• Kan de liefde overleven in een gespleten wereld? De wereld is gespleten in een rijke perfecte wereld, met prachtige gebouwen, nette parken, en de mooiste huizen, het paradijs, en een arme verwaarloosde wereld, met verkoolde velden, trieste bomen zonder vruchten, en krakkemikkige hutjes, de hel. Toch is in het paradijs niet alles perfect, en in de hel die alles slecht. Wat als je de liefde niet kan vinden in het paradijs, is het dan wel zo mooi? Wat als de liefde warm straalt in je hart in de hel, is het dan wel zo slecht? Maar liefde tussen deze twee werelden hoort niet te bestaan. De uitgemergelde jongeren in hobbezakken, horen niet in contact te komen met de goed doorvoede jongeren in prachtige kleren, laat staan dat er liefde tussen hen opbloeit. Maar wat als het wel gebeurt? De jongeren uit de hel kunnen niet naar het paradijs komen, behalve als ze eens per maand de belastingen van hun familie moeten betalen. De jongeren uit het paradijs mogen wel op een dagpas naar de hel, maar wie wil in godsnaam vrijwillig naar dat dodenmansland gaan? Daarbij mag je niet langer dan een dag blijven op je dagpas, want anders mag je nooit meer terugkomen. Hoe kan een illegale liefde ooit overleven in deze gespleten wereld?


    Rollen:
    ~ [R] Louis William Tomlinson: Ludovici
    ~ [R] Harry Edward Styles: Skajem
    ~ Niall James Horan:
    ~ [R] Zayn Javadd Malik: Bain
    ~[R] Liam James Payne: Vociferor

    ~ Bewaker Hell:
    ~ Bewaker Paradijs:

    ~ Overige rollen, denk hierbij aan ouders, vrienden, broers en zussen.
    ~ [R] Broer Louis: Murray
    ~ [R] Verpleegkundige Amelia 'Amy' Katherine Donnolly: Ludovici

    Regels:
    Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Houd het graag REALISTISCH!
    Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    16+ mag.
    Alleen Ludovici maakt nieuwe topics aan.
    Op het overtreden van al deze regels zal na twee waarschuwingen je personage verwijderd worden.


    Veel plezier!

    Het is het einde van de maand en het is het begin van de middag rond een uur of half twee. De mensen uit de Hell hebben de mogelijkheid om hun salaris op te halen, bij wat de kloof word genoemd, wat een scheiding maakt tussen het Paradijs en de Hell. Natuurlijk is het eerste wat je ziet de weelde van het Paradijs, om te laten zien wat zij wel hebben en wat de Hellenaren niet hebben. De mensen uit het Paradijs krijgen de keuze of ze een dagpas willen voor de Hell en zo ja, deze op te halen bij het passenkantoor, in het midden van het winkelcentrum in het dorp. De waarschuwing word meegegeven, zoals iedere keer, dat als je niet op tijd terug bent, je nooit meer terug mag gaan.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:06 ]


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik humde met een grijns om mijn lippen, Louis was fantastisch met zijn handen, maar zijn mond was ook niet mis. Het hielp waarschijnlijk dat hij precies wist wat ik lekker vond en dat perfect uit kon voeren. Ik mompelde dat ik hem nodig had, als ik hem toch de touwtjes ging geven kon ik dat beter goed doen en daarbij maakte me het vrij weinig uit. Met hem kreeg ik uiteindelijk altijd wat ik wilde, op de een of andere manier, welke maakte niet uit. Zijn gefluisterde woorden deden me grijnzen en ik beet op mijn lip terwijl ik instemmend knikte. Alleen voor hem liet ik me zo gaan dat ik needy genoemd kon worden, soms was dat ook best fijn. Mijn vingers vlochten zich door zijn haar en zacht drukte ik hem iets naar beneden, als teken dat hij een beetje tempo mocht gaan maken. Ik was niet bang om het zo weer over te nemen en hem deze vrijheid te ontnemen. "Ja, dus je zal op moeten schieten, schat," mompelde ik, een enigszins strenge toon in mijn stem, voordat ik rilde om zijn adem die tegen mijn eikel sloeg. Hij ging het plagen uitrekken zoals hij dat altijd deed, maar ik wilde hem wel nu op dit moment. Ongeduldig draaide ik wat met mijn heupen en maakte een klein, genietend geluidje toen hij eindelijk zijn tong gebruikte en me deels in zijn mond nam. Een goedkeurende kreun kwam van achter uit mijn keel en mijn hand greep zich steviger in zijn haar vast en de ander in de deken. Ik greep hem dan niet te hard vast, ik bleef er rekening mee houden dat hij had verteld van zijn lichte hoofdpijn en ik wilde het niet verergeren. Ik lachte even om zijn woorden, niet rot bedoeld, maar voor mij was dit ongetwijfeld een stuk beter dan voor hem. "Zo ja, ga door. Je doet het zo goed, baby boy." Voorzichtig drukte ik hem iets verder omlaag, als hij het niet kon hebben mocht hij zich altijd verzetten en dan liet ik los, maar hij kon tenminste proberen om zijn grenzen iets te verleggen. Waar ik volledig kon deepthroaten, kon Louis dat net niet en oefening baarde kunst, hoewel ik hem nooit echt wilde dwingen tot iets wat hij echt niet wilde of kon. Dan zou ik een zeer slecht vriendje zijn en dat was nou het laatste wat ik voor hem wilde zijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Harry drukte me iets naar beneden en vertelde dat ik op moest schieten en ik grijnsde nog breder. Ik voelde hem rillen toen ik op zijn gevoelige eikel blies en ik wist dat hij nog ongeduldiger werd en ik besloot hem niet langer meer te laten wachten en nam zijn lengte gedeeltelijk in mijn mond en ik hoorde hem zacht kreunen en ik liet mijn tong over zijn lengte heen glijden. Hij pakte mijn haren nog steviger vast, maar voor mij deed het geen pijn. Ik hield ervan als ik ruw werd behandelend en dat wist Harry en ik wist ook dat als ik het te lang zou laten duren dat Harry de controle zou over nemen. In tegenstelling tot hem kon ik hem niet helemaal deepthroaten, maar ik kwam iedere keer weer een stukje verder en deze keer probeerde ik het ook weer. Ik nam hem zover in mijn mond dat mogelijk was en mijn handen die eerst nog op zijn bovenbenen hadden gelegen, legde ik rondom zijn ballen en begon die langzaam te masseren, terwijl ik mijn mond heen en weer bewoog. Ik gebruikte zijn lengte alsof het een lolly was en mijn speeksel vermengde zich met mijn voorvocht. 'Hm, je bent zo heerlijk dik' mompelde ik en ik voerde het tempo nog wat op, om sneller mijn hoofd heen en weer te bewegen en mijn handen bleven in z'n ballen kneden. 'Oh Harry' Ik duwde mezelf nog verder, om hem nu echt helemaal in mijn mond te hebben, maar ik moest bijna kokhalzen en trok mezelf weer iets omhoog. Dat ging dus niet werken, maar ik had altijd mijn tong nog en ik zoog en sabbelde aan zijn lengte, om hem zo optimaal te laten genieten. 'Kom je al baby'? vroeg ik met hese stem en om hem even te plagen, stopte ik met bewegen voor een paar secondes, maar daarna ging ik weer verder als voorheen.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Als geen ander wist ik wat Louis ervan vond om hard aangepakt te worden, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om nu ruw met hem te gaan doen. Ik was als de dood dat ik dingen erger ging maken en daarom liet ik hem gewoon zijn gang gaan, met hier en daar wat bijsturing van mijn kant. Zoals iedere keer probeerde hij me weer net iets meer in zijn mond te nemen, ik ging hem niet kwalijk nemen als het niet lukte, dat hij het probeerde vond ik al heel wat. Ik hapte naar adem toen hij zijn handen van mijn benen naar mijn ballen verplaatste en kreunde zijn naam. Hij was zo goed en helemaal van mij. Ik herinnerde me nog de eerste keer dat hij dit deed, het was zo onhandig geweest maar ik had geduld met hem gehad en moest je nu eens zien wat hij voor elkaar kreeg. Zonder moeite kreeg Louis mijn knieën week en aan het trillen. Het snellere tempo dat hij aannam liet mijn ademhaling ook versnellen en het begon me moeite te kostten om het niet opeens van hem over te nemen, ik had sneller nodig, meer. Heel even hield ik mijn adem in toen hij zichzelf verder naar beneden dwong en alles van mij in zijn keel had, ik wilde hem zo graag daar houden, maar het was duidelijk dat hij teveel van zichzelf had gevraagd en weer omhoog ging. Bemoedigend aaide ik door zijn haren, zelfs als het hem niet lukte deed hij het geweldig, ik kon niet beter vragen. Alles wat ik deed werd steeds gejaagder en mijn kreunen werden telkens ook iets luider. Ik gaf er allemaal niks om, Louis mocht horen wat hij met me deed. "Close," antwoordde ik hijgend en keek hem verwijtend aan toen hij stil hield. Dat mocht hij me echt niet aan gaan doen. Gelukkig voor hem hervatte hij zijn werk al snel weer en maakte het weer moeilijk voor me. Ik mompelde dat hij sneller moest gaan, hoe dichtbij ik was en hoe goed hij het deed. Ik beet hard op mijn lip en kneep mijn ogen stijf dicht, mijn spieren werkten niet meer mee en ogenblikken later kwam ik met een kreun van zijn naam hard in zijn mond. Hijgend ontspande ik mijn lichaam en gaf nog een aai door zijn haar. "Je weet elke keer weer hoe je me goed moet laten voelen," mompelde ik met een grijns rond mijn lippen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Mijn mond duwde ik nog meer over zijn lengte, zover ik zelf kon verdragen, maar misschien duwde ik hem toen wel iets te ver, want ik begon te kokhalzen en dat was dan ook weer niet de bedoeling. Met mijn handen masseerde ik zijn ballen en met mijn hoofd ging ik op en neer, zuigend en sabbelend over zijn lengte heen die dof klopte in mijn mond. Toen ik hem zachtjes vroeg of hij al kwam, antwoordde hij dat hij dichtbij was en zijn kreunen werden steeds gejaagder, ook een teken dat hij bijna kwam. 'Kom maar baby, kom voor mij' mompelde ik door mijn bezigheden door en ik voelde hem niet veel later verstrakken en toen ik heel even naar hem op keek, zag ik dat hij z'n ogen gesloten had en toen kwam hij met een harde kreun van mijn naam, klaar in mijn mond. Ik moest het wel door slikken om niet te stikken en ik vond het ook nooit zo erg om het door te slikken. De eerste keer was dat wel anders geweest. Ik voelde hem ontspannen en ik kwam langzaam overeind om hem liefdevol aan te kijken. Ik likte over mijn lippen om de restjes van zijn zaad nog op te likken en slikte die ook door. 'Alles voor mijn mannetje' zei ik met een grijns terug en ik bukte me nog even naar zijn lengte om de restjes daar ook nog af te likken en toen ik weer overeind kwam, zoende ik hem ruw en passievol op z'n mond en ging ik bovenop hem liggen en pakte ik zijn haren vast, waar ik even aan trok. Mijn hoofdpijn was op wonderlijke wijze verdwenen, al voelde ik me nog niet helemaal fit. 'Ik hou van je, mijn sexy prins' fluisterde ik zwoel in z'n oor en ik beet aan z'n oorlel.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Zijn aanmoedigingen hielpen zeker, maar Louis' mond was ongetwijfeld de doorslaggevende factor. Voor enkele ongeblikken verstrakte mijn grip op hem enorm en kwam ik bijna compleet trillend klaar in zijn mond. Geen idee hoe hij het voor elkaar kreeg, dat hij iedere keer weer zo'n heftige reactie aan me wist te ontrekken, mijn vorige relaties zouden dat nooit voor elkaar hebben gekregen. Tussen mijn schokkende ademhaling door merkte ik hoe de jongen alles doorslikte, wat misschien ook maar handig was als we het bed niet nu wilde verschonen. Ik was er al blij om dat hij überhaupt alles door wist te slikken, zelfs ik had daar af en toe moeite mee. Ik mompelde dat hij er nooit in faalde om me goed te doen voelen en ik gniffelde om zijn antwoord. Een rilling ging door me heen toen ik zijn nogmaals bij mijn erg gevoelige lengte voelde, waarna ik hem toch met alle liefde verwelkomde in mijn armen en met net zoveel passie terugzoende. Ik kon mezelf proeven op zijn lippen en likte er daarom licht over, want ik kon niet bepaald zeggen dat het vies smaakte. Zacht humde ik er tegenaan omdat hij een beetje aan mijn haren trok, ook op dit moment nog was dat zeer effectief op me. "Ik hou ook van jou, prinses," antwoordde ik hem met een grijns en liet mijn vingers licht over zijn rug glijden. "Voortaan mag je me zeker vaker op deze manier wakker maken," vertelde ik hem met een lachje. Nee, daar zou ik nooit bezwaar tegen hebben. Voor mij was het opeens wel erg heet geworden in die trui en voorzichtig schoof ik Louis van me af, naast me op het bed. Ik ging half overeind zitten en trok de trui soepel over mijn hoofd en liet die op de grond vallen. Dat ruimde ik straks nog wel op. Tevreden met de koelte op mijn huid kwam ik weer bij hem liggen en drukte een kus op het puntje van zijn neus. "Ik mag mezelf wel gelukkig prijzen met een jongen als jij," mompelde ik en liet het daarbij. Hij had vast geen zin in weer een ellenlange speech waarvan ik hield, want dat waren teveel dingen om op te noemen. Wat ik wel wist was dat ik hem officieel de mijne wilde maken, het liefst nog zeer binnenkort, maar dat viel nog te bezien.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik moedigde Harry aan om klaar te komen en mijn mond ging over z'n lengte heen en mijn hoofd bewoog ik heen en weer. Toen hij ook daadwerkelijk klaar kwam in mijn mond, slikte ik het door. Ik had geen zin om het bed te verschonen, en het was nou ook weer niet zo dat het vies smaakte. Met mijn tong ging ik nog even over z'n lengte heen om zo de laatste restjes nog op te likken en ik kwam overeind. Ik antwoordde dat ik alles voor hem overhad en hij grinnikte daarom. Ik zoende hem ruw en passievol en vertelde hem dat ik van hem hield en ik grijnsde een beetje toen hij zei dat hij ook van mij hield en dat geliefde koosnaampje. Ik huiverde een beetje onder z'n aanraking op mijn rug, maar het was geen verkeerde huivering. 'Wat dacht jij nou' zei ik hem toen met zoete stem, 'Ik was van plan dit elke keer te doen als we samen zijn' Ik trok een pruillip toen hij me weg duwde en toen hij daarna z'n trui uittrok, begreep ik het pas. Toen hij een kus op m' neus drukte, moest ik even giechelen en ik duwde hem iets weg. 'Je dacht, ik ga nu maar helemaal naakt' zei ik met een grijnzende stem en ik ging bovenop hem zitten en streelde over z'n borst. 'Jij bent mijn wereld Harry' fluisterde ik zachtjes en kuste zijn sleutelbeen, 'Je troost me, maakt me aan het lachen en je bent er altijd voor me als ik je nodig heb' Ik beet zachtjes in z'n sleutelbeen en ging toen voorzichtig liggen en trok de dekens over ons heen. 'Lekker knus' zei ik grinnikend en kuste z'n wang. 'Je bent om te zoenen' Ik grinnikte zachtjes en likte over z'n nek en kuste hem toen op z'n mond. Ik kon niet wachten op het moment dat ik mijn liefde voor hem van de daken kon schreeuwen, maar voorlopig kon dat nog niet, wat af en toe tot grote frustratie van beide leiden. 'Harry' zei ik toen aarzelend, 'Wat dacht je van trouwen'? Ik beet op m'n lip, 'In het geheim, ik wil je de mijne kunnen noemen, ook al mag niemand het weten en vind ik dat helemaal niet leuk ' Ik zuchtte en legde mijn hoofd in het holletje van zijn hals.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 10:38 ]


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Louis huiverde onder mijn aanraking, waardoor ik licht glimlachte en tegen hem zei dat ik het absoluut niet erg vond als hij besloot me vaker zo wakker te maken. Daar was hij het ook mee eens en ik maakte een goedkeurend geluidje toen hij zei dat hij dit iedere keer dat we samen waren wilde doen. Ik grijnsde, dat klonk mij als een erg goed plan waar ik hem gegarandeerd aan ging houden. De dikke trui werd me te heet met de inspanning van daarnet, dus duwde ik Louis met tegenzin voorzichtig van me af en deed mijn laatste beetje aan kleding uit, die ik vervolgens op de grond liet vallen. Om het goed te maken drukte ik een kus op zijn neus en glimlachte onschuldig om zijn gegiechel en toen hij me iets wegduwde. "Oh, alsof je dat zo erg vind," zei ik lachend tegen hem en legde mijn handen lichtjes op zijn heupen, waar ik een liefdevol kneepje in gaf. Louis was zo ontzettend lief voor me en dat verdiende ik soms echt niet, net zoals dat ik me afvroeg wat ik in hemelsnaam had gedaan wat zo goed was dat ik een engel als hij had verdiend. "Omdat je dat verdient, Lou. Ik ken weinig mensen met zo'n hart van goud als jij," antwoordde ik en beet op mijn lip om zijn tanden die in mijn sleutelbeen stonden. Die verdwenen weer snel en hij ging liggen, waarna ik de warmte van de deken over ons heen voelde. Met een glimlach onderging ik de kus die hij me gaf en legde mijn hand zacht op zijn wang. Er was niets liever dat ik wilde dan hem de mijne te maken, officieel en voor altijd. Blijkbaar had hij dezelfde gedachte, want na een stilte vroeg hij wat ik dacht van trouwen, maar dat het tussen ons bleef, geheim. Ik aaide door zijn haar en gniffelde mysterieus. "Dat zal ik je met Oud en Nieuw vertellen," zei ik en rekte me eens goed uit. Ik hield er niet van geheimen voor hem te hebben, maar deze was het waard om te bewaren tot dan. Om het onderwerp om te gooien en Louis af te leiden begon ik over iets anders. "Heb je eigenlijk wel een kerstboom staan?" vroeg ik. Dat was essentieel, anders sleepte ik hem morgen het eerste moment dat de storm te doen was mee en gingen de boom en versieringen kopen. Het was immers geen kerst zonder kerstboom.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Harry duwde me van hem weg, zodat hij zijn dikke trui uit kon trekken, want het werd hem nu toch ook wel een beetje te warm en dan kon je beter naak, in elkaars armen liggen. En toen ik grijnzend zei dat hij nu helemaal naakt was, kwam het gevatte antwoord dat ik dat helemaal niet erg vond en dat was ook zo. Naakt waren mensen kwetsbaar, maar wel op hun mooist en dat was bij Harry ook het geval. 'Daar heb je helemaal gelijk in' zei ik grijnzend. Ik verdiende het volgens hem toen ik zei dat hij mijn wereld was en dat hij er altijd voor me was en dat hij me zou troosten en dat hij me aan het lachen kon maken. 'Ik heb niet alleen een hart van goud' zei ik verlegen, 'Dat heb jij ook' Ik ging liggen en trok de dekens over ons heen, zodat we het niet koud konden krijgen. Op het moment dat ik hem de mijne, echt de mijne zonder verstoppingen, kon noemen, dan zou ik de gelukkigste man op aarde zijn en Harry vertelde me dat hij een verassing met oud en nieuw had en ik wilde vragen wat voor verassing, maar zo cheeky als hij was, ging hij snel op een ander onderwerp over, om zo mij af te leiden. Ik liet het nu voor wat het was, maar ik kon er niks aan doen dat ik nieuwsgierig was en ik zou hem er later nog wel over vragen. 'Ik heb geen kerstboom staan Haz' zei ik stilletjes, toen hij vroeg of ik een kerstboom had staan en het was pijnlijk omdat het me weer herinnerde dat ik weinig geld had en Harry zoveel en die jaloersheid die ik soms wel had, kwam weer naar boven drijven en ik zuchtte. 'Ze kosten een fortuin en ik weet dat het kerst is en dat je dan wel wat meer mag uitgeven, maar ik had het geld er niet dit jaar. Vorig jaar verdiende Phil nog en kon ik er nog eentje neerzetten, maar nu niet meer' Ik beet op m'n lip en drukte een kus in z'n nek. 'Heb jij er wel een staan dan'? vroeg ik hem toen zachtjes. Ik ging wat verliggen en pakte toen zijn armen om die nog wat dichter tegen me aan te drukken.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Mensen die oprecht goed waren -waren zeldzaam tegenwoordig, en Louis was daar een van. Hij verdiende de wereld en ik zou het hem geven als ik dat kon. Glimlachend drukte ik hem tegen mijn aan bij zijn verlegen woorden dat het ook voor mij gold. Hij was lief, liever dan ik verdiende. Hij trok de deken over ons beide heen en ik zuchtte even. Meer dan dit hoefde ik niet en er ging een steek door mijn hart toen ik besefte dat ik morgen weer alleen onder de deken zou kruipen en alleen wakker ging worden. Ik wilde hem gewoon de mijne maken en bij me houden, hem het leven geven dat iedereen verdiende. Een beetje zekerheid zou fijn zijn. Louis vroeg me hoe ik dacht over trouwen, die jongen had geen idee wat ik nog in petto voor hem had. Ik zei hem dat ik die vraag met Oud en Nieuw wel zou beantwoorden, meer hoefde hij niet te weten op dit moment. Wetend hoe makkelijk ik hem kon afleiden begon ik erover of hij een kerstboom had staan, want voor mij was dat nogal lastig om daarachter te komen. Ik wreef zacht over zijn rug en beet op mijn lip toen hij antwoordde dat hij er geen had. Dat had ik kunnen verwachten, maar ik had het wel gevraagd en ik wilde niet verwaand overkomen. "Dat begrijp ik, Lou. Zullen wij er anders dan eentje halen later? Misschien een kunstboom, die kun je dan opruimen en ieder jaar opnieuw gebruiken," stelde ik voor. Ik nam aan dat hij wel versieringen had van eerdere jaren, of anders konden we die er ook gewoon bij komen. Hij had echt wel een kerstboom nodig, dat hoorde zo en dat gunde ik hem. Ik knikte toen hij me dezelfde vraag stelde. "Ondertussen wel ja, met piek, lichtjes en al," zei ik met een kleine glimlach. Mijn zus en een paar vrienden hadden me geholpen met de boom optuigen, als ik het zelf had gedaan was het compleet fout gegaan. Ik hield hem steviger vast omdat hij mijn armen dichter naar zich toe drukte en kuste zijn voorhoofd. "Dan hangen we in jouw boom ook kleine chocolaatjes en zuurstokken om de feestdagen door te komen," grijnsde ik. Die boom moest er toch echt wel komen, het was essentieel voor wat ik in gedachten had voor hem, maar daar kwam hij zelf nog wel achter.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Harry vertelde me tussen neus en lippen door dat hij een verassing voor me had, op oud en nieuw, maar zo snel als hij dat had gezegd, zo snel was hij alweer op een ander onderwerp gegaan. En toen hij vroeg of ik al een kerstboom in huis had, moest ik hem eerlijk bekennen dat ik dat niet had, vanwege het geld. Het was altijd het geld en ik vond het vreselijk als ik het daar met Harry over moest hebben, want ik schaamde me soms en ik was soms ook wel eens jaloers op de krullenbol. 'Dat is wel een goed idee' zei ik aarzelend toen hij voorstelde om later toch nog een boom te halen en misschien was het wel een goed idee om een kunstboom te halen. Die was nu wel duur, maar dan zou ik de rest van de jaren geen nieuwe hoeven te halen. 'Een kunstboom is prima Hazza' zei ik met een glimlach. De doos met kerstspullen lagen nog wel ergens in de berging en die zou ik wel pakken en daarmee de doos versieren. Op de vraag of hij al een boom had staan thuis, vertelde hij dat, dat inderdaad het geval was en ik lachte zachtjes. 'Dat staat vast heel mooi in je woonkamer' Ik lachte zachtjes en moest grijnzen toen hij zei dat we er kleine chocolaatjes en zuurstokken in zouden handen. 'Natuurlijk doen we dat, en met een hele grote piek' grinnikte ik zachtjes, 'Anders is kerst niet compleet' Ik kuste hem zachtjes en streelde zacht over z'n borst en ik dacht aan alle plannen die we nog samen wilde gaan doen en nu zouden we samen een boom gaan halen en die samen gaan versieren. 'Kan ik jou ook in de boom hangen'? vroeg ik hem toen grappend.


    'Darling, just hold on'

    [Bain -> TonyTurtlePerry]


    Bowties were never Cooler

    Het is eind januari, het is nog steeds koud, maar niet zo koud als met de kerstdagen, dat je tenen erbij afvroren als je maar een stap buiten deed. De dag is bijna ten einde, het is avond en iedereen is in thuis of komt thuis van een lange werkdag. In de afgelopen weken zijn er relaties opgebouwd of ten einde gebracht. De hoge heren in het Paradijs hebben de belastingen met een paar pond verhoogt, dit tot grote woede van de Hellenaren, die tot hun grote frustratie daar niks aan kunnen doen. Des te meer een reden om wat aan de ongelijkheid tussen het Paradijs en de Hell te doen, al is er over praten gemakkelijker dan het ook echt uit te voeren.


    'Darling, just hold on'

    Louis Tomlinson.
    Met een harde klap trok ik de deur van de Tattooshop achter me dicht. Ik zuchtte en stak de sleutel in het slot om de deur op slot te draaien en draaide me toen om en keek even om me heen en ik besloot ter plekke dat ik naar Harry zou gaan. Sinds oud en nieuw had ik hem niet meer gezien en ik miste hem ontzettend. Natuurlijk hadden we gebeld, maar dat was maar vijf minuten geweest, want toen was er een stroomstoring geweest en had ik hem niet meer kunnen bereiken. Ik had eigenlijk geen zin om eerst naar huis te gaan en Harry zou het vast leuk vinden als ik onverwachts op de stoep zou staan en hem zo kon verassen en ik hoopte dat hij wel thuis was, want anders was het voor niks. Phil leek ook ergens in z'n eigen wereld te leven, dus ik besloot hem maar geen berichtje te sturen en als hij zich afvroeg waar ik bleef, moest hij maar bellen. Ik keek weer om me heen en liep richting de kloof, maar in plaats van dat ik rechtdoor ging, ging ik rechtsaf. Daar had ik ooit een gat in het hek gevonden en sindsdien ging ik daar iedere keer door heen. Het was schemerig, maar alsnog moest ik op m'n hoede zijn. Voorzichtig ging ik door het gat en ik keek nog even om me heen voordat ik snel naar het appartement van Harry liep. Ik kende de weg op m'n duimpje, en toch was ik misschien te onvoorzichtig geweest. Het ene moment liep ik nog en het volgende moment was er een harde knal te horen en viel ik op de grond, met helse pijnen in mijn schouder. 'Fuck' mompelde ik zachtjes en ik voelde aan mijn schouder en het voelde nat aan en ik keek ongelovig naar het rode vocht. Bloed. In de verte hoorde ik geschreeuw en ik wist dat ik hier weg moest zijn voordat ze me zouden vinden en wankelend stond ik op en ik drukte mijn ene vuist tegen de wond aan. Bij elke stap die ik deed voelde ik me lichter en lichter worden en ik bad in stilte dat ik het appartement van Harry zou halen. 'God, blijf bij me' mompelde ik zachtjes en ik bleef het herhalen. Ik zag Harry's appartement heel wazig voor me opdoemen en ik liet me met een harde klap tegen de deur aanvallen. 'Harry' mompelde ik zachtjes. Ik moest bij bewustzijn blijven, al was dat makkelijker gezegd dan gedaan. 'Harry'! Met moeite haalde ik mijn telefoon uit mijn zak en drukte op de sneltoets voor Harry's nummer. 'Harry' De pijn was moordend en ik had geen idee of ik hier zou sterven, voor Harry's deur.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Het was al redelijk laat en dat was voor mij het teken om te beginnen aan het avondeten. Niks speciaals, eigenlijk was ik plan gewoon een diepvriespizza op te warmen. Ik stond op van de bank en humde mee met de radio die aanstond terwijl ik naar de keuken liep. Ik had geen moeite gedaan om me normaal aan te kleden en liep alleen met een comfortabele grote trui en een joggingbroek aan en mijn haar opgestoken. Ondanks dat het niet in mijn zicht kon hangen was het fijn om het uit mijn gezicht te houden. Het zou een relaxte dag moeten zijn, ik had een beetje rond kunnen hangen en rustig kunnen doen, maar zelfs met de radio of tv aan was het te stil. Ik mistte Louis verschrikkelijk, het was al bijna een maand geleden dat ik hem voor het laatst had gezien en dat korte telefonische gesprek voldeed echt niet. Binnenkort was ik jarig en ik wilde gewoon samen met hem kunnen zijn. Zuchtend haalde ik de doos van de pizza uit de vriezer en deed de deur daarna weer dicht en legde de doos op het aanrecht. Ik wilde bezig gaan met de over maar ik schrok op van een harde klap tegen mijn voordeur en ik liep er snel heen. Even was ik wat angstig om open te doen totdat ik Louis' stem hoorde, zwak en vervuld van pijn. Meteen deed ik open en knielde neer bij de jongen. Ik had geen idee wat hij hier deed, maar dat hij op de grond lag en duidelijk pijn had zei me wel wat er was gebeurd. "Louis, oh mijn god," bracht ik geschrokken uit en tilde de jongen meteen op. Dat het nat was op zijn schouder, erg nat, verspelde niets goed, dat moest ik verbinden. Ik schopte de deur dicht en hield hem stevig in mijn armen en droeg hem naar de bank, waar ik hem voorzichtig neerzette. "Niet bewegen, oké? Blijf bij me." Paniekerig schoot ik naar de badkamer toe waar alle verbanden en andere dingen lagen. Met de kit in mijn handen ging ik terug naar hem en kwam naast hem zitten. "Wat is er gebeurd, wat heb je gedaan?" vroeg ik hem terwijl ik hem zijn shirt uit liet trekken. Ik had geen idee of de kogel nog in zijn schouder zat of er dwars door heen was gegaan, ik was geen dokter en ik kon dit niet. De angst om hem te verliezen sloeg in als een bom en de tranen stroomden over mijn wangen. Ik grabbelde naar mijn mobiel om Amy een bericht te kunnen sturen dat Louis was neergeschoten en ik haar hulp nodig had. Als ze niet kon komen loodsde ze me er maar via de telefoon doorheen, zij was de enige die nu kon helpen, ik kon hem onmogelijk naar het ziekenhuis brengen en ik mocht hem gewoon niet kwijtraken. "Blijf bij me, Lou."


    Because I love him, do I need another reason?

    Amelia 'Amy' Katherine Donnolly.
    Ik was nog aan het werk toen ik een berichtje kreeg. Ik voelde mijn telefoon trillen in mijn broekzak en eigenlijk kon het niet, kijken op je telefoon als je aan het werk was, maar ik was gewoon nieuwsgierig en het zou misschien niet eens iets bijzonders zijn. Ik glipte de hoek om en haalde mijn telefoon uit mijn zak en op het scherm stond dat ik een berichtje van Harry had. Waarschijnlijk zou hij vragen wanneer ik hem weer eens mee zou nemen naar de kloof, maar vandaag kon ik niet. Ik had een lange dienst en geen tijd om met andere dingen bezig te zijn. Toch opende ik het berichtje en ik werd lijkbleek toen ik de tekst zag. Ik moest naar hem toe. Harry zou nu waarschijnlijk in alle staten zijn en ontzettend in paniek. Snel beantwoordde ik het berichtje dat ik er aan kwam en snel rende ik naar de hoofdzuster en een van de weinige vriendinnen. 'Er is een noodsituatie met een van mijn vrienden, ik moet echt weg' zei ik haar en ze keek me onderzoekend aan. 'Ga dan maar, hou me op de hoogte' zei ze alleen maar en ik knikte haar dankbaar toe. Ik rende het ziekenhuis uit en ging op weg naar Harry's huis. Het sneeuwde lichtjes, maar het deerde me niet. Bij Harry aangekomen zag ik tot mijn grote afgrijzen een grote bloedvlek voor de deur liggen en snel gooide ik er wat sneeuw overheen. Dat mocht niemand zien. Ik haalde de reservesleutel van onder de mat vandaan en ging het huis binnen. 'Harry'? Ik vond hem bij de bank, Louis op de bank. Een grote schotwond was te zien op z'n schouder. 'Shit' mompelde ik. Ik ging bij Louis zitten en voelde z'n pols. 'Regelmatig, zwakjes' Ik bestudeerde de wond en zag dat de kogel er nog in zat. 'Louis, we gaan de kogel er uit halen' Ik wende me tot Harry. 'Harry, ik heb iets nodig waar hij op kan bijten en een tang of iets waarmee ik de kogel eruit kan halen' Ik legde een hand op Louis' hoofd. 'Het komt goed Lou, het komt helemaal goed'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Darling, just hold on'