• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Yaai, large catalogus is binnen =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bah, bah, bah. Het spijt me, maar ik hoop dat je snel weer weg bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik word zo moe van sommige mensen. Ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lekker naaierig! Krijgen wij geen vrij op maandag, maar in Brabant wel als het carnaval is. Voortrekkerij, bah!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 17:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je zegt dat wij niet moeten schreeuwen in het huis. Maar je schreeuwt zelf als je dat zegt. lekkere logica -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gonplei schreef:
    Lekker naaierig! Krijgen wij geen vrij op maandag, maar in Brabant wel als het carnaval is. Voortrekkerij, bah!


    Dat heet Carnavalsvakantie, is precies hetzelfde als Voorjaarsvakantie.


    Sand schreef:
    (...)

    Dat heet Carnavalsvakantie, is precies hetzelfde als Voorjaarsvakantie.


    Dus in Brabant hebben ze geen voorjaarsvakantie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Dus in Brabant hebben ze geen voorjaarsvakantie?

    Jawel, maar daar heet het carnaval vakantie

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Jawel, maar daar heet het carnaval vakantie


    Maar dat is dan toch veels te vroeg, of snap ik het nou niet meer. De vakantie is toch pas volgende week, of is dat in Brabant anders?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Maar dat is dan toch veels te vroeg, of snap ik het nou niet meer. De vakantie is toch pas volgende week, of is dat in Brabant anders?

    ze hebben daar een week eerder vakantie en gaan weer naar school als wij vakantie krijgen.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Maar dat is dan toch veels te vroeg, of snap ik het nou niet meer. De vakantie is toch pas volgende week, of is dat in Brabant anders?


    Wij hebben de aankomemnde week vakantie. De vakantieweken van de zomer zijn toch ook verschillend? Zo vreemd is dat niet (':


    FiftyShades schreef:
    (...)
    ze hebben daar een week eerder vakantie en gaan weer naar school als wij vakantie krijgen.


    Oh wauw, lekker op elkaar afgesteld :W
    Stel je wilt met je beste vriend aan de andere kant van Nederland op vakantie. Dat gaat dus niet? Dat is wel balen zeg. Waarom moet Brabant nou zo opstandig zijn :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Oh wauw, lekker op elkaar afgesteld :W
    Stel je wilt met je beste vriend aan de andere kant van Nederland op vakantie. Dat gaat dus niet? Dat is wel balen zeg. Waarom moet Brabant nou zo opstandig zijn :W

    nope (: het is net als Sand zegt. Hetzelfde als met de zomer- en herfstvakantie

    Ik dacht dat heel Nederland gelijk vakantie had, joh. Nooit aan gedacht :W
    Nou voel ik me dom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    nope (: het is net als Sand zegt. Hetzelfde als met de zomer- en herfstvakantie


    Oh, ik dacht dat herfstvakantie wel voor iedereen gelijk was?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered