• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    WunWegWunDarWun schreef:
    Ik kom er net via GoodReads achter dan E.L. James een interactive journal heeft geschreven met tips voor schrijvers. LOLOLOLOL


    Laat me raden: schrijf gewoon veel seks. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    (...)

    Laat me raden: schrijf gewoon veel seks. :')

    Ja, maar het is ook gewoon een gigantische Twilight rip-off. :') Daarnaast is er een gebrek aan karakterontwikkeling en er is zelfs niet echt een verhaallijn. Ik bedoel, de boeken zijn heus wel vermakelijk maar ze kan zelf nog wel een paar tips gebruiken als het gaat op schrijven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    WunWegWunDarWun schreef:
    (...)
    Ja, maar het is ook gewoon een gigantische Twilight rip-off. :') Daarnaast is er een gebrek aan karakterontwikkeling en er is zelfs niet echt een verhaallijn. Ik bedoel, de boeken zijn heus wel vermakelijk maar ze kan zelf nog wel een paar tips gebruiken als het gaat op schrijven.


    En wat maakt jou zo goed dat jij beter tips aan haar kan geven dan andersom? :Y)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    En wat maakt jou zo goed dat jij beter tips aan haar kan geven dan andersom? :Y)

    Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze er zelf nog wat kan gebruiken. Heb jij haar boeken gelezen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    WunWegWunDarWun schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ze er zelf nog wat kan gebruiken. Heb jij haar boeken gelezen?


    I have, maar ik ga er geen commentaar op geven omdat ik het haar toch niet nadoe. Zij schreef voor haar plezier en heeft er nog bakken met geld aan verdient ook.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    I have, maar ik ga er geen commentaar op geven omdat ik het haar toch niet nadoe. Zij schreef voor haar plezier en heeft er nog bakken met geld aan verdient ook.

    Klopt, het is fijn dat ze zoveel heeft kunnen verdienen met iets dat ze graag doet. Ik ga het haar ook niet nadoen, maar dat betekent toch niet dat ik geen commentaar mag leveren? Dan zou ik ook liedjes die ik niet leuk vind niet meer mogen bekritiseren. In elk geval, ik vind de boeken leuk, maar ik zou niet zeggen dat ze van hoogstaande kwaliteit zijn. Ze schrijft een boek met tips voor schrijvers, en een vereiste lijkt me dan toch dat je in elk geval je eigen verhaal hebt bedacht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuk als je tegen iemand praat, maar diegene gewoon weg is gegaan zonder iets te zeggen. D:


    Your make-up is terrible

    As if anyone would care.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Don't ignore me, fool.


    26 - 02 - '16

    I wish I could tell you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Beter was ik op stage gebleven en was ik daar gaan slapen. Alles beter dan hier zijn op dit moment.


    Je maakt me echt boos. Blijf maar weg verdomme.


    26 - 02 - '16

    Meeh, ik wil je graag enkel als een vriend kunnen zien, maar je maakt het me soms (onbewust) wel erg moeilijk....


    Stenenlikker

    Ok. Prima. Ik ben dus wel degelijk overbodig. Good to know.


    26 - 02 - '16

    Yeees, zombies op tv.


    Your make-up is terrible