• Warning: mention of rape!


    Dreaming of the night
    Dreaming of the past
    Shivers of pure fright
    Of something that has passed
    A man haunts my dreams
    A man I never really knew
    A man who lowered my self-esteem
    And that's when he drew
    The last trick from his hat
    Took advantage of my fright
    That sick, filthy rat
    Raped me, I couldn't fight
          But now he can no longer hurt me
          I know, for his blood runs down my arms



    Dit is geïnspireerd door het feit dat ik heel veel sonnetten moet lezen voor mijn opleiding momenteel en alles wat er nu in het nieuws gebeurd.
    Dit is trouwens ook niet waargebeurd. Op geen enkele manier.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 13:24 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mooi is misschien niet een goed woord wanneer het over zo'n onderwerp gaat, maar ik vind het erg indrukwekkend. ^^
    Ik had toch wel even een HA moment bij die laatste twee zinnen. Na gisteren een toneelstuk te hebben gezien waarin een meisje werd verkracht en vervolgens dolblij was dat die man haar ten huwelijk vroeg omdat ze toch oh zo lelijk was (en hun huwelijk werd gebracht als deel van het happy end??? ik mis de grap waarschijnlijk, want iedereen in de zaal zat te lachen) is dit toch wel het soort plottwist waar ik eigenlijk op zat te wachten. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mooi is misschien niet een goed woord wanneer het over zo'n onderwerp gaat, maar ik vind het erg indrukwekkend. ^^
    Ik had toch wel even een HA moment bij die laatste twee zinnen. Na gisteren een toneelstuk te hebben gezien waarin een meisje werd verkracht en vervolgens dolblij was dat die man haar ten huwelijk vroeg omdat ze toch oh zo lelijk was (en hun huwelijk werd gebracht als deel van het happy end??? ik mis de grap waarschijnlijk, want iedereen in de zaal zat te lachen) is dit toch wel het soort plottwist waar ik eigenlijk op zat te wachten. :')

    Haha, oh wauw, wat een mooi toneelstuk. Ik zou daar echt pissed de zaal uit zijn gelopen :'D
    Yeah, die plottwist, I just had to :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis