• net gezien hoe een bijna springer van het spoor gehaald werd. een meisje van mijn leeftijd, vriendinnen snel ter plaatsen. jezus wat was dat heftig, wat een pijn zag ik in hun ogen. alleen al de uitdrukkingen op het gezicht van het toegesnelde ns personeel en de politie zou al genoeg zijn om te weten hoe verschrikkelijk het was. mn trein heeft nu 5 minuten vertraging. in het verleden heb ik veel geklaagt over de hoeveelheid vertraging van ns. maar op de matrixborden is nooit te lezen dat door de oplettende blik van een machinist het leven van een jonge vrouw is gered. de volgende keer dat ik lees dat er vertraging is zal ik mij dit herinneren. ik schaam me rot voor alle mensen op het perron die zich klaar maakte om foto's te maken van het meisje dat geen licht meer zag. ik schaam me voor de onbenullen die nu naast mij spottende grappen maken over het meisje. smakeloos en ongepast nu...

    moest het even kwijt en wie weet een interessante gespreksstarter.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jezus, lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Gelukkig dat het meisje gered is, maar die omstanders vind ik echt harteloos, jemig.

    Heftig...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Jezus, lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Gelukkig dat het meisje gered is, maar die omstanders vind ik echt harteloos, jemig.

    Heftig...
    ik schaam me kapot voor die mensen... ze moest afgevoerd worden met haarcapuchon helemaal voorover getrokken. ik ben er misselijk van.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik las het net op Facebook. Het lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets mee te maken voor iedereen die daar is en daarom vind ik die mensen enorm egoïstisch. Alsof ze hun best doen om zoveel mogelijk mensen te raken. Mensen die een trauma voor hun leven krijgen, belangrijke dingen missen omdat hún leven wel gewoon doorgaat. Natuurlijk is het heel erg dat mensen op een punt raken dat ze daar niks meer om geven en geen andere uitweg zien, ik sta altijd enorm in tweestrijd als ik zoiets hoor. Gelukkig zijn de meeste vertragingen echt door NS zelf (of bladeren en sneeuw op het spoor!) en niet door zulke dingen.
    Maar dat betekent alsnog niet dat je er grappen over moet maken of foto's ervan moet maken, want het is en blijft gewoon heel erg.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik las het net op Facebook. Het lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets mee te maken voor iedereen die daar is en daarom vind ik die mensen enorm egoïstisch. Alsof ze hun best doen om zoveel mogelijk mensen te raken. Mensen die een trauma voor hun leven krijgen, belangrijke dingen missen omdat hún leven wel gewoon doorgaat. Natuurlijk is het heel erg dat mensen op een punt raken dat ze daar niks meer om geven en geen andere uitweg zien, ik sta altijd enorm in tweestrijd als ik zoiets hoor. Gelukkig zijn de meeste vertragingen echt door NS zelf (of bladeren en sneeuw op het spoor!) en niet door zulke dingen.
    Maar dat betekent alsnog niet dat je er grappen over moet maken of foto's ervan moet maken, want het is en blijft gewoon heel erg.


    mensen die zo ver zijn dat ze op het spoor staan weten echt geen andere oplossing meer. ik spral net een conducteur en die vertelde mij dat deze actie dagelijks gebeuren. elke dag moet er iemand dus van het spoor gehaald worden.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Brr, wat eng. Ik heb zo'n medelijden met treinpersoneel, en dan vooral die machinisten, want het is gewoon niet mogelijk om ze voldoende te compenseren om het het waard te maken dat ze met dit soort dingen moeten leven. Ook met die jonge vrouw en haar familie en vrienden, trouwens. Niemand zou het gevoel moeten hebben dat voor een trein springen de enige uitweg is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Verschrikkelijk gewoon, dat iemand zo diep zit dat ze geen uitweg meer zien. Dat mensen zo reageren kan het alleen maar erger maken voor dat meisje. Ik kan me goed voorstellen dat je hevig schrikt als je zoiets ziet!


    What would Emma do?

    Wat vreselijk zeg. Echt heel erg onrespectvol van al die omstanders. Gelukkig had de machinist een oplettende blik en heeft hij zo haar leven kunnen redden. Het is zo triest als je denkt dat voor een trein springen of op de rails gaan liggen de enige oplossing is.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zou er ook echt niet goed van zijn, als ik dat zou zien. En die vriendinnen, stel je maar in de plaats, als je dat ineens zou moeten meemaken.
    Het is inderdaad ontzettend grof van die mensen. Geen greintje inlevingsvermogen lijkt me. ):


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik kan gewoon niet eens geloven dat mensen daar zo op reageren. Ik heb zoiets nog al gehoord, en iedere keer geloof ik het letterlijk niet.
    Dat mensen klagen over eindeloze vertragingen, wanneer ze geen reden te horen krijgen, vind ik dan wel weer normaal, maar dat helemaal ter zijde.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Heftig zeg.. En dan ook nog die reactie's van omstanders. Belachelijk! Denk allemaal toch eens na.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Heftig zeg.. En dan ook nog die reactie's van omstanders. Belachelijk! Denk allemaal toch eens na.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maleficia schreef:
    Heftig zeg.. En dan ook nog die reactie's van omstanders. Belachelijk! Denk allemaal toch eens na.


    wat was dit ookalweer

    Belachelijk dat mensen zo kunnen reageren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    heb er vanacht echt overna liggen denken... gebeurd zelden dat ik mij iets zo aantrek.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.