schrik je nou echt omdat zo'n fucking mini-zaagje losspringt."
    Noah: "Ja hallo, ik dacht dat ik dat ding had gesloopt. Dan krijg ik wel even een hartaanval, ja."
    Allebei lachen.
    Ik: "Zelf ik schrik daar niet van, en je wil niet weten hoe snel ik schrik."
    Noah: "Laat mij, oké!"
    Allebei lachen.
    Noah: "Het is gewoon zo'n kutgevoel als je het idee hebt dat je iemands spullen sloopt, weetjewel. Bijvoorbeeld als bij iemand anders de deur niet goed dichtgaat en ze zeggen dat je hem gewoon hard dicht moet gooien. Tja."
    Ik: "Yup."
    Nou dat was het, toen hij weg liep smolt ik gewoon. Like omfg I had a fucking conversation with my freaking crush. *melt melt*


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Goya schreef:
    (...)

    Kijk maar bij alex' bescrijving. Die ik overgiens wel ff aan moet passen kmdat het erg slecht geschreven is haha
    Keke c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    Ilonamazing, speciaal voor jou:

    Nou, ik zal het gesprek dus voor je uit gaan typen, en ondertussen vertellen wat er gebeurd.

    We hadden een uitleg gekregen voor de schuurmachine (was tijden Techniek), en ik was zo bezig.
    Noah: "Yo Julie, mag ik na jou?"
    Ik: "Yup."
    Toen was ik klaar met schuren en ik riep Noah zo, en nou ja toen ging hij schuren en al die shizzle.
    Toen ging hij zagen met de zaagmachine of hoe je het ook noemt, met zo'n figuurzaagje erin, maar toen knapte dat zaagje en het schoot eruit, en hij schrok zich echt helemaal de pleures :'D
    Dus ik zo, toen hij terugliep.
    Ik: "Gast, schrik je nou echt omdat zo'n fucking mini-zaagje losspringt."
    Noah: "Ja hallo, ik dacht dat ik dat ding had gesloopt. Dan krijg ik wel even een hartaanval, ja."
    Allebei lachen.
    Ik: "Zelf ik schrik daar niet van, en je wil niet weten hoe snel ik schrik."
    Noah: "Laat mij, oké!"
    Allebei lachen.
    Noah: "Het is gewoon zo'n kutgevoel als je het idee hebt dat je iemands spullen sloopt, weetjewel. Bijvoorbeeld als bij iemand anders de deur niet goed dichtgaat en ze zeggen dat je hem gewoon hard dicht moet gooien. Tja."
    Ik: "Yup."
    Nou dat was het, toen hij weg liep smolt ik gewoon. Like omfg I had a fucking conversation with my freaking crush. *melt melt*


    Aaaaw, dat is zo leuk ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    I'LL NEVER LOVE YOU LIKE I CAN, CAN, CAN.

    TIN CAN.