• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Haha wtf is dit voor film.


    Your make-up is terrible

    You're totally worth it


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo blij met mijn nieuwe massage tafel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben overal echt helemaal klaar mee. Ik wil slapen en voorlopig niet meer wakker worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoe weten we zeker dat iemand doodgaat? Alles laten ontploffen!


    Your make-up is terrible

    Ja papa, je bent hilarisch. En dat stuk was natuurlijk helemaal super, ondanks het seksuele geweld dat werd gebracht als grapje, en via Whatsapp praten is een briljant idee waar ik nóóit op was gekomen, zelfs al heb ik het al twee keer voorgesteld. En yep, mij doodzwijgen als ik je ergens op aanspreek is een superplan, meid. Geweldig, mensen, ik voelde me vandaag erg gewaardeerd.
    Tijd om te gaan slapen, voordat ik nog meer onzin vind om me aan te ergeren. Pff. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik geloof echt dat ik aan het vereenzamen ben of zoiets, als ik kijk naar wat ik droom de laatste tijd :/


    Stenenlikker

    Weew, een droom over Joaquin Phoenix en Achievement Hunter. Nice. c;


    Caution first, always.

    Sinds wanneer is honk 2 niet meer handwerk, maar meteen seks? Ben ik al zo oud dat de volgorde veranderd is onder de 15/16 jarigen?
    Zoenen > seks > mondwerk (> handwerk)



    Je moet echt altijd boven me blijven staan hé. Als ik ook maar iets te dichtbij kom, maak jij weer 5 nieuwe. Je denkt dat we een wedstrijdje doen, maar dat doen we helemaal niet. Ik niet met jou in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 12:10 ]

    Oh well, gat in mijn broek (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wauw okay. Walk away. Just walk away like everyone else.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En toen zat mijn vest om mijn middel :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bleh, ik ben moe.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Bleh, ik ben moe.


    En ik wil naar huis :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanavond eindelijk naar Inherent Vice. Ik heb er echt dhfksjjkds zoveel zin in. O-O


    Caution first, always.