• Ik weet niet of anderen dit hebben, maar Bold, Underline en Strike zijn bij mij verandert in drie foto's. Dit heb ik enkel op de iPad, op mijn computer is het normaal. Het komt overal voor: op het forum, in reacties op story's,... Het is niet zo erg (best wel grappig :3 ) maar ik ben vooral benieuwd of anderen dit ook hebben. Hier een foto:



    Edit: dit is trouwens al drie dagen zo (; .

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 18:38 ]


    I wanna be a wizard!

    Lol! x'D
    Ik heb het niet, maar ik moet zeggen dat ik de meest rechtse een hele mooie foto vind. ^^


    wat was dit ookalweer

    Lol, vreemd x'D. Ik heb het niet.


    i put the fun in funeral

    Haha, dat is wel grappig inderdaad. Heb het zelf niet!

    Hahaha genius! Ik heb het niet, maar het lijkt me inderdaad niet helemaal goed. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik begrijp ook helemaal niet waarom juist die plaatjes (': . Zouden het profielfoto's zijn ofzo?


    I wanna be a wizard!

    Zweinstein schreef:
    Hahaha genius! Ik heb het niet, maar het lijkt me inderdaad niet helemaal goed. :')


    En jup, het zijn profielfoto's.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, dat is ook weer eens wat anders. :'D
    Ik denk inderdaad dat het profielfoto's zijn, want het zijn wel van die typische plaatjes en ze hebben het juiste formaat. Heb je al eens geprobeerd de geschiedenis op je iPad te wissen? Als je het tenminste weer weg wilt, natuurlijk. Als het verder niet stoort, zou je het ook zo kunnen laten. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, dat is ook weer eens wat anders. :'D
    Ik denk inderdaad dat het profielfoto's zijn, want het zijn wel van die typische plaatjes en ze hebben het juiste formaat. Heb je al eens geprobeerd de geschiedenis op je iPad te wissen? Als je het tenminste weer weg wilt, natuurlijk. Als het verder niet stoort, zou je het ook zo kunnen laten. :')


    Ik heb er een foto van dus zal ik het niet missen (:. Zal eens even proberen.


    I wanna be a wizard!

    It's gone (: .


    I wanna be a wizard!

    Ik had laatst wel dat ik in plaats van groene online bolletjes bij iedereen die uberblije :D smiley kreeg en dat mensen allemaal het :'( poppetje als profielfoto hadden..


    - God only knows

    Isimat schreef:
    Ik had laatst wel dat ik in plaats van groene online bolletjes bij iedereen die uberblije :D smiley kreeg en dat mensen allemaal het :'( poppetje als profielfoto hadden..


    Haha, dat moet ook grappig geweest zijn :') .


    I wanna be a wizard!

    Hé wat doet mijn foto daar? :'D
    Ik ben ineens 'Bold' geworden, lol

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 19:52 ]

    Wat vreemd. Ik heb er geen last mee op mijn iPad. x)


    Let the Night embrace you

    Turing schreef:
    Hé wat doet mijn foto daar? :'D
    Ik ben ineens 'Bold' geworden, lol


    Haha, ik zou niet weten waarom juist jouw foto!


    I wanna be a wizard!

    Apart dat je dat had. Wel mooie foto's, vooral die rechtse.


    Physics is awesome