• Wat heb ik suffe eenden op school zeg.
    Ik ben altijd erg slecht geweest in rekenen. Misschien hebben sommige wel enige tijd geleden een forum bericht van mij langs zien komen over dyscalculie.
    Nu krijg ik dus bij mijn nieuwe opleiding bijles. In de les zelf gaat het wel goed. De docent legt het op mijn 'niveau' aan mij uit waardoor ik vandaag voor een opdracht een 6,1 gehaald heb.
    Alleen over mijn bijles was ik niet tevreden. Ik had namelijk niet echt het idee dat het hielp en de docent maakte me ook erg aan het twijfelen.
    Nu kwam de aap uit de mouw, zeg gerust een hele gorilla. Ik heb namelijk de hele tijd reken bijles gehad van een taaldocent...
    Ze hadden namelijk erg veel aanvraag. Dus dan zet je iemand die erg veel moeite heeft maar bij een taaldocent.
    Nu begrijp ik waarom ik het niet begreep.
    Nu gaan we dus kijken of ik op een andere dag of tijdstip kan, waarvan ik dan bijles krijg van een rekendocent.

    Echt sommige mensen :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Pff, dat is lekker. "Ik heb last van mijn tand!" "Er is nog wel een cardioloog beschikbaar..." :')

    Goed dat je nu in ieder geval wél les gaat krijgen van een rekendocent. Alleen een beetje triest dat je daar zelf achteraan moest, eigenlijk. En gefeliciteerd met die 6,1! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    what an idiots....

    Maar congratz met je 6,1!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Square schreef:
    Pff, dat is lekker. "Ik heb last van mijn tand!" "Er is nog wel een cardioloog beschikbaar..." :')

    Goed dat je nu in ieder geval wél les gaat krijgen van een rekendocent. Alleen een beetje triest dat je daar zelf achteraan moest, eigenlijk. En gefeliciteerd met die 6,1! ^^


    Dankje :)
    Ik ben ook bijna geneigd te vragen of mijn rekendocent van die 6,1 me geen bijles kan geven.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hmm ik kan op zich ook wel rekenbijles geven. Maar je woont zeker niet in de buurt van Amsterdam?


    Life is hard and then we die

    Wut. Wat een idioten. :')

    Ik heb ook dyscalculie maar zelfs met bijles haal ik tweeën voor rekenen. :c

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 18:52 ]

    Wauw... Nou gelukkig dat dat probleem ook weer opgelost is.
    Mooi die 6,1! ^.^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm ik kan op zich ook wel rekenbijles geven. Maar je woont zeker niet in de buurt van Amsterdam?


    Accually ik woon naast Amsterdam :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face