• Je kunt het hier testen. :Y) Het enige wat je moet doen is de vierkantjes verslepen tot je een zo vloeiend mogelijke overgang hebt van de ene kleur naar de andere.

    Hoe lager je score, hoe beter. Mijn score was twaalf, tot mijn immense verbazing, want ik heb me er echt blind op gestaard. :'D
    Hoe zit het bij jullie? Is er iemand hier op Q die de magische nul weet te halen?

    Mijn uitslag:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 21:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zestien, wat ik nog ontzettend knap vind, want ik ben verschrikkelijk slecht in kleuren herkennen en onthouden, laat staan kleuren die exact op elkaar lijken in de juiste volgorde zetten. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik had ook twaalf haha :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zero points. Kleuren zijn mijn ding

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 1:32 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hubris schreef:
    Zero points. Kleuren zijn mijn ding



    _O_


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ga ik vanmiddag testen!(=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ga ik vanmiddag testen!(=


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SPECS schreef:
    Ga ik vanmiddag testen!(=


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    7 ^^


    i put the fun in funeral

    SPECS schreef:
    Ga ik vanmiddag testen!(=


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb het vanochtend nog eens getest onder het mom van 'nu ben ik wakkerder, dus nu zal het wel beter gaan'.

    ... 24. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fack, ik kan dit niet eens doen. Bij heel veel dingen zie ik het verschil niet eens :W


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Ga ik vanmiddag testen!(=


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ehm... Waarom scoor is zo hoog? :$


    groter

    Wat is trouwens beter, hoog of laag? :W

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 10:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb 4. Deze test heb ik wel eens eerder gedaan en toen had ik 0.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    SPECS schreef:
    Ga ik vanmiddag testen!(=


    -