• beginpost iemand?

    Leukste onderdeel van paardensport is...


    be gay do crimes

    Mangata schreef:
    (...)

    LEONIE


    I want to sleep


    take me back to the basics and the simple life

    Ik haat het hier...
    Iemand een extra zus ofzo?


    be gay do crimes

    Meraki_ schreef:
    Ik haat het hier...
    Iemand een extra zus ofzo?


    Als in jij als extra zus of Carianne?


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Als in jij als extra zus of Carianne?


    -

    Eeey


    -

    IK VERVEEL ME HEEEEEELP *Dies slowly*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Goya schreef:
    (...)

    Als in jij als extra zus of Carianne?


    Als in mij als extra zus


    be gay do crimes

    Ik moet zoveel leren dat ik dood ga.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    Ik moet zoveel leren dat ik dood ga.

    Goodluck ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Aloha


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    Aloha


    Hai Leo
    Ik ga zo verder met mn rol^^


    be gay do crimes


    † • † • † • †      Lynn Avery Troian Hastings      † • † • † • †


    I'm tough, I'm ambitious, and I know exactly what I want. If that makes me a bitch, okay.


    † Volledige naam †
    Lynn • Waterval
    Avery • Nobel
    Troian • Moeder van de drie zonen
    Hastings • No meaning
    Het benoemen van Lynn is nog een grote moeite geweest voor haar ouders. Haar vader vond dat Troian haar naam moest worden, terwijl haar moeder Lynn per sé wilde. Troian is een achternaam aan haar vaders kant, maar de naam zelf vond hij ook niet zo geweldig. Daarom heeft hij ingestemd met Lynn. Maar het is een eeuwenoude traditie aan haar moeders kant om iedereen de tweede naam Avery te geven. Dit was dan ook het eerste wat ze zeker wisten over Lynn. Uiteindelijk is Troian dus haar derde naam geworden, zodat het toch bij haar zou zijn. Haar achternaam is Hastings, wat een rijke familie representeert, die ook wel ouderwets te noemen is. Volgens haar vader zijn ze van adel, maar haar moeder is er zeker van dat - dat een familie fabeltje is.

    † Bijnaam †
    Een echte bijnaam heeft Lynn niet. Haar naam is al kort, dus een bijnaam kan er nog maar moeilijk uit krijgen. Wel wordt ze door sommige vriendinnen wel eens Avery of Ava genoemd, wat een beetje zinloos is. Dit is meer om de buitenwereld te laten weten dat ze Lynn goed genoeg kennen om haar met haar tweede naam te noemen, die de meesten niet eens kennen. Leraren noemen haar natuurlijk meestal Mevrouw Hastings, en thuis wordt ze gewoon Lynn genoemd.



    That's always seemed so ridiculous to me, that people want to be around someone because they're pretty. It's like picking your breakfeast cereals based on color instead of taste.


    † Leeftijd †
    Lynn is nu achttien jaar oud, een leeftijd die ze geweldig vind. Het officieel volwassen zijn geeft haar privileges waar Lynn erg blij mee is. Naast drinken en autorijden vind ze het ook geweldig om gewoon geen kind meer te zijn. Het volwassen zijn geeft haar ook een hele andere uitstraling en houding waardoor je kan zien dat het geen klein meisje meer is. Ze is geboren op een een winterdag midden in een heftige sneeuwstorm. Daarom is haar moeder ook thuis bevallen, met alleen de kraamverzorgster om haar te helpen, aangezien de hulp niet snel genoeg door de sneeuwstorm kon komen. Lynn is een paar minuten voor twaalf op 28 februari 1996 geboren, waar ze tot op de dag van vandaag nog erg blij mee is. Aangeien 1996 een schrikkeljaar is zou ze bijna op 29 februari jarig zijn geweest. Wat haar verschrikkelijk zou lijken, geen vaste verjaardag hebben.

    † Nationaliteit †
    Lynn is een echte Britse. Ze is geboren in Groot-Brittanië en heeft er gewoond tot haar twaalfde. Toen verhuisde ze voor haar moeders werk naar Miami. Lynn's moeder is een advocate en daarnaast onderdirectrice van het advocatenbureau waar ze werkt. Dit is ook de reden waarom Lynn zo rijk is, ze woont dan ook in een grote villa en vind dat natuurlijk absoluut geen probleem. Het leven in Miami is geweldig, beter dan dat in Cambridge, waar ze dus eerst woonde. Ondanks dat ze zich meer Amerikaans voelt dan Engels heeft ze toch een bijzondere tatoeage gezet. Onder haar voet is de zin 'made in England' gegraveerd, wat ze zelf geweldig vind. Het is grappig en waar.



    I don't care if people call me a bitch. It's just another word for a feminist, so if you see it like that, I'm a bitch. A real boss-ass bitch.

    † Uiterlijk †
    Knap is Lynn zeker, en dat weet ze maar al te goed. Aan de ene kant vind ze het geweldig. De aandacht die ze krijgt en gewoon het weten dat je mooi bent. Maar aan de andere kant vind ze het ongelofelijk vervelend. Ze is een echte feminist en heeft daarnaast een ongelofelijke haat aan mensen die je uiterlijk belangrijker vinden dan je innerlijk. Dat soort mensen, daar heeft ze een ongelofelijke hekel aan. Als feminist heeft ze een hekel aan alles wat te maken heeft met intimideren van het vrouwelijk geslacht, wat ook betekend dat jongens die haar alleen maar leuk vinden door haar uiterlijk daaronder vallen. Daarom kan je maar beter niet bij een eerste ontmoeting iets zeggen van 'god, je bent gewoon zo knap' want dat zal alleen maar slecht afslaan bij haar.
    Lynn is wel erg blij met haar lichaam. Ze is niet echt bepaald klein, maar overdreven lang is ze gelukkig ook niet. Ze is wel wat langer dan de gemiddelde lengte, maar dat vind ze op zich prima. Iets langer zijn dan de rest vind ze juist wat fijner. Meestal staat ze ook erg recht, met haar schouders naar achteren en borst vooruit. Hierdoor lijkt ze weer wat langer. Haar loopje heeft ook wel iets, het is soepel en vol zelfvertrouwen maar niet arrogant. Ze zal alleen nooit toegeven dat ze dit thuis voor de spiegel een tijd lang heeft moeten oefenen. Ze is dan ook niet echt een natuurtalent qua het lopen op hakken, maar dankzij veel oefening is het nog wel te doen. Toch loopt ze meestal met platte schoenen, want met hakken aan is ze toch wel een beetje té lang. Daarnaast is haar lichaam zongebruind en ze is ook best wel dun. Dit is niet echt te danken aan haar strenge dieet, want die bestaat niet. Lynn schuift alles wat ze lekker vind in grote mate naar binnen, en het is een absoluut wonder dat ze nog zo dun is. Oké, zo een groot wonder is het nou ook weer niet, aangezien ze regelmatig in de sportschool te vinden is en doet aan ritmische gymnastiek, op een hoog niveau. Dit is veel zwaarder dan je zou verwachten, dus buikspieren en dergelijke heeft ze zeker. Sterker nog, ze is enorm lenig en soepel dankzij deze sport.
    Op dit lichaam zijn ook een heleboel tattoo's te vinden. 17, om precies te zijn. De meest opvallende zijn de leeuw op haar vinger, het woord B A C O N . . . op haar arm, en de 'made in England' stempel onder haar voet.


    Haar gezicht is bijna een kunstwerk te noemen, alhoewel ze het zelf nooit zo zou verwoorden. Het zou niet echt ovaalvorming of zo genoemd kunnen worden, want het is eerder een half ovaal dat halverwege minder ovaalvormig loopt en eindigt in een dunne kin. Haar gezicht is net zo goudbruin gekleurd als haar lichaam, alhoewel haar make-up zorgt voor een soort 'hogere kwaliteit', met een gebrek aan betere verwoording. Ze weet precies welke make-up ze moet gebruiken om haar gezicht het beste uit te laten komen. Haar jukbeenderen zijn dan ook nog beter zichtbaar dan normaal en haar donkere, dikke wenkbrauwen komen erg mooi uit op haar gezicht. Ze heeft van nature een klein wipneusje, waar ze natuurlijk geen probleem mee heeft. Haar ogen zijn licht blauw gekleurd, alhoewel ze soms als lichtgrijs of zelfs zilver over kunnen komen. Haar wimpers zijn lang en van nature blond, wat ook de reden dat ze altijd - áltijd - mascara op heeft. Gelukkig zijn ze wel erg lang en vol. Als laatste heb je haar lippen, die vol en licht roze zijn. Ze zijn mooi, maar ze kunnen wel een heleboel verschillende woorden tot leven brengen.


    When guys date many girls, it's cool. When girls date many guys, they are sluts. Why is that?

    † Innerlijk †
    De eerste eigenschap van Lynn - waar ze om bekend staat - is het feminist zijn. Geen extreme woman-should-rule-the-world soort van feminist, maar meer de échte soort, dat mannen en vrouwen gelijk moeten zijn. Maar vooral dat vrouwen niet ondergedaan worden. Het is bijna knap hoe ze achter elke zin of elke beweging ze kan zien of het iets te maken heeft met vrouwenonderdaanheid. Zowel fysieke dingen als emotioneel, alles is volgens haar gelijk aan de man. Het fijne is dat ze niet iedereen dwingt het ook te vinden, maar meer dat ze gewoon zegt wat ze ervan vind. Ze mogen zelf bedenken wat ze ermee doen, zolang het maar gehoord is en begrepen. Dat is iets waar je ook niet omheen kan; haar mening. Lynn is erg sterk qua dat. Ze vertelt precies wat ze denkt, op een manier waarop iedereen begrijpt wat ze bedoelt en ook waarom. Ze stemt haar mening niet af op die van anderen, iets wat een erg sterk en goed iets aan haar is. Als iedereen het jurkje lelijk vind maar zij wilt het dragen naar het schoolfeest, dan doet ze dat gewoon. Ze vindt de mening van anderen ook interessant, maar haar overhalen om iets anders te denken is een moeilijk en langdurig iets. Weinigen nemen nog de moeite om haar te overtuigen van iets, aangezien ze rotsvast is.
    Het boeit haar sowieso niet zo wat anderen van haar denken. Maar dit is nog een moeilijk uit te leggen iets. Het maakt haar namelijk niet echt uit wat mensen specifiek van haar denken, maar het interesseert haar wel. Ze vindt het eerder grappig om te horen wat anderen van haar denken dan dat ze het als een compliment of belediging ziet.
    Onvoorspelbaar en wispelturig, weer iets wat niet te missen is aan haar. Deze eigenschappen zijn waarschijnlijk - achter het feminisme - het meest opvallend aan haar. Ze is ongelofelijk onvoorspelbaar, zelfs de mensen die haar al jaren kennen kunnen haar volgende move nooit voorspellen. Expect the unexpected - dit past perfect bij Lynn. Ze is naast onvoorspelbaar ook nog eens enorm wispelturig. Ze kan het ene moment gillend en blij rondspringen, en binnen tien seconden huilend in een hoekje zitten. Het is bijna eng, zo snel kan haar mood switchen. Ook deze switch zien de meesten niet eens aan komen. De meeste mensen vinden dit erg irritant, aangezien het vrijwel onmogelijk is om te begrijpen wat er door Lynn heen gaat. Niemand zal de manier waarop ze denk echt te weten komen, behalve zijzelf dan. Deze rare manier van denken is niet alleen hierin te zien, maar ook in de manier waarop ze op dingen reageert en oplossingen die ze bedenkt voor problemen. Dit is altijd anders dan je zou verwachten en meestal twijfelen de mensen of het wel zou werken. Maar Lynn kan heel overtuigend en vol zelfvertrouwen overkomen, waardoor ze vaak mensen overhaald het toch te proberen. Lang niet altijd pakt dit goed uit, maar toch krijgt ze keer op keer een nieuwe kans.
    Ook is Lynn erg creatief, iets wat ook terug te zien is in haar levenstijl. De dingen die ze doet zijn goed uitgewerkt maar bovenal origineel. Haar creativeit is alleen niet echt iets wat ze erg aan spoort. Ze doet niet aan veel tekenen of knutselen, alhoewel ze dat als kind wel graag deed. Nu is het creatief zijn meer iets wat terug te vinden is in de dingen die ze moet doen, niet in dingen die ze vrijwillig doet.
    Lynn is een druk, onvoorspelbaar en sterk meisje, dat een eigen mening is en erg kan doorzetten. Tegen sommige mensen kan ze erg gemeen zijn, maar voor mensen die het verdienen is ze een goede vriendin. Deze prankster zal alles doen om de jongens eens op hun plaats te zetten.



    † Geschiedenis †
    Brenda Avery Montgomery-Prescott - moeder van moeder.
    Byron Presscott - vader van moeder.
    Alisha Harding-Hastings - moeder van vader.
    John Jacobus Hastings - vader van vader.
    Emily Avery Presscott - zus van moeder.
    Ezra Ian Hastings - tweelingbroer van vader.
    Ella Hannah Hastings-Mashton - zus van vader.
    Maya Avery Presscott-Hastings - moeder.
    Ian Ezra Hastings - vader.

    Op haar twaalfde is Lynn vanaf London, Great Britain verhuisd naar het Amerikaanse Miami. In London leidde ze nog een redelijk bescheiden leventje, in een normaal huis zonder overdreven luxe. Toen haar moeder in Miami in een hooggerankt advocatenkantoor ging werken, veranderde het. Ze verhuisden rechtstreeks in een reusachtige villa met een zwembad, meerdere kamers en zelfs een apart aangebouwde ruimte waar Lynn kan trainen. Sinds haar vierde heeft ze in London op ritmische gymnastiek gezeten, en in Amerika heeft ze de kans gekregen om op een nog hoger niveau te trainen. Nu doet ze A-lijn en doet mee met invidueel en groeps aan nationale wedstrijden, en ze heeft het bijna voor elkaar gekregen om met groeps mee te mogen doen in internationale wedstrijden. Lynn is heel trots op dit en zet zich dan ook volledig in. Op school zijn haar cijfers niet regelrecht geweldig, het enige waar ze echt goed in is - is gek genoeg wiskunde. Talen en dergelijke zijn niet echt haar ding.

    † Extra †
    RG - Lynn zit dus op ritmische gym, oftewel RG. Dit is een soort turnen gecombineerd met dansen, waarvoor je ongelofelijk lenig moet zijn. De materialen die gebruikt worden in verschillende oefeningen zijn lint, hoepel, bal, touw en knots, en ook zijn er zonder materiaal oefeningen. Lynn's favoriete materialen zijn hoepel en bal, zonder twijfel. Ze traint nu 21 uur in de week - wat heel erg veel is. 3 op maandag, 2,5 op dinsdag, 3,5 op woensdag, niet op donderdag, 3,5 op vrijdag, 5,5 op zaterdag (tenzij ze een wedstrijd heeft) en 4 op zondag. Deze trainingen zijn ook nog eens heel erg zwaar. Ze krijgt dan ook soms huiswerk vrij, wat natuurlijk weer erg handig is. Ondanks dat moet ze keihard werken om bij te blijven.
    Relaties - Lynn is beste vriendinnen met het personage van Mangata. Ze kennen elkaar al erg lang en zijn erg close. Wie wilt nog meer?


    Pfff, finally done met deze rol. Can't say anything but that I'm pretty proud ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Meraki_ schreef:
    (...)

    Hai Leo
    Ik ga zo verder met mn rol^^


    Mooizo


    take me back to the basics and the simple life

    Sobremesa schreef:

    † • † • † • †      Lynn Avery Troian Hastings      † • † • † • †


    I'm tough, I'm ambitious, and I know exactly what I want. If that makes me a bitch, okay.

    (...)

    † Geschiedenis †
    Brenda Avery Montgomery-Prescott - moeder van moeder.
    Byron Presscott - vader van moeder.
    Alisha Harding-Hastings - moeder van vader.
    John Jacobus Hastings - vader van vader.
    Emily Avery Presscott - zus van moeder.
    Ezra Ian Hastings - tweelingbroer van vader.
    Ella Hannah Hastings-Mashton - zus van vader.
    Maya Avery Presscott-Hastings - moeder.
    Ian Ezra Hastings - vader.

    Op haar twaalfde is Lynn vanaf London, Great Britain verhuisd naar het Amerikaanse Miami. In London leidde ze nog een redelijk bescheiden leventje, in een normaal huis zonder overdreven luxe. Toen haar moeder in Miami in een hooggerankt advocatenkantoor ging werken, veranderde het. Ze verhuisden rechtstreeks in een reusachtige villa met een zwembad, meerdere kamers en zelfs een apart aangebouwde ruimte waar Lynn kan trainen. Sinds haar vierde heeft ze in London op ritmische gymnastiek gezeten, en in Amerika heeft ze de kans gekregen om op een nog hoger niveau te trainen. Nu doet ze A-lijn en doet mee met invidueel en groeps aan nationale wedstrijden, en ze heeft het bijna voor elkaar gekregen om met groeps mee te mogen doen in internationale wedstrijden. Lynn is heel trots op dit en zet zich dan ook volledig in. Op school zijn haar cijfers niet regelrecht geweldig, het enige waar ze echt goed in is - is gek genoeg wiskunde. Talen en dergelijke zijn niet echt haar ding.

    † Extra †
    RG - Lynn zit dus op ritmische gym, oftewel RG. Dit is een soort turnen gecombineerd met dansen, waarvoor je ongelofelijk lenig moet zijn. De materialen die gebruikt worden in verschillende oefeningen zijn lint, hoepel, bal, touw en knots, en ook zijn er zonder materiaal oefeningen. Lynn's favoriete materialen zijn hoepel en bal, zonder twijfel. Ze traint nu 21 uur in de week - wat heel erg veel is. 3 op maandag, 2,5 op dinsdag, 3,5 op woensdag, niet op donderdag, 3,5 op vrijdag, 5,5 op zaterdag (tenzij ze een wedstrijd heeft) en 4 op zondag. Deze trainingen zijn ook nog eens heel erg zwaar. Ze krijgt dan ook soms huiswerk vrij, wat natuurlijk weer erg handig is. Ondanks dat moet ze keihard werken om bij te blijven.
    Relaties - Lynn is beste vriendinnen met het personage van Mangata. Ze kennen elkaar al erg lang en zijn erg close. Wie wilt nog meer?[/center]


    Pfff, finally done met deze rol. Can't say anything but that I'm pretty proud ^^

    *pinkt een traantje weg* ik ben trots op je drielingzusje!


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)
    *pinkt een traantje weg* ik ben trots op je drielingzusje!

    *legt dramatisch een hand op haar hart en doet haar best niet te huilen* dankjewel, lief zusje. Weetje wat dit betekend?


    “A queen will always turn pain into power.”