• "All was well..."
    "Or not?"


    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit, wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Hogwarts begint maar daar begint de oorlog ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker, wie niet?



    Personages:
    Vrouwen: Stop op vrouwen.
    X Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum 1.3
    X Gereserveerd • Camille Elizabeth Hamilton • Heffron 1.1
    X Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l 1.3
    X Gereserveerd • Nina Chanel Matthews • Eleutheromania 1.8
    X Gereserveerd • Alastor
    X Ailey Amira Malfoy • Iniminicum 1.4
    X Lordaine Raven Garroway • Sabaism 1.3
    X Ophelia Florence Henderson • McGonnagall 1.5
    X Victoria Scarlett Adams • CaptainKush 1.6
    X Delia Violet Malfoy • Ameliorate 1.9
    X Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter 1.6
    X Juliette Gracelynn Thatcher • Teater 1.9

    Mannen:
    X Remus Bill Lupin • Cave 1.8
    X Alfred Lucas Woodford • Nimble 1.3
    X Gereserveerd • Alastor
    X Jasper Ollivander • McGonnagall 1.5
    X Dominic Alexander Gray • Shadowhunter 1.4
    X David James Adams • CaptainKush 1.4
    X Isaac Carrow • Nimble 1.8
    X Gereserveerd • Edward Theodore Lupin • Trohman 1.11
    X Lukah Mitchell Nathaniel Montgomery • Dumbledore 1.6


    Faceclaims:
    Elle Fanning • Iniminicum
    Andrew Garfield • Cave
    Daria Sidorchuk • Iniminicum
    Ian Somerhalder • Alastor
    Tyler Posey • Shadowhunter
    Laura Berlin • McGonnagall
    Leonardo DiCaprio • McGonnagall
    Dave Franco • CaptainKush
    Odeya Rush • Heffron



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Zonen en dochters van bestaande personages:
          Teddy Lupin en Victoire Weasley
    Zoon ~ Trohman
    Zoon ~ Cave
    Dochter ~ Iniminicum

          Draco Malfoy en Astoria Greengrass
    Dochter ~ DarkAng3l

          Scorpius Malfoy en Rose Weasley
    Dochter ~ Iniminicum
    Dochter ~ Ameliorate

          Albus Potter
    Dochter ~ Alastor



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Head Girl: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l
    Gryffindor Prefect:
    Gryffindor Prefect: Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter
    Hufflepuf Prefect:
    Hufflepuf Prefect:
    Ravenclaw Prefect:
    Ravenclaw Prefect: Ailey Amira Malfoy • Iniminicum
    Slytherin Prefect:
    Slytherin Prefect: Ophelia Florence Henderson



    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum
    Chaser: Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum
    Chaser: Nina Chanel Matthews • Eleutheromania
    Chaser: Camille Elizabeth Hamilton • Heffron
    Beater: Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter
    Beater:
    Keeper: Edward Theodore Lupin • Trohman
    Seeker: Remus Bill Lupin • Cave

    Hufflepuf:
    Captain: Dominic Alexander Gray • Shadowhunter
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Dominic Alexander Gray • Shadowhunter
    Seeker:

    Ravenclaw:
    Captain: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Chaser: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Chaser:
    Chaser: Lordaine Raven Garroway • Sabaism
    Beater: Delia Violet Malfoy • Ameliorate
    Beater: Ailey Amira Malfoy • Iniminicum
    Keeper: Juliette Gracelynn Thatcher • Teater
    Seeker: Jasper Ollivander • McGonnagall

    Slytherin:
    Captain: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l
    Chaser: David James Adams • CaptainKush
    Chaser: Victoria Scarlett Adams • CaptainKush
    Chaser:
    Beater: Isaac Carrow • Nimble
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l



    Regels:
    - Er is geen woordenminimum per post maar houd het redelijk
    - Houd jongens, meisjes en afdelingen een beetje gelijk
    - Ik wil dat je rol uit minimaal achthonderd worden bestaat, dit moet haalbaar zijn
    - Je kan de kinderen van de Next Generation bespelen
    - Iedereen zit in het zevende jaar. Dit is om onbewust buitensluiten te voorkomen
    - Zonder toestemming niet de personages van anderen besturen
    - Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn goede en slechte kanten
    - Houd het gezellig
    - 16+ mag, maar zet er een waarschuwing bij of zet het onder een spoiler voor degenen die het liever niet lezen.
    - Reservaties blijven vier dagen staan
    - Alleen ik maak de topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Er is een maximum van drie personages per persoon

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 16:28 ]


    -

    -

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 15:11 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik nog een Slytherin nieuweling girl die van Beauxbatons komt? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Mag ik nog een Slytherin nieuweling girl die van Beauxbatons komt? :Y)


    Ik denk het eigenlijk niet, gezien er een stop staat op de vrouwen. Daarbij staat Jente op inactief voor een paar weekjes


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Ik denk het eigenlijk niet, gezien er een stop staat op de vrouwen. Daarbij staat Jente op inactief voor een paar weekjes


    Niet om kut te doen of zo, maar ik denk niet dat lang alle spelen - en daarbij heb ik alleen één rol en ik denk (because the RPG is zo leuk) heb ik er er niet genoeg aan één, maar als het niet mag - dan niet. ;x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Niet om kut te doen of zo, maar ik denk niet dat lang alle spelen - en daarbij heb ik alleen één rol en ik denk (because the RPG is zo leuk) heb ik er er niet genoeg aan één, maar als het niet mag - dan niet. ;x


    Naja je gaat je gang hoor. Maarde meeste worden gewoon bespeelt :x


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Naja je gaat je gang hoor. Maarde meeste worden gewoon bespeelt :x


    Als je het niet wilt, doe ik het niet hoor - maar actually leek het me wel leuk. x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Als je het niet wilt, doe ik het niet hoor - maar actually leek het me wel leuk. x)


    I have no problem maar ookal is Jente inactief voor een paar weekjes, het blijft wel haar RPG


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    I have no problem maar ookal is Jente inactief voor een paar weekjes, het blijft wel haar RPG


    Mhm, anders begin ik de rol maar gewoon - desnoods haal ik hem er uit?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Mhm, anders begin ik de rol maar gewoon - desnoods haal ik hem er uit?


    Ik vind t goed


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Ik vind t goed


    Okki ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik ging sowieso op de één of andere manier mijn personage uit de RPG laten verdwijnen (weet nog niet hoe), maar omdat ik aan teveel RPGs meedoe. Dus dan lijkt het me dat er wel weer plek is voor een vrouw?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.




    ASTORIA MERVEILLEUIX DUCHAMPS
    "Care less, make fun and be like; I don't care."

    NAAM
          Astoria 'Tori' Merveilleuix Duchamps

    LEEFTIJD
    • 17, 4 oktober

    BLOEDSTATUS
    • Volbloed

    AFDELING
          Slytherin

    INNERLIJK
          Astoria is een meid van pit en laat zich zeker niet makkelijk afwemelen. Doordat Tori wilskracht heeft, weet ze precies wat ze wil en ze gaat er ook alles aan doen om het te krijgen, maakt niet uit wat het is -- als ze iets wil, dan wil ze het ook. Het maakt haar daardoor wat moeilijk, maar zeker geen verlegen meisje die enkel giechelt of ruby red wordt.
          Daarnaast is Tori erg charmant en flirterig, vooral tegenover het mannelijke geslacht. Maar ze is ook licht prikkelbaar en als je Astoria boos krijgt, heb je een groot probleem - omdat het Franse Engeltje nooit boos wordt, zover je haar met rust laat. Als Astoria interesse toon begint ze te flirten en anders is ze een kille madam. Het is redelijk verwarrend, alhoewel ze het erg vanzelfsprekend voor zichzelf vindt.
          Het is een meid met een scherpe tong en ze is niet bang een sarcastische, kille of kwetsende opmerking te maken, integendeel. Het scheelt haar geen enkele magische boon. Astoria is eerlijk, in de zin van heel erg eerlijk. Ze deelt haar mening en denkt niet na hoe anderen over haar denken -- wat haar zelfzeker maakt, in een soort van weg. Tori is voor een 'Slytherin' redelijk vriendelijk, alhoewel dat al meer in de richting charmant opspringt. Ze is moeilijk en verwarrend, maar als ze je mag en vertrouwt -- is ze een heerlijk opbeurend en betrouwbaar persoon.
          Daarnaast is Astoria erg intelligent en weet goede te cijfers te halen, maar ze heeft nooit zin om iets te doen - wat haar talenten niet echt naar voren laat komen. Tori is meer diegene die een onnodig commentaar moet leveren in de les als opletten, maar ze kan bij haar mannetje staan en is zeker goedmoedig, achter haar verwarrende panzer.

    UITERLIJK
          Astoria is een mooie, jonge vrouw in de bloei van haar leven. Het is een eigenwijs dametje met een eigenwijs uiterlijk, ze heeft iets wat haar Astoria maakt -- zoals ze is en eruit ziet. Haar blonde lokken vallen redelijk op in de vorm van haar donkere wenkbrauwen, daarnaast reiken de weelderige lokken tot aan haar schouders en langer komt het niet. Meestal heeft ze haar lokken ook los en warrig zitten, alhoewel ze het wel is vaker moest opsteken.
          Daarnaast heeft Tori prachtige kijkers, een aparte kleur. Een bruine kleur, met een donkergroene rand en groene vlekjes erin -- iets waar Astoria trots op is, daarom doet ze af en toe make-up om het uit te laten komen, alhoewel ze zonder make-up ook prima kan overleven. Haar ogen worden levendiger met haar krullende wimpers en de donkere wenkbrauwen.
          Tori heeft een blanke, egale huid die z'n kleur blijft hebben en geen teintje donkerder wordt in de prachtige zomerzon. Astoria heeft daar een hekel aan, maar haar moeder zegt dat het 'ware schoonheid' is -- alhoewel Tori haar lang niet meer gelooft door haar eeuwige mythen over de schoonheid en haar prachtige dochter en zoon, meestal schaamt Astoria zich er eerder voor. De roze blos is ook snel op haar wangen te zien. Astoria heeft aardig naar voren tredende jukbeenderen en prachtige, zalmroze volle lippen en een rechte neus.
          De lengte van Astoria is redelijk gemiddeld en wat langer voor de Fransen, die meestal wat kleiner zijn. Tori heeft een lengte van honderdzesenzeventig centimeter, en een elegante beweging in al haar handelingen. Haar slanke benen komen van pas in sport en haar slanke postuur laat haar er vrouwelijk uitzien, doordat er duidelijk de vrouwelijke curves zijn op de juiste plekken. Daarnaast heeft Astoria van haar moeder in alle bewegingen geleerd sierlijk te zijn, wat misschien ook haar patronus als kat verraad.
          Ook heeft Astoria de typische Franse zangstem. Doordat deze kleine opdonder een zangstem heeft, klinkt haar Franse accent in het Engels net als zingzang. Tori heeft zich nog niet afgeleerd enkele Franse woorden door haar teksten te mengen en ook haar accent wil niet helemaal wegzakken, alhoewel haar accent niet zo erg is.

    GESCHIEDENIS
    Vader: Xavier Pierre Duchamps - Ministerie van Toverkunst; 45
    Moeder: Adelaide Marié Duchamps (née Claudaine) - Ministerie van Toverkunst, assistente; 44
    Zus: Lideaine Chéve Duchamps - Verpleegster in een dreuzel ziekenhuis; 20

    RELATIES
    • Wie durft?

    EXTRA
    School; Astoria is een rijke tovenaarsfamilie geboren, een Franse tovenaarsfamilie. Ze heeft een goede jeugd gehad, veel vrienden en al die soort dingen. Maar Tori is vanzelfsprekend naar de tovenaarsschool Beauxbatons gegaan, waar ze het tot haar huidige schooljaar uithield en nu is ze in Slytherin geplaatst, een afdeling uit Hogwarts. Die etiquette van Beauxbatons was niets voor de jonge dame, waardoor het Hogwarts werd en doordat haar vader nu een baan heeft in het ministerie van Toverkunsten in London, is het ook geen groot probleem.
    Patronus; Een kat - kortom; sierlijk, sluw en alsnog redelijk kalmpjes.
    Toverstaf; Astoria heeft een staf van beukenhout, 24,8 centimeter lang en de kern van een eenhoornhaar.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 18:28 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Jente is dus inactief voor een paar weken, dus ik heb zojuist besloten dat ik haar RPG dan wel even tijdelijk over neem. Voor vragen kan je wel bij mij terecht, of anders vast ook wel bij Leonie, Laura, Romee of Floor. Maar iemand moet toch even de leiding nemen, dus dat doe ik dan wel even.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    Jente is dus inactief voor een paar weken, dus ik heb zojuist besloten dat ik haar RPG dan wel even tijdelijk over neem. Voor vragen kan je wel bij mij terecht, of anders vast ook wel bij Leonie, Laura, Romee of Floor. Maar iemand moet toch even de leiding nemen, dus dat doe ik dan wel even.


    Sweet Iloon ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Cave schreef:
    Jente is dus inactief voor een paar weken, dus ik heb zojuist besloten dat ik haar RPG dan wel even tijdelijk over neem. Voor vragen kan je wel bij mij terecht, of anders vast ook wel bij Leonie, Laura, Romee of Floor. Maar iemand moet toch even de leiding nemen, dus dat doe ik dan wel even.


    Oh ja, dat is wel handig. Ik sta inderdaad ook open voor vragen (zowel over Jente als over de rpg).


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman