• Hier heb ik een kleine suggestie.

    Zoals de meesten weten heb je hier rechtsboven de quicklinks. Als ik eerlijk mag zijn gebruik ik ze niet, maar vindt wel dat ze mogen blijven. Alleen zou ik een kleine aanpassing handig vinden: in het kadertje ook zo'n quicklink kunnen zetten naar een bepaalde story/quiz/topic/etc op quizlet. Ik ben soms wat lui, maar ik zou het handig vinden dat je vanaf welke plaats van quizlet dan ook, meteen op zo'n knopje kon klikken. Zo zou ik bijvoorbeeld snel naar mijn story kunnen gaan.
    Ik weet het, het klinkt echt als iets heel kleins, maar voor mij zou het heel handig zijn. Ik weet niet of het mogelijk is, maar dat heb je vaak met suggesties (: .

    Het is ingesteld! Heel veel dank aan Rutger! ^^

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 17:48 ]

    Vind jij het een goed idee om een quicklink ook te kunnen instellen als een link naar een story/quiz/topic/... ?


    I wanna be a wizard!

    Dat zou ik wel chill vinden. Vaak moet ik snel bij een story zijn en dan is het fijn om er snel bij te kunnen, zonder eerst door 2 pagina's stories te moeten zoeken.

    Onnodig, je kunt het ook gewoon opslaan bij je favorieten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het zelf onnodig, maar ik kan me wel voorstellen dat andere users het fijn zouden vinden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Klinkt heel lui, maar het zou wel handig kunnen zijn. ;3


    Your make-up is terrible

    Het is inderdaad niet heel erg nodig, maar ik vind het een leuk idee. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dus eigenlijk dat je jouw eigen quicklinks kan personalizen met ipv 6 links naar random (of zelf gekozen) 'creaties'/forum?
    Dat je bijvoorbeeld 6 stories daar kan zetten als quicklink (misschien met dat figuurtje van het boek zoals nu bij 'mijn stories')?

    Ergens lijkt het me onnuttig omdat je het inderdaad bij je favorieten kunt zetten, maar anderzijds zie ik het nut er wel van in omdat ik hetzelfde heb met mijn 'nieuwe tabbladen' (in mijn browser). Dat wanneer ik een nieuw tabblad open, ik uit 8 kadertjes kan kiezen die naar bepaalde websites leiden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor de mensen die zeggen "je kan net zo goed als favorieten zetten":
    Sowieso kan je van de huidige quicklinks ook zeggen dat ze nutteloos zijn omdat je ook daarnaar favorieten of bladwijzers kan maken. Dus waarom zijn ze er dan überhaupt?

    Square schreef:
    Het is inderdaad niet heel erg nodig, maar ik vind het een leuk idee. (:


    -

    Ik ben voor. Als het niet heel lastig zal zijn om te maken, waarom niet? De kans is daarbij redelijk groot dat ik er gebruik van zou maken.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    DIAMANTE schreef:
    Voor de mensen die zeggen "je kan net zo goed als favorieten zetten":
    Sowieso kan je van de huidige quicklinks ook zeggen dat ze nutteloos zijn omdat je ook daarnaar favorieten of bladwijzers kan maken. Dus waarom zijn ze er dan überhaupt?

    Dat moet je niet aan ons vragen, vraag het aan Rutger. Maar die gebruik ik eveneens niet, hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat moet je niet aan ons vragen, vraag het aan Rutger. Maar die gebruik ik eveneens niet, hoor.

    zo bedoel ik het niet.

    U roept, wij draaien. Je kunt vanaf nu zelf een eigen URL in je quicklinks plaatsen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Wauw, dat is snel geregeld.
    Er komt nu vast een ontzettend domme opmerking, maar na het lezen van dit topic snap ik nog steeds niet welke Quicklinks nou bedoeld worden. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^ Die handige pictogrammetjes onder je zoekbalk ;3


    26 - 02 - '16

    Wel dus. :'D
    Hoe kun je daar nu dan links inplakken? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.